Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 232 z 253    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235 ... 253  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
18
12 bře 2005 02:50
To je mi jasné, že předchozí dočasné řešení úvratě na Jírové je provizorní. Proč ale vadilo to, že trať je ve svahu, to nepochopím. Spíš by se měl drážní úřad zabývat něčím pořádnějším. To, že byla trať prodloužena na Mifkovu, se potvrdilo zbytečně nákladné řešení problému, neboť místnost pro dispečink přestala plnit svůj účel a rovněž obchod, který využívali cestující při vystoupení na Jírové, rovněž ztratí na atraktivitě, protože většina lidí pokračuje na Mifkovu. S obsazeností vozu to není v úseku mezi Novolíšeňskou a Mifkovou tak tragické. Měl jsem na mysli ušetření zhruba 300 milionů korun, které stálo prodloužení z Kotlanovy na Mifkovu. Také by se ušetřily vozy. Místo současných 20 kurzů by jich jezdilo méně. Jízdní doba by se zkrátila o celkem 19 minut (10 minut jízdní doba a 9 minut vyrovnávací čas). Rovněž je úplně jedno, jestli lidé přestupují na Mifkové nebo až na Novolíšeňské. Efekt je stejný. Bohužel ekonomickou stránku dnes nikdo nechce vidět, protože na magistrátě jsou neschopní lidé (viz nákup vozů RT6, ale o tom už bylo napsáno hodně).


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Za konecnou Mifkova jsou soukrome pozemky.
Prodlouzeni trbusove dopravy neresi kapacitne dopravu. Pouze by se nakrmily vinohrady. Tramvaje KT8 jsou v cele trase vyuzity naplno. Tady se hodi kazdy misto .

Kompetentni urady netrvaly na uvrati. Urady trvaly na uvedeni konecne do vyhovujiciho stavu coz jirova nebyla. Koleje tam mely nepovoleny sklon . Tato varianta je pouze nejrychlejsim resenim, jake bylo k dispozici. Podle originalnich navrhu melo namesti Karla IV vypadat zcela jinak . Mela zde byt smycka a prestupni uzel s autobusy. Tohle co vzniklo je dany tim ze DU dal (konecne) DP ultimatum a Dp musel jednat .


Offline
18
12 bře 2005 02:50
Za současnou konečnou zastávkou Mifkova je dostatek vhodného prostoru na vybudování dvoukolejné konečné. Bohužel kompetentní orgány trvaly na současné úvrati. Za situace, která nastala zrušením konečné na Kotlanové a prodložením tratě na Jírovu, kde vznikla dočasná úvrať, by bylo daleko vhodnější využívat dvoukolejné konečné na Novolíšeňské. Z této konečné se měla prodloužit raději trolejbusová doprava. Ušetřilo by se více peněz, než stálo vybudování podzemní stanice Jírova včetně bezpečnostních a informačních systémů. Dalším prodložením na Mifkovu nastal problém se střídáním řidičů na přestávky. I toto nesmyslné řešení by odpadlo používáním dvoukolejné smyčky. Navíc by nebylo nutné nasazovat na linku 8 obousměrné vozy KT8 (s vyjímkou nízkopodlažních vozů na garantovaných spojích). Tyto vozy by se daly použít na přetíženou linku 1 nebo i na jiných linkách, neboť tyto tramvaje mohou jezdit kdekoli.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Ale na dalsi uvrat zapomente. Tohle je jenom z nedostatku mista. Jinak tam mela byt smycka.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Przen zbastli temer cokoliv . Co se tyce sprahovani K2+T3 , tak snad jedine K2P+T3P. Ale tusim K2 maji jiny prevodovky a musely by se menit podvozky . Navic T3 ma odlisnou rozjezdovou charakteristiku. Asi by se to hodne mlatilo . Staci se podivat co dovedou neserizeny soupravy T3.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Při této příležitosti mě napadají 2 hypotetické otázky (PvvS : předem se omlouvám, možná je to úplná blbost) :
- je Škoda Plzeň schopná vyrobit obousměrnou Vektru? Jasně, že na to Brno nemá, ale při nedostatku KT8 by to bylo řešení (jinak snad jedině bastlit T3EVN se dveřmi na obou stranách a spřahovat proti sobě, ale to už by byl strašnej hybrid)
- bylo by možné (samozřejmě po nějakých úpravách) tvořit soupravu T3+K2 (T3T+K2T, T3R+K2R, T3P+K2P...)? Ve světě se spřahují i článkové tramvaje, délka by byla nějakých 39 metrů, spíš mě zajímá technické hledisko, proč to nejde. Byla by to souprava o ideální kapacitě....


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
BS170 píše:
Souhlasím.Brno má 38 :roll: KT8 a d-8 má cca.20 kurzú a d-1 cca.30 tzn.nákup cca.20 vozidel KT8 a DP na to nemá :oops: .Sorri zato dlouhé ú nefungují mi hácky :twisted: .
:wink:


mno ma to 2 problemy . Dalsi KT8 nejni kde koupit , pac vyrobce neexistuje . Navic pripocitej tak 10 vozu, ktery denne budou stat ve vozovne , aby bylo na nahrady a co jsou v poruchach a v dilnach .


Souhlasím.Brno má 38 :roll: KT8 a d-8 má cca.20 kurzú a d-1 cca.30 tzn.nákup cca.20 vozidel KT8 a DP na to nemá :oops: .Sorri zato dlouhé ú nefungují mi hácky :twisted: .
:wink:


Offline
9986
15 led 2005 23:41
VS píše:
V létě se podle Bez starostí plánuje oprava trojúhelníku na Rašinové ul., takže asi i výluka Moravské nám.-Česká.Nevíte někdo jaká bude organizace výluky? Taky sem slyšel, že se mají v brzké době v Brně instalovat digitální tabule s odjezdy linek, aspoň na hlavní zastávky a konečně dodělat ty nový modrý označníký.V MF DNES byla příloha o projektech v Brně a z oblasti MHD tam je jen doprava k novému nádraží+tramvaj plotní.To se asi na tu Lesnou opravdu zanevřelo :?: :evil: Má se ale stavět prodloužení v Bystrci ke Kamechám a má snad být i podzemní.Doufám, že tam nebude úvrať ale smyčka.Aby tam nevládli kachny :!: :!:

KT8 tam asi nebudou, nebylo by jich dost na osmičku


Offline
9986
15 led 2005 23:41
VS píše:
V létě se podle Bez starostí plánuje oprava trojúhelníku na Rašinové ul., takže asi i výluka Moravské nám.-Česká.Nevíte někdo jaká bude organizace výluky? Taky sem slyšel, že se mají v brzké době v Brně instalovat digitální tabule s odjezdy linek, aspoň na hlavní zastávky a konečně dodělat ty nový modrý označníký.V MF DNES byla příloha o projektech v Brně a z oblasti MHD tam je jen doprava k novému nádraží+tramvaj plotní.To se asi na tu Lesnou opravdu zanevřelo :?: :evil: Má se ale stavět prodloužení v Bystrci ke Kamechám a má snad být i podzemní.Doufám, že tam nebude úvrať ale smyčka.Aby tam nevládli kachny :!: :!:


takže v podstatě ty tabule něco jako na jírové?


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Kachny alias KT8D5 jsou moje nejneoblíbenější šaliny zlatý T3,K2 ale i Anitry.KT8 vždyť to sou dobytčáky :!: Je to ale jen můj názor, to proto aby se to někoho nedotklo :-o Co říkáte na ty digitální tabule? Bude to jako v Německu :-D Vandalové budou mít hody :twisted:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
VS píše:
V létě se podle Bez starostí plánuje oprava trojúhelníku na Rašinové ul., takže asi i výluka Moravské nám.-Česká.Nevíte někdo jaká bude organizace výluky? Taky sem slyšel, že se mají v brzké době v Brně instalovat digitální tabule s odjezdy linek, aspoň na hlavní zastávky a konečně dodělat ty nový modrý označníký.V MF DNES byla příloha o projektech v Brně a z oblasti MHD tam je jen doprava k novému nádraží+tramvaj plotní.To se asi na tu Lesnou opravdu zanevřelo :?: :evil: Má se ale stavět prodloužení v Bystrci ke Kamechám a má snad být i podzemní.Doufám, že tam nebude úvrať ale smyčka.Aby tam nevládli kachny :!: :!:


Kachny...fuj to je výraz! Myslím že jich na to není dost.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
V létě se podle Bez starostí plánuje oprava trojúhelníku na Rašinové ul., takže asi i výluka Moravské nám.-Česká.Nevíte někdo jaká bude organizace výluky? Taky sem slyšel, že se mají v brzké době v Brně instalovat digitální tabule s odjezdy linek, aspoň na hlavní zastávky a konečně dodělat ty nový modrý označníký.V MF DNES byla příloha o projektech v Brně a z oblasti MHD tam je jen doprava k novému nádraží+tramvaj plotní.To se asi na tu Lesnou opravdu zanevřelo :?: :evil: Má se ale stavět prodloužení v Bystrci ke Kamechám a má snad být i podzemní.Doufám, že tam nebude úvrať ale smyčka.Aby tam nevládli kachny :!: :!:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
mauricio píše:
Mirek píše:
Už to zase pozměnili, když je zastávka na znamení, uvidí to i Němec a Angličan v pohodě. Totéž při nádraží a nemocnicích. Týká se to normálních displejů. -mir-


JJ, je to už asi měsíc, ale zaujalo mě, že u autobusů to neměcké slovo není celé, prostě se tam napíše jen půlka, protože se tam nevejde :-)


Blbne to u troli, kde to píše tučně. U busů to píše normálně takže je to v poho. Spíš mi vadí, že ještě pořád neumí BS120 napsatr Macháčkova a BS170 jo.

Dnes jsem viděl reko 7367 na x58 a vzadu měla na ceduli 958!


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Mirek píše:
Už to zase pozměnili, když je zastávka na znamení, uvidí to i Němec a Angličan v pohodě. Totéž při nádraží a nemocnicích. Týká se to normálních displejů. -mir-


JJ, je to už asi měsíc, ale zaujalo mě, že u autobusů to neměcké slovo není celé, prostě se tam napíše jen půlka, protože se tam nevejde :-)


Už to zase pozměnili, když je zastávka na znamení, uvidí to i Němec a Angličan v pohodě. Totéž při nádraží a nemocnicích. Týká se to normálních displejů. -mir-


Jo.Musím souhlasit 1081 je v dobrém stavu. A co je s 1129?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
VS píše:
Trocha aktuálních postřehů z provozu :arrow:
Tak dnes na d-2 pouze vozy K2 s BUSE a Anitra.Na ostatních linkách pochopitelně cedulový K2 jezdí normálně.Už celej týden sem na d-2 neviděl cedulovou K2, tak sem, jelikož sem měl dnes čas to jel omrknout a opravdu tam nejsou.Nevím co k tomu Voz.Pisárky vede, možná to že jezdí ve směru od St.Osady střídavě na 3 konečný(Nové sady,Hřbitov,Modřice).Nebo že by tím chtěli snad zvýšit kultůru cestování :?: Vždyť sou některý K2R horší dobytčáky než klasický K2. Co třeba 1060,1081,1037 :?: To sou šroty :!: Taky sem jel 1752 a opravdu nevrže.Škoda, že těch K3 nebude víc.1806 a 1807 stále hnijí v Pisárkách, 1805 sem včera viděl na 11/11 a 1815 včera na d-4.Aspoň že už tu novou Anitru zprovoznili.Šroty k2 stále jezdí 1005 se stále jěště drží stejně tak i 1061,1063,1076.Pisárecký šroty 1546+47 a 1655+56 se též ještě nerozpadly, akorát že už na 1655+56 je docela dost vidět rez a náhrady v podobě VarCB3 stále nikde.1562+31 je v soupravě na d-12. Co je s 1632+33? Už je po opravě?


1081 je náhodou v pohodě! 1632+1633 jsou po reko na T3P :arrow:


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Trocha aktuálních postřehů z provozu :arrow:
Tak dnes na d-2 pouze vozy K2 s BUSE a Anitra.Na ostatních linkách pochopitelně cedulový K2 jezdí normálně.Už celej týden sem na d-2 neviděl cedulovou K2, tak sem, jelikož sem měl dnes čas to jel omrknout a opravdu tam nejsou.Nevím co k tomu Voz.Pisárky vede, možná to že jezdí ve směru od St.Osady střídavě na 3 konečný(Nové sady,Hřbitov,Modřice).Nebo že by tím chtěli snad zvýšit kultůru cestování :?: Vždyť sou některý K2R horší dobytčáky než klasický K2. Co třeba 1060,1081,1037 :?: To sou šroty :!: Taky sem jel 1752 a opravdu nevrže.Škoda, že těch K3 nebude víc.1806 a 1807 stále hnijí v Pisárkách, 1805 sem včera viděl na 11/11 a 1815 včera na d-4.Aspoň že už tu novou Anitru zprovoznili.Šroty k2 stále jezdí 1005 se stále jěště drží stejně tak i 1061,1063,1076.Pisárecký šroty 1546+47 a 1655+56 se též ještě nerozpadly, akorát že už na 1655+56 je docela dost vidět rez a náhrady v podobě VarCB3 stále nikde.1562+31 je v soupravě na d-12. Co je s 1632+33? Už je po opravě?


Offline
33
17 čer 2004 09:09
Je to právě umístěno před výhybnkou do švermovy na trakčním vedení nad zařízením umístěným v kolejišti (nevím co to je ale je to toková příčka s bílým poklopem).


Offline
Uživatelský avatar

617
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Mela by oznacovat prihlasovaci kontakt pri prijezdu k jednokolejnemu useku.

Mimochodem: podobna znacka - jen misto zluteho kolecka je sede - oznacuje kontakt na vyjezdu z jednokolejneho useku.


Offline
33
17 čer 2004 09:09
Můžete mi prosím říct co znamená tato značka?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
33
17 čer 2004 09:09
Já tam jel v 10 ráno. Stála tam skupina cca 20 lidí (kravaťáci).


Jel jsem kolem 20:00 linkou d-7 a byl tam takovej kluk asi 8 a fotil tam asi 20 fotek tramvaje myslím 1031 - ,ale o vedení nic nevím :shock: .


Offline
33
17 čer 2004 09:09
Co je zajímavého na smyčce Švermva? Včera kolem 10 hodiny tam byla výprava cca 20 lidí a natáčeli a fotografovali si pravděpodobně vedení nad výhybkou do smyčky (nic jiného v té výšce zajímavého není).


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6324 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235 ... 253  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 11:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]