Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 94 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2017 15:18 

Příspěvky: 1113
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A pak tu pro cyklisty často chybí rozumný způsob, jak překonat hlavní tepny (Olomoucká, Vídeňská) a další.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2017 15:17 

Příspěvky: 1113
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
V kombinaci s cyklobusem to není takový nesmysl, ale zase jen někam, do Kohoutovic asi nikdy nepojedou davy cyklistů na rozdíl od Vinohrad a Líšně nebo těch Obřan, kudy se dá pokračovat do Bílovic a dál.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2017 08:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 171
Od: 19 zář 2007 19:46
A nějako se tu zapomnělo na poštu Brno 2, kam určitě všichni jezdí posílat balíky a vyzvedávat je tramvají. Nebo další instituce, například já jsem klientem mBank a často tam jezdím něco vyřizovat - je to jediná brněnská pobočka s hypotečním centrem a je na Nádražní. A ne, dokud nebudou všechny vozy MHD čisté, klimatizované, v zimě dobře vyhřáté a dokud budou muzelního stáří, raději pojedu autem... PS: pořád tu někdo mluví o cyklistice - Brno není placka, davy cyklistů v oblecích a kostýmcích, co si to hezky zvesela v podzimních plískanicích šlapou do Kohoutovic, na Lesnou, Vinohrady, do Líšně, Kamenný Vrch nebo do Obřan, to mě fakt baví... Jestli se někdo snaží srovnávat Brno s Holandskem, tak nás čeká fakt veselá budoucnost:)

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2017 15:30 

Příspěvky: 1113
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hm, představa šesti pruhů v jednom směru na Kolišti u Cejlu mi pmi přijde celkem brutus. sarcastic :oops:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2017 12:58 

Příspěvky: 2124
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Tin: třeba já jezdím často na Maliňák, kde parkuju před magistrátem u zastávky šaliny jak je ta jednokolejka, jedu vždy přes Nádražní, nemám zájem stát věčnost na okruhu, navím na Jezuitské mám babičku a dědu takže jezdím i tam a zase přes Nádražní, je to nejrychlejší a nejpohodlnější, často vozím babičku a dědu na chalupu nebo k doktorům, opravdu tam nepojedu šalinou. Věřím, že nejsem sám kdo má důvod tam jet.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2017 10:27 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1532
Od: 07 dub 2006 09:03
Kapacitu úseku mezi Nádražní a Moravákem bych rozhodně nepodceňoval. Nezapomeňte, že od Nových sadů/viaduktu po Moravák nejsou žádné semafory, takže provoz může jet plynule, zatímco na okruhu musíte přejet přes tři světelně řízené křižovatky.
Poměrně zásadním negativem opatření je i to, že by zhoršilo dostupnost východní strany historického jádra.
Poměrně radikálním řešením by mohlo být zjednosměrnění MMO od Žerotínova nám. po Cejl nebo až po Křenovou po směru hodinových ručiček, přičemž protisměr by mohl využívat právě Benešovu, ulici Za divadlem a Rooseveltovu. Tím by se zjednodušilo uspořádání křižovatek v tomto úseku a zrychlila doprava. Ve Vídni takto funguje Ringstrasse. Kapacitní protisměrná komunikace a la Vordere Zollamtstrasse však v Brně chybí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 říj 2017 23:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2759
Od: 29 srp 2009 19:30
Vzhledem k tomu, jakou kapacitu tato zkratka má (zlomková oproti okruhu), nevnímám, že by měl být MMO výrazně přetíženější než nyní. Tranzit měl být z Nádražní ulice vyloučen již dávno.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 říj 2017 23:11 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5536
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Ano většina IAD, která jede přes Nádražní a Nové Sady je tranzit, jenže je to taky do určité míry odlehčení k přetíženému okruhu. Pokud všechny auta naženeme na okruh, tak se situace na okruhu ještě zase zhorší. Asi není třeba moc připomínat, že každá další komplikace na okruhu má fatální následky na provoz okružek, trolejbusových linek 25, 26 a spol. Takže ve finále to bude víc škody, než užitku.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 říj 2017 22:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 453
Od: 31 led 2011 13:46
A to ti řidiči jezdí z Maliňáku na Nové sady? A nikam dál? Já předpokládám, že jede třeba od Maliňáku směrem přes Nové sady a pokračuje někam dopryč. Takže se chudáček nemusí nikde otáčet, aby se dostal na NS, ale prostě pojede jinudy a NS se úplně vyhne. [edit: mělo to být v opačném směru, zrovna v tomhle to půjde i ponovu, ale doufám, že myšlenka je jasná]

Třicítka už tam defakto je teď, takže tím nikomu nevzniká žádná újma.

A vydělají na tom ti, kteří opravdu vezou někoho na vlak, protože tam nebudou překážet jenprojíždějící.

Jo kdyby se otevřely podchody k tescu, zametlo se tam (a trvale hlídal pořádek jako před nádražím), pokladny daly do podchodů... to by se to potom cestovalo.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 říj 2017 14:33 

Příspěvky: 4534
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Bojim se, ze nic, ze je tak blby.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 říj 2017 14:20 

Příspěvky: 2124
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Tady o tom píší: https://www.novinky.cz/vase-zpravy/jiho ... apeni.html
Výsledek bude, že se řidiči budou otáčet do protosměru, objízdná trasa, Úzká, Koiliště atd věčně stojí, nyní bude stát ještě víc? Co ten Holan bere?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 říj 2017 13:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6110
Od: 21 pro 2005 17:01
Taky jsou oblasti, odkud se jinak než autem (třeba o víkendu) na nádraží ani dostat nedá.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 říj 2017 13:15 

Příspěvky: 4534
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Az na to, ze ty se na to hlavni nadrazi dostanes v pohode bez prestupu, jsi mlady, silny, neodvazis tam babicku atd.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 říj 2017 12:25 

Příspěvky: 1223
Od: 18 led 2009 10:06
Nenapadlo, taky nebydlím v Brně ale na venkově a tak to prostě je, že když jedeš z jedné strany kraje an druhou, tak ti to nepojede hned. Nebo obecně když bydlíš na venkově, tak z Brna to nepojede hned. Je to daň za levnější bydlení.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 říj 2017 11:29 

Příspěvky: 4534
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Richie píše:
Když už někdo jede na nádraží, tak snad i na to nádraží jede veřejnou dopravou, ne?

Napadlo tě někdy, že se lidé nechají na to nádraží odvézt, popř. z něj přivézt, aby nemuseli tahat zavazadla? Že ne každý jede z Brna, a několikrát přestupovat, nebo taky hodinu čekat, než mu to pojede, se mu nechce?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 říj 2017 08:59 

Příspěvky: 2124
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
podle googlu ( v Hradci jsem na nádraží nebyl ) ten Hradec není čistě pěší zóna kam by se vůbec nedalo dostat autem, jsou tam parkoviště a dá se tam zajet, pěší je jen ten kousíšek u vchodu, kdežto v Brně by se tímto nádraží uplně odřízlo od individuální dpravy, to by bylo hodně špatně. Navíc zmíněný podchod od Tesca, nezlobte se,ale tudy jde každej jen, protože musí, kdo může se tomu místu vyhne, je to tam hnus nechutnej.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 říj 2017 07:45 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6110
Od: 21 pro 2005 17:01
Riichie: To se ale šeredně mýlíš. Zkus si něco zjistit o problematice P+R a K+R.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 říj 2017 06:11 

Příspěvky: 1223
Od: 18 led 2009 10:06
Když už někdo jede na nádraží, tak snad i na to nádraží jede veřejnou dopravou, ne?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 říj 2017 18:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3273
Od: 08 čer 2005 23:12
M píše:
Ať přemýšlím jak přemýšlím, nemohu si vybavit ani jedno vlakové nádraží, které by bylo na pěší zóně a nebylo by možno se k němu dostat autem.

Například Hradec Králové...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 říj 2017 16:22 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6489
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
Stačilo by trochu upravit podmínky parkování u Teska, probourat nesmyslně zaznědý průchod do podchodu pod kolejemi, dát tam třeba jednu dvě pokladny a bylo by to. Komfort pro všechn by byl mnohem větší než při současném stavu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 říj 2017 15:31 

Příspěvky: 2124
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Ať přemýšlím jak přemýšlím, nemohu si vybavit ani jedno vlakové nádraží, které by bylo na pěší zóně a nebylo by možno se k němu dostat autem.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 říj 2017 15:21 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5536
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Cracatit píše:
Takže první level: podzemní šalina, další etapa VMO na jih a pak až kdesi v daleké budoucnosti nějaká cyklistika. A pardon, zapomněl jsem na odsun nádraží. Co tam máte dál za ten rozvoj? Fakt se musím smát, když se v Brně řekne slovo rozvoj, nebo slova jako územní plán (potažmo krajské ZÚR).

První level by měl být spíš komplexní zlepšení stavu tratí a obnova vozového parku novými, moderními a dostatečně kapacitními vozidly.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 říj 2017 15:15 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5536
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Základní problém všeho je v tom, že magistrát něco nařídí bez ohledu na negativní důsledky, které to bude mít. Prostě to ilustruje fakt, že Hollan rozumí dopravě jak koza náklaďáku.

Z Nádražní by klidně mohla být pěší zóna, ale až potom, co se vyřeší budoucnost nádraží u Grandu, popřípadě se vyřeší jeho obsluha autobusy i IAD, vyřeší se obsluha IAD vlakového nádraží (vysazovat lidi z IAD jenom za Tescem je za současného stavu, kdy musím do podchodu, nahoru na kasu, a pak zas zpět na nástupiště by byla na facku) a vyřeší se náhradní trasa za zrušený průjezd od Křenové na Nové Sady.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 říj 2017 14:43 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6489
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
Dovedete si představit, jak museli všichni tady ti autysti prskat, když komunisti rozhodli, že celý vnitřní centrum bude pěší zóna? V tý době asi ještě tolik aut nebylo, ale princip byl stejný.

Osobně bych na Nádražní zakázal vjezd IAD úplně. Přednádražní prostor má být pěší zóna a ne, aby tam nezdily a parkovaly auta. Na to je ten prostor až moc důležitý, abychom ho obsadili takto. Díky tomu by se celý ten prostor krásně zpřehlednil a otevřel.

To ale chce dělat na začátku volebního období, protože celý Brno to bude totálně hejtovat, ale do 4 let většina obyvatel zjistí, že to byl skvělej krok správným směrem. Příkladů měst, kde se tohle stalo, jsou desítky. A všude byl scénář stejný. Přišel nějakej politik, co na to měl koule, prohlásil šiřší střed města za pěší zónu, pak 2 roky snášel totální hejty všech obyvatel a pak postupně všichni zjistili, že to byl správný krok a dávali mu nakonec za pravdu.

Myslíte si, že Brno je jiné? Ne není. Je úplně stejné jako desítky měst, které už si tímto prošly. Tak proč ten vývoj brzdit, když je jasné, že takto to musí dopadnout?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 říj 2017 13:25 

Příspěvky: 2124
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Nebo tama jednoduše pojedou, nebude to první místo, kde by porušovali dopravní značení, na Maliňáku je přikázaný směr vlevo, všihni jedou logocky doprava. Nebo to dopadne jak na křižovatce Cejl x Koliště, že se budou všici otáčet do protisměru a není to jen zde.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 94 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 20 zář 2019 12:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]