Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

Vypravenost
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=9&t=239
Stránka 810 z 833

Autor:  urbonaut [ 06 lis 2005 01:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vypravenost

Eda píše:
Pred chvili jsem na Nadru cekal na d-8, po chvili prijela 1703 (12/8),
zavreli se dvere a jeli jsme. zastavili jsme asi po 50 metrech protoze pred nami stala 1124 se zapnutyma vystraznyma blinkrama. Vazena ridicka vystoupila a zacala nadavat na dispecink, ze to nehlasi...,
tak jsme teda zacouvali, objeli ale prim sjezdu na puvodni kolej jsme se zastavili, protoze 1124 se rozjela s tablama linky d-8, to je bordel!

1124 byl kurs 00304 a po te sedme hodine to byla posila na d-8 od Ronda do Liskovce kvuli hokejovemu zapasu

Autor:  VolejnikTomas [ 06 lis 2005 00:16 ]
Předmět příspěvku: 

James píše:
Uvažuje se o tom že na L.12 bude jezdit motor+vlek+motor (Dva vozy T3R.EV a mezi nimi vlek). Pak bude v JŘ vyznačen nískopodlažní spoj. Pokud tahle souprava zdechene tak tam budou muset poslat KT8 nebo K3

Ty dvě EVčka s vlekem by se tam docela hodily, zvlášť v ranní špičce, kdy kapacita 2xT je nedostatečná a dvě posilové d-10 to moc nezachrání :twisted:. Mohli by aspoň zřídit nějaké posilové busy třeba jen v úseku Hlavní nádraží - Konečného nám.

Autor:  Fixi [ 05 lis 2005 23:26 ]
Předmět příspěvku: 

Aha, takže zdechlá/nabouraná 1709 byla vystřídána za 1703.. na ND d-13 2315, 1711 na oba pantecy směr město. 1041 zdechla, odtažena 1593

Autor:  Eda [ 05 lis 2005 20:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vypravenost

Pred chvili jsem na Nadru cekal na d-8, po chvili prijela 1703 (12/8),
zavreli se dvere a jeli jsme. zastavili jsme asi po 50 metrech protoze pred nami stala 1124 se zapnutyma vystraznyma blinkrama. Vazena ridicka vystoupila a zacala nadavat na dispecink, ze to nehlasi...,
tak jsme teda zacouvali, objeli ale prim sjezdu na puvodni kolej jsme se zastavili, protoze 1124 se rozjela s tablama linky d-8, to je bordel!

Autor:  James [ 05 lis 2005 19:01 ]
Předmět příspěvku: 

Uvažuje se o tom že na L.12 bude jezdit motor+vlek+motor (Dva vozy T3R.EV a mezi nimi vlek). Pak bude v JŘ vyznačen nískopodlažní spoj. Pokud tahle souprava zdechene tak tam budou muset poslat KT8 nebo K3

Autor:  ds [ 05 lis 2005 18:58 ]
Předmět příspěvku: 

K3 nebo KT8N by se mohla obejvit aspoň na jednom kurzu d-12. Do Králova Pole stále není NP garant.

Autor:  manil [ 05 lis 2005 18:52 ]
Předmět příspěvku: 

d-3 jezdí v ranních a odpoledních hodinách dost plná, K3 je vhodné vozidlo. Čím větší, tím lepší.

Autor:  James [ 05 lis 2005 17:23 ]
Předmět příspěvku: 

Anonymní píše:
James píše:
Podle mě se KT8 nevypravují na 3 protože na mnoha místech nevychází KT8 profily zato K3 ano.


Děkuji. Takže koleje by měly být na d-1 oproti d-3 v zatáčkách asi dál od sebe...


Na L.1 je víc míst kde míjení vychází a na místech kde to nevychází jsou na to řidiči zvyklí.

Autor:  Návštěvník [ 05 lis 2005 16:01 ]
Předmět příspěvku: 

jeyek píše:
kolem třičtvrtě na 6 jela 1729 jako cvičná jízda od nádraží do Líšně...
Na tu d-3 se vypravují K3/KT8, jak jsou k dispozici -> pokud není K3, tak tam hodí KT8.. A jinak sice na dpmb.cz je sice uvedený, že K3 má víc, ale já myslím, že to je nastejno... zhruba... konkrétně u K3 a KT8N...

Jinak na d-5 včera 4 Anitry, to už tady bylo psaný.. ta čtvrtá byla na 00511. Na d-8 00816 1738, 00818 1737, 00801 1701, 00802 1712, 00811 1732.


Ještě ke K3: Možná máš pravdu, koneckonců KT8 je delší.., ale na druhé straně - rozdíl 48 lidí je docela dost..

Autor:  Návštěvník [ 05 lis 2005 15:58 ]
Předmět příspěvku: 

James píše:
Podle mě se KT8 nevypravují na 3 protože na mnoha místech nevychází KT8 profily zato K3 ano.


Děkuji. Takže koleje by měly být na d-1 oproti d-3 v zatáčkách asi dál od sebe...

Autor:  jeyek [ 05 lis 2005 13:37 ]
Předmět příspěvku: 

kolem třičtvrtě na 6 jela 1729 jako cvičná jízda od nádraží do Líšně...
Na tu d-3 se vypravují K3/KT8, jak jsou k dispozici -> pokud není K3, tak tam hodí KT8.. A jinak sice na dpmb.cz je sice uvedený, že K3 má víc, ale já myslím, že to je nastejno... zhruba... konkrétně u K3 a KT8N...

Jinak na d-5 včera 4 Anitry, to už tady bylo psaný.. ta čtvrtá byla na 00511. Na d-8 00816 1738, 00818 1737, 00801 1701, 00802 1712, 00811 1732.

Autor:  Eda [ 05 lis 2005 00:53 ]
Předmět příspěvku: 

VS píše:
Anitry taky 005/01 1819, 005/07 1809 a 005/16 1813. Kde byla ta 1807?

d-1 1651+52, 1632+33, 1726, 1731, 1584+1592.
d-2 1029, 1064(002/14),
d-3 1651+52 003/05
d-12 012/01 1209+10, 012/06 1205+06, 012/09 1203+04.

d-P1 1713, 1667+68, 1076.

Hodně cvičných jízd 1724, 1729, 1535.

Co d-9?


nevim kurz, ale jel sem s ni, takze urcite nekde jo...

a 1729 byla na d-8 tak v 16:40...

Autor:  manil [ 05 lis 2005 00:03 ]
Předmět příspěvku: 

James píše:
Ano ráno tam byla 1565+1602. Ale když jsem jel 00306 kolem 18:30 tak tam jela 1575+1570.

s 1570 jako "A" jezdí 1577

Autor:  Ives [ 04 lis 2005 23:46 ]
Předmět příspěvku: 

Dnes na 03611 byl 3262! Jaktože tam nebyl nějaký z vozů 304x jako obvykle? Jinak na 03002 3274, 03606 3276, 03612 3264.

Autor:  James [ 04 lis 2005 23:14 ]
Předmět příspěvku: 

Podle mě se KT8 nevypravují na 3 protože na mnoha místech nevychází KT8 profily zato K3 ano.

Autor:  Návštěvník [ 04 lis 2005 23:08 ]
Předmět příspěvku: 

Nevíte, proč se na d-3 vypravuje K3, když je (podle oficiálních stránek dpmb) o hodně kapacitnější než KT8? Bylo by vhodnější využít ji na d-1 (tam jsou někdy KT8 dost necpané..)....

Autor:  Miky [ 04 lis 2005 22:26 ]
Předmět příspěvku: 

Tak už jsem si o těch odporných nápisech přečetl ve všeobecné tramvajové diskuzi. Nechutný....

Autor:  James [ 04 lis 2005 22:02 ]
Předmět příspěvku: 

Ano ráno tam byla 1565+1602. Ale když jsem jel 00306 kolem 18:30 tak tam jela 1575+1570.

Autor:  manil [ 04 lis 2005 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

James píše:
00110 - 1735
00114 - 1711
00115 - 1605+1617
00117 - 1649+1650
00118 - 1726
00119 - 1639+1640
00121 - 1608+1606
00123 - 1641+1642
00303 - 1217+1218
00304 - 1730
00306 - 1575+1570
05006 - 7612
05402 - 7444
05404 - 7236
50061 - 7448

na 00306 byly ty 1565+1602, tím jsem jel ráno do školy...

Autor:  James [ 04 lis 2005 20:39 ]
Předmět příspěvku: 

00110 - 1735
00114 - 1711
00115 - 1605+1617
00117 - 1649+1650
00118 - 1726
00119 - 1639+1640
00121 - 1608+1606
00123 - 1641+1642
00303 - 1217+1218
00304 - 1730
00306 - 1575+1570
05006 - 7612
05402 - 7444
05404 - 7236
50061 - 7448

Autor:  Fixi [ 04 lis 2005 20:04 ]
Předmět příspěvku: 

V 14:00 na garantu d-3 1730! Úzké nápisy již všude. Na x37 citíky 7607,7616,7621

Autor:  manil [ 04 lis 2005 19:58 ]
Předmět příspěvku: 

Garant d-3 00304 1730
dále na d-3 bylo hodně T3: 1565+1602, 1543+87
ráno na 00305 1667+8, ale měla problémy se zadáváním jízdy, vypadávaly pozvozky, nebo tak něco, tak byla vyměněna za 1651+2

Autor:  VS [ 04 lis 2005 18:58 ]
Předmět příspěvku: 

Anitry taky 005/01 1819, 005/07 1809 a 005/16 1813. Kde byla ta 1807?

d-1 1651+52, 1632+33, 1726, 1731, 1584+1592.
d-2 1029, 1064(002/14),
d-3 1651+52 003/05
d-12 012/01 1209+10, 012/06 1205+06, 012/09 1203+04.

d-P1 1713, 1667+68, 1076.

Hodně cvičných jízd 1724, 1729, 1535.

Co d-9?

Autor:  Eda [ 04 lis 2005 17:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vypravenost

dneska :

d-1: 1706
d-2: 1029, 1037, 1814?
d-5: 1807, 1809
d-7: 1808?
d-11: 1818
d-8: 1729, 1720

proste sama anisa :-D

Autor:  Radek Havlík [ 04 lis 2005 17:15 ]
Předmět příspěvku: 

Miky píše:
Včera jsem viděl na a-84 2309. Dneska byl 2310 na x35. 1751 na 3 a na 9/6 1061. Na Moraváku jsem viděl na cvičné jízdě 1814. A na závěr dotaz: Nevíte, proč některý šaliny měly dneska na transparentech takový titěrný nápisy :?:

To je i dnes

Stránka 810 z 833 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/