Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

Výběrová řízení a veřejné zakázky
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=9&t=1052
Stránka 2 z 11

Autor:  Richie [ 17 říj 2020 09:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky

Co prosím znamená provoz 1+1?

Autor:  Jakub S. [ 17 říj 2020 08:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky

Asi nejlépe sem. Tramvajový tunel pod Wilsoňákem a rozšíření VMO začne pravděpodobně na jaře, proti vysledku VŘ na zhotovitele stavby se nikdo neodvolal. Výluka tramvaje má trvat 2 roky.
https://zdopravy.cz/v-brne-muze-zacit-d ... lal-63597/

Autor:  TMB [ 27 zář 2020 11:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky

Nechci se hádat, ale DPMB asi zatím nebude potřebovat 120 sólo trolejbusů. Takže reálně se uplatní jedno z těch dvou VŘ.
První má vítěze - SOR, ale Škodovka napadla "nízkou" cenu.
ÚHOZ (co vím přímo z vedení TD) rozhodl ve prospěch Škodovky. Jaký je další postup nevím, ale nejspíš nakonec DPMB jedno z obou VŘ zruší.

Autor:  Eda [ 27 zář 2020 01:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky

Žádné trolejbusové výběrové řízení v poslední době zrušeno nebylo, to je nějaká fáma.

První VŘ (až 60 parciálů) bylo na UOHS. Ten "procesně zasáhl", ale běží to dál. V řádu týdnů uvidíme, jestli to buď nějak dopadne, nebo to opět někdo dá na UOHS.

Druhé dvě VŘ (15 parciálů + až 45 neparciálů) běží standardním způsobem, vyhodnocuje se.

Poslední VŘ (20 fix + až 20 dalších neparciálních kloubů) bylo právě vyhlášeno a běží lhůta pro podání nabídek.

Podnik fakt dělá maximum pro to, aby se už nějaké ty trolejbusy koupily. Bohužel některé firmy nám v tom ale sveřepě brání. Nezbývá, než bojovat dál a doufat.

Autor:  Cracatit [ 23 zář 2020 18:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky

Lepší rámcovka, než nucený odběr většího množství. Na druhou stranu by se čtyřicet kusů určitě hodilo.

Autor:  Honza P [ 23 zář 2020 12:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky

Koukám, že to je jen rámcová smlouva (což se dalo vzhledem k aktuální situaci předpokládat), takže těch kusů může být i míň.

Autor:  bugear [ 22 zář 2020 19:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky

Na profilu už je zadávací dokumentace: https://profily.proebiz.com/verejne-zakazky/2183
Takže nás čeká dalších 40 kusů s hnanou zadní nápravou.
@TMB: Zatím zjevně oficiálně zrušené není.

Autor:  Cracatit [ 22 zář 2020 14:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky

Účastníky vyřazuje podnik, ne ÚOHS, ten pouze potvrdí nebo zruší výsledek řízení.

Autor:  luda_612 [ 22 zář 2020 11:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky

Reportáž v událostech: https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/ ... -regionech

Těch 60 parciálů zrušil ale sám DP?
To že ÚOHS vyřadí nějakého účastníka přeci neznamená že zároveň zruší celé VŘ nebo se pletu?

Autor:  TMB [ 22 zář 2020 08:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky

První VŘ na 60 parciálních trolejbusů bylo zrušeno, protože Škodovka s námitkou na nízkou cenu vybraného dodavatele u ÚOHS uspěla. Takže trolejbus u nás zřejmě nemůže stát jen 11 mil. Kč.
To rozhodnutí bych vážně rád viděl - ještě se mi je nepodařilo najít.

Autor:  Vario1523 [ 22 zář 2020 08:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky

Nebylo to výběrko na 15+45 trolejbusů napsáno jako náhrada za to původní, které skončilo u ÚOHS? Na Zdopravy.cz totiž to o tom původním na 60 vozů vůbec nezmiňují (vím, nutno brát s rezervou).

Nedávno byla v Událostech v regionech reportáž o nákupu nových vozů a mluvilo se tam o jakési dotaci z EU, která má být použita na trolejbusy i na nové obousměrné tramvaje. Víme o této dotaci něco víc?

Autor:  Jakub S. [ 22 zář 2020 08:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky

Tak ono je těch trolejbusů v neuzavřených VŘ mnohem více. Nezapomínejme ještě na původní VŘ na 60 sólo vozů, které leží u ÚOHS, byť se dnes zdá jako nepravděpodobné, že z toho něco bude. Celkem je tedy aktuálně poptáváno ve VŘ v různém stádiu (rozkladu) až 160 vozů.
Mimochodem, vzhledem k dopadům koronaviru na rozpočty již bylo opatrně komunikováno přehodnocení strategie nákupu nových vozidel (prohlásil GŘ v nějakém článku, již si nepamatuji kde). Padlo, že trolejbusy a potažmo tramvaje dostanou přednost před autobusy. Osobně tedy vnímám využití opcí na zbývajících 13 Urbin a 31 NS jako nejisté. Jak to má být s VŘ na obousměrné vozy, prezentováno výslovně nebylo. Trolejbusy a Evičky jsou ale nyní prioritou.

Autor:  Honza P [ 22 zář 2020 07:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky

Tomáš N. píše:
Zdravím.
Ví se už, jak jsou na tom výběrka na obousměrné šaliny a na parciály (až 60 ks)? Stále je výběrko na parciály napadané Škodovkou?

Zřejmě těch trolejbusů bude i víc.
https://zdopravy.cz/brno-chysta-nakup-d ... nky-61036/
Tím, že nové klouby nemají být parciální, se DPMB evidentně vzdává trolejbusu na Lesnou, jak se kdysi plánovalo

Autor:  Tomáš N. [ 21 zář 2020 14:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky

Zdravím.
Ví se už, jak jsou na tom výběrka na obousměrné šaliny a na parciály (až 60 ks)? Stále je výběrko na parciály napadané Škodovkou?

Autor:  Cracatit [ 13 čer 2020 13:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky

Jojo, tvrdý úkol v provozu, když to zas někdo ##MLUVÍM SPROSTĚ## na úřadě.

Autor:  Janatak [ 13 čer 2020 13:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky

...lze očekávat, že nově parciální/klasické trolejbusy mohou být dodány nejdříve ve druhé polovině roku 2021, osobně si myslím, že pravděpodobnější je až první polovina 2022.

...z čehož vyplývá velice..velice zajímavý úkol, jestli ne přímo oříšek - jak stávající flotilu trolejbusů udržet po tu dobu při životě. Tedy za předpokladu, že výběrko bez nějakého zdržení proběhne a nové vozy skutečně budou.

Autor:  Jakub S. [ 13 čer 2020 09:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky

Další dvě zakázky na nové sólo trolejbusy!
Včera byla vypsána dvojice zakázek na 15 parciálních sólo trolejbusů a 45 standardních sólo trolejbusů (z toho 20 standardních formou opce). Dle vývoje a parametrů VŘ (viz to poslední na 60 parciálů, které ale stále oficiálně běží) lze očekávat, že nově parciální/klasické trolejbusy mohou být dodány nejdříve ve druhé polovině roku 2021, osobně si myslím, že pravděpodobnější je až první polovina 2022.
https://zdopravy.cz/brno-vypsalo-dalsi- ... run-50834/

Autor:  Svoboda [ 20 srp 2019 22:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky

Parciálních

Autor:  Svoboda [ 20 srp 2019 22:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky

Dobrý den, jak dopadla tržní konzultace na 40 speciálních trolejbusů?

Autor:  likin [ 06 srp 2019 22:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky

chat-maniac píše:
Nerozjíždět plánování linek v tomto tématu prosím.

každopádně plánovaný počet nových kloubáků, de facto dvojnásobný než se bude ve skutečnosti nahrazovat (2367-2384), věstí omezení intervalů na linkách s vyšší frekvencí a kratšími intervaly a nasazení právě kloubových autobusů (osobně to tipuji na úpravu intervalů v PD u linek 46, 57 a 78 která se od prosince s největší pravděpodobností vrátí na někdejší trasu přes Vinohrady s tím že středem líšeňského sídliště pojede linka 55). Notabene ani teď přes léto není kloubových autobusů po likvidaci Citelisů 18M a B961 nadbytek a občas ani dostatek.

Autor:  chat-maniac [ 06 srp 2019 22:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky

Nerozjíždět plánování linek v tomto tématu prosím.

Autor:  MtM [ 06 srp 2019 21:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky

Já bych viděl naopak zrušení závleků na 52 přes Ríšovu, jejich nahrazení linkou 51 a zavedení kloubů na 52 (přece jen jezdí 52 mnohem plnější než 54, protože mnoho lidí jede i z nám. 28. dubna a vyřešila by se to i kapacita linky směrem na Mendlák. :-)
Co se týče šaliny na Kamechy, tak toho se dočkám snad v důchodě. sarcastic

Autor:  peno [ 06 srp 2019 20:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky

Já osobně bych byl pro radikální řešení v podobě a-54 v kloubech a zrušení závleku na Kamechy u a-52. Ta linka je určená hlavně pro Žebětín a Kohoutovice, na Kamechách nemá podle mě co dělat. A teď do mě.

Autor:  Ondra K. [ 06 srp 2019 20:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky

To sice jo, ale aktuální VŘ požaduje dodání 40 autobusů do 360 dnů od nabytí účinnosti smlouvy.

Autor:  Cracatit [ 06 srp 2019 19:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výběrová řízení a veřejné zakázky

Solárka vyprodaný na dva roky dopředu. To není fyzická vada, smlouva se dá podepsat na delší období dodání.

Stránka 2 z 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/