Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 18 z 254    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 254  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nemyslím si, že by zrovna u polikliniky byly nějaké extra fronty, Lidl i Albert jsou tam už dneska. Šalina jede jednou za čas, směrem na Štefánikovu čtvrt pojede taky jednou za čas a těch busů taky nejedou nějaké velké proudy. Očekával bych proto, že to současná světla na Halasově náměstí zvládnou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
V mém návrhu má celá východní větev přestup na hlavní nádraží hrana-hrana (z 5 na 9 Dětská nemocnice - Moravské náměstí).

Západní větev má tedy přímé spojení s Českou a Hlavním nádražím, východní větev má přímé spojení s Českou a Mendlákem. Obě větve mají přestup hrana-hrana buď na Hlavní nádraží, nebo Mendlák.

7 v mém návrhu je také ukončená na Zemědělské a jen ve špičkách by zajížděla na Lesnou, jestli by to bylo vůbec potřeba.

U Polikliniky Lesná to bude slušný maso. Mraky aut z nákupáků, z polikliniky, pak tam má depo ČP a do toho se tam budou ještě křižovat 5 a 9 z obou větví a bude tam hlavní přestupní vazba.

Ne to opravdu nic dobrého nepřinese biggrin

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
1074
09 lis 2006 18:16
Takže celá východní větev bez přímého spojení s hlavním nádražím a západní větev bude mít dvě linky jezdící na hlavák? :-k
A na Dusíkovu šalinu v intervalu 5 minut? :-k
To jsou přesně ty důvody, proč si myslím, že naopak trať přes Okružní spíše smysl má (linka 5 do rokle a 9 na Haškovu/Dusíkovu, linka 7 na Zemědělskou - možná i do rokle). Minimálně je to více ekonomičtějští model.
I s ohledem na vytvoření jednoho přestupního bodu u polikliniky, kdy nemusím přemýšlet, odkud mi to pojede lépe (přestoupím z 57 na linku 9 nebo 5). Navíc u polikliniky jsou další obchody a služby. A jestli tam bude navíc přestup hrana-hrana, tak o to lépe.
Samozřejmě za cenu lehkého nárůstu jízdní doby.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Jo takhle, já se zabýval primárně obsluhou Lesné, do které by zasahovala jen E53.

53 by jezdila normálně úsek Technopark - Krpole, nádraží.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Myslel jsem i obsluhu v sedle, on ten Technopark ty cestující generuje neustále a tramvaj není úplně v krátké docházkové vzdálenosti, zvláště pro pracoviště nahoře v blízkosti atletického oválu. A to jsem nenapsal, tak doplňuji teď (tedy jde mi o pokrytí toho sedla).


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Alanis píše:
53 -> E53 - ve špičkách pracovních dnů 18m - expresní spojení Techpark - Krpole - Lesná - Židenice, vybrané zastávky, co nejvíc po okruhu

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Alanis: ale potřebuješ i nějakou linku na obsluhu Technoparku (nevím, jestli tvůj návrh obsahuje i zachování 53 mezi krpolským nádražím a Technoparkem).


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Spojení tratí na Lesné po Okružní osobně považuji za vyhozené peníze a za jedinou rozumnou a nutnou variantu považuji prodloužení tratě ze Štefánikovi čtvrti po Seifertově někam na Dusíkovou.

Když už Naxashi přidal svoji šotovizi, tak přiložím svou.

5 - celotýdenně 30m - prodloužení Kupkova/Dusíkova (smyčka) - Brechtova - Blažkova - Arbesova - Heleny Malířové - Lesná, nádraží - Štefánikova čtvrť -> směr Česká

7 - ve špičkách pracovních dnů 20-30m - Čertova rokle -> směr Hl. nádraží přes Cejl

9 - celotýdenně 30m - Čertova rokle -> směr Česká

44/84 - celotýdenně 18m - beze změny trasy

46 - doplňková linka minibus/12m - Tomkovo náměstí - ulicí Soběšickou a Marii Majerovou (nové zastávky po trase) - Lesná, nádraží - Štefánikova čtvrť - Provazníkova - Lesnická - Zemědělská - Erbenova - Zimní stadion - Sportovní - NC Krpole - Reissigova - ul. Poděbradova (nové zastávky po trase) - Krpole, nádraží

53 -> E53 - ve špičkách pracovních dnů 18m - expresní spojení Techpark - Krpole - Lesná - Židenice, vybrané zastávky, co nejvíc po okruhu

57 - celotýdenně 12m - do budoucna dodrátovat Obřany, Maloměřice, Lesnou a převést na trolejbusy spoje na Haškovu, spoje pokračující na Útěchov a Vranov parciály


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jakože by jezdila E56 Kampus - Pisárky - tunelem na KPN - po estakádě a Husovickým tunelem na Tomkáč, tam zastávka a šup ho na Vinohrady na Pálavák? Jako proč ne. Když může být E50 z Bystrce do Kohoutovic a pak rychle mimo kampus na jih a na Areál Slatina, tak obojí dává určitý smysl.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2540
13 črc 2009 13:42
Taky si myslím. Ale možná spíš než na SO na Vinohrady


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Kdo by chtěl na Halasák nebo do ŠC, tak by jel a84 nebo 53, kdo na Tomkáč a dál, tak a72. Myslím si, že rychlé tangenciální spojení SO a KPN by mohlo být užitečné, po zprovoznění Žabovřeské třeba i s návazností na expresní linku na Kampus.


Offline
7134
27 úno 2010 07:40
Jestli ty spoje mají nahradit osekané spoje linky 53, je asi žádoucí, aby jely v prokladu. Jen trošku nechápu, proč to budou dvě linky.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Prste, to by bylo fajn, že by nesjížděla, ale obávám se, že by zas někdo prskal kvůli minutí Štefánikovy čtvrti, navíc tady citovaná Šalina s tím minutím nepočítá, jestli to dobře chápu, článek jsem celý nečetl.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Taky by a72 mohla projet husowitzkým tunelem a poprvé od KPN zastavit až na Tomkáči


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Údajně prej nešlo realizovat stopu ve směru Vranovská - Cejl - Bubeníčkova, právě v křižovatce Vranovská x Cejl by další trolejbusovou stopu včetně nutných křížení s tram nosná infrastruktura už neunesla.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3696
08 čer 2005 23:12
Mimochodem co se týče odříznutí vozovny Husovice, nebylo by jednoduší postavit manipulační trať z Cejlu ulicí Bubeníčkovou na Starou osadu (opačným směrem už trať vede) než obousměrnou trať z Černoviček k Novolíšeňské?


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, ona ta 72 může na okruh najet už dole na KPN a vynechat Kociánku, KPS, U Tunýlku, Halasák i Lesná, poliklinika, Lesná, nádraží a najíždět až tou křižovatkou, co je poslední před tunelem. Ušetřila by tak možná pět minut, které v některých časech zase zabije dole na Tomkáči.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3696
08 čer 2005 23:12
Pokud by jela 72 od U Tunýlku přímo na Štefánikovu čtvrť s vynecháním Halasova náměstí, polikliniky a nádraží, pak by odlišné číslo dávalo smysl. Akorát teda od zastávky U Tunýlku se na Porgesovu musí najet přes třídu Generála Píky, takže to zas taková úspora nebude, aby to ospravedlnilo vynechání nádraží, polikliniky a přestupu na tramvaj.

A ta 53 se nejspíš bude stejně točit na pseudokruháči, tak by mohla být ukončena až na zastávce Poliklinika Lesná.


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
P. Haluza: to si přesně říkám též, ale přece jenom tento rozdíl by nepotřeboval nové číslo linky.


Offline
2793
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Tak trochu předpokládám, že 53 bude v kloubech, ale 72 v sólech.


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Z uvedených informací moc nevyplývá, kudy pojede linka 72, ale odlišné vedení od 53 by se nabízelo, jinak by se jen mohla 53 prodloužit do Obřan a bylo by.

Xxx: 72 má být jen ve špičkách, bude náhrada za 57 (v části do Obřan), u 57 naopak předpokládám celodenně na Vinohrady.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jen si to myslím, že by mohla jet kousek po okruhu, jinak souhlasím, že na Vinohrady by ta linka měla větší smysl a ani by nemusela sjíždět, poslal bych ji plynule do Husovic a kolem kasáren na Pálavák.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2540
13 črc 2009 13:42
Jo, že pojede expresně. Tak to potom jo. I když větší smysl by mi dávala na Vinohrady...


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To mi neplyne, pokud by jela 72 kus po okruhu, KPN - Písečník/Kohoutova, pak povalí na Provazníkovu, sjede dolů a tam se odpojí z hlavní trasy okruhu směr Obřany.
Ještě by mě zajímalo, jak budou vedené okružky, jestli spolu s 57 až na Židenice, kasárna?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2540
13 črc 2009 13:42
Jaký bude rozdíl v trase linek 53 a 72? Z článku mi vyplývá, že linka 53 bude v celé své trase kopírovat trasu nově vzniklé linky 72.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6326 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 254  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: chat-maniac a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 dub 2024 13:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]