Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2018 18:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1334
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Opravdu je toto to co Brno potřebuje? Já si to opravdu nemyslím. Tramvají o kapacitě a délce K2 má DPMB přebytek a dennodenně je nasazuje místo nedostatkových dvojčat na d-6, d-9 a poslední dobou i d-3. Takže mi nezbývá, než znovu zopakovat, že Brno opravdu nepotřebuje další tramvaje kategorie K2, ale naopak potřebuje tramvaje kapacity dvojčat či kačen, nebo lépe ještě kapacitnější, ideálně v obousměrné variantě. Kupování dalších tramvají o kapacitě K2 či snad ještě nižší, je to největší mrhání penězi, které DPMB může aktuálně udělat. Toť můj názor.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2018 18:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 553
Od: 15 dub 2013 15:57
Chápu to správně, že vzhledem k opětovnému požadavku na "partnerskou" stavbu to bude EVO2?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2018 16:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1229
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
A hlavně plnohodnotná klima pro cestující, třikrát sláva.

Co je dynamicky otočný podvozek?

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2018 16:38 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5713
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Mě zaujala možnost dynamicky otočných podvozků a délkový rozsah 20 až 25 metrů. Je ovšem otázka jestli je do těch 25 m reálné nacpat tříčlánkovou tramvaj s dynamicky otočnými podvozky. Nicméně tramvaj délky kolem těch 25 metrů by se už reálnou kapacitou fakt mohla blížit K2.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2018 14:47 

Příspěvky: 96
Od: 07 srp 2013 14:49
Bolo zverejnené výberko s krkolomným názvom Dodávka komponentů pro kompletaci nové středně kapacitní tramvaje a poskytnutí souvisejících služeb, zhotovení výrobní dokumentace pro kompletaci nové středně kapacitní tramvaje a uzavření licenční smlouvy k výrobní dokumentaci pro kompletaci nové středně kapacitní tramvaje.

Podpísať sa má rámcová dohoda na až 41 ks do roku 2024.

Zaujímavosti:
  • Bezbariérový prostup celým vozidlem
  • min. 150 osob celkem, z toho min. 40 sedících cestujících při 5 stojících osob na 1 m^2 - obsaditeľnosť na úrovni K2
  • otočné podvozky
  • USB nabíječky
  • kritériá hodnotenia: 90 % cena, 10 % rýchlosť dodania prvých 2 kusov


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 dub 2018 13:50 

Příspěvky: 108
Od: 26 čer 2014 22:31
A slibovaná lanovka, která zázračně vyřeší dopravu v oblasti kampusu bude taky v jiné etapě? sarcastic


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 dub 2018 15:27 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 561
Od: 08 kvě 2008 15:15
Bydliště: Brno - Žabokvaky
zajímavé čtení, díky za odkaz :)

plánuje se v budoucnu prodloužení kanálu KP (pro délkovou kategorii 30 m) nebo budou probíhat i v budoucnu v Medlánkách? v dokumentaci jsem nic co by nasvědčovalo prodloužení tohoto kanálu neviděl... na druhou stranu v této etapě není myslím ani prodloužení kolejí směrem do areálu výstaviště (kapacita vozovny se tím pádem moc nezvětší?), tak třeba to bude ještě v nějaké třetí etapě?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 dub 2018 11:38 

Příspěvky: 96
Od: 07 srp 2013 14:49
Vypísané VŘ: Pisárky – Etapa II, dostavba haly vozovny a nové kolejové uspořádání

Hotovo má byť 2020.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018 19:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2858
Od: 29 srp 2009 19:30
Nízkopodlahy mají mít obsaditelnost 75 osob při délce 11-12,5 metrů, LE vozy 70 osob při délce 11-14 metrů.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018 19:03 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2035
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Všechny budou 12metrové?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018 18:12 

Příspěvky: 1206
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
Dvoudveřové vozy, jako fakt? Už vidím, jak se při nedostatku sól často pohybují po centru, či sídlištních linkách, jako 52,57,67 ... :D

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018 17:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2858
Od: 29 srp 2009 19:30
Jezour píše:
16 plyn sól
To jsou sorky.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018 15:53 

Příspěvky: 45
Od: 21 říj 2016 18:34
Děkuji, už jsem v tom měl zmatek. A těch 16 nafta sól, to jsou ty Sory jak tu někdo dával fotky z výroby?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018 15:05 

Příspěvky: 1087
Od: 21 zář 2009 15:23
oproti dnešnímu inventáři budou přírůstky: 10 elektro (již od příštího týdne), 21 plyn kloubů, 16 plyn sól, 10 nafta midi a teď dále 15 nafta sól a 5 nafta dvoudvéř.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018 15:01 

Příspěvky: 45
Od: 21 říj 2016 18:34
Takže na co všechno je teď výběrko, nebo co všehcno se má dodat?
Celkem 44 Urbanů, potom 15 krátkých Sorů a toto? Takže celkem 35 krátkých autobusů, nebo toto je místo těch 15 krátkých autobusů?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018 14:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2858
Od: 29 srp 2009 19:30
Další novinkou jsou vnitřní LCD panely ve formátu 32×9 (tedy 2 obrazy vedle sebe), nehodová a couvací kamera ano, kamerový systém v interiéru bohužel ne.
EDIT: počítá se i s instalací nového odbavovacího systému, v dokumentaci jsou pěkně popsány některé jeho funkce.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Naposledy upravil Jakub S. dne 18 bře 2018 15:07, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018 14:51 

Příspěvky: 1087
Od: 21 zář 2009 15:23
To je náhrada za SORem napadené výběrko, navíc rozšířené o pět naftových pouze dvoudvéřových vozítek na venkovské 51/303. Samozřejmě to nikomu na míru psané není.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018 14:14 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2985
Od: 09 zář 2009 20:14
Takže VŘ na míru, aby vyhrálo IVECO s Urbanem a Crossem? sarcastic

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018 14:13 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 75
Od: 31 pro 2014 16:57
Bydliště: Brno-Slatina, naproti gS
Vypsáno Dodávka 15 ks dvounápravových nízkopodlažních autobusů a 5 ks dvounápravových částečně nízkopodlažních autobusů pro příměstskou dopravu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 srp 2017 17:11 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1692
Od: 07 dub 2006 09:03
Pochopil jsem část zadání na označovače tak, že by se v rámci upgradu RISu měla provést příprava na přechod na elektronické odbavování cestujících. V první fázi tedy nejspíš zůstanou stávající označovače, které se následně vymění za vysoutěžené v rámci zakázky na elektronické odbavení cestujících.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 srp 2017 14:28 

Příspěvky: 1691
Od: 22 led 2006 12:56
Bydliště: Brno
Mě u těch trolejbusů zaujaly označovače. Mluvilo se o zavádění platby za jednorázové jízdenky bezkontaktní kartou ve vozidle a tady je zase požadavek na obyčejné označovače (NJ24C DP).
To se pak budou měnit za nové?
Nebo se to opět odsunulo na neurčito?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 srp 2017 13:13 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 747
Od: 27 úno 2015 21:19
Bydliště: Zlín / Brno, Stránice
To se vyjadřuješ na tech 10 ks trolejbusu?
Je tam...
DPMB požaduje vybavit prostor pro cestující účinnou celovozovou klimatizací o chladícím výkonu min 24 kW,
která zabezpečí ochlazení prostoru pro cestující minimálně o 8°C proti venkovní teplotě s možností nastavení
Zadávací podmínky trolejbusu pro Brno 15/28 30.03.2017
teploty v salonu


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 srp 2017 12:27 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1692
Od: 07 dub 2006 09:03
Navzdory primátorovým slibům není v příloze 1 ZD podmínka vybavení trolejbusů klimatizací, pouze "účinné větrání".


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 srp 2017 06:49 

Příspěvky: 1367
Od: 18 led 2009 10:06
Copak nemá být novej systém pro celý IDS, jednotnej?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 srp 2017 00:56 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 534
Od: 12 črc 2008 21:51
Bydliště: Brno, Černá pole
DP vypsal VŘ na Řídící informační systém MHD Brno - RIS II.

Ze zajímavých novinek zmíním vybavení všech vozidel elektronickými zobrazovači kurzového označení vozidla a vybavení 112 vozidel systémem počítání cestujících.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 zář 2020 20:02
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]