Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 253 z 254    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 250, 251, 252, 253, 254  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
487
13 čer 2004 23:04
Ale predpokladam, ze se bude stavet tramvaj ke Kampusu v Bohunicich a tam by bylo mozno z linkoveho vedeni, ktere je ted, asi poslat linky d-7 a 10.


ds píše:
Jsem rád, že jste moji myšlenku s d-6 nezavrhli. Dost by mě zajímalo, co je ten nebo ta "Anonymní" zač. "Bombi" a "Bijková" - to jsou taky perly :-(

Bijková : Co by tyto změny měly za smysl? Možná by taky nebylo na škodu si prvně spočítat, kolik má DPMB tramvají T3 - je to i na těchto stránkách.


hele chlape já mám 65 a jsu v důchodu syn byl tady na tý stránce tak jsem si sem něco napsala.Tak se hned neurážej už jsu taky stará!!! :oops:


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Jsem rád, že jste moji myšlenku s d-6 nezavrhli. Dost by mě zajímalo, co je ten nebo ta "Anonymní" zač. "Bombi" a "Bijková" - to jsou taky perly :-(

Bijková : Co by tyto změny měly za smysl? Možná by taky nebylo na škodu si prvně spočítat, kolik má DPMB tramvají T3 - je to i na těchto stránkách.


Offline
487
13 čer 2004 23:04
No vsak jo 6 po Hybesce na Mendlak a potom po Pekarske na Ceskou. Celkem dobry napad obe trasy potrebuji posilnit. Anonymni ty se asi velkej odbornik. :lol: :lol:


BOMBI píše:
NA TÝ 5 BY MĚLI JEZDIT V PRACOVNÍ DNY RÁNO A VEČER NĚJAKÝ DLOUHÝ TRAMVAJE A NE K2 A K2R STAČILO BY JEZDIT V TRASE:Lískovec-Mendlák-Česká-Zemědělská a do vozovny a i v opačným směru!! 8-)


sorri tu trasu myslím jako posilový spoj


pd píše:
Anonymní píše:
a jak by jako ta 5 měla jezdit ráno o pracovních dnech?
jak by měla ta 6 jezdit přes ten Mendlák.
TY SE V TRAMVAJÍCH A V TOMHLE OBORU A V BRNĚ ASI MOC NEVYZNÁŠ :?: :twisted:


Řekl bych, že VS toho ví o tramvajích víc jak ty... co ti na 6 přes Mendlák není jasné?


no jasně to mi řekni 6:Obřany-Mendlák-Krpol a K2 :mrgreen: :pray:


Anonymní píše:
a jak by jako ta 5 měla jezdit ráno o pracovních dnech?
jak by měla ta 6 jezdit přes ten Mendlák.
TY SE V TRAMVAJÍCH A V TOMHLE OBORU A V BRNĚ ASI MOC NEVYZNÁŠ :?: :twisted:


Řekl bych, že VS toho ví o tramvajích víc jak ty... co ti na 6 přes Mendlák není jasné?


VS píše:
To by šlo vyřešit i takhle:
d-1 beze změn
d-2 Modřice/Ústř.hřbitov-St.Osada,5 min.,K2
d-3 Rakovecká-)Komín-St.osada,10 min.,K2
d-4 do Maloměřic,10 min.,1xT
d-5 Stef.čt-Lískovec,10 min.,K2
d-6 Kr.Pole,nádraží-Obřany(přes Mendlák),K2
d-7 Kr.Pole,nádraží-Lískovec,10min.,2xT
d-8 beze změn+ posilový vozy
d-9 Bystrc-Česká-nádraží-Lesná,2xT,10 min.
d-10 Mas.čt.-Česká-Roosveltova-nádraží-Stránská skála,K2P,10 min.
d-11 Lesná-Ústř.hřbitov,K2,10 min.
d-12 Kr.Pole,tech muzeum-Komárov,5 min.,2xT
d-13 Štef.čt.-Česká-nádraží-Juliánov


a jak by jako ta 5 měla jezdit ráno o pracovních dnech?
jak by měla ta 6 jezdit přes ten Mendlák.
TY SE V TRAMVAJÍCH A V TOMHLE OBORU A V BRNĚ ASI MOC NEVYZNÁŠ :?: :twisted:


1:beze změn
2:Pracovní dny:2x T3
3:Pracovní dny:K2
4:o 2 kurzy víc a víc K2
5:Pracovní dny ve špičce:2x T3
6:Prodloužení do 22hod.
7:Prodloužena celý do Starého Lískovce do Švermovy jen v neděle
8:místo 18 kurzů v pracovních dnech 23 z toho 5 tramvají by bylo 2x T3 jen do Novolíšeňské
9:2x T3 v svátky a soboty,neděle K2 a 1 T3
10:prodloužena z Nových sadů do Švermovy a 2x T3
11:neodkloňována v pracovní dny do voz.Komín
12:v soboty a neděle jezdila pouze 8-22hod.
13:prodloužena z Geislerovy na Stránskou skálu
:-D :-) :-( :-o :shock: :-? 8-) :lol: :-x :-P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :d-:


NA TÝ 5 BY MĚLI JEZDIT V PRACOVNÍ DNY RÁNO A VEČER NĚJAKÝ DLOUHÝ TRAMVAJE A NE K2 A K2R STAČILO BY JEZDIT V TRASE:Lískovec-Mendlák-Česká-Zemědělská a do vozovny a i v opačným směru!! 8-)


Kdyby se mohlo jezdit po Msarykové,tak by byl nejlepší ten systém 12 linek,kterej tu byl již mnohokrát zmiňován.To by ale odpovědní museli konečně dovolit návrat tramvají do centra města.V případě odklonu d-1 by se d-7 přesunula na Roosveltovu a kolem Grandu do Juliánova.

Takhle by se asi vyšetřily 2xT pro d-2 a částečně i pro d-5.


Posila na Červínkovou není potřeba jen ve špičkách,ale po celej prac.den tedy,když ji využívá ta spousta studentů.Podívejte se teď:směr Skácelová d-12 pouze po 12 min. a stačí,protože sou prázdniny ,ale ve školní rok je plná i kolem 7-8 h večer.

A co by jezdilo do Juliánova?


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Nikdy není nic ideální :-)
Nicméně se mi to zdá celkem rozumné, navrhl bych jen 2 věci :

d-10 : posila na trase Stránská skála - Červinkova (jen ve špičkách, mimo ně jen Hl.nádraží - Stránská skála)
d-14 Masarykova čtvrť - Husova - Nádraží - Rooseveltova - Masarykova čtvrť, na takovou linku stačí 4 vozy K2P.
Na d-12 bych nasadil K2 i T3 - měla by interval 4-6 minut (6 minut rozdělený d-10), na 4 minutový dát 2xT, aby posila měla nějaký smysl.

Celkově by bylo potřeba asi 10 vozů K2 navíc, což by snad nemusel být až takový problém.


Jedině snad ještě d-7 po Husové nebo Msarykově a na d-5 interval po 5 min.,postavit rychle měnírnu v Lískovci a na d-5 dat 2xT. Nedají se zavést nějaký opatření,aby se mohly ty dvojčata na d-5 zavést i bez výstavby nové měnírny v Lískovci?
Jinak je to asi ideální :lol:


To by šlo vyřešit i takhle:
d-1 beze změn
d-2 Modřice/Ústř.hřbitov-St.Osada,5 min.,K2
d-3 Rakovecká-)Komín-St.osada,10 min.,K2
d-4 do Maloměřic,10 min.,1xT
d-5 Stef.čt-Lískovec,10 min.,K2
d-6 Kr.Pole,nádraží-Obřany(přes Mendlák),K2
d-7 Kr.Pole,nádraží-Lískovec,10min.,2xT
d-8 beze změn+ posilový vozy
d-9 Bystrc-Česká-nádraží-Lesná,2xT,10 min.
d-10 Mas.čt.-Česká-Roosveltova-nádraží-Stránská skála,K2P,10 min.
d-11 Lesná-Ústř.hřbitov,K2,10 min.
d-12 Kr.Pole,tech muzeum-Komárov,5 min.,2xT
d-13 Štef.čt.-Česká-nádraží-Juliánov


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Nemyslím, že je jiné nástupiště pro linky 7 a 9 problém - lidi si rádi přeběhnou. Když jezdila z nádraží na Českou d-4, taky to bylo z jinýho ostrůvku. Samozřejmě by se mi líbil průjezd linky 9 Masarykovou.

Posila d-12 by sice nebyla na škodu, ale to by znamenalo vypravování dalších 7 vozů (celkově o 17 víc oproti současnému stavu), což zatím asi není možné. Místo posily P-12, která by obsadila zvonařku a způsobovala problémy např. při posilování na veletrh by mohla jet do Kr.Pole d-10. Potom by na d-12 stačily K2 a na linku 2 by šly 2xT (čímž by bylo možné zrušit posilu do Modřic, jen tam ve špičkách prodloužit d-11. Vypadalo by to takto :

1 : Bystrc - Řečkovice, 2xT, 5 min.
2 : Stará osada - Modřice, 2xT6, 10 min.
3 : Stará osada - Komín (- Rakovecká), K2, 10 min.
4 : Masarykova čtv. - Rooseveltova - Maloměřice, 1xT, 10 min.
5 : Starý Lískovec - Česká - Štefánikova čtvrť, 2xT, 10 min.
6 : Kr.Pole,nádraží - Česká - Mendlovo n.- Hl.nádraží - Obřany, K2, 10 min.
7 : Kr.Pole, nádraží - Rooseveltova - Stará osada, K2, 10 min.
8 : St.Lískovec - Líšeň nám.Karla IV., KT8, 4/6 min.
P8 : St.Lískovec - Hl.nádraží - Novolíšeńská, K2, 10 min.
9 : Lesná - Hl.nádraží - Česká - Bystrc Ečerova, 2xT, 10 min.
10 : Stránská skála - Hl.nádraží - Červinkova, K2, 10 min.
11 : Lesná - Česká - Ústřední hřbitov (-Modřice), K2, 10 min.
12 : Kr.Pole, tech.muzeum - Komárov, K2, 4/6 min.
13 : Juliánov - Rooseveltova - Masarykova čtv., K2, 10 min.

Celková potřeba vozů je 9 navíc oproti současnému stavu, což se mi vzhledem k výhodám této úpravy zdá celkem efektivní.


Ano, přímé spojení nádraží - Št. čtvrť chválím :-D, ale jestli je spojení Št. čtvrť - Mendlovo nám. tak oblíbené, tak bych ho radši nechal.

To označení P8 bych nechal, aspoň je z toho vidět, že trasa kopíruje osmičku.

Drobná nevýhoda je pro úsek Nádraží - Česká, kdy linky 7 a 9 odjíždí z jiného nástupiště než 12. Možná by to šlo vyřešit novou linkou P12 Zvonařka - Červinkova, rozsah provozu obdobný jako u P8. Z nádraží by odjížděla ze stejného nástupiště jako 12 a navíc by se posílil úsek Česká - Červinkova, který si to ve špičku taky zaslouží... d-7 by pak mohla jezdit Rooseveltovou.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Na d-12 jsem myslel 5 minut, nevím proč jsem to napsal, už je to opraveno. Prohození konečných d-6 a d-7 mě taky napadlo, ale odrazuje mě jedna věc - na České bude společný ostrůvek pro 4 a 7, ale budou odjíždět do opačných směrů. To by dělalo trochu chaos. U d-6 to vadit nebude, protože do Obřan přes Mendlák stejně nikdo nepojede.

To rozseknutí d-5 mi připadá jako příliš velká divočina, odpadlo by tím spojení Štefánikova čtvrť - Mendlovo nám, což je velmi oblíbené, d-10 by musela dostat hromadu zbytečných spojů na Geislerovu a navíc by na České nebyla společná hrana do Štefánikovy čtvrti. Ale napsaný to vypadá zajímavě... A pd tě pochválí za spojení Štefánikova čtvrť - nádraží :-D :-D


Ta d-6 není až tak špatnej nápad,ale problém je trochu u zast. na Mendláku(není společně s d-1).Jinak snad některý spoje d-10 ukončit na geislerové a především na d-12 interval 5 min.(určitě né 10 min.) a P8 označit jako d-14 pro odlišení od d-8.

Dal bych d-12 po 5 min. d-13 Mas.čt-Juliánov(Roosveltovou) a d-7 vedl přes Husovou do Obřan(d-4 jen do Maloměřic), d-6 by mohla být jak je navrhováno ale na St.Osadu. Na 2xt pro d-5 by byla potřeba vyřešit problém s měnírnou.Šla by i d-3 a7 do Lískovce,d-5 na rakoveckou + prodloužit d-10 do Štef.čtvrti. To by pak mohly být na d-3 a 7 2xT


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Hm, tak vidím že vedení tramvajových linek je skutečný evergreen tohoto fóra :-).
Já bych taky dal přednost variantě s 12 linkami (už proto že jsem ji vymyslel), ale přece jen to pořád není ono. Neviděl bych problém ani tak na Milady Horákové, ale spíš ve vytížení Husovy ulice - souběh linek 4,5,6,7,9,11,12 dělá v ranní špičce interval 51 vteřin, což mi připadá skutečně neúnosné (a to si ještě představme třeba odklon linky 1). Pomohlo by vedení linky 4 (nebo ještě 9) přes Masarykovu, ale to je dost nespolehlivé - výluky během Vánoc atd.

Spíš mě napadá řešení se 13 linkami :

1 : Bystrc - Řečkovice, 5 min., 2xT, K3R, KT8
2 : Stará osada - Modřice, 10 min. K2
3 : Stará osada - Komín (- Rakovecká), 10 min. K2
4 : Masarykova čtvrť - Rooseveltova - Maloměřice, 10 min., 1xT3
5 : Starý Lískovec - Štefánikova čtvrť, 5 min., K2, 2xT, podle počtu vozů
6 : Kr.Pole nádraží - Česká - Mendlovo nám. - Hlavní nádraží - Cejl - Obřany, 10 min., K2 (toto řešení může někomu připadat svérázné, ale posiluje exponované úseky Mendlovo nám. - Česká a Mendlovo nám. - Hlavní nádraží, navíc vzniká spojení Nem. u sv. Anny - Hl.nádraží)
7 : Kr.Pole nádraží - Husova - Hl.nádraží - Stará osada, 10 min., K2
(případně po Rooseveltově, ponechávám k diskusi)
8 : Líšeň nám.Karla IV. - Starý Lískovec, 4-6 min., KT8
P8 : St.Lískovec - Hl.nádraží - Novolíšeňská, 5-9; 13-19 hod., 10 min. K2
9 : Lesná - Hl.nádraží - Česká - Bystrc Ečerova, 10 min., 2xT
10 : Stránská skála - Hl.nádraží - Modřice, 10 min., K2
(do Modřic může jezdit celodenně a svými dlouhými intervaly navazovat na autobusy IDS 501 a 510)
11 : Lesná - Česká - Ústřední hřbitov, 10 min., K2
12 : Komárov - Kr.Pole, tech.muzeum, 5 min., 2xT
13 : Masarykova čtvrť - Rooseveltova - Juliánov, 10 min., K2

Očekávám rozhořčenou kritiku
:-P :-P


Naposledy upravil ds dne 15 črc 2004 13:11, celkově upraveno 1

U toho návrhu s 12 linkama sem našel problém s proložením intervalů na M.horákové u linek 3,5,11.Kdyby totiž jezdila d-9 je uvedeno což je pro posílení Husové apod. důležitý,tak by byl problém zavést interval 2,5 min. linky 3,5,11 by byly v intervalu 5-1-1-3-5 což by byl asi problém.

Pro představu jakej by ten návrh sem znovu překopíruju jeho znění:
1 - beze změn
2 - beze změn
3 - Stará osada - Česká - Komín (-Rakovecká), 10 min, K2
4 - trasa beze změn, jinak interval 4-6 minut (6 min. K2P, 4 min. 1xT)
5 - beze změn
6 - Kr.Pole, nádraží - česká - Pisárky, 5-20 hod., 10 min, K2
7 - Kr.Pole, nádraží - Česká - nádraží - Juliánov, 10 min, K2
8 - St.Lískovec - Novolíšeňská - Jírova, 3-4 min., K2, KT8
(posilové vozy K2 a dělený interval jen po-pá 5-9, 13-19)
9 - Bystrc Ečerova - Česká - Hl.nádraží - Lesná, 10 min., 2xT
10 - beze změn
11 - Lesná - česká - Ústřední hřbitov, 10 min., K2
12 - Kr.Pole, Tech.muzeum - Komárov, 5 min., 2xT


Tak jsem si to nakreslil a nevypadá to až tak špatně, jak se mě na první pohled zdálo :wink: Celkem to vystihuje vytížení jednotlivých tratí. Pár výhrad:
d-4: 10 minutový interval do Mas. čtvrti by asi ve špičku nestačil (vždyť se tam přidávaly kloubáky), a po Masaryčce by taky mohlo jezdit víc linek (aspoň dvě).
d-12: předpokládám interval v sedle 30 minut, pak je to ale zbytečné táhnout mimo špičku až do Obřan.
d-9 a d-15: obě konečné jsou stejné, to může být matoucí, asi by stačilo prohodit konečné 9 a 17.

No, ale taky bych dal radši přednost variantě s 12 linkama. Je celkově přehlednější a líp se to pamatuje (hlavně pro obyčejné cestující). Teď jsem byl v Drážďanech, na mnohem rozvětvenější síti než v Brně mají jenom 12 linek, všechny celodenně s int. 10 minut, díky tomu je to pak docela přehledné.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Tak diskutujme ..


Myslel sem to jako návrh k další diskuzi. No ale nějaký ty změny se musí provést,nějterý nedostatky v současné organizaci určitě jsou,hlavně u tramvají ale i trajfů by pár zlepšení být mohlo.To by se ale museli v Brně na ně dívat jinak.U autobusů by taky pár úprav prospělo viz.linka na Červený kopec.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Idea sice pekna, ale trochu moc linek a na nekterych je 10 minut trochu moc Navic nevyrovnany trasy, nektery linky :1,7,10 maj dlouhy trasy a zybtecne se supluji
jiny :4,5,8,12,17 zase maji vcelku kratky trasy a nepropojuji nic moc vyznamnyho. Tudiz dost nevyronvany .
Na nektery linky :6 je zajimava kombinace vozu.

Daly by se setridit i jinak ve stavajicim stavu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6326 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 250, 251, 252, 253, 254  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 dub 2024 14:08
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]