Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 253    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 253  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hal: A co by to probourání do Kotěrovy mělo přinést za efekt? Větší smyčku pro autobusy Štefánikova Čtvrť/Kohoutova? Nevím, tu oblast znám a smysl mi uniká, nejen protože je Kotěrova celkem úzká.
Jo a trajfl z Lesné do centra je dobrej blábol, sarcastic asi jak "slavnej vzduchovozič" A-45 z Haškovy k Janáčkovu divadlu, jelo tím průměrně 0-5 lidí, interval 30 minut a velkej sólobus, často Cross, ostatně jeden z té doby má poznámku o srážce se zábradlím, nebo Citelis.
Uvažovalo se o propojení 37+26, Kohoutovice - Mendlák - Pionýrská - ŠČ - Haškova. Mohl být kloubák s baterkama, což se v podniku nesetkalo s kladným ohlasem.
Ideální je teda propojit šaliny na Čertově rokli, zrušit ŠČ, zastavět současnou smyčku nějakým menším parčíkem, žádné parkoviště pro auta, jedno už v té lokalitě je na rohu Kotěrovy a Provazníkovy (nebo někde poblíž) a dotáhnout teda trajfl aspoň do Soběšic, jaké bude linkové vedení, je fuk.
Nová Zbrojovka má být na úplně jiné lince, ale až bude průjezdná i se zastávkama, klidně bych skrz ni táhl současnou A-57 na SO nebo k Židenice, nádraží.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
P.Haluza a spol: Maleček je sice trotl, ale zvolenej, takže ty tendence "proti všemu pokroku" musí být někde na sídlišti.
Co se týká čekání u polikliniky, raději bych čekal tam, přecejen jsou okolo nákupní možnosti a řada dalších cílů, zatímco na ŠČ není prakticky nic, jen vysokoškolské koleje, pár pidiobchodů a to je všechno. Přístřešek nikde, nutno chodit z jedné zastávky na druhou jen, aby člověk trefil správnou trakci.
Ne, fakt tyhle zpátečnické tendence lidí z Lesné nechápu. Kdyby to bylo NIMBY jakože postavíme dálnici sídlištěm, tak to i pochopím, ale tohle fakt ne, že šalina je zlo.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
487
13 čer 2004 23:04
mnadenicek píše:
Ohledně těch trolejbusů - kam by jezdili? Do centra asi ne, tak kolik lidem by pomohli?
V planu je novy most do arealu Zbrojovky, linka by tedy mohla jezdit na Starou Osadu.


Offline
118
29 črc 2014 19:57
mnadenicek píše:
Ohledně těch trolejbusů - kam by jezdili? Do centra asi ne, tak kolik lidem by pomohli?

V ideálním případě do centra s přestupem (což se neliší od varianty šalina), na tangentu bez (na rozdíl od šaliny, kdy by to bylo na dva přestupy). Otázkou je, jaké linkování by vymysleli v případě okruhu.
P. Haluza píše:
Jedno jediné kolo Štefánikova čtvrť -- Erbenova a zpět jsou 4 km. Pro toho, kdo nechce slyšet argumenty, to nic neznamená, ale denně je to cca 120 kol, to dělá neuvěřitelných 480 km za jediný pracovní den, které by se ušetřily. A to nemluvím o úspoře na počtu vypravených vozidel.

Což by se dalo řešit o řád levněji průpichem z Kohoutovy do Kotěrovy.


Offline
101
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
pepola: Zakonzervováno ‘na věčné časy’ je to naopak právě teď kvůli Malečkovi a podobným. Díky prodloužení nejen že by se ušetřily autobusy a kilometry, ale vznikl by i přestup hrana-hrana oproti tomu bariérovému paskvilu, co teď na ŠČ je.

A ano, pokud se zavede prodloužení šaliny, zruší se souběžná část linky 46. Tak to funguje nejen v Brně, ale všude jinde.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Ohledně těch trolejbusů - kam by jezdili? Do centra asi ne, tak kolik lidem by pomohli?


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jedno jediné kolo Štefánikova čtvrť -- Erbenova a zpět jsou 4 km. Pro toho, kdo nechce slyšet argumenty, to nic neznamená, ale denně je to cca 120 kol, to dělá neuvěřitelných 480 km za jediný pracovní den, které by se ušetřily. A to nemluvím o úspoře na počtu vypravených vozidel.


Offline
487
13 čer 2004 23:04
Duvodem toho prodlouzeni je nevyhovujici smycka Stefanikova ctvrt, ktera v stavajici poloze nejde rozsirit.

Trolejbus muze byt reseni, ale pri stavajicim stavu financi na porizenich novych trolejbusu, si beru otazka, kde vzit na toto prodlouzeni trolejbusy, 21tr nelze udrzovat do nekonecna.


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
P. Haluza píše:
Což by ale přece vůbec nevadilo, ten autobus by aspoň nemusel najíždět zbytečné km a mohl by se motat jen po okruhu sídliště.

No, to by bylo terno... Stejně bych tam stál jak bolavej ohon.
Nehledě na to, že v Brně to funguje tak, že když se něco nového zavede, musí se něco jiného zrušit.
Stejně by se musely ty autobusy vypravit, a a-57 by jezdila tak jako dnes tak jako tak. Takže úspora nula nula prd! 2 autobusy na a-46 vs. miliarda za zbytečnou stavbu? A návratnost je kde?


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Což by ale přece vůbec nevadilo, ten autobus by aspoň nemusel najíždět zbytečné km a mohl by se motat jen po okruhu sídliště.


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
P. Haluza píše:
Samo o sobě ne, ale je to začátek něčeho, co by mohlo mít naději v budoucnu. Není možné mít všechno hned a najednou, že?
Když je starosta debil, ať si to vyžere. Co jiného chcete dělat? Neustále skákat, jak nějaký bezvýznamný trotl píská? I když je to proti zájmu většiny?

Opravdu si myslíte, že při nynější finanční situaci Brna a celého státu by po propojení d-5 a d-9 nedošlo k zakonzervování podle hesla "Na věčné časy a nikdy jinak", ale že by se stavěla trať nahoru po Seifertově?
Stačí si vzpomenout na "provizorní" smyčku trolejbusů Novolíšeňská.
Proti "zájmu většiny" by bylo právě to nesmyslné propojení. Místo ve Štefance bychom jak trotli čekali na autobus u polikliniky.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Samo o sobě ne, ale je to začátek něčeho, co by mohlo mít naději v budoucnu. Není možné mít všechno hned a najednou, že?
Když je starosta debil, ať si to vyžere. Co jiného chcete dělat? Neustále skákat, jak nějaký bezvýznamný trotl píská? I když je to proti zájmu většiny?


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Karosa B732 píše:
Malečkovi se zase podařilo jít proti všem a ve své padesáté souběžné funkci si vydupat zastavení tramvaje. Super, miluju. Udržitelný rozvoji se zajištěným unijním financováním: sbohem a šáteček?


Já na Lesné bydlím, takže tady ty výkřiky do tmy fakt nechápu. Že, pane Haluza?
To propojení d-5 a d-9 je k ho..., a žádnou "výhodu" by to nepřineslo.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
V tom okamžiku bych okamžitě zredukoval veškeré spojení na Lesnou na nezbytné minimum, tzn. ve špičce tramvaj po 10 minutách, okružka v sólech zrovna tak, o víkendu sóla po 20 minutách. A šmitec.


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Malečkovi se zase podařilo jít proti všem a ve své padesáté souběžné funkci si vydupat zastavení tramvaje. Super, miluju. Udržitelný rozvoji se zajištěným unijním financováním: sbohem a šáteček?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Tak ty terasy se plánovaly už dávno. Tuším, že i ty mosty mají nachystaný místa a nosnost na trolejbusový vedení.

Lesná je furt jen výmysl radnice, jak tam nezavádět tram.


Offline
5
17 čer 2021 20:05
Několik poznámek:
1. Jihlava, ale třeba takové, snad Drážďany, mají všechny zastávky na znamení- no problém, dokonce to kvituji, je to ideální stav. Ikdyž stejně zastavím v 90% na vybraných zastávkách, tak se to vždy může hodit.
Jako dítě jsem zažil vozy 14Tr a B732 v plném provozu. Napřed sám jsem žádal jiné, později jiným, třeba starým jsem naopak to znamení dával. Nebyl problém. Jako řidič ale velmi oceňuji, když se vzrůstající potřebou cizí pomoci se takové osoby stěhují blíže ke mně, ať je mám pod dohledem. Realita je opačná. Všechny hnáty v gypsu, tak polezou 3., nejlépe 5. dveřmi za řidičem...

2. Padly tu ceny za nějaké tratě. Přiodím příklad, opět z Jihlavy. Nová trať, 5,5 km a cena? nějakých 140mil vč. 2 měníren. Vašich 160 za 1,5km je velmi zavádějících, když se nepodotkne, JAKÁ měnírna stojí na konečné...

3. Aktuálně proběhl v médiích rozhovor a má se drátovat směr Lesná a Černovické terasy (či někde tam). To s 30 bude konečně pořádný rozvoj, ikdyž pořád ne adekvátní. Proč se vlastně nezadrátuje 44/84, ty by svým intervalem úplně dokonale zapadly.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Však Brno jde cestou evoluce místo revoluce, cesta správná a možná je lešpí lidi otužovat pomalu a průběžně zvykat. Nejsem uplně příznivce paušálního režimu z, ale pravda je, že stejně se mačká poptávka, prostě když se lidi ji naučí mačkat vždy a rozumně v předsrtihu, možná na to uzraje doba, ale těch zastávek, kde to bude potřeba ještě změnit už asi moc zbývat nebude.

Ještě před lety, když jsem studoval v Ově, tak zastávky na znamení neexistovaly. Půlnoční autobus, neřídil-li ho reberl občas, tak stavil na každý zastávce. Bus byl plnej, ale od Svinovskýho nádraží byla většinou první výměna cestujících až výstup na kolejích nebo na konečné 0,5km před kolejama (aby se studenti prošli) a spoustu výmluvných případů se tam dalo najít na každé lince. Když sem se ptal doktorantům, jestli se to tady nějak řešilo, že je to přece votřes takhle prostavět minuty zbytečně, tak říkali že diskuse byla, ale lidi v podniku preferovali ponechání věcí tak jak vždy byli a fungovali a argumetovali, a to mě pobavilo, ve smyslu, že co to pomůže, stejně to přece stojí na křižovatkách..


Offline
Uživatelský avatar

176
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
Bylo by to jak v Jihlavě, tam mají na znamení snad vše kromě Masarykova náměstí horní a dolní. Ale to je taky menší město a dává to tam i větší smysl, řekl bych.

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Igor Mauricio: možná v tom jistý náznak sarkasmu byl. Takovou situaci, byť existují mnohem horší zdravotní stavy, nezávidím, nicméně jak zde padlo, i takový člověk musí po svých vystoupit/nastoupit, takže to s těmi zastávkami na znamení nebude tak horké.

Naopak v nich vidím nejenom možnost úspory, tedy ekonomické důvody, ale také méně splodin skrz rozjíždění, tedy i ekologické důvody.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Citim zde jisty naznak povysenosti a sarkasmu. No, az se do te situace dostanes, mozna budes mluvit jinak, chudacku.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Tak otevřu hubu a požádám někoho o zmáčknutí tlačítka, když budu mít obě nohy v gipsu a během jízdy nebudu mít v dosahu žádné tlačítko.

Ale chápu, v MHD cestuje spoustu lidí s oběma nohama v gipsu, němých, bezrukých a na zastávce na znamení nejsou schopní vystoupit, tedy je úplná kravina něco takového zavádět ve městě.

Naopak, ve městě by se mělo stavět na každé zastávce a tam pro jistotu tak minutku, dvě počkat, aby i chudáci s nohama v gipsech vystoupili ](*,)

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
790
25 led 2006 09:46
V každém případě se i oběma nohama v gipsu musíš doplazit ke dveřím. A tam ta tlačítka jsou.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Zkoušel ses třeba s nohou v gipsu a berlama doplatit ke tlačítku signalizace? Nemluvě o tom, že některé vozy mají tato tlačítka naprosto nelogicky umístěná. Naopak zastávka na znamení je ve městě naprostej nesmysl


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Podle mého to má docela logiku, klidně by mohlo být krom nějakých hlavních uzlů jako Starka, Mendlák, Úzká a nádraží v so, ne, hlavně v noci a o svátkách celé město na znamení. Kdyby se trochu poladily čekací body podobně jak u noček jsou vybraná místa, tak by takový systém mohl docela fungovat.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6324 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 253  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 10:30
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]