Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 235 z 253    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238 ... 253  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Anonymous píše:
Proč vlastně pořád nikoho nenapadlo, že je zbytečný, aby řidič seděl 20 min na konečné v svým voze a stály tu třeba 4 vozy. Proč raději nestojí jenom 2, řidiči by si střídali vozy a chodili by si sednout do těch přístřešků, který sou na každý konečný?
Ušetřilo by se pár vozů a navíc by odpadly takovýty problémy, jako že se do smyčky nevlezou soupravy 2*T


Je to hlavne kvuli zodpovednosti ridice za prideleny vuz. Ale samozrejme v pripade nedostatku vozu/prostoru tyto situace nastavaji. V Brne naposled myslim pri vyluce na Krenove (kvuli tomu spadlemu domu).

V Praze se treba delali tzv. stridane prestavky. Ridic byl u Zizkovske vozovny vystridan, sel na prestavku, a kdyz se za 30 min. vracel jeho vuz z Hrdlorez, tak vystridal zpet. Naposled se to delalo v dobe povodni, kdy jezdilo vse, co melo kola, a byla snaha drzet co nejvic vozu na trati. Co jsem tak cetl na PRTkach, tak se o tom opet uvazuje (nedostatek vozu).


Proč vlastně pořád nikoho nenapadlo, že je zbytečný, aby řidič seděl 20 min na konečné v svým voze a stály tu třeba 4 vozy. Proč raději nestojí jenom 2, řidiči by si střídali vozy a chodili by si sednout do těch přístřešků, který sou na každý konečný?
Ušetřilo by se pár vozů a navíc by odpadly takovýty problémy, jako že se do smyčky nevlezou soupravy 2*T

Připadné zpoždění a nestihnutí odjezdu zpět se snad dá pokrýt záložními busy


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
BS170 píše:
VS píše:
Sice bych na té d-5 moc rád viděl 2xT, zvlášť když na tak strmé Pekařské nemají K2 vůbec co dělat.Stačí se kdykoliv i když je sucho podívat na oblouk na Šilingráku.Jestli sou ty d-5 nejplnější ráno, tak proč nepřidat o pár spojů víc třeba ráno po 3,5 min. provázaně s d-7 2-3 min.


Dnes se prý kolem osmé hodiny ranní na d-5 objevila souprava z d-3 ev.c.1663+64.Je to pravda nebo si jenom spoluzáci ze me utahují.Mylsím si ze tam nebyla.Co by tam delala???Kdyz uz tak z d-9 nebo 11 :oops: .Dky za odpoved.. :wink:


Je to dost nepravděpodobné... :wink:


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Tak jsem tu přes víkend nebyl a včera se mi sem nepodařilo dostat (nějaký problém serveru?), tak až teď bych chtěl reagovat na ty, co reagovali v pátek na mě. Já bych byl samozřejmě taky nejradši, aby byla pořád taková kultura cestování jako v pátek, ale berme realitu, jaká je. Je mi jasné, že je trochu problém, že by některé spoje musely vyjíždět z Pisárek místo z Medlánek a naopak, takže by s tím bylo dost práce, ale myslím, že by se to vyplatilo a počáteční provozní chaos by se za chvíli usadil. Jinak moje představa byla asi taková, že cca stejný počet K2, který by se nasadil místo 2×T3, by sám byl nahrazen sólo T3, takže by spotřeba K2 byla stejná a uspořily by se vozokilometry z T3. Řešení krkolomné, ale pořád lepší, než ty tlačenice, které dnes na různých místech jsou (myslím v době, kdy probíhá normální školní rok i semestr).


VS píše:
Sice bych na té d-5 moc rád viděl 2xT, zvlášť když na tak strmé Pekařské nemají K2 vůbec co dělat.Stačí se kdykoliv i když je sucho podívat na oblouk na Šilingráku.Jestli sou ty d-5 nejplnější ráno, tak proč nepřidat o pár spojů víc třeba ráno po 3,5 min. provázaně s d-7 2-3 min.


Dnes se prý kolem osmé hodiny ranní na d-5 objevila souprava z d-3 ev.c.1663+64.Je to pravda nebo si jenom spoluzáci ze me utahují.Mylsím si ze tam nebyla.Co by tam delala???Kdyz uz tak z d-9 nebo 11 :oops: .Dky za odpoved.. :wink:


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Sice bych na té d-5 moc rád viděl 2xT, zvlášť když na tak strmé Pekařské nemají K2 vůbec co dělat.Stačí se kdykoliv i když je sucho podívat na oblouk na Šilingráku.Jestli sou ty d-5 nejplnější ráno, tak proč nepřidat o pár spojů víc třeba ráno po 3,5 min. provázaně s d-7 2-3 min.


Honza píše:
Linky rozhodně nejsou obsazovány vždy z 60% (podle DPmB je 70% maximum) :-D, Jezdím d-3 do SŠ a rozhodně jezdí zaplněná různě v pondělí nebo ve středu-někdy si sednu, ale stane se, že stojím i na schodech !!! Zrušil bych "posilové" odjezdy z Komína d-11 v 7:39 a 7:49 protože jsou na prd. Ten druhý:arrow: jede z vozovny, je v něm kosa jak v Rusku. Jezdím s nima, jen protože si sednu :-?
Jinak s tou vaší slavnou d-5 - ve špičce jezdí stejně poloprázdná, jako d-2 ke krchovu, d-7 a d-6 a d-4 do Obřan a 10 na Stránskou skálu a mnohé spoje a-44,84....

Jinak: Dnes v cca 8:00 si řidič přivezl služebákem (asi svou mladou) na Konečňák, stejně jako služ. a-54, který jel nakoupit do OBI.


...Tak se ráno svez d-5.Je naravná k prasknutí tak tady nevykládej nesmysli :evil: !!!


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Linky rozhodně nejsou obsazovány vždy z 60% (podle DPmB je 70% maximum) :-D, Jezdím d-3 do SŠ a rozhodně jezdí zaplněná různě v pondělí nebo ve středu-někdy si sednu, ale stane se, že stojím i na schodech !!! Zrušil bych "posilové" odjezdy z Komína d-11 v 7:39 a 7:49 protože jsou na prd. Ten druhý:arrow: jede z vozovny, je v něm kosa jak v Rusku. Jezdím s nima, jen protože si sednu :-?
Jinak s tou vaší slavnou d-5 - ve špičce jezdí stejně poloprázdná, jako d-2 ke krchovu, d-7 a d-6 a d-4 do Obřan a 10 na Stránskou skálu a mnohé spoje a-44,84....

Jinak: Dnes v cca 8:00 si řidič přivezl služebákem (asi svou mladou) na Konečňák, stejně jako služ. a-54, který jel nakoupit do OBI.


PvvS píše:
vek pod 15 . Hodne je starsich .


Jinak , venujte se spis MHD , na to je tahle diskuse


:arrow: SPravne.Uz ho radsi nenute.dyz nechce tak neche. :idea:


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
vek pod 15 . Hodne je starsich .


Jinak , venujte se spis MHD , na to je tahle diskuse


PvvS píše:
Fixi píše:
No vida, takže věk pod 15 let zůstává mezi uživateli zachován! Hurá BS170. Chytřejší a s lepším nickem než Romík .. :lol:

Fixi


jenom castecne ....


jenom castecne co? :?:


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Fixi píše:
No vida, takže věk pod 15 let zůstává mezi uživateli zachován! Hurá BS170. Chytřejší a s lepším nickem než Romík .. :lol:

Fixi


jenom castecne ....


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
No vida, takže věk pod 15 let zůstává mezi uživateli zachován! Hurá BS170. Chytřejší a s lepším nickem než Romík .. :lol:

Fixi


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
U nas tenhle zakon nejni , takze se muze kliknout na je mi vice jak 13 , nicemu to vadit nebude.


pd píše:
K té registraci: tady omezena věkem není, ale při registraci je tam odkaz pro osoby mladší 13 let, a potom to chce asi vytisknout papír a podepsat od rodičů, či co.. Zkrátka pozůstatek pochybným amerických zákonů. Příležitostně to smažu.


Aha.Tak to se brzy zaregistruju.Radsi pockám ty 2 mesíce do 13 let.Rodice jsou natvrdlí a nepodepsali by to :lol: :lol: !!


K té registraci: tady omezena věkem není, ale při registraci je tam odkaz pro osoby mladší 13 let, a potom to chce asi vytisknout papír a podepsat od rodičů, či co.. Zkrátka pozůstatek pochybným amerických zákonů. Příležitostně to smažu.


Offline
Uživatelský avatar

946
14 říj 2004 16:45
Úsuší
LADA píše:
Fixi píše:
7324... to snad ne! Jak můžou zničit tak vzácný a skvělý autobus! Proč ho neopraví... #-o


Fixi je to tak 7324 už tam stojí asi týden.Pukud se nemýlím tak tam stojí (beru zleva) 7352,7208,7316,7339,7338,7341,7336,7296,7324.LADA jo jo jejich čas už se naplnil.


Trochu jsem to popletl:Stojí tam takle.(beru zleva)
7352,7208,7339,7316,7338,7336,7341,7296,7324.
Z toho 7352 je totálně rozebraná jen kostra s plechama,7208 po nehodě rozebírají a 7339 je také rozebírána.Zbytek ještě ve stavu z provozu.LADA


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
BS 170 : copak tady je registrace omezena věkem? Jinak s tím zmenšování m kapacity souprav během prázdnin zkouškovýho atd. by bylo nejlepší, kdyby běžně jezdily na d-12 soupravy 3xT (nebo T+bastlvlek+T) a během prázdnin nebo dnů s menší poptávkou by se jeden vůz odpojil. Ono to přehazování 2xT/K2 často kvůli jednomu dnu, je trochu problém, protože by ty linky musely jezdit jiné vozovny (změna vozových jř). Možné jsou jedině dílčí změny, tedy dvojčata z Pisárek na d-3, 9, 13 nahradit K2 (pokud je jich zrovna dostatek) a K2P z Medlánek na d-4, 6, 7 nahradit sóly (pokud jich je zrovna dostatek). Těchto pár K2P pak může jít na d-3 nebo 13. Víc možností ale nevidím....


O tech prázdninách by se mohli kombinovat vozy K2 s 2xT na linkách:
3,12,13

K2 s 1xT:
4,7,10

1xT s 2xT:
Asi nikde..

:arrow: 25Tr mám vyfocenou asi 100x ze vsech úhlu.Kdo je chce at apise na e-mail: lebkoun@quick.cz :wink: !


Anonymous píše:
pd píše:
No, někde K2 místo 2×T3, někde sólo T3 místo K2, to by asi moc nešlo, protože těch K2 není tolik, aby se s nimi obsadily ještě další linky (třeba 12 a 13). A ty sóla místo K2, no nevím kterou linku takhle obětovat.. Sólo autobusy místo kloubáků snad jo, nevím..

Jinak já si nějak takto jako dnes představuju kulturní MHD - pohoda, klid, místo pro každého... A dobrá zpráva na konec: normální jízdní řády pro pracovní dny (kromě školních spojů) budou platit i o jarních prázdninách - celý týden bez školáků v poloprázdných vozech :dancing:


Obetovat trba d-4 vsechno solo.


Pardon.To obetovat treba d-4 vsechno sóla jsem psal já (BS170)... :-)
Nejsem zaregistrován protoze mi je teprve 12 :cry: :-( .


pd píše:
No, někde K2 místo 2×T3, někde sólo T3 místo K2, to by asi moc nešlo, protože těch K2 není tolik, aby se s nimi obsadily ještě další linky (třeba 12 a 13). A ty sóla místo K2, no nevím kterou linku takhle obětovat.. Sólo autobusy místo kloubáků snad jo, nevím..

Jinak já si nějak takto jako dnes představuju kulturní MHD - pohoda, klid, místo pro každého... A dobrá zpráva na konec: normální jízdní řády pro pracovní dny (kromě školních spojů) budou platit i o jarních prázdninách - celý týden bez školáků v poloprázdných vozech :dancing:


Obetovat trba d-4 vsechno solo.


No, někde K2 místo 2×T3, někde sólo T3 místo K2, to by asi moc nešlo, protože těch K2 není tolik, aby se s nimi obsadily ještě další linky (třeba 12 a 13). A ty sóla místo K2, no nevím kterou linku takhle obětovat.. Sólo autobusy místo kloubáků snad jo, nevím..

Jinak já si nějak takto jako dnes představuju kulturní MHD - pohoda, klid, místo pro každého... A dobrá zpráva na konec: normální jízdní řády pro pracovní dny (kromě školních spojů) budou platit i o jarních prázdninách - celý týden bez školáků v poloprázdných vozech :dancing:


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Ještě k předchozímu - on je to jeden den, ale myslím, že i ten cosi v celkovém součtu znamená.

Ale možná by vůbec stálo za úvahu - když už se šetří ty vozokilometry - jestli nerozlišovat kromě pracovních dnů "classic" a pracovních dnů "prázdniny" ještě pracovní dny "zkouškové období" (září, leden, půlka února, červen). Asi by si to vyžádalo důkladnou analýzu obsazenosti a rozhodně si nemyslím, že by třeba měl být nasazen zběsilý interval 11 minut tam, kde je v "pracovní den" 10 a v "pracovní den prázdniny" 12. Možná by se vymyslelo řešení spíše provozní (někde K2 místo 2×T3, někde sólo bus místo kloubu, někde sólo T3 místo K2 a podobně), jízdní řády pro veřejnost by ani nemusely být jiné (anebo jen na pár linkách). Ušetřené vzkm by se pak samozřejmě využily po zbytek roku tam, kde jsou nejvíc potřeba.

Protiargument, že cestování VŠ studentů se týká jen linek ke kolejím a vysokým školám, neberu: dnes bydlí dobře polovina mimobrněnských studentů na privátech, prakticky všude po Brně. Více prostoru jsem (pravda, subjektivně) v lednu oproti listopadu a prosinci zaznamenal i v tak "nestudentské" lince, jako je a-40 (myslím i úsek Tuřany - Komárov).


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Tak dnes máme 4. února, pololetní prázdniny, VŠ studenti mají zkouškové, takže ti, kteří zrovna nemají zkoušku, tu nejsou. Platí však jízdní řád pro pracovní dny, s výjimkou školních spojů. Kdyby byla jiná situace, chápal bych to pro organizační jednoduchost a zachování komfortu cestujících. Avšak za situace, kdy se na druhé straně šetří každý vozokolometr do Kohoutovic a na Kamenný vrch, se mi to nezdá moc rozumné řešení. Navíc se nezměnilo nic ani co do nasazení vozů (jel jsem ráno do práce poloprázdným kloubem na a-40 a poloprázdnými 2 × T3 na d-12 a d-1). Tak jsem z toho trochu rozpačitý - na jednu stranu chci věřit DPmB, že hlavním viníkem současné situace je město, vyhláška ministerstva dopravy a jiní podobní, na druhou se mi na tom dnešním kokrétním případu zdá, že rezervy pořád existují...


Odpůrci CityBusů odteď asi nebudou jezdit na Island! Karosa totiž uzavřela kontrakt s provozovatelem MHD v Reykjavíku na dodávku 34(!) nízkopodlažních vozů - CityBusů!!! :shock: Chudáci Islanďani. A v linkové dopravě se začínají používat Axery a Aresy. Více o tom na http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=1080. Moc to sem nepatří,ale základat kvůli tomu nový téma je přinejmenším nelogický.[/code]


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6324 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238 ... 253  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 14:47
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]