Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 271 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 19:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8879
Od: 10 čer 2004 11:19
Solárka pochybuju, jsou vyprodaní na 2 roky dopředu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 19:10 

Příspěvky: 1704
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Parciály místo stávajících 14TR a některých jedenadvacítek, proč ne. Osobně mě to neuráží, naopak by bylo fajn tu mít další Solárka.
Co se týká těch Kamech, tak mi připadá kloubák na A-52/54 jako nonsens, jel jsem tudy nedávno v odpolední špičce z Hlinek na ZOO tak, abych stíhal sraz v 16:30 a od Křivánkova náměstí, respektive od Ríšovy jsem jel v busu skoro sám, zatímco po Kohoutovice, hájenka jel bus narvaný. Lidi postupně vystupovali, ale hodně jich jelo do Kohoutek, Žebec a Kamechy totální slabota, takže kloubák mimo ranní špičku by tu byl dobrý vozič čerstvého vzduchu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 14:04 

Příspěvky: 1221
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
A nebylo by lepší pořídit více kloubových vozidel než těch sólo? Protože každý léto máme milion výluk v Brně s potřebou hromady kloubových busů, kromě toho nedostatek kloubů i mimo léto a pak vidíme i třeba 4-5 sól na okružkách v jeden den a jiných kloubových linkách. Přece jen lepší kapacita spojů je taky jedním ze základních prvků kvalitní dopravy, nebylo by špatné ji trošku navýšit, kór, když se Brno rozrůstá a brzy budou potřeba klouby i třeba na Kamechy (52 či 54).
A s těmi parciálními trolejbus. sólo vozy si snad dělají srandu. :-?

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 12:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 525
Od: 28 črc 2013 14:13
Jakub S. píše:
V zakázce jsou také nově lépe definovány požadavky na dynamické parametry vozů. Zde pro klouby, sóla mají 40/30 km/h:
Požadovaná akcelerace a jízda do kopce:
- Při rozjezdu a jízdě vozidla ve stoupání do 9,6%
 při 75% deklarované kapacity ( hmotnosti vozidla) při zapnuté klimatizaci prostoru pro cestující musí vozidlo dosáhnout rychlosti 30 km/hod.
 při 100% deklarované kapacity ( hmotnosti vozidla) při zapnuté klimatizaci prostoru pro cestující musí vozidlo dosáhnout rychlosti 20 km/hod.


Že bychom se (hypoteticky) dočkali něčeho jiného, než vraků od Iveca? :-k


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 10:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 77
Od: 31 pro 2014 16:57
Bydliště: Brno-Slatina, naproti gS
Nová jsou i kritéria hodnocení nabídek, už se nehledí pouze na cenu:
a) Nabídková cena 1 ks autobusu s váhou 75 %
b) Náklady na pohonné hmoty s váhou 10 %
c) Technicko-provozní kritérium s váhou 10 %
d) Doba dodání vozidel s váhou 5 %


Co se týče bodu c) (zde pro klouby, sóla mají jiné hodnoty):
- Nejvyšší max. výška vozidla vč. klimatizace menší než 3,1 m .. 4 body
- Výkon motoru min. 250 kW a kroutící moment min. 1500 Nm .. 4 body
- Celková délka vozidla kratší než 18,1 m .. 2 bod
- Sklopná venkovní zrcátka .. 1 bod
- Vyhřívané čelní sklo .. 0,5 bodu
- Rozměry prostoru pro vozíčkáře min. 1600 x 750 mm .. 0,5 bodu


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 10:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2954
Od: 29 srp 2009 19:30
V zakázce jsou také nově lépe definovány požadavky na dynamické parametry vozů. Zde pro klouby, sóla mají 40/30 km/h:
Požadovaná akcelerace a jízda do kopce:
- Při rozjezdu a jízdě vozidla ve stoupání do 9,6%
 při 75% deklarované kapacity ( hmotnosti vozidla) při zapnuté klimatizaci prostoru pro cestující musí vozidlo dosáhnout rychlosti 30 km/hod.
 při 100% deklarované kapacity ( hmotnosti vozidla) při zapnuté klimatizaci prostoru pro cestující musí vozidlo dosáhnout rychlosti 20 km/hod.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 10:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6386
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
A Solaris umí vyrobit první dveře též ve standardní šířce?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 10:01 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 77
Od: 31 pro 2014 16:57
Bydliště: Brno-Slatina, naproti gS
Vario byl rychlejší biggrin

Můj příspěvěk prosím smazat, nebo nechat jen část o trolejbusech.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 09:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 314
Od: 05 lis 2007 18:35
Bydliště: Bystrc
Vozy s dveřmi o stejné šířce už SOR vyrábí, jmenují se NS12 a NS18:

SOR NS diesel


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 09:45 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 723
Od: 27 bře 2010 10:37
Bydliště: Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Hlavně to nezakřiknout, ještě někoho v Soru napadne zaslepit přední dveře a bude sarcastic

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 09:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 77
Od: 31 pro 2014 16:57
Bydliště: Brno-Slatina, naproti gS
Výběrové řízení na (až) 33 nových kloubů a 51 sól. Lhůta pro podání nabídek do 12.09.2019.

Kromě toho také předběžná tržní konzultace na až 40 nových sólo parciálů. Z tržní konzultace mají vzejít parametry následného VŘ.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 09:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 314
Od: 05 lis 2007 18:35
Bydliště: Bystrc
Nové výběrové řízení na dodávku 33 kloubových a 51 sólo autobusů:

Brno chystá velké nákupy autobusů i trolejbusů za více než miliardu

Veřejné zakázky: Dodávka městských autobusů v letech 2020-2022

Klobuové autobusy mají mít čtvery stejně široké dveře a sóla troje stejně široké dveře, z toho se dá usuzovat že vozy SOR NBxy to být nemohou. Novinkou je požadavek na tabla "Boční panel levý, počet LED: 19 řádků 28-32 sloupců".


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2019 09:49 

Příspěvky: 410
Od: 29 lis 2014 18:06
Vario1523 píše:
Brno zrušilo soutěže za 670 milionů na nové trolejbusy i elektrobusy. Kvůli penězům

Tak přece jen ty výběrka zrušili z finančních důvodů. Není to třeba obavami z placení vysokých pokud a odškodnění kvůli nehodě na Křenové?

na tyto události je podnik samozřejmě pojištěný.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2019 09:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 314
Od: 05 lis 2007 18:35
Bydliště: Bystrc
Brno zrušilo soutěže za 670 milionů na nové trolejbusy i elektrobusy. Kvůli penězům

Tak přece jen ty výběrka zrušili z finančních důvodů. Není to třeba obavami z placení vysokých pokud a odškodnění kvůli nehodě na Křenové?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 dub 2019 00:40 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2954
Od: 29 srp 2009 19:30
Jak to čtu znovu, asi budeš mít pravdu. Ten 6násobný rozdíl je jen u dobíjecí infrastruktury. Omlouvám se tedy za předešlou dezinformaci, kde jsem to označil za rozptyl mezi celkovými cenami.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2019 23:00 

Příspěvky: 84
Od: 29 črc 2014 19:57
Jakub S. píše:
(patrně celkové náklady podělené počtem vozů).

Já to chápu jako celkové náklady na podcelek vybudování nabíjecích míst, takže žádné dělení počtem vozů.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 dub 2019 11:27 

Příspěvky: 2509
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Tak to je teda mega rozpětí. Záleží asi na tom, co vše do toho kdo napočítal a co nabízel, protože vozy jako takové se zas až o tolik cenou neliší.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 dub 2019 09:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2954
Od: 29 srp 2009 19:30
Ty nabídky elektrobusů se lišily doopravdy diametrálně. Nejlevnější 6,72 milionu a nejdražší 38,84 milionu (patrně celkové náklady podělené počtem vozů). Nejdražší nabídka je tedy naceněna na 6-násobek té nejlevnější. Požadovaná cena u střední nabídky nebyla zveřejněna (bylo udáno rozpětí nejnižší-nejvyšší). Odhadované náklady byly 15,25 milionu na 1 vůz.
Nabídku podaly firmy SOR, Škoda Eletric a KAR Group.

Celkem by mě zajímalo, s čím se tam hlásil KAR (pokud se tváří jako dealer IVECO)...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 dub 2019 08:56 

Příspěvky: 2509
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Nevím jaké byly cenové nabídky, ale většinou vyhrává ta nejnižší. Takže pokud se přihlásil minule ten správný uchazeč a byl sám, nebyl problém, pokud se teď přihlásili tří a cenové nabídky byly hodně od sebe a ten správný uchazeč nebyl nejlevnější tak by mohl být problém, tak se to zruší a vyhlásí znova, dokud ten správný uchazeč nebude nejlevnější či sám, tak bych to viděl. Ale třeba se strašně pletu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 dub 2019 07:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 809
Od: 16 bře 2013 21:03
Bydliště: Bystrc, Černého
Zajímavé, že u výběrka na 10 parciálů (26Tr) byl také jeden zájemce a tehdy to problém nebyl.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 dub 2019 07:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 314
Od: 05 lis 2007 18:35
Bydliště: Bystrc
001MRY píše:
Tak jsem koukal jak pokračují výběrka na tech 25 trolejbusů a 16 elektrobusu a obě byla zrušena.

Výběrko na trolejbusy bylo zrušeno, protože se do něj přihlásil jen jeden zájemce - ŠKODA Electric

Výběrko na elektrobusy bylo zrušeno, protože se do něj přihlásili tři zájemci - SOR, ŠKODA a KAR group, kteří podali "nabídky ve výrazně odlišném cenovém rozpětí ve vztahu k technickým podmínkám". Zadavatel usoudil, že by z toho mohl být průšvih tak to výběrko pro jistotu stopnul.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 dub 2019 07:31 

Příspěvky: 144
Od: 06 pro 2009 11:01
Tak jsem koukal jak pokračují výběrka na tech 25 trolejbusů a 16 elektrobusu a obě byla zrušena.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 říj 2018 18:25 

Příspěvky: 315
Od: 24 lis 2017 11:40
Mě spíš mrzí, že to nevyužije troleje, pode kterýma to bude jezdit, s tím, že by se někde vhodně rozšířily.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 říj 2018 14:08 

Příspěvky: 11
Od: 10 bře 2018 18:16
Jakub S. píše:
Kde se budou nabíjet spoje končící na Zvonařce?


V zadávací dokumentaci je podmínka dojezdu min. 50 km bez nabíjení, takže ať už budou končit kdekoli na trase, budou se nabíjet zase v Jundrově.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2018 17:27 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1398
Od: 10 čer 2006 20:45
Bydliště: Brno
Pokud město zkrácení intervalu zaplatí (jako že nezaplatí), tak mu bude jedno, jestli podnik má, nebo nemá řidiče.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 271 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 kvě 2021 14:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]