Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 5 z 253    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 253  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
MtM: můžu se jen zeptat, kdy se mluvilo a trolejbusech do Soběšic? V životě jsem o tom neslyšel a najednou se to plánuje už roky, něco mi uniklo?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
pepola: Tak to se samozřejmě shodneme. Teď už jen řešíme, proč to ti "nad nama" sjednotili na 72, a ne na 53.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@xxx: Působí to na mě podobně, takže souhlas, asi chtějí číslo pro jinou linku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Cracatit píše:
Na dotaz k 72 odpovídám: Nikdy jsem tím nejel, trasu KPN/Kociánka - Poliklinika Lesná jezdím svátečně, většinou okružkama, kdysi jsem jel i tou 53. Proto jsem nadhodil možný důvod, celkové značení/sjednocení na 72 mi připadá jako úlet.

Já jsem to měl párkrát odpoledne. Od Lesné po Obřany jsem ve špičce vezl jednotky lidí. V opačném směru taky. To jich bylo ještě míň.

Mně to jako úlet nepřipadá, právě naopak. Bylo divné, když v totožné trase jezdila dvě čísla linky.
Podle tohoto původního vzoru by třeba a-57, jedoucí např. do Vranova, musela mít jiné číslo než ta, co jede jen na Haškovu...


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Co máš konkrétně na mysli?


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Pamatuju si podobný čachry s linkama 45/56 a jak to pak dopadlo.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Cracatit píše:
Na dotaz k 72 odpovídám: Nikdy jsem tím nejel, trasu KPN/Kociánka - Poliklinika Lesná jezdím svátečně, většinou okružkama, kdysi jsem jel i tou 53. Proto jsem nadhodil možný důvod, celkové značení/sjednocení na 72 mi připadá jako úlet.

Já jsem to měl párkrát odpoledne. Od Lesné po Obřany jsem ve špičce vezl jednotky lidí. V opačném směru taky. To jich bylo ještě míň.

Podle mě je záměr číslo 53 uvolnit pro označení jiné linky. Ale je to jenom moje domněnka.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Nejspíš proto, že v prostoru smyčky není místo na jednotnou nástupní zastávku. Vozy tam stojí, kde se dá, dokonce je tam odstavná stopa směrem ven. Ty 53 tam nikdy nestály více než dvě.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Na dotaz k 72 odpovídám: Nikdy jsem tím nejel, trasu KPN/Kociánka - Poliklinika Lesná jezdím svátečně, většinou okružkama, kdysi jsem jel i tou 53. Proto jsem nadhodil možný důvod, celkové značení/sjednocení na 72 mi připadá jako úlet.
K trajslu 30 mám otázku, jak dlouho se s trolejema počítá a zda se má zatrolejovat celý úsek až na Klarisky. Díky za odpověď.
P.s. Častěji, než trasu z KPN na Lesnou, používám trajfl z Kotlářské a docela se mi hodí současné ukončení na ŠČ, jen jsem nepochopil, proč se nejezdí s lidma až na smyčku a vyhazujou se už u šaliny, když zkrácená 53 ve špičkách do té samé smyčky jezdila s lidma.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
U 47 to skoro vypadá, že některé spoje budou končit na Tržní. :mrgreen:


Offline
1589
18 led 2009 10:06
b1 píše:
Richie: Byls někdy u té vozovny Komín? V minulosti vždy, když linka 3 končila u VK, byla zajištěna přestuní návaznost s linkou 1, tj. přestup u téže nástupní hrany do vozu, co stojí před nebo za námi..

Samozřejmě, nesčetněkrát, ale potom co DP v posledních letech předvádí si ani nemůžu být jistej, že to tak zase bude. A navíc přestup u Zoo je prostě jistější - jednička/desítka se zpozdí a člověk pak už nestihne to co by tou trojkou až k zoo stihl.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Nevím, co tu jsou někteří vyvalení, ale zatrejovat trasu z KPN na Soběšice už je v plánu několik let. A tohle by mohl být první krok. Navíc , když sídliště Kociánka neustále roste.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Jestli dobře vidím, tak linka 36 v kloubech v PD kromě večera.

Taky zde nezaznělo zrušení linky 61 a vedení 40 přes Holandskou.

A u té linky 72 to vypadá, že některé spoje budou ukončeny u zastávky Poliklinika Lesná.

Zajímavý je taky popis trasy u linky 47, je tam uvedena konečná jak Úzká, tak Hlavní nádraží.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Richie: Byls někdy u té vozovny Komín? V minulosti vždy, když linka 3 končila u VK, byla zajištěna přestuní návaznost s linkou 1, tj. přestup u téže nástupní hrany do vozu, co stojí před nebo za námi.

Linka 43, resp. její kmenové vozy v minulosti už vykrývaly pauzy na linkách 32 nebo 53, takže na lince 30 by to nebylo nic překvapivého, pokud by se tím ušetřil jeden řidič. A pokud by lidi nemuseli u KPN vystupovat, tak je to jen takový příjemný bonus navíc, který nic nestojí.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
U Linky 30 jsou v bus variantě psány jen vybrané spoje brzy ráno a v pozdněvečerních hodinách.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
Cracatit píše:
@Brno2030: Aha, tak určitě. A kdo tu chtěl spojovat trajfl od Komenského náměstí s trajflem po Kounicové do Komína, nebyls to náhodou ty? Takže žádnej Šilingrák, žádný výmluvy.
Cenu, kolik stojí vozový km parciálu oproti naftovému busu, jsi tu dostal, tak chci vidět, kde na takový fantasmagorie vezmeš.


Platil bych to z kapitoly marketing místo vlaku na letiště do Vídně!

Linka 30 v tom dokumentů je, co? .... Kr. Pole, nádr. (- Soběšice, Klarisky). To je nějaký omyl? Nebo někdo přemýšlí o spojování linek a nasazení parcialu za přemrštěné ceny? Nevím, ptám se.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Vím že kdysi jezdívala trojka (a hooooodně let zpět místo ní 11, jak říkáš, pamatuju si že to bylo ještě v době červených zastávkových označníků) až na Ečerku, ale pořád její zaříznutí večer (a bůhví kdy ještě) u VK mně přijde strašné. Ale zase kdyby 1 i 10 jezdily celodenně na Ečerku, tak dobrý :-)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Richie: na tričkách je i linka 11, která má v dkumentu pouze současnou výlukovou trať, takže po skončení výluky Žabovřeská se dá očekávat její (dočasný) zánik.
Na Ečerku jezdily 2 linky i v minulosti, i když už to nějaký pátek je. Takže to přímé spojení na Českou bylo (a jestli si to dobře pamatuji, tak se tam v čase prostřídaly 3 i 11).


Offline
1589
18 led 2009 10:06
MartinV píše:
Richie: v čem konkrétně to třeba přijde tobě (nehezký)?
(Asi se nějaké osekání dalo očekávat, vzhledem k nezvyšování ceny jízdenek. Je tam patrná úprava linkového vedení v oblasti Lískovce a Bohunic v souvislosti s novou TT, kde samozřejmě k nějakému zhoršení dochází.)

No trošku mě tam dělá obavy jednička do Pisárek a zbytek trasy v závorce. Můžeme doufat že je to kvůli tomu, že část roku bude do pisárek, a část až na Ečerovu. A nebo taky to že budou zařezávat některé spoje v Pisárkách jako za covidu. Pak je ovšem otázka co desítka, která tam stále má Ečerovu, kdyby zůstlao přímé spojení z České na Ečerku, to by bylo super. Ale i na těch merchových tričkách ju mají jenom na Rakoveckou.... No a hlavně ta trojka opět večer zaříznutá u Vozovny Komín, v zemi nikoho a ničeho... A o tom že MHD bude o víkendu ráno stále nepoužitelná, ani nemluvím...
Ale co tady ještě nepadlo je u třicítky některé spoje v autobusech do Soběšic, zvláštní....
A ano, těch 10 minut u 50 a 10/15 u E50 bylo psáno už loni a skutek utek....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Cracatit píše:
A není třeba za tím protažením 72 do Obřan nějaká snaha omezit přestupy na Tomkáči, aby tím vůbec někdo jezdil a nevyháněli se lidi tím, že dojedou z Technoparku na Štefánikovu Čtvrť a dál si poraď? Jako taky mi to připadá jako úlet, když zažitá byla 53.

To asi jo, tak to taky chápu, ale jel jsi někdy tou 72? Od Lesné po Obřany tím fakt nikdo nejezdí. Jsou to jednotky lidí. Ve špičce.


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Cracatit píše:
A není třeba za tím protažením 72 do Obřan nějaká snaha omezit přestupy na Tomkáči, aby tím vůbec někdo jezdil a nevyháněli se lidi tím, že dojedou z Technoparku na Štefánikovu Čtvrť a dál si poraď? Jako taky mi to připadá jako úlet, když zažitá byla 53.

53 jezdí teď jen na Halasák.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A není třeba za tím protažením 72 do Obřan nějaká snaha omezit přestupy na Tomkáči, aby tím vůbec někdo jezdil a nevyháněli se lidi tím, že dojedou z Technoparku na Štefánikovu Čtvrť a dál si poraď? Jako taky mi to připadá jako úlet, když zažitá byla 53.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
307
21 dub 2009 20:30
PvvS píše:
Čas spustit to bude přesně v okamžiku, kdy to bude možné.


No však v tom se shodujeme, spustit akci je možné, jakmile bude v územním plánu v Líšni povolena bytová výstavba:-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
PvvS píše:
Čas spustit to bude přesně v okamžiku, kdy to bude možné . I kdyby se to stavělo z druhé strany od muzea. Pokud by se čekalo dál, tak se to už nemusí postavit nikdy. A ono to bude fungovat i naopak. Pokud bude doprava, tak se zástavba rozšíří. Leckde jinde na to přišli už dávno.
Přesně tak. Jakmile bude dopravní infrastruktura, zástavba na sebe nenechá dlouho čekat.

Otázka spíš je jestli by nebylo výhodnější přípravu a realizaci té TT rozdělit na dvě etapy s tím, že první etapa by končila smyčkou u terminálu. V rámci stavby je plánována obnova smyčky Stránská skála, pod kterou má být retenční nádrž, takže její obnova bude hraničit s novostavbou. Pokud by se smyčka jen snesla a náhradou by se postavila nová o pár set metrů dál, vyšlo by to už skoro nastejno. Hlavní výhodou by bylo oddělení toho problematicky projednatelnýho úseku, který by se realizoval až když by se někdy projednání zdařilo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Naxashi píše:
72 místo 53 je teda pěkná prasárna. Za tohle by ten, koho to napadlo a kdo to prosadil, měl ztratit práci. Takovej člověk má dělat tak maximálně za pokladnou.

No já třeba dotyčného považuji za velice rozumného člověka na správném místě. Nevím, jaký měl zrovna k tomuto důvod... Spíš mi nedává smysl prodloužení do Obřan. Na čísle až tak nezáleží.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6324 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 253  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Adam a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 13:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]