Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2650 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 106  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2021 15:27 

Příspěvky: 1704
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak toho se nebojím, že by na S43 došlo v tomhle desetiletí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2021 12:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3769
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
Ondrah98 píše:
Chtělo by se pesimisticky odpovědět " takže nikdy". Ale nejspíš by to mohlo souviset s tím, jestli se někdy dostaví chybějící rampy u vozovny tzn. přestaví Kníničská a posune se trať směrem k vozovně. Takže jsme zase u "nikdy". confused No třeba to bude jinak...


Kníničská v dohledné době max výměna povrchu, ale zásadnější přestavba určitě ne dřív, než se stavbou D43.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2021 12:02 

Příspěvky: 321
Od: 25 říj 2019 10:12
Chtělo by se pesimisticky odpovědět " takže nikdy". Ale nejspíš by to mohlo souviset s tím, jestli se někdy dostaví chybějící rampy u vozovny tzn. přestaví Kníničská a posune se trať směrem k vozovně. Takže jsme zase u "nikdy". confused No třeba to bude jinak...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2021 11:32 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2089
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Jo měla by pokračovat až na Veslařskou, ale kdy to je otázka.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2021 10:44 

Příspěvky: 321
Od: 25 říj 2019 10:12
xcav8: Moc pěkné video. Co mě ale zaujalo nejvíc, je autobusová zastávka na doprovodné komunikaci v čase 3:20. Ta doprovodná komunikace ústí akorát na rampu Bystrc -> Pisárky tj. do protisměru. Bude ta doprovodná komunikace někam pokračovat, aby ta zastávka dávala nějaký smysl? Nikde jsem to nenašel, ve všech vizualizacích ta zastávka je, ale nedá se z ní nikam dojet.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2021 10:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 130
Od: 12 čer 2020 15:02
Bydliště: Tam kde jezdí linky 5, 9, 46, 57, 84 a 44
A s tratí do Líšně? sarcastic


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2021 00:24 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2089
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Práce úspěšně pokračují: https://youtu.be/DE96jZLK-mI

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 bře 2021 14:56 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 250
Od: 31 led 2010 23:09
Nějaké novinky s tratí do Líšně?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 úno 2021 21:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8879
Od: 10 čer 2004 11:19
Myslím i tohle ... https://www.facebook.com/watch/live/?v= ... _permalink


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 úno 2021 01:41 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6549
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
To video, o kterém mluvil Pvvs, je zde:
https://www.youtube.com/watch?v=LNe2L_-QB0c
Ale je to dost neaktuální, dnes už jsme úplně jinde.

Mezitím se objevila varianta B, která se i nakonec dostala do územního plánu.

Doporučuju skupinu na FB "Šalina na Vinohrady":
https://www.facebook.com/groups/803813063558808

Tam najdete nejaktuálnější info.

Nákres varianty, která je nakonec v ÚP, přikládám.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2021 19:43 

Příspěvky: 1704
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
XXX et al: Přestup na Halasáku má hlavní problém v tom, že musím přes světla. Takže přestup z okružky od Královopolské na devítku je tak zhruba na pět minut, když zrovna šalina neujede před nosem, záleží na víc proměnných, bezkolizní trasa tady prostě chybí. Trochu by pomohlo, kdyby šlo přestoupit bez těch světel, třeba kratší chůzí od Lidlu, pokud by zastávka šaliny do centra byla za křižovatkou a z centra zůstala tam, kde je, protože v opačném směru jen přejdu koleje a seběhnu kopeček, což dá tak dvě minuty, když moc.
ŠČ je lepší v tom, že stojí bus uprostřed, takže stačí při přecházení před stojícím busem na přechodu ohlídat jen směr od města a rychle dojít k šalině, což není ani na dvě minuty, ta vzdálenost je celkově menší, než na Halasáku už jen tím, že není záliv a staví se u ostrůvku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2021 18:53 

Příspěvky: 321
Od: 25 říj 2019 10:12
Možná širší, ale do takových ulic se prostě tramvaj v podstatě dostat nedá, takhle se stavělo před 100 lety. Viz případ Plotní... Zanořovat tunel někde u hřbitova s tím, že minimálně ten začátek bude muset být nejspíš vykopán a pak překryt (jako na trati do Kampusu) = rozkopat hřbitov, to by asi taky nešlo. Připadá mi to větší fantasmagorie než nápady pana Kunce. Smířil bych se s tím, že tudy (z SO na Vinohrady) prostě ne...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2021 18:38 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1822
Od: 07 dub 2006 09:03
Když není průchodné vést šalinu ze Starky Balbínovou - nedalo by se Meluzínovou? Ulice je širší a jako bonus by byla lidštější obsluha šimického Friedhofu (z d2 by se stala funebrácká linka sarcastic ). No a pak by nezbylo než jíž do tunelu. Samozřejmě realizace by byla možná až po zprovoznění VMO Rokytova.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2021 18:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8879
Od: 10 čer 2004 11:19
Doporučuju do Google zadat Tramvaj Vinohrady Kunc a shlédnout videa. Ke sledování doporučuju popkorn a nedoporučuju nic tekutého..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2021 17:23 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5800
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
FD píše:
A co sklon tratě? :-k

V horní části Líšeňské se počítá s tunelem.

MKzB píše:
Pořád v té oblasti vidím problém, že kdyby se něco horšího stalo na Křence, jako výbuch plynu před cca 15 lety, tak je celá oblast odříznutá.
Takže bych byl pro navržení nějaké, byť manipulační spojky se židenickou tratí, nebo postavení nějakého vozovenského zázemí někde v té oblasti.
Když vezmu v potas, že na Svatoplukově se kdysi trať zrušila kvůli autům, tak si nedovedu představit tramvajovou trať na Gajdošově. Leda jako manipulační jednokolejku uprostřed ulice, jako je vlečka k výstavišti, po které by se ráno a večer, když je klid, daly tramvaje převézt a to ještě za doprovodu dispečinku s modrými majáky.

Občas se mluví o nutnosti další tramvajové vozovny, pro kterou se nabízí místo v areálu Zetoru u tratě někde u tratě na Stránskou skálu. Je to průmyslová oblast, takže by neměla vadit snad ani Vodě z Tetčic.

Co se týče té navrhované podzemní tratě, prosím někoho znalejšího o nakreslení mapky.

Nutnou podmínkou realizace TT po Gajdošové je samozřejmě zprovoznění východní části VMO alespoň v úseku Rokytova - Černovická. Po odvedení tranzitu z Gajdošovy by s TT neměl být žádný problém. Mimochodem, na stavbě VMO bude záviset i ta samotná TT na Vinohrady, protože se bude napojovat v úseku líšeňské trati, který se bude kvůli MUK Novolíšeňská překládat do nové stopy a nivelety.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 10 úno 2021 15:43 

Příspěvky: 5639
Od: 27 úno 2010 07:40
Jo takhle. Marně jsem přemýšlel, na co bys na tom Halasáku přestupoval, max. s výjimkou šaliny na konečnou.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2021 15:41 

Příspěvky: 80
Od: 18 srp 2019 17:01
Když jedu z Krpole, tak radši vystoupím na Halasáku a dojdu to pěšky, než s přestupem u nádraží a busem na Arbesovu nebo Blažkovu


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 10 úno 2021 15:37 

Příspěvky: 5639
Od: 27 úno 2010 07:40
A jak se chceš z Halasáku na Nejedlého dostat autobusem?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2021 15:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 23
Od: 24 srp 2019 11:15
MKzB píše:
Co se týče té navrhované podzemní tratě, prosím někoho znalejšího o nakreslení mapky.


Tohle je mapka z léta 2020, kdy se ten návrh šaliny na Vinohrady poprvé objevil.

Příloha:
EgLl7NKWsAE9a5D.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2021 15:35 

Příspěvky: 80
Od: 18 srp 2019 17:01
Přestupy z busů z Lesné jsou špatně, hlavně Halasák. Přejít legálně světelnou křižovatku je dost časově náročný úkon, 2 min na přestup kolikrát nestačí. Z Halasáku nebo rokle chodím zásadně pěšky (až na Nejedlého), ty busy jsou fakt za trest. Z Haškovy do Krpole (a obráceně) přestup 9 min když interval je 10 min je taky k ničemu.

Žabiny a Komín mají hlavně luxusní t-busovou linku až na Čáru.

Lanovka SO - Vinohrady by mi dávala větší smysl, než další linka na Křence a než lanovka na kampus


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2021 15:34 

Příspěvky: 321
Od: 25 říj 2019 10:12
Mimochodem pan Kunc si založil facebookovou skupinu o tramvaji na Vinohrady, pro jeho místní fanoušky to bude určitě skvělé čtení. sarcastic https://www.facebook.com/groups/803813063558808


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2021 15:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6386
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Xxx: vidíš, na to nenavazování jsem zapomněl. Pardon. A přitom by to bylo celkem jednoduché upravit a už to DP v minulosti upravoval. Stávalo se u JŘ PD-P, že 46 směrem do centra přijížděla minutu po odjezdu d-5, tedy člověk čekal cca 7 minut. Jednou nevadí, opakovaně naštve.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2021 15:19 

Příspěvky: 1443
Od: 04 bře 2012 23:26
xcav8: Jednou počkat 5 minut? Není problém.
Ale když mi to systematicky ujíždí a každý přestup znamená tohle čekání, kdy pak jedu 20 minut a čekám 10, tak to už je problém. A taky důvod, proč lidi raději jedou autem.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2021 15:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2150
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Veveří
No ale nejde jen o to čekání, ale i o nerovnoměrné vytížení autobusů. Kolikrát se stane, že jeden bus jede prázdnej a druhej musí pobrat dvě šaliny. A věř mi, že i těch pět minut čekání značně ubírá na atraktivitě spojení. Kdyby vedla pětka až nahoru, vše by se vyřešilo a 46 by se mohla úplně zrušit.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2021 15:07 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2089
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
xxx píše:
No tak jako moc to nenavazuje. Kolikrát tam čekáš pět minut. Hlavně, když jedeš odpoledne z města.

Proboha, 5 minut je tak strašně dlouhá doba. :pray:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2650 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 106  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: leviathan a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 kvě 2021 14:50
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]