Diskuzní fórum MHD Brno http://forum.bmhd.cz:80/ |
|
Výběrová řízení a veřejné zakázky http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=9&t=1052 |
Stránka 3 z 11 |
Autor: | Cracatit [ 06 srp 2019 19:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky |
Však říkám, jel jsem ve špičce. Něco jiného je ráno pracovního dne, kdy je navíc i školní rok, to věřím, že jede A-52 plná. A vůbec, Kamechy má živit hlavně šalina, úsek Mendlák - Žebětín má živit úsekovka, co nejede na Kamechy. A pokud by tam ten kloubák byl, nesměl by na Ríšovu, možná na Helenčinu, prostě do úzkých míst v Žebětíně. |
Autor: | MtM [ 06 srp 2019 17:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky |
Cracatit píše: Co se týká těch Kamech, tak mi připadá kloubák na A-52/54 jako nonsens, jel jsem tudy nedávno v odpolední špičce z Hlinek na ZOO tak, abych stíhal sraz v 16:30 a od Křivánkova náměstí, respektive od Ríšovy jsem jel v busu skoro sám, zatímco po Kohoutovice, hájenka jel bus narvaný. Lidi postupně vystupovali, ale hodně jich jelo do Kohoutek, Žebec a Kamechy totální slabota, takže kloubák mimo ranní špičku by tu byl dobrý vozič čerstvého vzduchu. Touto logikou by mohla 3/4 bus linek v Brně jezdit o víkendech v sanitkách, okružky teď klidně v sólech a mohl bych pokračovat. Sice v okolí Žebětína se bude vozit vzduch, ale tímto stylem by na Kamechy za chvíli jezdili cestující i na střeše. |
Autor: | PvvS [ 05 srp 2019 19:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky |
Solárka pochybuju, jsou vyprodaní na 2 roky dopředu. |
Autor: | Cracatit [ 05 srp 2019 19:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky |
Parciály místo stávajících 14TR a některých jedenadvacítek, proč ne. Osobně mě to neuráží, naopak by bylo fajn tu mít další Solárka. Co se týká těch Kamech, tak mi připadá kloubák na A-52/54 jako nonsens, jel jsem tudy nedávno v odpolední špičce z Hlinek na ZOO tak, abych stíhal sraz v 16:30 a od Křivánkova náměstí, respektive od Ríšovy jsem jel v busu skoro sám, zatímco po Kohoutovice, hájenka jel bus narvaný. Lidi postupně vystupovali, ale hodně jich jelo do Kohoutek, Žebec a Kamechy totální slabota, takže kloubák mimo ranní špičku by tu byl dobrý vozič čerstvého vzduchu. |
Autor: | MtM [ 05 srp 2019 14:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky |
A nebylo by lepší pořídit více kloubových vozidel než těch sólo? Protože každý léto máme milion výluk v Brně s potřebou hromady kloubových busů, kromě toho nedostatek kloubů i mimo léto a pak vidíme i třeba 4-5 sól na okružkách v jeden den a jiných kloubových linkách. Přece jen lepší kapacita spojů je taky jedním ze základních prvků kvalitní dopravy, nebylo by špatné ji trošku navýšit, kór, když se Brno rozrůstá a brzy budou potřeba klouby i třeba na Kamechy (52 či 54). A s těmi parciálními trolejbus. sólo vozy si snad dělají srandu. |
Autor: | Jiricek [ 05 srp 2019 12:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky |
Jakub S. píše: V zakázce jsou také nově lépe definovány požadavky na dynamické parametry vozů. Zde pro klouby, sóla mají 40/30 km/h: Požadovaná akcelerace a jízda do kopce: - Při rozjezdu a jízdě vozidla ve stoupání do 9,6% při 75% deklarované kapacity ( hmotnosti vozidla) při zapnuté klimatizaci prostoru pro cestující musí vozidlo dosáhnout rychlosti 30 km/hod. při 100% deklarované kapacity ( hmotnosti vozidla) při zapnuté klimatizaci prostoru pro cestující musí vozidlo dosáhnout rychlosti 20 km/hod. Že bychom se (hypoteticky) dočkali něčeho jiného, než vraků od Iveca? |
Autor: | tohan [ 05 srp 2019 10:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky |
Nová jsou i kritéria hodnocení nabídek, už se nehledí pouze na cenu: a) Nabídková cena 1 ks autobusu s váhou 75 % b) Náklady na pohonné hmoty s váhou 10 % c) Technicko-provozní kritérium s váhou 10 % d) Doba dodání vozidel s váhou 5 % Co se týče bodu c) (zde pro klouby, sóla mají jiné hodnoty): - Nejvyšší max. výška vozidla vč. klimatizace menší než 3,1 m .. 4 body - Výkon motoru min. 250 kW a kroutící moment min. 1500 Nm .. 4 body - Celková délka vozidla kratší než 18,1 m .. 2 bod - Sklopná venkovní zrcátka .. 1 bod - Vyhřívané čelní sklo .. 0,5 bodu - Rozměry prostoru pro vozíčkáře min. 1600 x 750 mm .. 0,5 bodu |
Autor: | Jakub S. [ 05 srp 2019 10:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky |
V zakázce jsou také nově lépe definovány požadavky na dynamické parametry vozů. Zde pro klouby, sóla mají 40/30 km/h: Požadovaná akcelerace a jízda do kopce: - Při rozjezdu a jízdě vozidla ve stoupání do 9,6% při 75% deklarované kapacity ( hmotnosti vozidla) při zapnuté klimatizaci prostoru pro cestující musí vozidlo dosáhnout rychlosti 30 km/hod. při 100% deklarované kapacity ( hmotnosti vozidla) při zapnuté klimatizaci prostoru pro cestující musí vozidlo dosáhnout rychlosti 20 km/hod. |
Autor: | MartinV [ 05 srp 2019 10:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky |
A Solaris umí vyrobit první dveře též ve standardní šířce? |
Autor: | tohan [ 05 srp 2019 10:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky |
Vario byl rychlejší Můj příspěvěk prosím smazat, nebo nechat jen část o trolejbusech. |
Autor: | Vario1523 [ 05 srp 2019 09:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky |
Vozy s dveřmi o stejné šířce už SOR vyrábí, jmenují se NS12 a NS18: SOR NS diesel |
Autor: | colt274 [ 05 srp 2019 09:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky |
Hlavně to nezakřiknout, ještě někoho v Soru napadne zaslepit přední dveře a bude |
Autor: | tohan [ 05 srp 2019 09:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky |
Výběrové řízení na (až) 33 nových kloubů a 51 sól. Lhůta pro podání nabídek do 12.09.2019. Kromě toho také předběžná tržní konzultace na až 40 nových sólo parciálů. Z tržní konzultace mají vzejít parametry následného VŘ. |
Autor: | Vario1523 [ 05 srp 2019 09:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky |
Nové výběrové řízení na dodávku 33 kloubových a 51 sólo autobusů: Brno chystá velké nákupy autobusů i trolejbusů za více než miliardu Veřejné zakázky: Dodávka městských autobusů v letech 2020-2022 Klobuové autobusy mají mít čtvery stejně široké dveře a sóla troje stejně široké dveře, z toho se dá usuzovat že vozy SOR NBxy to být nemohou. Novinkou je požadavek na tabla "Boční panel levý, počet LED: 19 řádků 28-32 sloupců". |
Autor: | likin [ 15 dub 2019 09:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky |
Vario1523 píše: Brno zrušilo soutěže za 670 milionů na nové trolejbusy i elektrobusy. Kvůli penězům Tak přece jen ty výběrka zrušili z finančních důvodů. Není to třeba obavami z placení vysokých pokud a odškodnění kvůli nehodě na Křenové? na tyto události je podnik samozřejmě pojištěný. |
Autor: | Vario1523 [ 15 dub 2019 09:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky |
Brno zrušilo soutěže za 670 milionů na nové trolejbusy i elektrobusy. Kvůli penězům Tak přece jen ty výběrka zrušili z finančních důvodů. Není to třeba obavami z placení vysokých pokud a odškodnění kvůli nehodě na Křenové? |
Autor: | Jakub S. [ 11 dub 2019 00:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky |
Jak to čtu znovu, asi budeš mít pravdu. Ten 6násobný rozdíl je jen u dobíjecí infrastruktury. Omlouvám se tedy za předešlou dezinformaci, kde jsem to označil za rozptyl mezi celkovými cenami. |
Autor: | bugear [ 10 dub 2019 23:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky |
Jakub S. píše: (patrně celkové náklady podělené počtem vozů). Já to chápu jako celkové náklady na podcelek vybudování nabíjecích míst, takže žádné dělení počtem vozů. |
Autor: | M [ 08 dub 2019 11:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky |
Tak to je teda mega rozpětí. Záleží asi na tom, co vše do toho kdo napočítal a co nabízel, protože vozy jako takové se zas až o tolik cenou neliší. |
Autor: | Jakub S. [ 08 dub 2019 09:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky |
Ty nabídky elektrobusů se lišily doopravdy diametrálně. Nejlevnější 6,72 milionu a nejdražší 38,84 milionu (patrně celkové náklady podělené počtem vozů). Nejdražší nabídka je tedy naceněna na 6-násobek té nejlevnější. Požadovaná cena u střední nabídky nebyla zveřejněna (bylo udáno rozpětí nejnižší-nejvyšší). Odhadované náklady byly 15,25 milionu na 1 vůz. Nabídku podaly firmy SOR, Škoda Eletric a KAR Group. Celkem by mě zajímalo, s čím se tam hlásil KAR (pokud se tváří jako dealer IVECO)... |
Autor: | M [ 08 dub 2019 08:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky |
Nevím jaké byly cenové nabídky, ale většinou vyhrává ta nejnižší. Takže pokud se přihlásil minule ten správný uchazeč a byl sám, nebyl problém, pokud se teď přihlásili tří a cenové nabídky byly hodně od sebe a ten správný uchazeč nebyl nejlevnější tak by mohl být problém, tak se to zruší a vyhlásí znova, dokud ten správný uchazeč nebude nejlevnější či sám, tak bych to viděl. Ale třeba se strašně pletu. |
Autor: | Tomáš N. [ 08 dub 2019 07:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky |
Zajímavé, že u výběrka na 10 parciálů (26Tr) byl také jeden zájemce a tehdy to problém nebyl. |
Autor: | Vario1523 [ 08 dub 2019 07:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky |
001MRY píše: Tak jsem koukal jak pokračují výběrka na tech 25 trolejbusů a 16 elektrobusu a obě byla zrušena. Výběrko na trolejbusy bylo zrušeno, protože se do něj přihlásil jen jeden zájemce - ŠKODA Electric Výběrko na elektrobusy bylo zrušeno, protože se do něj přihlásili tři zájemci - SOR, ŠKODA a KAR group, kteří podali "nabídky ve výrazně odlišném cenovém rozpětí ve vztahu k technickým podmínkám". Zadavatel usoudil, že by z toho mohl být průšvih tak to výběrko pro jistotu stopnul. |
Autor: | 001MRY [ 06 dub 2019 07:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky |
Tak jsem koukal jak pokračují výběrka na tech 25 trolejbusů a 16 elektrobusu a obě byla zrušena. |
Autor: | mnadenicek [ 26 říj 2018 18:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky |
Mě spíš mrzí, že to nevyužije troleje, pode kterýma to bude jezdit, s tím, že by se někde vhodně rozšířily. |
Stránka 3 z 11 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |