Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 231 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2018 22:15 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5549
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Nejblbější varianta by byla EVO 2, nebo obdobný Stadler NF2 pro Ostravu. Taková tramvaj kapacitně nahradí K2 možná tak na papíře, ale reálně rozhodně ne.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2018 21:22 

Příspěvky: 1191
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
Zdeněk...ono to není jen ráno ze směru z Obřan (kde za to opravdu může IAD, když třeba 75 do Obřan kolikrát ráno skoro půl hodiny skrz kolony neprojede a tak lidé jdou radši ve většině na 4), ale i třeba ve směru na nám.Míru z HLN ráno, nebo odpo v opačném směru, pak si k tomu připočti i studenty třeba z Vranovské, které taky dokážou narvat několik spojů a hlavně ten průjezd centrem, tam se to taky značně zaplňuje. :-? A dále netuším, proč nevypravují na 4 alespoň částečně i 13T (mimo výluku), tak jako na 5.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2018 21:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1501
Od: 19 led 2014 12:31
Bydliště: Brno - Maloměřice a OBŘANY
Zdeněk... To určitě ale není vždy důvod, proč jezdí právě "4" přeplněná. Hlavní je dle mého mínění ten, že úsek Náměstí Míru - Hlavní nádraží je ve špičce maximálně vytížen studenty z celé řady škol, která se nachází po zmíněném úseku...


Naposledy upravil Staník dne 14 dub 2018 21:23, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2018 21:06 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1265
Od: 10 čer 2006 20:45
Bydliště: Brno
...ad zkapacitňování linek... ono by úplně stačilo zavádět preferenci MHD a usměrnit "IAD," když pak vznikají zpoždění tak je jasný, že jede ráno čtyřka narvaná, když před ní deset minut nic nejelo a za ní se táhne prázdná další čtyřka, co jede z mostu

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2018 20:48 

Příspěvky: 2311
Od: 19 dub 2009 12:06
Měla by to být náhrada za K2P


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2018 20:42 

Příspěvky: 1191
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
Ondra K. píše:
Linky jako 4, 5 a 11 budou potřebovat K2 pořád


A právě proto je v Brně taková tramvajová doprava, jaká je. Místo, aby se linky zkapacitňovaly (a u 4 ve špičkách si to i žádá), tak se zde řeší, co nahradí tramvaje typu K2. A pak ještě, když vypadne kapacitnější vozidlo na jiné lince, pošle se tam kratší (místo toho, aby to bylo naopak), což asi nemusím připomínat jaký to má účinek. A o potřebě nových obousměrných vozidel ani nemluvím. Kačeny tu budeme držet nejlépe dalších 50 let? :-?

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2018 20:02 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5549
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Už to zmínil Zdeněk. Přebytek vozů K2 a nedostatek souprav je dočasný stav vyvolaný nasazováním KT8 na linku 4. V dlouhodobém horizontu je situace opačná, a 17 Aniter je naprosto nedostatečný počet. Linky jako 4, 5 a 11 budou potřebovat K2 pořád a systém Anitra jednou za 100 let a mezi tím kupa obstarožních K2 není dobrá věc.

Naopak v kategorii 30 m tramvají je nízkopodlažních vozů vcelku dostatek. Druhá věc je, že T3 jsou obecně mladší. T3R a T3P jsou relativně čerstvě po VP, nebo GO a aktuálně běží další kolo VP na T3G, takže potřeba náhrady není až tak akutní jako u K2, které vesměs dojíždí do další GO.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2018 19:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1168
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
Té manuální plošině taky nerozumím. Proč to? Špatné zkušenosti se spolehlivostí elektrických plošin?

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2018 19:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1265
Od: 10 čer 2006 20:45
Bydliště: Brno
...až bude zase jezdit čtyřka klasicky v K2, to uvidíte, jakej bude "nadbytek..." Jistě pamatujete jak se na ni dávaly poměrně nedávno sólo LF protože klouby jaksi nebyly, že, do toho vyřaďte zrychlovače, Kotasky a K2T a to teprve uvidíte ten nadbytek :mrgreen:
Spíš mě děsí manuální plošina pro vozíčkáře. Děkujeme. Hlavně že jen v souvislosti s obsluhou manuální plošiny bylo jen loni 6 úrazů řidičů

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2018 19:38 

Příspěvky: 1330
Od: 04 bře 2012 23:26
Když jsem to viděl, tak jsem nejdřív měl dojem, co jsem nedokázal napsat do slov, ale teď koukám, že to tu za mě napsali jiní.
Ano, potřebujeme nutněji obousměrné vozy, v kategorii 30 a 22,5 m. Pro výluky zejména (tzn. těch kratších by stačilo „pár“). Jednosměrných 22,5 m vozů tu máme plno, dlouhé chybí.
Pořád tu čtu, jak je problém servis a náhradní díly. Jak to bude s těmito? Dostupnost vozů a možnost servisování v kritériích nevidím.

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2018 18:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1240
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Opravdu je toto to co Brno potřebuje? Já si to opravdu nemyslím. Tramvají o kapacitě a délce K2 má DPMB přebytek a dennodenně je nasazuje místo nedostatkových dvojčat na d-6, d-9 a poslední dobou i d-3. Takže mi nezbývá, než znovu zopakovat, že Brno opravdu nepotřebuje další tramvaje kategorie K2, ale naopak potřebuje tramvaje kapacity dvojčat či kačen, nebo lépe ještě kapacitnější, ideálně v obousměrné variantě. Kupování dalších tramvají o kapacitě K2 či snad ještě nižší, je to největší mrhání penězi, které DPMB může aktuálně udělat. Toť můj názor.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2018 18:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 536
Od: 15 dub 2013 15:57
Chápu to správně, že vzhledem k opětovnému požadavku na "partnerskou" stavbu to bude EVO2?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2018 16:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1168
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
A hlavně plnohodnotná klima pro cestující, třikrát sláva.

Co je dynamicky otočný podvozek?

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2018 16:38 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5549
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Mě zaujala možnost dynamicky otočných podvozků a délkový rozsah 20 až 25 metrů. Je ovšem otázka jestli je do těch 25 m reálné nacpat tříčlánkovou tramvaj s dynamicky otočnými podvozky. Nicméně tramvaj délky kolem těch 25 metrů by se už reálnou kapacitou fakt mohla blížit K2.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2018 14:47 

Příspěvky: 95
Od: 07 srp 2013 14:49
Bolo zverejnené výberko s krkolomným názvom Dodávka komponentů pro kompletaci nové středně kapacitní tramvaje a poskytnutí souvisejících služeb, zhotovení výrobní dokumentace pro kompletaci nové středně kapacitní tramvaje a uzavření licenční smlouvy k výrobní dokumentaci pro kompletaci nové středně kapacitní tramvaje.

Podpísať sa má rámcová dohoda na až 41 ks do roku 2024.

Zaujímavosti:
  • Bezbariérový prostup celým vozidlem
  • min. 150 osob celkem, z toho min. 40 sedících cestujících při 5 stojících osob na 1 m^2 - obsaditeľnosť na úrovni K2
  • otočné podvozky
  • USB nabíječky
  • kritériá hodnotenia: 90 % cena, 10 % rýchlosť dodania prvých 2 kusov


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 dub 2018 13:50 

Příspěvky: 102
Od: 26 čer 2014 22:31
A slibovaná lanovka, která zázračně vyřeší dopravu v oblasti kampusu bude taky v jiné etapě? sarcastic


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 dub 2018 15:27 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 545
Od: 08 kvě 2008 15:15
Bydliště: Brno - Žabokvaky
zajímavé čtení, díky za odkaz :)

plánuje se v budoucnu prodloužení kanálu KP (pro délkovou kategorii 30 m) nebo budou probíhat i v budoucnu v Medlánkách? v dokumentaci jsem nic co by nasvědčovalo prodloužení tohoto kanálu neviděl... na druhou stranu v této etapě není myslím ani prodloužení kolejí směrem do areálu výstaviště (kapacita vozovny se tím pádem moc nezvětší?), tak třeba to bude ještě v nějaké třetí etapě?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 dub 2018 11:38 

Příspěvky: 95
Od: 07 srp 2013 14:49
Vypísané VŘ: Pisárky – Etapa II, dostavba haly vozovny a nové kolejové uspořádání

Hotovo má byť 2020.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018 19:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2760
Od: 29 srp 2009 19:30
Nízkopodlahy mají mít obsaditelnost 75 osob při délce 11-12,5 metrů, LE vozy 70 osob při délce 11-14 metrů.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018 19:03 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1730
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Všechny budou 12metrové?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018 18:12 

Příspěvky: 1191
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
Dvoudveřové vozy, jako fakt? Už vidím, jak se při nedostatku sól často pohybují po centru, či sídlištních linkách, jako 52,57,67 ... :D

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018 17:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2760
Od: 29 srp 2009 19:30
Jezour píše:
16 plyn sól
To jsou sorky.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018 15:53 

Příspěvky: 36
Od: 21 říj 2016 18:34
Děkuji, už jsem v tom měl zmatek. A těch 16 nafta sól, to jsou ty Sory jak tu někdo dával fotky z výroby?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018 15:05 

Příspěvky: 1064
Od: 21 zář 2009 15:23
oproti dnešnímu inventáři budou přírůstky: 10 elektro (již od příštího týdne), 21 plyn kloubů, 16 plyn sól, 10 nafta midi a teď dále 15 nafta sól a 5 nafta dvoudvéř.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018 15:01 

Příspěvky: 36
Od: 21 říj 2016 18:34
Takže na co všechno je teď výběrko, nebo co všehcno se má dodat?
Celkem 44 Urbanů, potom 15 krátkých Sorů a toto? Takže celkem 35 krátkých autobusů, nebo toto je místo těch 15 krátkých autobusů?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 231 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 říj 2019 15:00
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]