Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 14 úno 2020 22:01 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5614
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
goldfinger píše:
Když se tady probírá křižovatka u Ronda, tak přidám jeden postřeh, který se netýká přímo aniter. Ve směru od Poříčí na Nové sady není vyklizovací fáze, takže auta odbočující vlevo se pletou těm, kterým od Nových sadů směrem na Opuštěnou skočila zelená.

Obdobný problém je i v opačném směru při levém odbočení od Opuštěné na Renneskou akorát zde není intenzita odbočujících vozidel tak vysoká.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 úno 2020 21:33 

Příspěvky: 1234
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Fafner: Dík za vytřídění bokem, přecejen s tram tratěma to nesouvisí. Název tématu/vlákna bych nechal. Ještě se bude zas někdy hodit, asi jako občasný vlákno Urbanismus a architektura.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 úno 2020 17:26 

Příspěvky: 3337
Od: 21 led 2011 14:19
Pokus dobrý, ale přesto jsem to radši oddělil do separátní diskuse. Jestli máte lepší nápad na název tématu, klidně sem s ním, ale tak nějak počítám, že to tu bude ještě pár dní žít pár obecnými tématy a pak zmizí v propadlišti dějin.

_________________________________
Definitivně možná.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 úno 2020 13:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1375
Od: 29 dub 2006 12:26
Bydliště: Sebrowitz
Mám, už to je překvapivě hodně let. A máš recht, že tam je v tomhle výjimka, takže to uznávám. Člověk si tu něco připomene, dobře ty. :mrgreen:

Každopádně je to blbý, protože to reálně ovlivní výjezd z NS o 5+ vteřin (dneska byli obzvlášť chcíplí, na kameře mám 9s prodlevu mezi zelenou a možností projet).

//edit aspoň že je tam pro TRAM ten následující interval, takže ty to neovlivní... (berte to jako pokus zůstat trochu ontopic)

_________________________________
you are not stuck in traffic - you are traffic.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 úno 2020 12:52 

Příspěvky: 4797
Od: 27 úno 2010 07:40
Já se nebavím o průjezdu rovně, ale o odbočování vlevo, kde se naopak do křižovatky najet musí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 úno 2020 12:35 

Příspěvky: 1234
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Robert: To je marný, stání v křižovatce je běžný dneska na spoustě míst, občas se takoví dementi najdou třeba na Komenského náměstí u červeného kostela. Zvlášť často se to stává ve špičce a třeba před svátkama, kdy je přecpanej okruh.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 úno 2020 12:24 

Příspěvky: 4797
Od: 27 úno 2010 07:40
honny píše:
Ano, snad každý cyklus tam stojí tak pět trubek, co vjíždí do křižovatky i když ji nemohou opustit, a pomáhají tím zasekat Nové Sady.

Máš řidičák? Zopakuj si v tom případě ustanovení o průjezdu křižovatkou.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 úno 2020 12:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Od: 12 črc 2008 21:51
Bydliště: Brno, Černá pole
morgul píše:
není škoda nízkopodlažních tram na ND, v době kdy se kupují ojeté T6 s vysokou podlahou? Někdy tu logiku DP nechápu. i kdyby to mělo jezdit ve dvojicích, tak za 300 tis + VP je dobrá cena za takový vůz.

Jenže v případě Aniter/Aster by byla při VP potřeba nová výzbroj (výrobce původní výzbroje už neexistuje a nedodává ND) takže by to tak levně nevyšlo.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 úno 2020 12:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1375
Od: 29 dub 2006 12:26
Bydliště: Sebrowitz
Ano, snad každý cyklus tam stojí tak pět trubek, co vjíždí do křižovatky i když ji nemohou opustit, a pomáhají tím zasekat Nové Sady.


(Vyklízecí šipku s aktuálním signálním plánem neuděláš, protože z té druhé strany od Opuštěné je v tuhle chvíli pravá odbočovací a občas to tam kvůli tomu bývá legrační.)

_________________________________
you are not stuck in traffic - you are traffic.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 úno 2020 10:37 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1587
Od: 07 dub 2006 09:03
Když se tady probírá křižovatka u Ronda, tak přidám jeden postřeh, který se netýká přímo aniter. Ve směru od Poříčí na Nové sady není vyklizovací fáze, takže auta odbočující vlevo se pletou těm, kterým od Nových sadů směrem na Opuštěnou skočila zelená.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2020 23:18 

Příspěvky: 34
Od: 31 bře 2019 10:53
Cracatit píše:
Martin1203: Všiml jsem si právě, že zkušení jezdci to na Vojtové pomalu odbrzdí a začnou klouzat tak, že na světlech zabrzdí a třeba po půl minutě se rozjedou, což je právě ten moment, proč mě napadlo se zeptat, jestli to jde už z Vojtové nějak vysledovat, kdy se rozjet. Absolutní preference by tuhle křižovatku zabila, jak často jezdí osmička, ale postupný cyklus s případným preferováním zpožděných šalin nebo nějakou pravidelností vztaženou k jízdním řádům by se hodil. Na Nových sadech je to něco jiného, tam je ta zastávka od Ronda prakticky u křižovatky a je celkem zbytečné se rozjíždět ve chvíli, kdy to nevypadá na volno.


Ono to trochu záleží už od krematoria (pokud u práce přemýšlíš) když zastavuješ na znamení, znamená to, že na Vsetínskou dojedeš buď v nule a nebo třeba s půl minutou zpožděním (tunel -nejsme sebevrazi, může tam někdo jít, nebo něco stát za tunelem, 15 přes výhybku a pak dolů 60tka to už nespasí) z Vsetínské na Vojtovu to stáhneš buď na nulu nebo 15s většinou odjíždíš z Vojtové s tím, že je dobré se dívat na křižovatku. Jak píšu pokud už jedou auta od Sadů, nemá moc cenu spěchat. Pak jsou hodiny, kdy se mění signální plán a dá se to stihnout, ale má cenu stát jak váza u Ronda a čekat do času? Takhle to pohodlně dokutálíš, můžeš se poplácat po rameni za "ekonomickou jízdu" sarcastic ... Ono osmička, když víš, kde můžeš třeba počkat, když někdo běží, víš jak fungují semafory a nemáš nějakou plečku, tak je to fakt rekreační odpočinková linka geek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2020 19:37 

Příspěvky: 1234
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Martin1203: Všiml jsem si právě, že zkušení jezdci to na Vojtové pomalu odbrzdí a začnou klouzat tak, že na světlech zabrzdí a třeba po půl minutě se rozjedou, což je právě ten moment, proč mě napadlo se zeptat, jestli to jde už z Vojtové nějak vysledovat, kdy se rozjet. Absolutní preference by tuhle křižovatku zabila, jak často jezdí osmička, ale postupný cyklus s případným preferováním zpožděných šalin nebo nějakou pravidelností vztaženou k jízdním řádům by se hodil. Na Nových sadech je to něco jiného, tam je ta zastávka od Ronda prakticky u křižovatky a je celkem zbytečné se rozjíždět ve chvíli, kdy to nevypadá na volno.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2020 17:16 

Příspěvky: 34
Od: 31 bře 2019 10:53
Cracatit - pokud na Vojtové uvidíš, že dostaly auta od Nových sadů volno a ještě stojíš na zastávce, nemá cenu se pořádně rozjíždět, protože po nich skočí interval pro tebe a souběžně jedoucí auta od Vojtové, takže to pomalu jen rozbrzdíš a dokloužeš se k čočkám, kde budeš stát třeba jen půl intervalu. Bohužel, tam je ten interval na pevno a co vím, zatím se neuvažuje o změně (ikdyž by byla mnohkdy potřeba). Z Vojtovy na Křídlovickou to máš 2 minuty jízdní dobu, na Soukenickou po minutě a na Sady další 2 minuty, takže pokud není lidí jak v kaufu u banánů, potenciální zpoždění stáhneš na sadech na nulu, celkem volnou jízdou s odběrem max 400A + 400A


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2020 16:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3220
Od: 13 lis 2004 11:58
Preference nejsou absolutni, krizovatka vyhodnocuje podle provozu, kdy te pusti..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2020 16:20 

Příspěvky: 1234
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zrovna včera to byla parádní jízda, osmičkou ze Starého Lískovce okolo 15:25 hezky plynule i přes Švermovu, přes Krematorium i dole na Vsetínské, kde někteří brzdí jak s letadlem (3x prudce a naplno) a bez přískoků k Rondu, musím pochválit. Akorát jsem si všiml, že u Ronda od Vojtovy se spousta šofců rozjíždí pomalu, aby nebrzdili a plynule doklouzali na Křídlovickou, jenže jim neskočí volno, dokud nezabrzdí těsně před křižovatkou. Je to dané vzdáleností semaforových čidel od hranice křižovatky? Nedalo by se to nějak upravit, aby se šalina rozjela z Vojtovy a rovnou třeba za pět vteřin skočilo volno?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2020 16:12 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1679
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Taky jsem si všiml a to samý i u trolejbusáků, někteří do toho šlapou, jako kdyby hráli na varhany.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.
doktor Reiniš


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Karosa B732 a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 úno 2020 19:47
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]