Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 8 z 11    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
Offline
1589
18 led 2009 10:06
Copak nemá být novej systém pro celý IDS, jednotnej?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
DP vypsal VŘ na Řídící informační systém MHD Brno - RIS II.

Ze zajímavých novinek zmíním vybavení všech vozidel elektronickými zobrazovači kurzového označení vozidla a vybavení 112 vozidel systémem počítání cestujících.


Offline
Uživatelský avatar

80
31 pro 2014 16:57
Brno-Slatina, naproti gS
Podnik dnes vypsal VŘ s názvem "Dodávka 10 ks nízkopodlažních dvounápravových trolejbusů s alternativním pohonem a servisní smlouvy k trolejbusům dle kupní smlouvy".


Offline
Uživatelský avatar

80
31 pro 2014 16:57
Brno-Slatina, naproti gS
Z toho by se dalo soudit, že stávající projektant pevných trakčních zařízení, který předchozí projekty dostával přímo bez VŘ, asi ukončil činnost. Zbývá tedy doufat, že ten projekt bude za něco stát a že realizace proběhne co nejvíce v souladu s ním.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Konečně. :applause:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
15
27 dub 2015 19:34
Jsem o krok blíž k prodloužení trolejbusů na Jírovu pripitek Dnes byla na internet vyvešena zakázka:

http://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/cfac0b13-c112-43a8-bed0-2958ef59c35e/Zakazka/P17V00000002


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Staník píše:
DPMB nám konečně aktualizoval jednu ze svých, diskutovaných, veřejných zakázek...
"Celková oprava a modernizace 10 ks autobusů KAROSA B931.E.1707, 3 ks autobusů KAROSA B961E.1970 r.v. 2002 a 3 ks autobusů KAROSA B961E.1970 r.v. 2004"
*Celková suma za zakázku 55 640 000,00 Kč, provádí ji samozřejmě společnost ZLINER s. r. o.*
http://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/cfac0b13-c112-43a8-bed0-2958ef59c35e/Zakazka/P13V00000001

toto je zakázka realizovaná 2 roky zpět...


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
DPMB nám konečně aktualizoval jednu ze svých, diskutovaných, veřejných zakázek...
"Celková oprava a modernizace 10 ks autobusů KAROSA B931.E.1707, 3 ks autobusů KAROSA B961E.1970 r.v. 2002 a 3 ks autobusů KAROSA B961E.1970 r.v. 2004"
*Celková suma za zakázku 55 640 000,00 Kč, provádí ji samozřejmě společnost ZLINER s. r. o.*
http://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/cfac0b13-c112-43a8-bed0-2958ef59c35e/Zakazka/P13V00000001


Offline
118
29 črc 2014 19:57
Výběrko na PD Kamechy se poněkud nepovedlo: http://www.vestnikverejnychzakazek.cz/c ... lay/626862


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
U vozidel platí něco, čemu se říká úspory z rozsahu. Protože tu máme spotřebu energie či PHM (nevím, jak je na tom konkrétně tato položka, co se týče spotřeby většího vozidla), ale také fixní náklady - mzdu řidiče, režii ve vozovně atp. Tím pádem, pokud nemám linku vyloženě na minibus po 20 minutách (př. a-81) či ještě déle, není podle mě minibus vhodným prostředkem do velkého města.


Offline
358
20 čer 2008 14:08
U elektrobusu (bavim se o nich!) je klicova vaha vozidla. Kapacita se da resit zkracenim intervalu (provozni naklady elektrobusu by to mely umoznit), prip. nejakou naftovou posilou v uplne nejexponovanejsim case.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Robert: Nemám přesné údaje, ale navzdory prohlášení vedení DS Zlín-Otrokovice (v době kupování těch 10,5 metrů), si já osobně myslím, že to může být tak o 3 litry na 100 km míň... ostatní náklady z logiky musí být stejné. Toť otázka, jestli to v součtu km za den popř. rok, má smysl.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
ty provozní náklady jsou výrazně menší (spotřeba)

To bych se v reálu dost divil.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
V Brně normální, ne?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Na Lesné by vám dali tam ráno poslat něco menšího jak 12m ](*,) Jezdí to pěkně nacvakaný.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Robert píše:
A co těmi 10,5 metrovými vozy vyřešíš? Pořizovací cena je víceméně stejná jako u dvanáctimetru, provozní náklady taky, řidič stojí taky stejně. Jediné, čeho tím docílíš, budou naštvaní cestující, pokud se jich sejde více než obvykle.

Tak ve Zlíně se nakoupily 10,5 metrové Citelisy s tím, že ty provozní náklady jsou výrazně menší (spotřeba) a hlavně manévrovatelnost, dá se s tím líp projet spousta míst než s dvanáctimetrem... A právě u těch Citelisů se s tím dají cestující hodně zmást :D z venku to vypadá stejně a ve vnitř se jim to zdá nějaké měnší, ale tak víc to neřeší.
Cena 10,5 metru byla v roce 2010 cca 4,6 milionu.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Lesná mi opravdu připadá, jako ideální modelový projekt elektrizace busů. Linky jsou krátké, cestujících tak akorát a dobíjení se dá lehce vyřešit


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
A co těmi 10,5 metrovými vozy vyřešíš? Pořizovací cena je víceméně stejná jako u dvanáctimetru, provozní náklady taky, řidič stojí taky stejně. Jediné, čeho tím docílíš, budou naštvaní cestující, pokud se jich sejde více než obvykle.


Offline
358
20 čer 2008 14:08
ad elektro(-mini-)busy - otázkou je, jaké budou podmínky dotace a její udržitelnost. Každopádně je záměrem města (a pravděpodobně i dotačních úředníků), aby jezdily v centru a byly tak "vidět". Že by se svou velikostí hodily na linky typu 65, 81, 64 je sice hezké, ale asi nebude politicky průchozí je tam nasazovat.

Osobně bych tu (=v Brně) raději viděl menší flotilu (cca 10 ks) něčeho o velikosti 10,5 m, co by komplet obsloužilo Lesnou a sváželo její obyvatele na okolní tramvaje a trolejáky. K té Lesné by se elektobusy hodily daleko nejvíc, jako vzorová ukázka praktického "smart" řešení v oblasti elektromobility.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Ad umělá zaměstnanost - to nedává smysl. V dnešní době jsou pracovní doby 8 hodin, pokud chci smysluplné řešení, snížím pracovní dobu z 8 na 7.5, 7 nebo 6.5 (ideálně postupně) a zároveň snížím zaměstnavatelům odvody tak, aby hrubá mzda byla nižší při prakticky stejné nebo stejné čisté mzdě, budu mít pravděpodobně víc lidí zaměstnaných s menší ranou pro státní rozpočet a větším štěstím obyvatel, než když se to kompenzuje umělou zaměstnaností dotačních úředníků.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Nákup elektrobusů bych šmahem neodsuzoval. Ať někdo spočítá, kolik se ušetří na provozních nákladech a třeba to vyjde výhodně. Linek, na které by tyto vozy šly nasadit, je víc.


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
Úzkou bych do toho nepletl, tam přeci jezdily autobusové linky i po reorganizaci.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
B1: Úzká už je trochu dál od historického centra, podobně je na tom Mendlák.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Mouka píše:
A-81, 82 jakožto linky pro invalidy jsou výjimka, a-76 jakožto linka na letiště je výjimka.
A-x5 jakožto výluková linka je výjimka.
A-67 to tedy porušuje, ale jinak snad už nic jiného.
40, 47, 48, 49, 60, 61, 77


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
marecek.00 píše:
Není pravdou, že bychom za 5 let neměli z fondů nic dostat. Změní se jen naše pozice, z čistých příjemců bychom se měli stát čistí dárci. Ale to neznamená, že nedostaneme nic. Čistý příjemce odvede do kasy 10 a dostane 11. Čistý dárce odvede 10 a dostane 9.

Jinak to, co se profinancuje, si každý stát určuje sám jen podle rámcových pravidel. Takže pokud se tu staví nějaké nesmysly typu cesty odnikud nikam, jde to za našimi reprezentacemi, ne do Bruselu.

Ale ke smysluplností elektrobusů. Co si pamatuju, tak kdysi dávno (jestli při velké změně? Už nevím...) bylo vyhlášeno, že do centra pojede jen elektrická trakce. To dneska porušují hned dvě linky (nehledě na rozjezdy, ale to jinak nejde). Elektrobusy to mohou dávný slib alespoň částečně naplnit.


A-81, 82 jakožto linky pro invalidy jsou výjimka, a-76 jakožto linka na letiště je výjimka.
A-x5 jakožto výluková linka je výjimka.
A-67 to tedy porušuje, ale jinak snad už nic jiného.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 273 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 20:42
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]