Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 231 z 253    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 253  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS, mohu se tě čistě offtopic zeptat, co ti tolik vadí na vozech KT8? Na jednu stranu tady kritizuješ, že Anitra má o 8 sedadel méně než K2, na druhou stranu ti vadí KT8, které má o 6 sedadel více než 2xT. Pro mě je teda dobytčák rozhodně spíš T3 v provedení se 2 řadami sedadel, která má naprosto obludný poměr míst k sezení a stání - nikoliv koncepčně o 30 let novější KT8. Možná by byla zajímavá diskuze na téma, co je to dobytčák... Jinak argument, že nízkopodlaha je na lince zbytečná, protože se tam vozíčkář stejně nedostane, mi přijde trochu ubohý.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Až bude víc reko KT8N, tak se můžou dát na d-12 aspoň 2 kurzy(třeba 4 a 9/12) a uvolněný 2xT dát na d-1.To by byl nádhernej dobytčák kachny na přecpané d-12 :-D Invalidi by se tam stejně nedostali.


Anonymous píše:
Vím, že přibývá lidí starších ročníků i těch, co jsou nuceni používat berle. Ale málokdy je vídávám nastupovat a vystupovat dveřmi, které jsou k tomu účelu pohodlnější. Bohužel asi 90% všech těchto lidí nastupuje a vystupuje prvními dveřmi. Co si pak mám o tom myslet?

A které jsou třeba u T3 vhodnější? A navíc právě tito lidé mají nastupovat dveřmi pod přímým dohledem řidiče, to je v pořádku. Určitě lepší, než kdyby vystupovali nebo nastupovali třetími a venku ještě čekaly dva kočárky. To by pak vůz nabral dvouminutové zpoždění jen v této zastávce


Vím, že přibývá lidí starších ročníků i těch, co jsou nuceni používat berle. Ale málokdy je vídávám nastupovat a vystupovat dveřmi, které jsou k tomu účelu pohodlnější. Bohužel asi 90% všech těchto lidí nastupuje a vystupuje prvními dveřmi. Co si pak mám o tom myslet?


řidič píše:
Já bych si docela dobře uměl představit v případě dostatku nízkopodlažních vozů KT8, případně vozů K3RN, tyto vozy na lince 12 a 13. Ale uvažoval někdo o tom, kolik zastávek by na těchto linkách muselo být zrekonstruováno tak, aby se dala vysunout plošina? Tu nelze vysunout v místech bez nástupního ostrůvku( nástupní zastávka Červinkova, Skácelova, Dobrovského, Tererova, Nerudova, Šilingrovo náměstí, Zvonařka, Kovářská a Svatopetrská). Musíme počítat také s tím, že na těchto zastávkách mohou nastupovat a vystupovat i vozíčkáři.

Ona ta NP šalina má význam, i když nejde vysunout plošina. Když třeba vidím nějakou babičku, jak se namáhavě souká do T6A nebo T3R na Skácelce, tak si říkám, jestli to není pomsta důchodcům za to, že jim musejí dávat slevy na jízdném. Když tam jezdla na 01309 (01310) RT6 (dej jí pánbůh večnou slávu), vypadalo nastupování přese jen jinak. Vždyť třeba na d-5 jsou také zastávky bez ostrůvků (Venhudova, Zdráhalova, Šilingrák), a Anitry tam vesele jezdí, a nikomu až tolik nevadí, že žádná plošina jim nevyjede. Naložit invalidní vozík je v porovnání s člověkem o berlích mnohem jednodušší, stačí, aby někdo zabral. Ale člověk o berlích většinou musí vylízt do vozu sám.


Offline
18
12 bře 2005 02:50
Já bych si docela dobře uměl představit v případě dostatku nízkopodlažních vozů KT8, případně vozů K3RN, tyto vozy na lince 12 a 13. Ale uvažoval někdo o tom, kolik zastávek by na těchto linkách muselo být zrekonstruováno tak, aby se dala vysunout plošina? Tu nelze vysunout v místech bez nástupního ostrůvku( nástupní zastávka Červinkova, Skácelova, Dobrovského, Tererova, Nerudova, Šilingrovo náměstí, Zvonařka, Kovářská a Svatopetrská). Musíme počítat také s tím, že na těchto zastávkách mohou nastupovat a vystupovat i vozíčkáři.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Bob píše:
řidič píše:
Já si myslím (ať už bude Aniter 15 nebo 17), že by měla jezdit, mimo linky 1, 3, 8, alespoň jedna na každé lince právě z důvodu, že je nízkopodlažní. To znamená i na lince 9. V sobotu a neděli i na lince 12 a 13.

Souhlasím, jen bych ji ještě nedával na d-10.


No já bych vzhledem k dostatku nízkopodlažních kačen rád viděl nějaký ten garantovaný kurz K3R nebo KT8N na d-12, Komárov a Kr.Pole jsou jediné oblasti, kam NP vozy nejezdí.


Offline
18
12 bře 2005 02:50
Řidička byla přeřazena na méně placené místo (v současné době na pracovní neschopnosti), ale z lékařského hlediska má zákaz řízení vozidla, který se vztahuje i na posun ve vozovně.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
řidič píše:
Zdůvodněno to bylo zdravotními důvody. Snad něco s kolísavým tlakem. Já si však myslím svoje.


kdyby měla kolísavý tlak, tak nemá co dělat jako řidič tramvaje ne??


řidič píše:
Já si myslím (ať už bude Aniter 15 nebo 17), že by měla jezdit, mimo linky 1, 3, 8, alespoň jedna na každé lince právě z důvodu, že je nízkopodlažní. To znamená i na lince 9. V sobotu a neděli i na lince 12 a 13.

Souhlasím, jen bych ji ještě nedával na d-10.


Offline
18
12 bře 2005 02:50
Já si myslím (ať už bude Aniter 15 nebo 17), že by měla jezdit, mimo linky 1, 3, 8, alespoň jedna na každé lince právě z důvodu, že je nízkopodlažní. To znamená i na lince 9. V sobotu a neděli i na lince 12 a 13.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Tak 1815 straší na d-9, i v Bez starostí se píše, že se na d-9 počítá s 2xT a že jezdí plná. Tak proč tam sakra dávají Anitru, která má sice jen o fous menší obsaditelnost než K2, ale má o 8 míst méně k sezení.Kdyby rači konstruktivně dali Anitry na d-2(5 a 13/2), tak aby byly aspoň těm invalidům k užitku.Totéž 2x d-5 a 1x na d-4,6,7,11, když můžou jako dnes 3x staršit na d-5 a jindy zase na d-2.Prosím jen né d-1,9,12,13.Ještě něco k Anitrám. Přídou letos jen 5 vozů tj.do 1819 nebo o 2 víc(1820,1821).V Bez starostí se píše jen, že to je v jednání, to navýšení ale někde se bralo že těch letošních 7 je hotová věc? Co 1632? Dle k-repu již jezdí.Už sou vytipovaný nějaký K2 na letošní vyřazování? Ja bych tipy měl, ale zajímalo by mě jak to zamýšlí v pisárkách a v DP.


Offline
18
12 bře 2005 02:50
Zdůvodněno to bylo zdravotními důvody. Snad něco s kolísavým tlakem. Já si však myslím svoje.


VS píše:
Ta Anitra byla 1806, můžeze se klidně podívat do fotogalerie a tam je.

Jo, to je mi známo.


řidič píše:
Poznámka k vykolejení. V sobotu a neděli linka 13 jezdila pouze do smyčky Geislerova. Řidička kromě šoku utrpěla pouze nějaké oděrky. Bohužel těsně před vykolejením jela do smyčky na Novolíšeňské cvičná tramvaj s Anitrou. Tak se stalo, že výhybka byla přestavena do odbočky a neštěstí bylo hotovo.

A taky mimo špičku v pracovní dny, pokud vím. Ale je mi divné, že by za předpokladu, že výhybka byla O.K., ji tak urychleně zkrouhli do Porhajmky nastálo


ad Novolíšeňská - Mifkova: ukončením na Novolíšeňské by se jízdní doba nezkrátila o 19 minut, ale jen zhruba o těch 10. Nějaký vyrovnávací čas by musel být i na Novolíšeňské. A není jedno, jestli lidé přestupují na Novolíšeňské nebo Mifkové - jak by se řešila obsluha západní části sídliště (zast. Masarova, Kotlanova)? Asi by se tam musel posílit autobus, tj. další náklady a pro lidi navíc jeden přestup.

Mluvilo se tehdy o 49 km/h a místo na rozjezd od zastávky k výhybce tam docela je.. Mimochodem, jak takový rozsudek soudce zdůvodnil?


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Ta Anitra byla 1806, můžeze se klidně podívat do fotogalerie a tam je.


Offline
18
12 bře 2005 02:50
Poznámka k vykolejení. V sobotu a neděli linka 13 jezdila pouze do smyčky Geislerova. Řidička kromě šoku utrpěla pouze nějaké oděrky. Bohužel těsně před vykolejením jela do smyčky na Novolíšeňské cvičná tramvaj s Anitrou. Tak se stalo, že výhybka byla přestavena do odbočky a neštěstí bylo hotovo.


Bob píše:
řidič píše:
To, že měl vůz 1706 28. září 2003 vykolejení, má na svědomí řidička tramvaje. Není to vina ani vozu ani výhybky. Když někdo přehlédne její postavení, tak se s tím bohužel nedá nic dělat. Pro mě je důležité, že se kromě zmíněné řidičky, nikomu nic nestalo, i když u soudu nakonec spor vyhrála! Pokud by došlo k používání dvoukolejné smyčky Novolíšeňská, zcela určitě by došlo k zaklínování výhybky 1009 (mimochodem řidičce byla při vykolejení naměřena rychlost 49 km/h).

Když byla výhybka v pořádku, proč teda tak rychle ukončili prodloužení d-13 na Novolíšeňskou? A seš si jist s tou rychlostí? To by musel mít Kačena zrychlení jako hovado, i když fotky vyšší rychlost doce dosvědčují. Mimochodem, co se tehdy té ženské stalo? Nějak mi to uniklo.

Do té d-8 narazila d-13.A v té tramvaji jela zrovna mamcina kamarádka tak se jí zeptám a dám vám vedet :-) .BS110


řidič píše:
To, že měl vůz 1706 28. září 2003 vykolejení, má na svědomí řidička tramvaje. Není to vina ani vozu ani výhybky. Když někdo přehlédne její postavení, tak se s tím bohužel nedá nic dělat. Pro mě je důležité, že se kromě zmíněné řidičky, nikomu nic nestalo, i když u soudu nakonec spor vyhrála! Pokud by došlo k používání dvoukolejné smyčky Novolíšeňská, zcela určitě by došlo k zaklínování výhybky 1009 (mimochodem řidičce byla při vykolejení naměřena rychlost 49 km/h).

Když byla výhybka v pořádku, proč teda tak rychle ukončili prodloužení d-13 na Novolíšeňskou? A seš si jist s tou rychlostí? To by musel mít Kačena zrychlení jako hovado, i když fotky vyšší rychlost doce dosvědčují. Mimochodem, co se tehdy té ženské stalo? Nějak mi to uniklo.


Offline
18
12 bře 2005 02:50
To, že měl vůz 1706 28. září 2003 vykolejení, má na svědomí řidička tramvaje. Není to vina ani vozu ani výhybky. Když někdo přehlédne její postavení, tak se s tím bohužel nedá nic dělat. Pro mě je důležité, že se kromě zmíněné řidičky, nikomu nic nestalo, i když u soudu nakonec spor vyhrála! Pokud by došlo k používání dvoukolejné smyčky Novolíšeňská, zcela určitě by došlo k zaklínování výhybky 1009 (mimochodem řidičce byla při vykolejení naměřena rychlost 49 km/h).


řidič píše:
Bohužel já mám jiné zkušenosti s počtem vystupujících cestujících a navíc nevím, čemu mám v dnešní době říkat sedlo, když tento termín už v dnešních podmínkách vlastně neexistuje. S brzdami dosud v historii prodloužení tratě na Jírovu, respektive Mifkovu problémy nebyly. Problém je však někde jinde.

Já jsem tam byl jen dvakrát a vždycky dopoledne. Je možné, že jsem měl zrovna pech na tak málo lidí. I když je fakt, že nastupujících tam bylo nepoměrně víc. A že problémy s brzdami nebyly, je podle mě jen a jen dobře. Kdyby byly, tak šaliny z Jírovy zmizely podstatně dřív. Ale nevím, kde by to točily, protože s Novolíšeňskou má především 1706 dost špatné zkušenosti


Offline
18
12 bře 2005 02:50
Bohužel já mám jiné zkušenosti s počtem vystupujících cestujících a navíc nevím, čemu mám v dnešní době říkat sedlo, když tento termín už v dnešních podmínkách vlastně neexistuje. S brzdami dosud v historii prodloužení tratě na Jírovu, respektive Mifkovu problémy nebyly. Problém je však někde jinde.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
... jak by se nakrmily Vinohrady???
pokud alespoň trochu znáš počet linek, kapacitu vozidel a interval v jakém jezdí ve vztahu k počtu obyvatel a srovnáš to s počtem linek kapacitou a intervalem u Líšně, tak už dnes se mají líšňáci "o trošičku" lépe... prokrmování Vinohrad ... bože to byla "nosná myšlenka"... !!!
PvvS píše:
Za konecnou Mifkova jsou soukrome pozemky.
Prodlouzeni trbusove dopravy neresi kapacitne dopravu. Pouze by se nakrmily vinohrady. Tramvaje KT8 jsou v cele trase vyuzity naplno. Tady se hodi kazdy misto .

Kompetentni urady netrvaly na uvrati. Urady trvaly na uvedeni konecne do vyhovujiciho stavu coz jirova nebyla. Koleje tam mely nepovoleny sklon . Tato varianta je pouze nejrychlejsim resenim, jake bylo k dispozici. Podle originalnich navrhu melo namesti Karla IV vypadat zcela jinak . Mela zde byt smycka a prestupni uzel s autobusy. Tohle co vzniklo je dany tim ze DU dal (konecne) DP ultimatum a Dp musel jednat .


řidič píše:
To je mi jasné, že předchozí dočasné řešení úvratě na Jírové je provizorní. Proč ale vadilo to, že trať je ve svahu, to nepochopím. Spíš by se měl drážní úřad zabývat něčím pořádnějším. To, že byla trať prodloužena na Mifkovu, se potvrdilo zbytečně nákladné řešení problému, neboť místnost pro dispečink přestala plnit svůj účel a rovněž obchod, který využívali cestující při vystoupení na Jírové, rovněž ztratí na atraktivitě, protože většina lidí pokračuje na Mifkovu. S obsazeností vozu to není v úseku mezi Novolíšeňskou a Mifkovou tak tragické. Měl jsem na mysli ušetření zhruba 300 milionů korun, které stálo prodloužení z Kotlanovy na Mifkovu. Také by se ušetřily vozy. Místo současných 20 kurzů by jich jezdilo méně. Jízdní doba by se zkrátila o celkem 19 minut (10 minut jízdní doba a 9 minut vyrovnávací čas). Rovněž je úplně jedno, jestli lidé přestupují na Mifkové nebo až na Novolíšeňské. Efekt je stejný. Bohužel ekonomickou stránku dnes nikdo nechce vidět, protože na magistrátě jsou neschopní lidé (viz nákup vozů RT6, ale o tom už bylo napsáno hodně).

Ono když náhodou vyplivnou brzdy, tak ten svah obvykle ke zpomalení vozu nepřispěje... A na Mifkovu jich, aspoň v sedle, jindy jsem tam nebyl, moc lidí nejezdí. Přijeli jsme tam dva, přibližně 30 lidí vylezlo na Jírově.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6324 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 253  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 08:09
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]