Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 21 z 254    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 254  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Vidím, že nápad s šalinou Plotní - Komárov - D1 x D2 - Olympia se sem po čase vrací. Osobně jsem pro, protože i jih včetně Přízřenic a Modřic se rozvíjí a šalina na samostatném tělese by téhle straně města významně pomohla.
Zároveň si nemyslím, že by se tím odlehčila A-78, protože je od trati už hodně daleko a Slatinu potažmo Černovické terasy plus západ Líšně je potřeba obsloužit i tak.
Můj nápad se Zvonařkou byl hlavně pro regionálky, aby jich u Vaňkovky nezaclánělo tolik, když k ní chceme mít mhd z jihu, A-47, A-49 a A-77, pokud by poslední linka z téhle trojice nebyla vedená mojí variantou na Křenku a Maliňák.
Současný předvýlukový stav prostě není udržitelný.
K lince A-40 a A-67, pravděpodobné je vedení po Plotní, což vytváří přestup k šalině, který by byl do budoucna žádoucí a pokud by došlo na stavbu šaliny až k dálnici, stal by se tenhle přestup možná docela vytíženým.
Ještě poslední věc, A-63 bych ořezával postupně. Na cestu do centra mají Chrlice vlak, tak ať jedou s ním, zvlášť jestli bude brzo s nízkopodlažníma Panterama, nechtějí Komárov, tak bych je nechal jezdit na Zvonařku a na zbytek trasy, ať přestoupí do šalin. Až by spadla kapacita, přestalo by je to bavit a vystupovali by třeba v Komárově nebo už někde u dálniční křižovatky D1 x D2, pak by šlo spojení nějak rozumně proškrtat.
S autobusákem u Grandu nemůžeme počítat, dálkovka v autobusech je taky potřeba a s přesunem na UAN Zvonařka to moc nadějně nevypadá, zvlášť v situaci kdy se určité typy dálkařů nevlezou pod železniční viadukt na kterékoli křižovatce a najíždí přes Pisárky a Brno-západ.
Ještě reakce na ostatní nápady: propojení A-64 a 63 mi připadá jako nesmysl, ale garantovaný přestup na Komárově nebo Plotní mě v zásadě neuráží.
S úpravou A-67, Avion busů a Černovic bych počkal do další fáze vývoje.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1625
10 čer 2006 20:45
Brno
Ukončení linky 60 není potřeba řešit, jelikož tato linka už nebude obnovena. 61 na Úzkou.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Představa vedení jakékoliv další autobusové linky po Masné a Křenové je mi přímo odporná, stejně jako představa zachování současné mega-40, byť DPMB už bohužel anoncoval její zachování i po výluce, ale já stále doufám, že zvítězí zdravý rozum a bude opět roztržena jako před výlukou.
Docela se mi líbí ten nápad s vedením a-64 na Přízřenice, čímž by se lidé z Masné logicky naváželi na tramvaj do Komárova. Je to asi to nejlepší řešení, které se nabízí. Jen místo a-63 přes Černovíce, bych obsluhu Černovic řešil výhradně posílenou a-47, případně protaženou někam do Komárova, nebo místo a-67 k Avionu, ale myslím, že to není nezbytně nutné.
V případě vedení a-47 k Avionu bych pak a-67 ukončil buď na Úzké nebo na ÚAN. V opačném případě bych ji vedl přes Plotní, což je sice šílený souběh s tramvají (od hlaváku až do Komárova), ale jiné řešení prakticky nevidím. Vedení přes Dornych by lidem umožnilo přestup na tramvaj prakticky až na hlaváku a to není moc vhodné řešení. Takto alespoň na Plotní vznikne přestup hrana-hrana.
Jinak se mi moc líbí právě ten Cracatitův nápad ukončit a-40, 48 a 63 na ÚAN s tím, že na Plotní by vznikl přestup hrana-hrana, který jaksi v Komárově nezajistíte.
Největší bolehlav bude právě ukončení a-60 a 61. Podle mě nejelegantnější řešení se nabízí polookružně přes Nádražní a Úzkou, ale v takovém případě by se veškerá zpoždění přenášela i na opačný směr, což u takto často zpožděných linek není ideální. Další možností je jejich odstavování a ukončení u Grandu, jenže to by musel mít DP koule, protože to by vyžadovalo vyhnat odtamtud alespoň část těch dálkařů, které si tam DP v minulých letech nahnal.
Bude každopádně docela oříšek vyřešit autobusové linkové vedení na jihu Brna po dokončení Plotní a prakticky žádné řešení asi nebude úplně ideální.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
70
29 lis 2017 11:29
No, ono málokteré výlukové opatření je pro cestující ideální. A pokud se ideálním stane, má z toho zase pro změnu vrásky na čele DPMB, protože to pak lidi chtějí zachovat, viz 46 do centra. V případě akce Tramvaj Plotní mám ale obavy, že i po jejím dokončení zůstane řada těžko řešitelných problémů. Na Dornychu nejsou plánované žádné autobusové zastávky, takže se buď počítá s tím, že a-40,63 a 67 budou jezdit po Plotní - za mě naprosto zbytečný souběh, navíc třeba počítat s tím, že nově se do Komárova zvýší kapacita tím, že tam budou jezdit i 12ky, které se před výlukou točily na Zvonařce, takže by nastalo vožení vzduchu. A nebo budou jezdit bez zastavení po Dornychu, což by mnoha lidem jistě vyhovovalo, ale pak se nabízí otázka, na co tak velká investice do šaliny, když tam nechám jezdit expresní bus, kterým to bude na Úzkou možná i rychlejší. K a-67 a Masné, s ohledem na fabriky mezi Dornychem a Masnou a opět absenci zastávek na Dornychu prostě bude muset něco po Masné jezdit a a-64 je jaksi málo. Zkoušel jsem si to počítat a na Plotní je to odtud už celkem daleko, takže zrušenou Kovářskou nahradí Škrobárenská a Hladíkova asi fakt nejlíp. Současná zpoždění jsou celkem logická, protože po Masné se naučilo díky zavřenému Dornychu jezdit řada lidí autem, což doufejme po jeho otevření pomine. No jak jsem psal na začátku, ideálních řešení je pramálo, ale třeba spojení 63+64 by mohlo být do budoucna celkem schůdným řešením. Nebo mě napadá ještě: zrušit a-49, do Přízřenic místo ní posílat a-64, zrušenou 49 by v úseku přes Černovice nahradila a-63, a-40 po Masné a do dostavby šaliyn do kampusu nechat jezdit přes nádraží jako malou úlitbu cestujícím k nemocnici Bohunice. a-67 jako jedinou nechat jezdit po Dornychu s lehkým nádechem expresu k nákupákům u D2. Tím by se nabízelo i její možné prodloužení až k Olympii, čímž by se mohly omezit zdarma busy do Olympie. Jestli mi někdo napíše, že jsem magor a je to blbost, tak se mu ani nebudu divit, ale rozumná řešení se fakt budou hledat těžko.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ten chybějící terminál na jihu je taky jeden z velkých dluhů. Osobně si myslím, že za určitých vhodných okolností by jeho realizace nemusela být zas tak složitá. Pokud se podaří realizovat VMO tak jak je navržen v úseku Rokytova - křižovatka D1 x D2 a jižní segment VMO se dočasně nahradil D1, dala by se vypakovat většina aut z Hněvkovského a část tělesa toho čtyřpruhu by se dala pohodlně využít pro TT, přičemž terminál by se dal umístit někde kolem křižovatky Hněvkovského x Kaštanová. Osobně, si myslím, že by se bohatě využila TT přes Avion až do Olympie. :-)

Jasný, celý je to poměrně odvážný nápad, ale v situaci kdy se na v celé oblasti chystá zásadní přestavba několika podstatných míst (zaústění VMO na Hněvkovského, rozšíření D1 na šestipruh a tím kompletní novostavba křižovatky D1 x D2) mi přijde jako hloupost tuhle variantu alespoň neprověřit, případně alespoň přizpůsobit ty stavby tak, aby stavba TT byla do budoucna možná. Přece jen úspora času a autobusů a řidičů by byla nemalá.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ojin: A Chrličtí pak DPMB sežerou i s chlupama :lol: Pamatujete co se stalo naposledy, když jim někdo sebral a-63, ne? Bylo z toho pomalu celochrlické povstání sarcastic Navíc, neplatí část té linky Chrlice, právě proto, aby jezdila až na Úzkou?

Cracatit: Jenže tím bys prakticky celý jih Brna odřízl od nějakého rozumného a kulturního spojení s centrem Brna. Nejde jenom o Komárov. Jde i o Černovice, Dolní Heršpice, Přízřenice, Tuřany atd. Ať se nám to líbí nebo ne, za současné situace je potřeba brát autobusy z jihu jako nutné zlo. Nicméně jako návrh povýlukových opatření po zprovoznění tramvaje na Plotní se mi ten tvůj návrh líbí, to zas ano ;-)

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

425
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Nabízí se třeba propojit linky 63 a 64 s přestupem z Chrlic do města na zastávce Konopná - není sice ideální, že směrem do centra se musí přes semafor, ale je to dost podobné jako na Halasově nám.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Jakub S. Změny jakým směrem?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Osobně si myslím, že s otevřením Dornychu dojde k přetrasování spousty linek - problémy typu plná Křenová/zpožďující se a67 budou tu tam. Samozřejmě počítám se zprovoznění Dornychu v plném profilu a nikoliv jen 1+1 (doufám, že se s tím ani nepočítá, maximálně dočasně na jednotky týdnů a dokončovací práce).
Naopak jsem zvědav na úpravu linkového vedení po zprovoznění TT v Plotní. Cítím jistý prostor pro menší změny i přes chyvějící "Terminál Jih".

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Peno: Osobně si myslím, že je tenhle odklon dočasný mezistav, než půjde busy vrátit nějak elegantněji k Vaňkovce. Já se bavím spíš o A-47, 49, 50 a 77. Co jsem slyšel a párkrát i osobně zažil, tak dost velké zpoždění nabírá i padesátka, což se umí krásně ukázat jak na Hlavním nádraží, tak i na druhé straně v Bystrci.
Takže kdybych to dělal já, tak se úplně vykašlu na Vaňkovku a udělám to asi takhle:
1. Do šalin nesahat, jednou už to nějak funguje. Určitě bych čekal, že se vrátí kombinace dvanáctky na Červinkovu a Technopark v prokladu, kdyby do toho přišla kombinace jednou na Úzkou, jednou do Julcu a jednou na Novolíšeňskou, už by v těch trasách byl moc velký bordel, nechal bych ranní špičku 2x Novolíšeňská 4x Juliánov (jestli se jezdí po deseti minutách rámcová představa), nebo eventuelně návrat ke staršímu řešení s posilovou desítkou ráno na Novolíšeňskou, což dává větší smysl v podobě oddělené linky.
Eventuelně by tu byla možnost ranních posilových výjezdů, jak se najíždělo na desítku před výlukou Plotní, tj. z Technoparku na Nové Sady jako 12 a převlíkačka na 10, dojet na Novolíšeňskou a totéž zpět. Myslím si, že otočit takhle čtyřikrát nějaký dopolední kurz nebo trhačku, co by kolem osmé zatáhla zpátky na Technopark, by mohlo dávat smysl. Hlavní bonus by byl ve sloučení tras tam, kde už se moc dalších nevleze a zároveň by se nemuselo šachovat s licencí, která už takhle byla a možná pořád je.
2. Máme problém s kapacitou stání u Vaňkovky a stejně tam budou zpátky linky od jihu včetně 700 příměsta od Vyškova, celkově mi to připadá jako blbý nápad, se na tyhle pozice vracet.
Vyčlenil bych pro ně jeden celý ostrov na Zvonařce někde na kraji tak, aby z jedné řady pozic jezdily 104 - 109 a další řady pozic 509, 61x a 701, 702 a až by nebyla prodloužená 509, 611 a spol. tak by 701 a 702 zůstaly do doby výstavby nějakého jižního terminálu pro IDS. = jeden furt
3. Busy A-47, 49 a 50 bych jako jediné nechal u Vaňkovky, je to mhd, u kterého je cíl se vyhnout nádraží s kolonama všude okolo a zároveň k tomu stejnému nádraží být blízko.
A-50 bych nejradši zkrátil ještě víc, ale chápu, že má spojovat Komárov s centrem, osobně mi to připadalo už dřív jako blbý nápad, ale už to tak nějaký rok je, tak s tím do konce akce Plotní nějak přežijeme.
A-77 bych jako jedinou nechal na Křence s tím, že posiluje trajfl ze a do Slatiny, takže bych nedělil spoje na A-77 k Vaňkovce a k Hlavnímu nádraží (pod viaduktem), ale kompletně bych poslal A-77 na trasu xx - Olomoucká, u školy - Masná - Vlhká - spojka pod Grandem - autobusák před Grandem. A pokud by ani tohle z kapacitních důvodů nešlo, tak s otočkou okolo magistrátu, protože z Křenky i nádraží odbočuje vpravo a jen jednou vlevo z Koliště zpátky na Křenku.
A-67 by se měla vrátit na trasu Maliňák - spojka u Grandu - Úzká a dál do Komárova. Otázkou je, kam v tomhle výlukovém stavu dát zastávku Úzká, jestli xkrát objíždět Vaňkovku, stavět někde bokem, nebo jak jinak.
Ze současné objížďky téhle linky mám dojem, že cílem bylo právě tohle, vyhnout se zastavování na staveništi a zároveň nevynechat úplně Komárov, tohle asi nemá úplně jednoduché řešení.
A teď do mě.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Cracatit píše:
Mně připadá mezistav s úvratí na Úzké jako pěkná blbost a cpaní x busů zpátky k Vaňkovce taky.

Mě zase připadá jako blbost mít na Křenové těch x busů, když je možné je elegantně uklidit jinam. A minimálně a-67 by se na Úzkou vrátit měla, protože ta nabírá mezi hlavákem a Komárovem tak šílené sekyry, že to v brněnském provozu snese srovnání snad jenom s okružkama. Linky přes Úzkou a Plotní sice také nabírají zpoždění, ale ani zdaleka ne tak extrémní, jako a-67 na této podivně, nepochopitelné a nesmyslné trasy. Ale zodpovědní to pořád ne a ne pochopit. A nebo je to možná ještě horší, možná to už i pochopili, ale přetrasováním na Plotní by museli přiznat, že udělali chybu a to se prostě nikomu nechce.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ještě k úvrati Úzká, ono se to možná zdá jako jednoduchý řešení, jenže je potřeba si uvědomit, že zastávky Úzká a vůbec TT Dornych v úseku Úzká - Křenová je pořád součástí stavby TT Plotní. Ta stavba je nějak rozplánovaná s ohledem i na technologickou proveditelnost a je otázka nakolik je možnost do toho zasáhnout. Pokud se nic nezměnilo tak úsek Úzká - Křenová by se měl realizovat až úplně nakonec.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Online
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
když už jsem tu debatu rozpoutal, tak jen vysvětlení jak jsem myslel tu 12 na Úzkou:

Úsek od hl.nádraží po Červinkovu se skládá v podstatě ze 3 linek v základním intervalu, které by se daly poskládat takto (číslování ignorujte):
12A: CDCT 10 min - TP-Juliánov (nahrazuje 9)
12B: PD 6-20 10 min - TP-Úzká, aby se odlehčilo Křenové a zároveň zůstala stejná nástupiště na Nádražní
12C: PD špičky 10 min - Červinkova-Geislerova, nebo klidně až na Novolíšeňskou, pokud na to ovšem je dost řidičů, kilometrů atd.

protože teď se sice využívá toho,že v Juliánově se kapacitně nahrazuje trať na Starou osadu, ale od prosince se bude po Křenové prohánět hromada šalin do nikam, tak jsem jen uvažoval nahlas, jak tomu zabránit.
Ještě by se teoreticky místo šturcu na Úzké dala ta navýšená kapacita Křenové využít a místo vedení až do centra ukončit 47/49, případně i 77 na Masné, ale to by asi neprošlo :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Smazáno


Naposledy upravil Zlaťák dne 03 srp 2019 15:55, celkově upraveno 2

Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Dobrý nápad, jen to zas naráží na drážní licence.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1322
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
To rozdělení k Novolíšeňské není zas tak špatný nápad, a možná bych se nebál to označit jako novou linku, když výluka Plotní potrvá ještě takovou dobu. Třeba z Julcu vést linku 13 k TP a z Novolíšeňské 12. Na tohle by si lidé rychle zvykli, neboť 13 tu již dříve jezdila.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mně připadá mezistav s úvratí na Úzké jako pěkná blbost a cpaní x busů zpátky k Vaňkovce taky. Chápu ty busy, není jiný terminál od jihu, ale proč se drbat na půl roku s dvanáctkou, když se stejně vrátí stav před prázdninama, tj. dvanáctka do Julcu, osmička na Líšeň, desítka na Stránskou skálu.
Vedení dvanáctky na Novolíšeňskou v ranní špičce je v tomhle výlukovém stavu dobrý nápad, jenom je nesystémové mít víc konečných na různých ramenech, asi by se musela řešit nějaká převlíkačka, mátlo by to lidi, myslím si.
Každopádně by to chtělo dlouhodobě vyřešit terminál pro regionálku a mhd na jihu města, nebo se aspoň domluvit s ČSAD holding a trvale odjíždět ze Zvonařky, dokud nevznikne nějaké trvalejší řešení čistě pro regionálku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Samozřejmě jsem mluvil o situaci po ukončení výluky Zábrdovický most.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Hmm, takže půlka Líšně s výrazně omezenou dopravní obsluhou. Taky parádní nápad, jen co je pravda. Nad některými zdejšími nápady fakt někdy nevím, jestli se smát nebo brečet.
A ano, Křenová je přecpaná. Ale nejsou to tramvaje, které tam překážejí, ale autobusy. A alespoň část z nich by se dala elegantně přesměrovat jinam, kdyby se chtělo a byla vůle. Třeba a-47, 49 a 77 mohla jezdit přes Uhelnou a Opuštěnou. Ano, nabíraly by tam zpoždění, ale to nabírají i na Křenové. Stejně tak a-67 měla zůstat na Úzké a Plotní. Proti tomu je d-12 jen kapkou v moři.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
mechoš píše:
A kde bys vzal kačeny ?

Jeden rok, tuším že při výluce na Joštově, se to vyřešilo zkrácením d-8 na Líšeň - Nové Sady, aby bylo víc kačen na výluku.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ještě se vrátím k lince 12, ano těsně před výlukou bylo krátké období kdy některé spoje končili na Gaislerové. Nevýhodou tohoto řešení je v tom, že 12 dost zatěžuje Křenovou, což bylo kompenzováno prodloužením špičkového intervalu na lince 10 a tím zrušením ranních odjezdů linek 10 z Novolíšeňské. Ve výsledku se tak vozí vzduch na Gaislerovu, a kapacita z Líšně chybí. Kompromisem by mohlo být prodloužení části spojů linky 12 v ranní špičce až na Novolíšeňskou.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2770
07 kvě 2008 20:25
Čebín
sheldom píše:
Já bych otáčel d-12 úvraťově na Úzké hlavně z toho důvodu, aby bylo požadování co nejmenší počet odklonů a výluk linek.


A kde bys vzal kačeny ?


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
sheldom píše:
...Navíc nechápu, proč by měla být d-8 ukončena permanentně úvratí, kačeny by měly být právě pro výluku, jsem odpůrce úvratí, spíš to vypadá, že se někomu na Mifkové nechtělo a působí to tak nějak nedodělaně, to mi netvrďte, že tam někam nešla necpat klasická smyčka.

D-8 končila původně na Jírové. Jenže kačeny parkovaly v kopci a DÚ to povolil pouze dočasně. Potom dal DÚ městu nůž na krk, že to neprodlouží. Proto se to prodloužilo po již hotovém tělese na Mifkovu. Jestli je úvrať na Mifkové dočasná, nechť posoudí jiní.
(pozn. Jednotkou dočasnosti je 1 Furt.)


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Doporučuju vzít měřící pásmo, sborník norem 7364 a jít si to přeměřit. Navíc odměřit vzdálenost od oněch rodinných domků nad konečnou. A navíc tahle konečná neměla být definitivní. Ne nadarmo vlastná ty 2 krajní domy na Karla IV město.


Offline
19
21 říj 2016 16:29
Já bych otáčel d-12 úvraťově na Úzké hlavně z toho důvodu, aby bylo požadování co nejmenší počet odklonů a výluk linek. A mělo by to i celou řadu dalších výhod: 1) a-47, 49, 50 by nemusely nešikovně až na Hlavní, ale mohly zase na Úzkou, kam patří (opravte mě jestli se pletu, ale výlukou hlavního nádraží je ovlivnění nejvíc a-40/60+61 a 47,49,50 jezdí k Hlavnímu právě kvůli Plotní/Dornychu?) 2) (po skončení Zábrdovické) by se mohla ušetřit Křenová, d-9 jezdila tuším v 10 minutovém intervalu oproti kratšímu dvanáctkovému 3) NEautobusové spojení hlavnímu nádraží s Úzkou, ty koleje tam jsou zbytečně nevyužívané a jak jsem psal, stačilo by opravit ten kousek po Vaňkovku, přidat úvrať a mohlo se jezdit 4) mohla by se zrušit nelogická a překážející zastávka autobusů u viaduktu na začátku Dornychu
Veveří by měla být prázdninová výluka a jak poslední dobou vidíme, přes léto jezdí všechno úplně jinak, takže to bych do toho netahal.
Navíc nechápu, proč by měla být d-8 ukončena permanentně úvratí, kačeny by měly být právě pro výluku, jsem odpůrce úvratí, spíš to vypadá, že se někomu na Mifkové nechtělo a působí to tak nějak nedodělaně, to mi netvrďte, že tam někam nešla necpat klasická smyčka.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6326 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 254  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: ds a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 dub 2024 14:06
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]