Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 16 z 254    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 254  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, já bych se tedy nebál do toho říznout o poznání víc.
1: předvýlukový stav
2: beze změn
3: předvýlukový stav
4: beze změn
5: Štefánikova Čtvrť - M. Horákové - Česká - Náměstí Svobody - Nádraží - Juliánov
6: současná trasa
7: Rokle - Zemědělská - Cejl - Nádraží - Lískovec
8: Líšeň - Kampus
9: Rokle - Zemědělská - M. Horákové - Česká - Ústřední Hřbitov
10: současná výluková trasa (s případným zkrácením části spojů k vozovně Komín)
11: zrušit
12: beze změn

Oproti současnému stavu nikde nic výrazně nepřetížíme (hlavně ne 1. a 2. kolej u nádraží) a nebudeme mít ani nikde výrazné souběhy a zároveň zajistíme všechny důležité směry v minimálně desetiminutových intervalech. Jediný problém vidím o víkendu, kdy buď bude jedna z linek 7 a 9 (asi spíše 7) mimo provoz, nebo budou v provozu po 20 min. Ani jedno není ideální, ale žít se s tím dá. Ale pokud v tomto vedení někdo vidí nějaký další problém, sem s ním.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jara255: myslím, že Goldfinger měl na mysli vedení 10 do Bohunic/Lískovce.


Offline
Uživatelský avatar

341
31 kvě 2016 10:01
Brno
goldfinger píše:
Souběh d8 a d10 je kolosální broskvovina. Možná provozně jednodušší, ale pro cestující výrazně horší.

Můžeš vysvětlit? Pokud z Líšně pojedou dvě linky, tak cestující směr Česká, nemusí jet přeplněnou d-8 a na Hlaváku přestupovat do přeplněné d-12. Navíc někteří mohou bez přestupu cestovat směr Veveří - Minská.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Souběh d8 a d10 je kolosální broskvovina. Možná provozně jednodušší, ale pro cestující výrazně horší.


Offline
Uživatelský avatar

341
31 kvě 2016 10:01
Brno
Souběh d-8 a d-10 bych pochopil, kdyby d-10 končila na Novolíšeňské a odlehčila by přeplněnou d-8 no a každých cca 15min ve špičce by d-10 obsloužila Stránskou skálu. Na Líšeň (Bystrc-Ečerova) je zkrátka jedna linka málo!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Hloupý je hlavně současný stav, kdy se linkové vedení musí přizpůsobovat uspořádání Nádražní a nikoliv potřebám cestujících a provozu. A i tak dochází k vzajemnému blokování tramvají.

Délka zastávek pod Grandem je asi neřešitelná, ale zastávky před nádražím a zastávky Nové sady by se na nějakých 90 m prodloužit daly, pokud by se upravila poloha spojek a upravila se geometrie horní trati před Grandem na Benešce a spodní směr viadukt. Kdyby se tohle realizovalo, dost problémů by se zas na pár let vyřešilo a získal by se další čas na přípravu nějakého dlouhodobého řešení v podobě zahloubení a pod.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Odevšad všude je jeden extrém, ten druhý je vedení podobných linek velmi podobným směrem (typicky souběh d8 a d10). Výluka Žabovřeská naznačila (otvrdila?) potřebnost spojení Bastr-Veveří-rola-(Lösch). Můžeme se bavit o intervalu, o zkrácení na Rakoveckou, ale tahle linka prostě smysl má, na rozdíl od předvýlukové d11, která se štatlem motala, jak nudla v bandě. Stejně tak nynější d7, která může podle potřeby končit na jedné straně buď na Švermově, nebo až ve Starém Liskanci a na druhé Zemědělská (Čertova rokle). Hloupé je, že d12 kvůli délce souprav nedostaneme na spojku u grandu, takže prohození s d10 v úseku Čára-rola asi není reálné, i když by to bylo provozně šikovné (d8 a d10 společně na 3. a 4. koleji).


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jakub S.: myslím, že Covid docela slušně naboural systém krátkých intervalů. Já zase třeba moc nevidím smysl v tom mít dvě linky téměř ve stejné trase. Tož uvidíme, co DP vykouzlí za povýlukový stav.


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Pokud budeme organizovat dopravu dle poučky "devšad všude", nevzdalujeme se tím od základních stavebních kamenů našeho IDS, tj. že jde o přestupní systém s relativně krátkými intervali mezi spoji?

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondra K.: takto je zase pokryto bez přestupu více směrů (se současným vedením 7), což mi přijde příhodnější.

A těžko říct, zda polookružní zakončení tramvajové linky mít i v bezvýlukovém stavu.


Offline
Uživatelský avatar

3696
08 čer 2005 23:12
Taky by mohla jezdit 7 z Lískovce na nádraží a do Juliánova, tj. přes 3. a 4. kolej u nádraží, a 9 by mohla jezdit tak jak teď při výluce z Lesné na nádraží a zpět tj. jen přes 1. kolej. Na 2. koleji by tak nebylo žádné další zatížení navíc a na 1. koleji jen linka 9. Místo 7 na Lesnou/Zemědělskou by jezdily navíc vložené spoje 9 (případně 11).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mě se ten nápad s protažením sedmičky moc nelíbí. Aby ta linka měla smysl a byla použitelná, bude muset začít jezdit celodenně v intervalu max 10 minut, a v takovém případě už bude hrozit neúměrný přetěžování první a druhé koleje na nádraží. Navíc případný další posílení sedmičky by bylo v podstatě neřešitelný a jaká přepravní kapacita směr SL a Kampus bude reálně potřeba se dá zatím jenom odhadovat.

Osobně bych považoval za lepší řešení vrátit Bystrc do stavu před výlukou Žabovřeská, desítku upravit do trasy Novolíšeňská - hlavní nádraží - Křídlovická - SL s vedením nějaké menší části spojů na Stránskou skálu a sedmičku zrušit. Desítka Nlí <-> SL by mohla efektivně posilovat obě větve osmičky a v případě potřeby by bylo možné sem nasadit i dlouhý vlaky.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
122
23 čer 2014 12:31
Zkrácené spoje v trase Stránská skála - Nové sady vést jako d-20 a bude to přehlednější. :lol:


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
O vikendech by byla navic spis 11 ne?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ehm, v téhle podobě z Nových Sadů na Stránskou je o víkendu ještě zbytečnější, než kdyby posílila Žabiny a Křenku dohromady s možností přestupů na České i na hlavním u Grandu. Klidně pak může jet na Novolíšeňskou, jestli je Geislerova málo. Točit už na Maliňáku by nemělo smysl a mít víc konečných mi taky připadá jako blbost.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
48
16 lis 2018 09:17
Zdeněk píše:
...a co s tou desítkou uděláte o víkendu? Bude navíc.


Klasicky NS - SS. Jak posledních 27 let. Ne?


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zdeněk: je škoda, že se tak vleče výstavba Líšeňky, pak bude mít 10 větší využití. Pokud bude navíc v jižní části, dá se ukončit na NS. Nebo jsi myslel Žabiny?


Offline
Uživatelský avatar

1625
10 čer 2006 20:45
Brno
...a co s tou desítkou uděláte o víkendu? Bude navíc.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
48
16 lis 2018 09:17
Trička jsu natištěný, když to bude ve výsledku od prosince jinak, tak to bude sběratelská rarita :-)


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tak pokud by 7, 10 a 11 byly ve dvojnásobném intervalu (tedy po 20 minutách), tak by cca pokrývaly předvýlukový stav.


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Ehm... o tom, ze by ze Zabin byla vetsi poptavka po spojeni s Detskou nemocnici nez s hlavakem si dovoluji pochybovat ;) to uz radeji tu d-3 v "5 minutach" od Ceske rozvetvit na dve casti, pulka na SO a pulka jako d-10...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nene, žádnou trojku na Komenského náměstí, jednak je to jen částečný cíl, jednak to jen spotřebuje trasu na České ve vytíženém směru ke červenému kostelu, na které je už tak dost spojů a pak by taky Bystrc/Komín/Žabiny přišly o přímé spojení k Dětské nemocnici, pro které ta trojka je trasovaná tak, jak právě je. Se zbytečností jedenáctky v podstatě souhlas. Kdo chce dneska jet tímhle směrem, může jet desítkou na Maliňák a popojít za roh k magiči na dvojku nebo sedmičku podle cíle. Nebo, když jede na Zemědělskou, může jet tou trojkou a přesednout na společném úseku na devítku, příp. na Jugoslávské na protisměrném ostrově na sedmičku, což pokrývá v podstatě totéž, co bývalá jedenáctka.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Zachování d-10 a spojení Žabin s nádražím by se mi líbilo... Při prodloužených intervalech je buďto vyladěná návaznost nebo ideálně přímé spojení docela fajn věc... Za mě ideálně d-10 nechat jak je, d-11 zrušit a nahradit d-7, d-3 zkrátit na Českou/Komenského nám. a hodit do KT8 (na krátkou trasu by těch KT8 moc potřeba nebylo) :) A to že by spojení Žabin s nádražím bylo jen ke koleji u Grandu by mi vůbec nevadilo :)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
M: akorát 11 tam vypadá tak nějak navíc...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
To vypadá celkem nadějně, pokud by to tak bylo skutečně, to že tak udělali triko neznamená, že to tak bude, ale naděje zde je, tak 7 až do Lískovce se šestkou, což by bylo super, 10 by taky zůstala ikdyž jen na Rakoveckou. 1 By se vrátila na původní trasu, kdyby to tak zůstalo tak myslím, že OK.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6326 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 254  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 dub 2024 13:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]