Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 271 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 25 bře 2021 13:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1817
Od: 05 lis 2005 19:50
ds píše:
MKzB: myslím si, že dodavatel toaletního papíru se určitě soutěží taky, to je standard i v mnohem menších firmách :-), pokud teda DPMB neoutsourcuje celý facility management včetně spotřebního materiálu

Hygienické prostředky jsou doplňovány externími subjekty, v případě interního fasování je samozřejmě dodavatel vysoutěžen.


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 24 bře 2021 14:17 

Příspěvky: 5639
Od: 27 úno 2010 07:40
Já tedy čtu něco jiného. Škoda Electric podala námitku, které ÚOHS vyhověl a nařídil VŘ zrušit. DPMB a SOR podaly rozklad, kterému ÚOHS nevyhověl, tedy platí jeho původní rozhodnutí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 bře 2021 14:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6346
Od: 21 pro 2005 17:01
Namístky SORu byly zamítnuty. V čem je tedy problém?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 bře 2021 11:56 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3114
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
MKzB: myslím si, že dodavatel toaletního papíru se určitě soutěží taky, to je standard i v mnohem menších firmách :-), pokud teda DPMB neoutsourcuje celý facility management včetně spotřebního materiálu

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 bře 2021 09:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1816
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Vidím to tak, že do Brna dlouho žádný nový trolejbus dodán nebude, protože v dnešní právní džungli se už nevyzná ani vepřový dobytek. Bojím se, že nakonec budeme muset soutěžit i toaletní papír pro podniková WC.
Určitým řešením by bylo vypsání několika malých VŘ po 5-10 kusech v naději, že si to ti dodavatelé nějak rozdělí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 bře 2021 22:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2449
Od: 19 dub 2009 12:06
Bydliště: Brno
Hm, aby nakonec 3136 nešla do běžnýho provozu.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 bře 2021 22:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 77
Od: 31 pro 2014 16:57
Bydliště: Brno-Slatina, naproti gS
Podle všeho definitivně zrušeno VŘ na (až) 60 parciálů, viz písemná zpráva zadavetele - ÚOHS zamítl rozklad SORu a DPMB.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 pro 2020 14:15 

Příspěvky: 2509
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
pepola, 24 listopadu v diskuzi o autobusech jsem to psal....


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 pro 2020 12:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3486
Od: 28 úno 2006 19:00
Schadewerk koupil tureckého výrobce autobusů. Prý, aby mohli konkurovat SORce:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/skoda-transportation-roste-kellner-ji-koupil-v-turecku-automobilku-125822
Takže je možné, že se začne objevovat ve výběrkách.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 pro 2020 00:39 

Příspěvky: 114
Od: 02 bře 2012 14:57
Bylo ukončeno výběrové řízení na 40 kloubáků - trolejbusy?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 pro 2020 17:27 

Příspěvky: 92
Od: 30 říj 2019 16:42
Proč mám takový pocit že tím že se využije opce na Solarisi je tak nějak jasný neúspěšný osud dalšího VŘ na kloubové trolejbusy?
K tomu ten zoufalý pokus o skládačky sól kdy v podstatě Bogdanu se to hodí nejvíc (za předpokladu výzbroje od Cegelecu, který ji vyrábí v ČR a trolejbusy se klasický skládají v Bogdanu na Ukrajině by to skládání v Brně ušetřilo náklady na dopravu), u SORu těžko říct ale asi taky situace kdyby by ušetřili kapacitu výroby no a Škoda by si taky pomohla k získání zakázky na kterou asi taky úplně nemá kapacitu.

Tak si říkám jestli by určitým řešením nebylo jedno VŘ na všechny délkové kategorie s tím že poptávát pouze 12m a 18m vozy je nesmysl protože je nabízí všichni výše zmínění výrobci by jsme si moc nepomohli ale kdyby se formou opce zařadili i 24m vozy byl by to jistý způsob jak vyřadit všechny až na Škodu/Solaris (nechám na zvážení každého jestli by to byla výhra nebo ne).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 pro 2020 02:55 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6549
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
1) Cena 7 mega za vůz je předpokládaná, není to tak, že by zakázku DP podmínil touto cenou, jak píše OndraS. Po zkušenostech s UOHS je lepší předpokládat cenu nižší, aby nikdo nemohl případně napadnout "mimořádně nízkou cenu".

2) Kecy o charitě se nezakládají tak úplně na pravdě. Kdybyste si přečetli ty podmínky, tak byste to viděli taky :-) Cena se skládá mimo jiné z fixní části (platba za výrobní dokumentaci) a pak z ceny za jednotlivý kus trolejbusu. Tzn. fixní náklady (třeba za schválení vozu, úpravu svého řešení pro brněnské potřeby atd.) si výrobce dá do té fixní části, cenu za každou skládačku pak účtuje zvlášť. Tzn. žádná "charita" se nekoná a podle mého soudu je to maximálně férové. Ano, fixní část 2 vozy není žádné terno a riziko pro výrobce tu je, nicméně DP se to snaží udělat maximálně bezpečně pro sebe. Protože co když se ty trolejbusy neosvědčí? Nebo se neosvědčí systém montáže "doma"? DP chce mít možnost větší množství vozů nekoupit, pokud narazí na nějaký problém. A taky to souvisí s tím, že absolutně nevíme, kolik bude mít město potažmo DP v příštích letech peněz. V této nestabilní situaci je bezpečnější zavazovat se spíš k menším počtům vozů.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 lis 2020 23:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 753
Od: 27 úno 2015 21:19
Bydliště: Zlín
Nebo si trochu zaspekulujeme, řekněme, že stavebnice trolejbusu není uplně běžná zakázka (jaké překvapení, že zrovna DPMB opět kope vlastní cestu tam, kde už jich existuje dost nejen vyšlapaných, ale přímo vyjetých) a možná některý výrobce bude mít info, že pokud vyhraje, tak podnik odebere mnohem víc a tak nabídne odpovídající cenu (/konec spekulace). A kluci na dílně budou mít konečně co dělat, určitě se tam do teď jen nudí (/konec vtipu).
Nicméně opravdu tomu nerozumím, jaké pochody se dlouhodobě skrývají v politice nákupu vozů u DPMB...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 lis 2020 17:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1273
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
No ale jak poznamenává článek, jestliže výrobce musí dát jednu stejnou cenu na 2 i na 40 vozů, pak pokud nechce dělat charitu, musí logicky dát cenu takovou, aby se mu to vyplatilo na ty 2 kusy, tedy cena na 40 vozů bude zákonitě zbytečně vyšší než by bylo možné. Pokud by šlo o zcela standardizované vozy dodávané vcelku, pak se to dá snad chápat, ale toto úplně standardní není a výrobce s tím rozhodně bude mít spojené fixní náklady, které musí do toho počtu vozů rozpustit.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 lis 2020 16:23 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5800
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Ta cena je jenom předpokládaná. Dodavatel může nabídnout i vyšší cenu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 lis 2020 15:41 

Příspěvky: 1104
Od: 28 čer 2014 21:40
Odborná veřejnost se ovšem celkem shoduje v tom, že DP si moc nepomahá sám sobě. Například poptávat stavebnici drátolezu v počtu 40 kusů a z toho závazně chtít jenom dva, a ke všemu to podmínit cenou 7 milionů za kus, se zdá jako nereálné pro jakéhokoliv výrobce. Ať už by to bylo úkáčko, nebo výrobce maringotek, nebo okřídlená slepice.

_________________________________
22Tr: 1.000.000 ujetých km


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 lis 2020 15:12 

Příspěvky: 30
Od: 02 črc 2014 21:29
Koukám, že DP po předchozích zkušenostech má novou taktiku - vypsat co nejvíce výběrových řízení s tím, že se snad nějaké z nich do 2 let povede úspěšně dokončit. :D

Každopádně přeji DP, ať se konečně nějaké výběrko povede dotáhnout do konce.


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 17 lis 2020 01:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2954
Od: 29 srp 2009 19:30
DP si výběrová řízení velmi oblíbil. Aktuálně se pokouší vysoutěžit dodání stavebnic až pro 40 sólo vozů s kompletací ve vlastních dílnách.
https://www.cs-dopravak.cz/trolejbusove ... -pro-brno/

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 říj 2020 19:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6386
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Aby se ještě někdo odvolával, když dokázali vyhrát s o desítky mil dražší nabídkou. :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 říj 2020 15:34 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1822
Od: 07 dub 2006 09:03
Jinak to ani být nemůže. Žabovřeská slouží jako tranzit západ - sever. IAD se může vyhnout buď po Veslařské, po Lipové nebo přes Mendlák a Úvoz. Teoreticky ještě přichází v úvahu trasa Kývalka - Veselka - Bastr - Komín - VMO, ale pro těžkou dopravu taky dost málo vhodná. Poděkujme Firbasovi, Pálkové a dalším kverulantům, že není D43.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 říj 2020 12:39 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5800
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Mělo by to tak být.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 říj 2020 12:15 

Příspěvky: 1427
Od: 18 led 2009 10:06
Takže auta tama pustí a šalina teda dva roky přes Minskou?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 říj 2020 09:55 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5800
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Jakub S. píše:
Asi nejlépe sem. Tramvajový tunel pod Wilsoňákem a rozšíření VMO začne pravděpodobně na jaře, proti vysledku VŘ na zhotovitele stavby se nikdo neodvolal. Výluka tramvaje má trvat 2 roky.
https://zdopravy.cz/v-brne-muze-zacit-d ... lal-63597/

Vzhledem k našponovaným termínům bych spíš očekával, že k zahájení dojde co nejdříve po předání staveniště.

1+1 znamená režim vedení silniční dopravy kdy v každém směru jízdy je k dispozici jeden jízdní pruh.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 říj 2020 09:41 

Příspěvky: 1427
Od: 18 led 2009 10:06
Co prosím znamená provoz 1+1?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 17 říj 2020 08:30 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2954
Od: 29 srp 2009 19:30
Asi nejlépe sem. Tramvajový tunel pod Wilsoňákem a rozšíření VMO začne pravděpodobně na jaře, proti vysledku VŘ na zhotovitele stavby se nikdo neodvolal. Výluka tramvaje má trvat 2 roky.
https://zdopravy.cz/v-brne-muze-zacit-d ... lal-63597/

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 271 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 kvě 2021 14:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]