Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 5    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Riichie: To se ale šeredně mýlíš. Zkus si něco zjistit o problematice P+R a K+R.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Když už někdo jede na nádraží, tak snad i na to nádraží jede veřejnou dopravou, ne?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
M píše:
Ať přemýšlím jak přemýšlím, nemohu si vybavit ani jedno vlakové nádraží, které by bylo na pěší zóně a nebylo by možno se k němu dostat autem.

Například Hradec Králové...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Stačilo by trochu upravit podmínky parkování u Teska, probourat nesmyslně zaznědý průchod do podchodu pod kolejemi, dát tam třeba jednu dvě pokladny a bylo by to. Komfort pro všechn by byl mnohem větší než při současném stavu.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Ať přemýšlím jak přemýšlím, nemohu si vybavit ani jedno vlakové nádraží, které by bylo na pěší zóně a nebylo by možno se k němu dostat autem.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Cracatit píše:
Takže první level: podzemní šalina, další etapa VMO na jih a pak až kdesi v daleké budoucnosti nějaká cyklistika. A pardon, zapomněl jsem na odsun nádraží. Co tam máte dál za ten rozvoj? Fakt se musím smát, když se v Brně řekne slovo rozvoj, nebo slova jako územní plán (potažmo krajské ZÚR).

První level by měl být spíš komplexní zlepšení stavu tratí a obnova vozového parku novými, moderními a dostatečně kapacitními vozidly.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Základní problém všeho je v tom, že magistrát něco nařídí bez ohledu na negativní důsledky, které to bude mít. Prostě to ilustruje fakt, že Hollan rozumí dopravě jak koza náklaďáku.

Z Nádražní by klidně mohla být pěší zóna, ale až potom, co se vyřeší budoucnost nádraží u Grandu, popřípadě se vyřeší jeho obsluha autobusy i IAD, vyřeší se obsluha IAD vlakového nádraží (vysazovat lidi z IAD jenom za Tescem je za současného stavu, kdy musím do podchodu, nahoru na kasu, a pak zas zpět na nástupiště by byla na facku) a vyřeší se náhradní trasa za zrušený průjezd od Křenové na Nové Sady.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Dovedete si představit, jak museli všichni tady ti autysti prskat, když komunisti rozhodli, že celý vnitřní centrum bude pěší zóna? V tý době asi ještě tolik aut nebylo, ale princip byl stejný.

Osobně bych na Nádražní zakázal vjezd IAD úplně. Přednádražní prostor má být pěší zóna a ne, aby tam nezdily a parkovaly auta. Na to je ten prostor až moc důležitý, abychom ho obsadili takto. Díky tomu by se celý ten prostor krásně zpřehlednil a otevřel.

To ale chce dělat na začátku volebního období, protože celý Brno to bude totálně hejtovat, ale do 4 let většina obyvatel zjistí, že to byl skvělej krok správným směrem. Příkladů měst, kde se tohle stalo, jsou desítky. A všude byl scénář stejný. Přišel nějakej politik, co na to měl koule, prohlásil šiřší střed města za pěší zónu, pak 2 roky snášel totální hejty všech obyvatel a pak postupně všichni zjistili, že to byl správný krok a dávali mu nakonec za pravdu.

Myslíte si, že Brno je jiné? Ne není. Je úplně stejné jako desítky měst, které už si tímto prošly. Tak proč ten vývoj brzdit, když je jasné, že takto to musí dopadnout?


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Nebo tama jednoduše pojedou, nebude to první místo, kde by porušovali dopravní značení, na Maliňáku je přikázaný směr vlevo, všihni jedou logocky doprava. Nebo to dopadne jak na křižovatce Cejl x Koliště, že se budou všici otáčet do protisměru a není to jen zde.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Takže první level: podzemní šalina, další etapa VMO na jih a pak až kdesi v daleké budoucnosti nějaká cyklistika. A pardon, zapomněl jsem na odsun nádraží. Co tam máte dál za ten rozvoj? Fakt se musím smát, když se v Brně řekne slovo rozvoj, nebo slova jako územní plán (potažmo krajské ZÚR).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Je to tak. Ta místní úprava provozu bude akorát na škodu.

Budoucnost by mohla být v MHD, jenže to by ji město muselo skutečně podporovat a rozvíjet, a ne o tom jen mluvit. Jako se to děje teď.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Příklad toho, kdy možná na základě hezké myšlenky je výsledek horší, než předchozí stav. Řidiči stejně pojedou z bodu A do bodu B i po změně - tj. změní se to, že nyní budou muset absolvovat delší trasu, a tím pádem stráví na cestě více času, tím se doprava ještě více zahustí. Level Brno.


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
A udusíme se z CO2. No, není to úžasná budoucnost? :-)


Offline
Uživatelský avatar

2769
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Pánové uvědomte si už konečně že MHD je přežitek a jediné možné udržitelné řešení pro lidstvo do budoucna jsou auta - moc aut - ještě víc aut ....


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Dokud lidi nepochopí, že auto je po Brně zbytečnej luxus, tak to takhle bude vypadat ty hádky.

Tohle je trochu mimo, ale slyšel jsem názor z Dánska, že naopak v Kodani je divnej ten, kdo auto má (Tam je to dáno i jednak neskutečně kvalitní sítí metra a příměstských vlaků a taky hlavně tím že Kodaň je placka a lidi jezd v neskutečným množství na kole, všude jsou záchytná parkoviště pro kola u stanic vlaků a metra a obecně infrastruktura pro cyklisty je na vysoké úrovni.) Kéž bysme se jednou dostali tak daleko. Nebo aspoň tak daleko jako ve Vídni.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Hollan je neco, co je krasne, ale nesmí to byt chlap. V diskusi na jeho profilu to někdo vyjádřil velmi výstižné- západní polovina města se po realizaci opatření dostane na vlak a východní na autobus...


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hm, když to nejde, tak pak fakt jedině přes Masnou nebo Čechyňskou směr Zvonařka a pak teprv směr Nové sady, tenhle směr začíná být výživný, ale nezadá si s Cejlem a Jugoslávskou, kde je teď v okolí taky řada jednosměrek a zavřená Francouzská.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
Odbočit doprava na Benešovu a otočit se tam (ať už přímo v ulici nebo přes Grand). Což je věc, kterou stejně všichni budou dělat a budou tím naopak působit větší zmatky a zdržení.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Nejde, z Krenky lze jet jen k nadrazi a doprava.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Legálně na Hybešku? A ono nejde jet z Křenky doleva na Dornych a pak dvakrát doprava a vyjet na křižovatce Nové sady x Husova x Nádražní? Pokud vím, tak by to mělo jít, případně kolečko po malém okruhu a na Šilingráku na Pekařskou a dolů Leitnerkou, nevím, jestli není jednosměrná obráceně, ale pokud není, tak je to taky řešení.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Hlavně, že teď ti lidi budou čekat na Kolišti na odbočení a blokovat Koliště, stejně tak by mě zajímalo, jak se mám dle návrhu legálně dostat z Křenové na Hybešovu...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
JJ ať to omezí vše, teď jsem se vrátil z centra, vše ucpané, protože všude jsou nějaké zákazy a omezení, za divadlem jezdí auta dokolečka, všude zákazy, vše rozkopane, neni ulic, kde by nebylo nějaké omezení, nemohu si pomoci,ale Holan je D.bil s velkým D.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Zákazy omezí řidiče u nádraží. Jen si tam zkracují cestu, hájí novinky Hollan


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Jakože by lidi houfně přesedli na auta a zadrbali město úplně? A co třeba v těchto dnech dát zdarma PHM, ať je ten kolaps tolik nestojí?


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Máš dojem, že když v Brně napadne sníh, že obyvatelé se autem po sněhu budou pohybovat jaksi víc bez problémů? sarcastic To jsem včera viděl...jeden bezproblémovej řidič vedle druhýho.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 103 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 23:35
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]