Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 94 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 22 říj 2017 01:59 

Příspěvky: 1112
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Takže první level: podzemní šalina, další etapa VMO na jih a pak až kdesi v daleké budoucnosti nějaká cyklistika. A pardon, zapomněl jsem na odsun nádraží. Co tam máte dál za ten rozvoj? Fakt se musím smát, když se v Brně řekne slovo rozvoj, nebo slova jako územní plán (potažmo krajské ZÚR).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 říj 2017 21:24 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5536
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Je to tak. Ta místní úprava provozu bude akorát na škodu.

Budoucnost by mohla být v MHD, jenže to by ji město muselo skutečně podporovat a rozvíjet, a ne o tom jen mluvit. Jako se to děje teď.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 říj 2017 12:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6119
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Příklad toho, kdy možná na základě hezké myšlenky je výsledek horší, než předchozí stav. Řidiči stejně pojedou z bodu A do bodu B i po změně - tj. změní se to, že nyní budou muset absolvovat delší trasu, a tím pádem stráví na cestě více času, tím se doprava ještě více zahustí. Level Brno.


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 21 říj 2017 10:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 740
Od: 16 bře 2013 21:03
Bydliště: Bystrc, Černého
A udusíme se z CO2. No, není to úžasná budoucnost? :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 říj 2017 08:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2658
Od: 07 kvě 2008 20:25
Bydliště: Brno-Žebětín (Kamechy)
Pánové uvědomte si už konečně že MHD je přežitek a jediné možné udržitelné řešení pro lidstvo do budoucna jsou auta - moc aut - ještě víc aut ....

_________________________________
9 z 10 staro-novejch mechošů doporučuje piercing:-P (aktualně jich mám na těle víc jak 20....)
certifikovaný piercer


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 říj 2017 08:14 

Příspěvky: 1223
Od: 18 led 2009 10:06
Dokud lidi nepochopí, že auto je po Brně zbytečnej luxus, tak to takhle bude vypadat ty hádky.

Tohle je trochu mimo, ale slyšel jsem názor z Dánska, že naopak v Kodani je divnej ten, kdo auto má (Tam je to dáno i jednak neskutečně kvalitní sítí metra a příměstských vlaků a taky hlavně tím že Kodaň je placka a lidi jezd v neskutečným množství na kole, všude jsou záchytná parkoviště pro kola u stanic vlaků a metra a obecně infrastruktura pro cyklisty je na vysoké úrovni.) Kéž bysme se jednou dostali tak daleko. Nebo aspoň tak daleko jako ve Vídni.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 říj 2017 23:46 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1529
Od: 07 dub 2006 09:03
Hollan je neco, co je krasne, ale nesmí to byt chlap. V diskusi na jeho profilu to někdo vyjádřil velmi výstižné- západní polovina města se po realizaci opatření dostane na vlak a východní na autobus...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 říj 2017 22:39 

Příspěvky: 1112
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hm, když to nejde, tak pak fakt jedině přes Masnou nebo Čechyňskou směr Zvonařka a pak teprv směr Nové sady, tenhle směr začíná být výživný, ale nezadá si s Cejlem a Jugoslávskou, kde je teď v okolí taky řada jednosměrek a zavřená Francouzská.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 říj 2017 18:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1165
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
Odbočit doprava na Benešovu a otočit se tam (ať už přímo v ulici nebo přes Grand). Což je věc, kterou stejně všichni budou dělat a budou tím naopak působit větší zmatky a zdržení.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 říj 2017 17:43 

Příspěvky: 4524
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Nejde, z Krenky lze jet jen k nadrazi a doprava.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 říj 2017 16:49 

Příspěvky: 1112
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Legálně na Hybešku? A ono nejde jet z Křenky doleva na Dornych a pak dvakrát doprava a vyjet na křižovatce Nové sady x Husova x Nádražní? Pokud vím, tak by to mělo jít, případně kolečko po malém okruhu a na Šilingráku na Pekařskou a dolů Leitnerkou, nevím, jestli není jednosměrná obráceně, ale pokud není, tak je to taky řešení.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 říj 2017 15:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 674
Od: 27 bře 2010 10:37
Bydliště: Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Hlavně, že teď ti lidi budou čekat na Kolišti na odbočení a blokovat Koliště, stejně tak by mě zajímalo, jak se mám dle návrhu legálně dostat z Křenové na Hybešovu...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 říj 2017 14:59 

Příspěvky: 2120
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
JJ ať to omezí vše, teď jsem se vrátil z centra, vše ucpané, protože všude jsou nějaké zákazy a omezení, za divadlem jezdí auta dokolečka, všude zákazy, vše rozkopane, neni ulic, kde by nebylo nějaké omezení, nemohu si pomoci,ale Holan je D.bil s velkým D.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 říj 2017 14:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2284
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
Zákazy omezí řidiče u nádraží. Jen si tam zkracují cestu, hájí novinky Hollan


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 úno 2017 22:29 

Příspěvky: 4524
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Jakože by lidi houfně přesedli na auta a zadrbali město úplně? A co třeba v těchto dnech dát zdarma PHM, ať je ten kolaps tolik nestojí?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 úno 2017 22:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3638
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
Máš dojem, že když v Brně napadne sníh, že obyvatelé se autem po sněhu budou pohybovat jaksi víc bez problémů? sarcastic To jsem včera viděl...jeden bezproblémovej řidič vedle druhýho.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 úno 2017 22:13 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6119
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Když se nedávno objevilo v médiích opět zvažovaná MHD zdarma při "smogových dnech", chtělo by to při sněhových "kalamitách" (stačí 4 čísla sněhu) v budoucnu, až tu bude zavedeno rezidentní parkování, tento systém vypnout a usnadnit tak obyvatelům pohyb autem, když hromadná doprava selhává.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 úno 2017 10:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6106
Od: 21 pro 2005 17:01
Proč u těch ostatních měst není průměrná rychlost na segregovaných tratích? To je zajímavý ukazatel. V Praze, v Ostravě i v Plzni se segregované tratě nachází. Dokonce bych řekl, že třeba v Ostravě tvoří většinu tratí. Zajímavé je v tom ohledu toto schéma.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 úno 2017 10:30 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1044
Od: 22 pro 2008 22:51
Bydliště: PoŠuKov, 2. část
MartinV píše:
Chtělo by to pracovat především na zrychlení MHD obecně. Jenže některé z takových opatření by byly finančně náročné. Jiné, jako např. snížení jízdní doby (ano, budou více hrozit papírová zpoždění, ale kdyby se chtělo, všechno jde), nebo preference na semaforech. Při dnešní jízdě z Poříčí na Mendlák jsem se (opět) přesvědčil, že v Brně zatím spíš nefunguje. A to je velká škoda.

V ročence TSK (pravda, za rok 2010) jsem narazil na zajímavé srovnání průměrné cestovní rychlosti jednotlivých druhů dopravy. Brno dopadlo podle očekávání, suverénně nejpomalejší ve všech trakcích. A já se ani nedivím, světelných křižovatek je všude plno, cykly dlouhé a většinou řízeny staticky na zelené vlny.
Příloha:
mhd-rychlosti.png


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 úno 2017 10:22 

Příspěvky: 4524
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Jenže taková E56 má trasu vedenou místem, kde se permanentně tvoří kolony, takže když jsem s ní v pondělí jel, stáli jsme pak 5 minut v Pisárkách do času. To taky moc lidí nepřitáhne.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 úno 2017 10:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6106
Od: 21 pro 2005 17:01
MartinV píše:
Chtělo by to pracovat především na zrychlení MHD obecně.


Jednou z dalších možností jsou expresní linky. Konečně se v posledních letech začínají zavádět. Pokud někam dojedu autem po okruhu za 10 minut a MHD jedu třeba i přes 40 minut s přestupem, tak tady opravdu nelze vůbec hovořit o tom, že by MHD byla konkurenceschopná.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 úno 2017 09:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1404
Od: 02 črc 2011 14:08
Naprosto přesně to zde popsal M! K tomu není co dodat.
Dovolil bych si vám popsat situaci z noci. Rozjezd v 11 vypuštěn 02, v pohodě. Ten o půl dvanácté vypuštěn 23:37, tož stalo se, kvůli sněhu se nabralo dost velké zpoždění. Ale absolutní bomby se konaly později. Půlnoční rozjezd vypuštěn 0:19, přičemž všechny autobusy byly na svém místě cca v 0:01, až na jeden, linku 91 od Labské. Čekalo se celou dobu než dojel náhradní vůz k výchozí stanici a poté ještě než projel celou trasu od Lískovce až po nádraží.
Do busu, kde jsem seděl já, nenastoupil od času 0:02 ANI JEDINÝ další cestující. Přesto se stálo 20 minut s otevřenými dveřmi. Lidi byli promrzlí na kost, nemohli to už vydržet, nadávali...
Další absolutně nezvládnutá situace ze strany DP. Způsobili víc škody než užitku, protože nadpoloviční většina busů na konečné točí kolo zpět dle JŘ bez pauzy, tudíž rozjezd v 1 nabral úplně zbytečně podobnou “pálku“ a celá situace se opakovala.
Využíváním MHD k šetření přírody, ale postupně k invaliditě. Prochladnutí, zápal plic, 3 týdny na nemocenské, jen kvůli neschopnosti řízení DP. A to ještě třeba za jednorázovou jízdenku v ceně 35 Kč. No neberte to! A to podotýkám, že jsem velký nadšenec nejen noční dopravy a v podstatě zastánce DPMB. Ale tohle prostě nelze nijak omluvit. :(

Jaké řešení tedy nabízím? Absolutní strop opoždění rozjezdu by měl být 10 minut, čekání samozřejmě se zavřenými dveřmi. V případě většího výpadku jednoho, dvou konkrétních vozů by se čekat nemělo a cestující z nich by měli být rozvezeni protekčně dle přání záložním autobusem (1 stojí u nádraží a další 2, resp. 4 na garážích) do zvolené stanice. Takhle má vypadat prozákaznický přístup. Jakmile by se s takovým zážitkem pochlubili třeba na FB kamarádům, je to i skvělá reklama pro DP.

Doufám, že si toto přečte někdo z vedení a chytnou se za hlavu. Podotýkám, že toto nebylo letošní zimu poprvé.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 led 2017 23:26 

Příspěvky: 124
Od: 18 čer 2015 20:20
Má-li se zlepšit infrastruktura (a tím i MHD), musí "natéct" do rozpočtu Brna a do rozpočti ŘSD Brno peníze, a ty jen tak nepřitečou. Je třeba hledat zdroje a dokud se nenajdou, tak je potřeba šlápnout IAD v Brně za krk. tak jak vymizeli autobusy ze středu města, tak je potřeba vymýtit IAD, vjezd povolit jen pro mimořádné výjimky (a to jen podobu nutnou, ne po dobu celé pracovní doby - už vidím naše pos.ance, jak pro něco takového zvedají ruku, je to stále stejné, kážou vodu a chlastají víno), vybudovat hlídané bezplatné P+R parkoviště s dostatečně kapacitní MHD na slušné úrovni (nebrat si příklad z Japonska z 60. let) a ostatní parkoviště progreivně zpoplatnit (1 hodina zdarma, 2 hodiny normální taxu, výše 2 hodin patřičně vysokou taxu, aby to každého odradilo). Určit zóny, kde pro rezidenty by bylo parkování zdarma (malý magistrát by dodal potvrzení) a ostatní by byly zpoplatněni. Rezidenti - firmy by měly mít mořnost za mírný poplatek zakoupení parkovacího místa pro zaměstnance a klienty. Mít na to naši pos.anci koule, hned by se vidělo, je-li to krok k lepšímu budoucnu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 led 2017 22:51 

Příspěvky: 60
Od: 13 zář 2016 09:04
Tin: ony ty daně mají svůj důvod, protože velká města zajišťují spoustu věcí, které pak využívají lidé ze širokého okolí. nemluvě o skutečnosti, že např. v Brně je strašně moc lidí, co zde sice žijí, ale trvalé bydliště nemají. Tj. jejich domovské obce inkasují peníze "za nic", zatímco Brno má veškeré náklady s nimi spojené.

Každopádně obviňování se, kdo na kom parazituje mi připadne fakt nesmyslné.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 led 2017 22:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6119
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Brnpat: ano i ne, např. zmíněné nastavení preference na semaforech by byla poměrně jednoduchá věc. Ale tady hodně záleží, jestli je vůle něco takového provést.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 94 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Aniolmotyka a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 zář 2019 09:38
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]