Diskuzní fórum MHD Brno http://forum.bmhd.cz:80/ |
|
Vypravenost http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=9&t=239 |
Stránka 810 z 833 |
Autor: | urbonaut [ 06 lis 2005 01:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vypravenost |
Eda píše: Pred chvili jsem na Nadru cekal na d-8, po chvili prijela 1703 (12/8),
zavreli se dvere a jeli jsme. zastavili jsme asi po 50 metrech protoze pred nami stala 1124 se zapnutyma vystraznyma blinkrama. Vazena ridicka vystoupila a zacala nadavat na dispecink, ze to nehlasi..., tak jsme teda zacouvali, objeli ale prim sjezdu na puvodni kolej jsme se zastavili, protoze 1124 se rozjela s tablama linky d-8, to je bordel! 1124 byl kurs 00304 a po te sedme hodine to byla posila na d-8 od Ronda do Liskovce kvuli hokejovemu zapasu |
Autor: | VolejnikTomas [ 06 lis 2005 00:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
James píše: Uvažuje se o tom že na L.12 bude jezdit motor+vlek+motor (Dva vozy T3R.EV a mezi nimi vlek). Pak bude v JŘ vyznačen nískopodlažní spoj. Pokud tahle souprava zdechene tak tam budou muset poslat KT8 nebo K3
Ty dvě EVčka s vlekem by se tam docela hodily, zvlášť v ranní špičce, kdy kapacita 2xT je nedostatečná a dvě posilové d-10 to moc nezachrání . Mohli by aspoň zřídit nějaké posilové busy třeba jen v úseku Hlavní nádraží - Konečného nám. |
Autor: | Fixi [ 05 lis 2005 23:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Aha, takže zdechlá/nabouraná 1709 byla vystřídána za 1703.. na ND d-13 2315, 1711 na oba pantecy směr město. 1041 zdechla, odtažena 1593 |
Autor: | Eda [ 05 lis 2005 20:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vypravenost |
Pred chvili jsem na Nadru cekal na d-8, po chvili prijela 1703 (12/8), zavreli se dvere a jeli jsme. zastavili jsme asi po 50 metrech protoze pred nami stala 1124 se zapnutyma vystraznyma blinkrama. Vazena ridicka vystoupila a zacala nadavat na dispecink, ze to nehlasi..., tak jsme teda zacouvali, objeli ale prim sjezdu na puvodni kolej jsme se zastavili, protoze 1124 se rozjela s tablama linky d-8, to je bordel! |
Autor: | James [ 05 lis 2005 19:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Uvažuje se o tom že na L.12 bude jezdit motor+vlek+motor (Dva vozy T3R.EV a mezi nimi vlek). Pak bude v JŘ vyznačen nískopodlažní spoj. Pokud tahle souprava zdechene tak tam budou muset poslat KT8 nebo K3 |
Autor: | ds [ 05 lis 2005 18:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
K3 nebo KT8N by se mohla obejvit aspoň na jednom kurzu d-12. Do Králova Pole stále není NP garant. |
Autor: | manil [ 05 lis 2005 18:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
d-3 jezdí v ranních a odpoledních hodinách dost plná, K3 je vhodné vozidlo. Čím větší, tím lepší. |
Autor: | James [ 05 lis 2005 17:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Anonymní píše: James píše: Podle mě se KT8 nevypravují na 3 protože na mnoha místech nevychází KT8 profily zato K3 ano. Děkuji. Takže koleje by měly být na d-1 oproti d-3 v zatáčkách asi dál od sebe... Na L.1 je víc míst kde míjení vychází a na místech kde to nevychází jsou na to řidiči zvyklí. |
Autor: | Návštěvník [ 05 lis 2005 16:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
jeyek píše: kolem třičtvrtě na 6 jela 1729 jako cvičná jízda od nádraží do Líšně...
Na tu d-3 se vypravují K3/KT8, jak jsou k dispozici -> pokud není K3, tak tam hodí KT8.. A jinak sice na dpmb.cz je sice uvedený, že K3 má víc, ale já myslím, že to je nastejno... zhruba... konkrétně u K3 a KT8N... Jinak na d-5 včera 4 Anitry, to už tady bylo psaný.. ta čtvrtá byla na 00511. Na d-8 00816 1738, 00818 1737, 00801 1701, 00802 1712, 00811 1732. Ještě ke K3: Možná máš pravdu, koneckonců KT8 je delší.., ale na druhé straně - rozdíl 48 lidí je docela dost.. |
Autor: | Návštěvník [ 05 lis 2005 15:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
James píše: Podle mě se KT8 nevypravují na 3 protože na mnoha místech nevychází KT8 profily zato K3 ano.
Děkuji. Takže koleje by měly být na d-1 oproti d-3 v zatáčkách asi dál od sebe... |
Autor: | jeyek [ 05 lis 2005 13:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
kolem třičtvrtě na 6 jela 1729 jako cvičná jízda od nádraží do Líšně... Na tu d-3 se vypravují K3/KT8, jak jsou k dispozici -> pokud není K3, tak tam hodí KT8.. A jinak sice na dpmb.cz je sice uvedený, že K3 má víc, ale já myslím, že to je nastejno... zhruba... konkrétně u K3 a KT8N... Jinak na d-5 včera 4 Anitry, to už tady bylo psaný.. ta čtvrtá byla na 00511. Na d-8 00816 1738, 00818 1737, 00801 1701, 00802 1712, 00811 1732. |
Autor: | Eda [ 05 lis 2005 00:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
VS píše: Anitry taky 005/01 1819, 005/07 1809 a 005/16 1813. Kde byla ta 1807?
d-1 1651+52, 1632+33, 1726, 1731, 1584+1592. d-2 1029, 1064(002/14), d-3 1651+52 003/05 d-12 012/01 1209+10, 012/06 1205+06, 012/09 1203+04. d-P1 1713, 1667+68, 1076. Hodně cvičných jízd 1724, 1729, 1535. Co d-9? nevim kurz, ale jel sem s ni, takze urcite nekde jo... a 1729 byla na d-8 tak v 16:40... |
Autor: | manil [ 05 lis 2005 00:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
James píše: Ano ráno tam byla 1565+1602. Ale když jsem jel 00306 kolem 18:30 tak tam jela 1575+1570.
s 1570 jako "A" jezdí 1577 |
Autor: | Ives [ 04 lis 2005 23:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dnes na 03611 byl 3262! Jaktože tam nebyl nějaký z vozů 304x jako obvykle? Jinak na 03002 3274, 03606 3276, 03612 3264. |
Autor: | James [ 04 lis 2005 23:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle mě se KT8 nevypravují na 3 protože na mnoha místech nevychází KT8 profily zato K3 ano. |
Autor: | Návštěvník [ 04 lis 2005 23:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevíte, proč se na d-3 vypravuje K3, když je (podle oficiálních stránek dpmb) o hodně kapacitnější než KT8? Bylo by vhodnější využít ji na d-1 (tam jsou někdy KT8 dost necpané..).... |
Autor: | Miky [ 04 lis 2005 22:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak už jsem si o těch odporných nápisech přečetl ve všeobecné tramvajové diskuzi. Nechutný.... |
Autor: | James [ 04 lis 2005 22:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ano ráno tam byla 1565+1602. Ale když jsem jel 00306 kolem 18:30 tak tam jela 1575+1570. |
Autor: | manil [ 04 lis 2005 21:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
James píše: 00110 - 1735
00114 - 1711 00115 - 1605+1617 00117 - 1649+1650 00118 - 1726 00119 - 1639+1640 00121 - 1608+1606 00123 - 1641+1642 00303 - 1217+1218 00304 - 1730 00306 - 1575+1570 05006 - 7612 05402 - 7444 05404 - 7236 50061 - 7448 na 00306 byly ty 1565+1602, tím jsem jel ráno do školy... |
Autor: | James [ 04 lis 2005 20:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
00110 - 1735 00114 - 1711 00115 - 1605+1617 00117 - 1649+1650 00118 - 1726 00119 - 1639+1640 00121 - 1608+1606 00123 - 1641+1642 00303 - 1217+1218 00304 - 1730 00306 - 1575+1570 05006 - 7612 05402 - 7444 05404 - 7236 50061 - 7448 |
Autor: | Fixi [ 04 lis 2005 20:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
V 14:00 na garantu d-3 1730! Úzké nápisy již všude. Na x37 citíky 7607,7616,7621 |
Autor: | manil [ 04 lis 2005 19:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Garant d-3 00304 1730 dále na d-3 bylo hodně T3: 1565+1602, 1543+87 ráno na 00305 1667+8, ale měla problémy se zadáváním jízdy, vypadávaly pozvozky, nebo tak něco, tak byla vyměněna za 1651+2 |
Autor: | VS [ 04 lis 2005 18:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Anitry taky 005/01 1819, 005/07 1809 a 005/16 1813. Kde byla ta 1807? d-1 1651+52, 1632+33, 1726, 1731, 1584+1592. d-2 1029, 1064(002/14), d-3 1651+52 003/05 d-12 012/01 1209+10, 012/06 1205+06, 012/09 1203+04. d-P1 1713, 1667+68, 1076. Hodně cvičných jízd 1724, 1729, 1535. Co d-9? |
Autor: | Eda [ 04 lis 2005 17:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vypravenost |
dneska : d-1: 1706 d-2: 1029, 1037, 1814? d-5: 1807, 1809 d-7: 1808? d-11: 1818 d-8: 1729, 1720 proste sama anisa |
Autor: | Radek Havlík [ 04 lis 2005 17:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Miky píše: Včera jsem viděl na a-84 2309. Dneska byl 2310 na x35. 1751 na 3 a na 9/6 1061. Na Moraváku jsem viděl na cvičné jízdě 1814. A na závěr dotaz: Nevíte, proč některý šaliny měly dneska na transparentech takový titěrný nápisy
To je i dnes |
Stránka 810 z 833 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |