Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 234 z 253    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237 ... 253  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
No stalo se to v 04.58 driv tam nic nejede.
Ovsem jisti ridici projevili inteligenci hodnou houpaciho kone. Jako prvni vuz se zhora stahoval 1708 (05.15) a ridic jedouci po koleji z mesta zastavil na zastavce Masarova tak inteligentne ze lidi co prechazeli z protejsi zastavky zablokoval na prechodu a tim ze otevrel dvere napravo je nutil nastupovat z kolejiste. Na otazku proc nezastavil jako normalni ridic v zastavce a neodbavil dverima vlevo odvetil ze ON prece nejni z brna a jak to ma vedet. Bohuzel si ten kousek na novolisensky v pritomnosti dispeceru odpustil :( .


přátelé, nevíte, proč dnes ráno (14.2.) jezdila osmicka jen na kotlanovu?? Nikde jsem nenasel zadne vysvetleni a masinfira rikal cosi jako ze to sam nevi...


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
VS píše:
Mimochodem dneska byly na d-12 i 13 dvě 2xT6. Na d-12(8/12) 1211+12 a na d-13 1215+1216.Zato na d-3(8/3) byla 1645+46.U té d-3 mám pocit že je to špičkový kurz, kde jezdí klasický T3 skoro výhradně.Nebo zase nefachají T3R?
Asi odpočívají T3R, T3 jsou z pisoarek, na d-3 je aspoň 1 často. Na d-3 jsou myslím pouze 2 výjezdy z pisarek, odpoledne vyjíždějí jako jediné T3(R), jinak K2 na d-10(9), d-11.


Asi bude stejná, ale nějak podrobně jsem si ji neprohlížel.


Dík za informaci. Jinak by měla být stejná jako 1706 ne? Teda kromě nátěru...


Izzy píše:
Čus, dnes sem zahlídl kačenu 1712 na d-1.

Včera byla na d-8. Interiér zhruba stejný jako 1706, tj. gumová podlaha...


Čus, dnes sem zahlídl kačenu 1712 na d-1.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Bob píše:
To si myslím, že by mohly zvládnout stývající a-44, 45, 57 a 72. Vždyť do Obřan taky jezdí jen každý druhý spoj. A to tam pak pořádně nenavazuje bus. Lidi si prostě počkají. Kapacitně by to určitě stačilo, když tam pojedou i d-9 a 11.


Srovnavat Lesnou s Obrany neni zrovna dobry priklad (docela rozdilne mnozstvi lidi + autobus v Obranech jede primarne na St.Osadu k tramvaji po 5 min) . Navic tady jde o obsluhu oblasti od kruhace smer Sobesice => 44,57 a 72 odpadaji. Navazovat 45 na koncici tramvaje by nebylo s ohledem na delku tras 5 a 45 uplne optimalni. S prodlouzenim tramvaje by se tak pro nektere mohlo paradoxne spojeni zhorsit. 5 - Stefanikova ctvrt - nenavazuje bus => druha 5 konecna -> bus horni cast Lesne.

Navic muj nazor je takovy, ze tam bude dostatecna frekvence cestujicich az na konecnou, aby se vyplatil interval 5 min. V opacnem pripade je otazkou, jestli tam tu tramvaj vubec prodluzovat.


adam_r píše:

V podstate temer vsichni, co prijedou 5 na St. Ctvrt prestoupi do busu a jedou na Lesnou.
Pokud by jezdil jen kazdy druhy spoj, tak by bylo nutne zachovat busy 46/66 ve stavajici podobe, coz by bylo nevyhodne (docela dost zbytecne projetych kilometru). Dlouhodobe je jednodussi koupit 2 tramky navic a jezdit vsemi spoji na Lesnou u 46/66 zrusit zavlek mezi Halasovo nam. - kruhac na Lesne.


To si myslím, že by mohly zvládnout stývající a-44, 45, 57 a 72. Vždyť do Obřan taky jezdí jen každý druhý spoj. A to tam pak pořádně nenavazuje bus. Lidi si prostě počkají. Kapacitně by to určitě stačilo, když tam pojedou i d-9 a 11.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Bob píše:

Kdyby došlo k tomu prodloužení na Lesnou, možná by stálo zato posílat tam jen každý druhý spoj, zbytek ukončit ve stávající smyčce na Štefáničce. Mohly by tam pak jezdit 2xT. Ty by se daly vyšetřit z d-4, kam by se přesunuly Káčka z d-5. A pokud by na Lesnou jezdila nová linka, mohly by se na d-9 vrátit Káčka a 2xT z ní opět na d-5. Pak by nemusela být v Lískovcu měnírna (i když to teď vypadá, že nebude ani jedno)


V podstate temer vsichni, co prijedou 5 na St. Ctvrt prestoupi do busu a jedou na Lesnou.
Pokud by jezdil jen kazdy druhy spoj, tak by bylo nutne zachovat busy 46/66 ve stavajici podobe, coz by bylo nevyhodne (docela dost zbytecne projetych kilometru). Dlouhodobe je jednodussi koupit 2 tramky navic a jezdit vsemi spoji na Lesnou u 46/66 zrusit zavlek mezi Halasovo nam. - kruhac na Lesne.


ahoj dostalisme do bobrna 5 city busu, nevite nekdo kdi budou pouzivane ti tlacitka dik ROMAN.


Anonymous píše:
Právěže by 5ka stála v Štef.čtvrti 10 minut, tj. na každé koleji po 1 soupravě + 1 souprava právě odjíždějící z nástupní zastávky, to už by se tam vlezlo?


Kdyby došlo k tomu prodloužení na Lesnou, možná by stálo zato posílat tam jen každý druhý spoj, zbytek ukončit ve stávající smyčce na Štefáničce. Mohly by tam pak jezdit 2xT. Ty by se daly vyšetřit z d-4, kam by se přesunuly Káčka z d-5. A pokud by na Lesnou jezdila nová linka, mohly by se na d-9 vrátit Káčka a 2xT z ní opět na d-5. Pak by nemusela být v Lískovcu měnírna (i když to teď vypadá, že nebude ani jedno)


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Anonymous píše:
Právěže by 5ka stála v Štef.čtvrti 10 minut, tj. na každé koleji po 1 soupravě + 1 souprava právě odjíždějící z nástupní zastávky, to už by se tam vlezlo?


Podobnej případ je v Kr.poli u tech.Muzea na koneční d-13.Ta je sice delší, ale zase jednokolejná a proto se dělají přestávkyna Geislerové(v Juliánově) a musí tam jezdit 2xT.

Mimochodem dneska byly na d-12 i 13 dvě 2xT6. Na d-12(8/12) 1211+12 a na d-13 1215+1216.Zato na d-3(8/3) byla 1645+46.U té d-3 mám pocit že je to špičkový kurz, kde jezd´í klasický T3 skoro výhradně.Nebo zase nefachají T3R?


Právěže by 5ka stála v Štef.čtvrti 10 minut, tj. na každé koleji po 1 soupravě + 1 souprava právě odjíždějící z nástupní zastávky, to už by se tam vlezlo?


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Bob píše:
Anonymous píše:

Celkově to dělá 120 T, 74 K, 18 KT. No to je celkem dobrý výsledek, zbývá spoustu vozů T (KT) na linky 5 a 9.

Máš možná pravdu, ale na tu d-5 to nejde kvůli smyčce na Štefánikově čtvrti, což je velká škoda. Pokud se někdy dočkáme prodloužení pětky na Lesnou, tak se to snad vyřeší


Vyřešit by se to dalo výstavbou měnírny v Lískovci a d-5 by si dělala přestávky tam a 2xT by se tak nehromadily ve Štef.čtvrti.Co je s tou měnírnou???? Furt se o tom mluvilo a ono stále nic.


Anonymous píše:

Celkově to dělá 120 T, 74 K, 18 KT. No to je celkem dobrý výsledek, zbývá spoustu vozů T (KT) na linky 5 a 9.

Máš možná pravdu, ale na tu d-5 to nejde kvůli smyčce na Štefánikově čtvrti, což je velká škoda. Pokud se někdy dočkáme prodloužení pětky na Lesnou, tak se to snad vyřeší


Anonymous píše:
Na Mifkové přístřešek není...

A nestrida se poto uz na Jirove?

Ano, střídá se na Jírově. Na Mifkově by to zatím asi nešlo, není pro to uzpůsobena


Tak jsem spočítal kolik to při 5/10 minutovém intervalu dělá vozů u každé linky. Doba stání na konečných je 10-14 min (v případě 6 + 7 a 9 + 11 jde o střídání vozů mezi linkami na konečných Kr. Pole, nádr. a Lesná)

1: 52 T
2: 18 K
3: 20 T
4: 16 T
5: 17 K
6: 8,5 K
7: 8,5 K
8: 18 KT
9: 7,5 K
10: 5 K
11: 9,5 K
12: 16 T
13: 16 T

Celkově to dělá 120 T, 74 K, 18 KT. No to je celkem dobrý výsledek, zbývá spoustu vozů T (KT) na linky 5 a 9.


Na Mifkové přístřešek není...

A nestrida se poto uz na Jirove?


PvvS píše:
Panove a jak by steresili rozdilny vozovny ? Pisarecky ridic/medlanecky vuz ? Nebo skoleni na ruzny vyzbroje ? Ne kazdej ridic ma skoleni na vsechny typy vozu a vyzbroji.


Pisárecký ridic/medlanecky vuz je argument z rodu "nikdy se to tak nedelalo".

No a s temi vyzbrojemi by to v Brne pravda mohl byt problem, ale co brani tomu, aby (zpocatku treba jen nekde) jezdily na lince/provazanych linkach jen kompatibilni vozy, pripadne pouceni ridici.


Anonymous píše:
... a chodili by si sednout do těch přístřešků, který sou na každý konečný?

Na Mifkové přístřešek není...

Bacil: myslíš u 44/84 ty střídané přestávky? To se mi nezdá, na 44/84 přece řidič za 30 minut nedostane svůj vůz zpátky. Tak možná za hodinu..
Jo, a ten výpadek v pondělí, nejdřív výpadek na serveru, pak se poškodila v databázi jedna tabulka.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Panove a jak by steresili rozdilny vozovny ? Pisarecky ridic/medlanecky vuz ? Nebo skoleni na ruzny vyzbroje ? Ne kazdej ridic ma skoleni na vsechny typy vozu a vyzbroji.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Anonymous píše:
Je to hlavne kvuli zodpovednosti ridice za prideleny vuz.

Je zajimave, ze u leteckych spolecnosti tomu tak neni, a to je Airbus rozhodne drazsi nez plesniva T3.

Jestli ono v pripade dopravnich podniku neplati spise pravidlo, ze se prestavky timto zpusobem organizuji odjakziva.


Možná, že právě proto, že vozový park vypadá tak, jak vypadá, je užitečné, že když už jednou řidič zjistí, jaké "mouchy" jeho vozidlo má, tak už s ním pak jezdí delší dobu. Pokud jsou ty airbusy v perfektním stavu, jeden jako druhý, tak je pak pilotovi vlastně jedno, s kterým zrovna letí :wink:


Je to hlavne kvuli zodpovednosti ridice za prideleny vuz.

Je zajimave, ze u leteckych spolecnosti tomu tak neni, a to je Airbus rozhodne drazsi nez plesniva T3.

Jestli ono v pripade dopravnich podniku neplati spise pravidlo, ze se prestavky timto zpusobem organizuji odjakziva.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
adam_r píše:
Anonymous píše:
Proč vlastně pořád nikoho nenapadlo, že je zbytečný, aby řidič seděl 20 min na konečné v svým voze a stály tu třeba 4 vozy. Proč raději nestojí jenom 2, řidiči by si střídali vozy a chodili by si sednout do těch přístřešků, který sou na každý konečný?
Ušetřilo by se pár vozů a navíc by odpadly takovýty problémy, jako že se do smyčky nevlezou soupravy 2*T


Je to hlavne kvuli zodpovednosti ridice za prideleny vuz. Ale samozrejme v pripade nedostatku vozu/prostoru tyto situace nastavaji. V Brne naposled myslim pri vyluce na Krenove (kvuli tomu spadlemu domu).

V Praze se treba delali tzv. stridane prestavky. Ridic byl u Zizkovske vozovny vystridan, sel na prestavku, a kdyz se za 30 min. vracel jeho vuz z Hrdlorez, tak vystridal zpet. Naposled se to delalo v dobe povodni, kdy jezdilo vse, co melo kola, a byla snaha drzet co nejvic vozu na trati. Co jsem tak cetl na PRTkach, tak se o tom opet uvazuje (nedostatek vozu).


Pokud vím, byla snaha tímto způsobem řešit a-44/84, ale právě z praktických důvodů (a hlavně odpovědnosti řidiče, jak uvedeno výše) se od toho upustilo - tedy jsou-li moje informace v této věci správné.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6324 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237 ... 253  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 09:35
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]