Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 82 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 26 led 2016 17:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1404
Od: 02 črc 2011 14:08
Mohli bychom polemizovat o tom, co je větší socka. Jestli sedět na sedadle, které je chvíli studené a tvrdší, anebo sedět na sedadle, které je stejně tvrdé z prosezení a do kterého se za dobu jeho cca 5letého používání 17x vsákly opilecké zvratky, 26x moč inkontinentních lidí, 8x výkaly bezdomovce se žloutenkou, 840x dešťová voda, pak občas nějaká ta limonádka nebo šťávička z vietnamského žrádla, občas nějaké plivnutí či jiná další tekutina atd.. Všiml sis někdy toho nechutného smradu zatuchliny (podobná “voňka“ jako hospodské WC), když jsi nastoupil do vozu, který má už pár let od VP? Tenhle puch je v některých vozech stále, v těch “čistších“ je cítit jen když venku začne pršet, sedadla mírně zvlhnou a pak se ta “krása“ začne odpařovat do vzduchu... Tohle třeba v Solárkách nebývá. Proč asi?... Tady bych fakt polemizoval, co je lepší. Nejlépe bych byl pro koženku. Jenže kdyby měla být kvalitní, tak jsme s náklady úplně jinde. Pak to někdo prořeže a vydlabe nějakou kvalitnější nestlačitelnou výplň a hned je škoda 2 litry na jednom sedadle...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 led 2016 16:10 

Příspěvky: 561
Od: 17 říj 2011 09:57
Bydliště: Brno-Bystrc
IvanM a další podobní:
Sockizace dopravy pokračuje a tady se tomu zvesela tleská. ](*,) Dejte si alespoň půl hodiny (běžná jízdní doba třeba z Bystrce do města) na 84 v zimě, nejlépe ráno, na plasťákách a pak mluvte, jestli to tak chcete každý pracovní den dvakrát. A pokud vás to nepřesvědčí, zkuste přemluvit řidiče, ať vám na další pokus nezapíná v buse topení, bo ve Variích je taky v podstatě jen jeho imitace.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 led 2016 15:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1404
Od: 02 črc 2011 14:08
Sedačky ze sedmistovek však byly super. I po x letech stále pohodlné, neprosezené, vrchní kryt vydržel taky dlouho nepopraskaný. A navíc byly hygienické. S designem to bylo už horší, ale to je to poslední, na čem mi u sedadel záleží...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 led 2016 15:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 365
Od: 08 čer 2015 19:07
Bydliště: Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
Já bych do nových vozidel montoval sedačky ze sedmistovek. Pohodlné, a zároveň i snadno udržovatelné.
Snad mě za tento názor nikdo nezabije :-(


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 led 2016 15:27 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1404
Od: 02 črc 2011 14:08
Díkybohu už se konečně začneme zbavovat těch látkových hnusů. Nevím, proč vůbec řešíte tvrdost sedadla, když ve všech vozech, které mají víc než rok od VP/GO, popř. od lokální výměny komplet celého sedáku, jsou sedačky stejně otřesně prosezené a tvrdé stejně jako ten plast, protože DPMB používá velice nekvalitní molitanovou výplň (kdyby mezi námi nebyli k****i, kteří to prořezávají, tak by třeba DP mohl používat kvalitnější méně stlačitelnou výplň v kombinaci s odolnou koženkou stejného typu, jako se používá např. na posilovací stroje. V kombinaci se sedadlem Vogel by to bylo nejpohodlnější a zároveň hygienické sezení).
Nejenže je ta látka neudržovatelná a automaticky rezervoár všemožných bacilů (kdysi někdo odebral vzorky a zjistil, že tam je prostě úplně všechno. Bakterie, viry, plísně, roztoči, a dokonce i fekálie...), tak ještě navíc DPMB i na tu nejnutnější údržbu kašle. Ty největší chuťovky občas vyfotím a kdysi jsem to tady i sdílel. A to nešlo o momentálně znečištěná vozidla. To byly ty stejné hnusy setrvávající v řádech měsíců až let...
Takže já osobně ten plast rozhodně vítám, i za cenu, že to v zimě chvíli studí a povrch je tvrdší...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 led 2016 14:40 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7500
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
V 22Tr a dříve ještě negenerálkovaných devítkách to bylo běžně, sedáky se mění častěji, než opěradla, tudíž byla nová látka různě kde se dalo.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 led 2016 01:55 

Příspěvky: 1140
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, tak to není džínové, ale má to prostě takovou hrubší strukturu, ale zajímavé je, že třeba 22TR mají sedák s tou hrubší látkou a záda opět plyšová. :mrgreen: Regionálky a Crosswaye dopravního podniku to mají na celém sedadle ten hrubší vzorek látky bez plyše.
Z regionálek se mi asi nejlíp sedí ve starších Crossech, zatímco v Sorce mívám většinou po chvíli otlačený zadek z těch příliš prudkých a málo nacpaných sedaček bez ohledu na provedení, jestli LE, nebo klasický Sor, ale párkrát jsem v poslední době jel nějakým úplně novým Sorem s vysokýma sedačkama (pravděpodobně od ČSAD Tišnov) a tam to nebylo tak strašné, asi ty sedačky měly nějaký lepší profil bočních prolisů.
Celkově se v SOR LE na regionálkách cítím ztísněně, protože jsou okna moc vysoko a sedačky celkem blízko u sebe, i když ta rozteč v příčném směru oproti Crossu asi nebude o moc horší a dost teda vadí řev od převodovky, co ve vysokopodlažních nebývá tak slyšet.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 led 2016 00:56 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1610
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Rem píše:
xcav8: No no no. To byla pouze konstruktivní otázka k danému tématu. biggrin

Jasný, známe své lidi. :D

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.
doktor Reiniš


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 led 2016 00:44 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7500
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
Cracatit: Ne džínové, ale jiný druh potahu, novější typ ala regionálky. Jsou v Crossech a následně v generálkách devítek. Méně plyše, tak působí pevněji a řekl bych i lépe udržovatelněji.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 led 2016 23:56 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2308
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
Ondra K. píše:
Přesně, magistrát má plnou pusu řečí o snaze dostat lidi z aut do MHD, ale varia a zejména plastové sedačky jsou cesta spíše opačná.

Raději ani doma nebudu tohle říkat matce, ta je z těch plastových sedaček velmi "nadšená" :(

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 led 2016 23:32 

Příspěvky: 1140
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Manil: Děkuju za vysvětlení, že mají vyhřívání taky pískovače v našich šalinách (DPMB) jsem tak nějak tušil, jen mi ta bedna vždycky přišla na omak studená, zatímco v Práglu má na bocích kulaté díry velké asi 10 cm v průměru, ze kterých jde teplo do vozu, proto se zdá ta plastová sedačka na pískovači teplá, což v mrazivém zimním dni přijde vhod.
Jinak mi přijdou nejpříjemnější sedačky v rekonstruovaných devítkových Karosách v Praze, ta perforovaná koženka působí na posez hladce a chladivě, případně si to místo člověk zahřeje, když jede delší trasu a přitom to mají vsazené do těch stejných sedaček Vogel, co mají i naše devítistovky a Varia, mají tu koženku místo plyše.
Všiml jsem si, že některé autobusy a trolejbusy v Brně mají místo plyše díl s džínovým potahem, který tu špínu drží paradoxně ještě víc.
:mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 led 2016 20:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Karlos píše:
manil: Sorbany mám chápat jako SOR / Urbanway?

Ano. V jistých kruzích velmi rozšířené označení pro brněnské CNG autobusy. :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 led 2016 20:00 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5562
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Jo. :D

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 led 2016 19:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2979
Od: 09 zář 2009 20:14
manil: Sorbany mám chápat jako SOR / Urbanway?

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 led 2016 19:45 

Příspěvky: 2314
Od: 19 dub 2009 12:06
xcav8: No no no. To byla pouze konstruktivní otázka k danému tématu. biggrin


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 led 2016 19:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 496
Od: 15 srp 2012 14:28
Cena.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 led 2016 18:52 

Příspěvky: 2168
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Je nějaký problém nebo zádrhel v tom, proč se do těch Varií nedává více topných těles?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 led 2016 18:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Cracatit píše:
Jo a když už jsme u toho topení, posledně v Praze jsem si všiml, že na rozdíl od nás mají v T3R.P vyhřívanou bednu s pískem, tak se v zimě dalo zahřát i na jindy studené židli hned za řidičem.

Vyhřívané bedny pískovačů jsou úplně ve všech tramvajích včetně starých T3/K2 s mechanicky ovládanými pískovači. Primárně jde ovšem o prohřívání písku, aby nevlhl a pak se nelepil => aby za všech okolností propadával. Většina pískovačů používaných v Brně má však topné tělísko přímo v písku, takže teplo na krytu písečníku to není až tak moc cítit.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 led 2016 18:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
prototyp401 píše:
A Varia homologaci mají? No u těch bych to čekal jako poslední teda.

To je trochu něco jiného, Varia spadají pod poněkud jiný kontrolní a schvalovací orgán, než Sorbany. Samozřejmě to není jen o tom, že si někdo řekne, že tam budou plastové sedačky Kiel, tak se tam prostě nacpou, ale jsou za tím desítky hodin konstrukčních prací na straně dodavatele atd.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 led 2016 17:20 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5562
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Roli může klidně hrát i samotná zástavba těch sedadel do konkrétního typu vozu, která může přinášet různé problémy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 led 2016 16:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 743
Od: 27 úno 2015 21:19
Bydliště: Zlín / Brno, Stránice
A Varia homologaci mají? No u těch bych to čekal jako poslední teda.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 led 2016 16:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2763
Od: 29 srp 2009 19:30
Očekával bych, že důvodem bude spíš homologace sedaček Kiel Ideo do různých typů vozů - podobně jako plyňáky, které homologaci nemají vs. sanitky a Urbina...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 led 2016 16:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1774
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
A proto budou mít překopaný interiér.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 led 2016 15:35 

Příspěvky: 1546
Od: 06 lis 2009 10:30
xxx píše:
Proč nebudou mít porschetry taky plastová sedadla?


Čekám, že to bude mít určitou souvislost s tím, že to celé plyne z rámcovky uzavřené někdy před deseti lety...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 led 2016 13:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 743
Od: 27 úno 2015 21:19
Bydliště: Zlín / Brno, Stránice
Konečně v tom nejsem sám, kdo tvrdí, že ty plastové studí, hlavně v Solarisech hned po ráno to je hrůza. Myslel jsem, že jsem v tom sám. Přítelkyně má problémy s ledvinama, takže ta si radši už ani nesedá, pokud na tom místě neseděl někdo před tím zrovna a tudíž není trochu zahřáté.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 82 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 lis 2019 15:30
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]