Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 14 z 254    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 254  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
65
14 říj 2022 22:57
PvvS píše:
Takže tuplovanej nesmysl ? Závlek pouze v jednom směru a linka s dvouhodinovým oběhem a zácpama na 3 různých ulicích ? To bude vzor spolehlivosti a kvality.

A copak různý intervaly ? Mě taková linka Komín-Slatina vychází oběh nějakých 112 minut. A pokud dobře počítám, tak na nějakých 15 kurzů. A stále se na některých zastávkách bude objevovat jedna linka s dvěma různejma konečnýma.

Propojení k ničemu. Obsluhu to nezlepší, kilometry / vozy neušetří. A jezdit někde jen kvůli tom, že tam je kus dráty na sloupě...


Tak to asi zrušíme linky 25 a 26. A nebo teda rozpulime Štefánikova čt - Mendlovo nám. jako linka 24. Bude to jedna linka, jen dvě konečně. Pak dvě linky Mendlak - Kameňak/ Kampus. Vyřešeno. To že není poptávka po propojení 33+34+36 je jen proto, že není nabídka. Je to stejné jako kdyby 12 končila od Technologického parku na České a druhá půlka jezdila jen Nové Sady - Komárov....


V tom případě by bylo úplně top linku c. 1 po ukončení výluky rozpůlit na Ečerova - Mendlovo náměstí jako linka 1B. Druhá část linka 1A Mendlovo náměstí - Řečkovice.


Offline
75
29 lis 2017 11:29
Ukončení trolejbusů v centru mi taky nepřijde úplně šťastné, především z hlediska možností a komfortu přestupů, ale hnát trajfy po Roosveltově nebo Husově je zbytečný extrém. Jediné, v čem bych viděl smysl je propojení Komenského nám. a České. Díky spojce na Marešově by toto nemuselo být ani nijak zdržující. Navíc ve směru Masarykova čtvrť - Kounicova by se dala udělat zastávka naproti krajskému úřadu, v tom pseudoparku před rektorátem by jistě bylo i místo na záliv. Pak se nabízí celá řada řešení ať už propojení 32 s 38 a 39 a nebo při "drobném" rozšíření sítě (protažení trolejí na Haškovu, spojka Vaňkovo nám.-Lipová, zatrolejování Jundrova) následující linky:
38,39 - Preslova/Barvičova - Česká - Pionýrská - Štef.čtvrť - Haškova
32 - Srbská - Česká - Úvoz - Vaňkovo nám. - Pisárky - Anthropos - Jundrov

38 a 39 by byly drobnou historickou reminiscencí linky 46, která kdysi jezdila právě do tehdejší Jiráskovy čtvrti, 32 by zase umožnila trolejbusové spojení Jundrova po Veslařské přímo do centra bez ukončení na Mendláku, který úplně nepovažuju jako nejlepší konečnou


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
Takže tuplovanej nesmysl ? Závlek pouze v jednom směru a linka s dvouhodinovým oběhem a zácpama na 3 různých ulicích ? To bude vzor spolehlivosti a kvality.

A copak různý intervaly ? Mě taková linka Komín-Slatina vychází oběh nějakých 112 minut. A pokud dobře počítám, tak na nějakých 15 kurzů. A stále se na některých zastávkách bude objevovat jedna linka s dvěma různejma konečnýma.

Propojení k ničemu. Obsluhu to nezlepší, kilometry / vozy neušetří. A jezdit někde jen kvůli tom, že tam je kus dráty na sloupě...


Offline
2694
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jojo, pokračujeme se šotoutopií. :mrgreen:
Řeší to šalina, takže trajfl jedině v případě překopání uzlu před nádražím, resp. tažení drátů na Šalingrad alias Vídeň-sever.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
Al já psal o propojení linek ze směru Klusáčkova - Smetanová - Česká - Malinovského náměstí - Hlavní nádraží - Vlhka a dál směr Slatina. Tady dráty ano.

Pokud by se protahly linky 38 a 39 přes Šilingrak na Hlavní nádraží tak parcialem.

Možná šotosen, ale za mě je šotohoror nepropojení tbusu, který jsou od sebe jak daleko 6 minut?


Offline
2694
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
PVVS: Souhlas, jen teda si dovolím podotknout, že si stometrový přestup představuju o dost jinak, než zalézt do podchodu a pak po schodech zas nahoru, o bezbariérovosti vůbec nemluvím, protože třeba vozíčkář musí volit úplně obchvat podchodu a pro mě jako nevidomého to ani s majáčkama není nic moc, protože se po sestřelu odráží hlášení v prostoru a já mu v kombinaci s lidma okolo prostě nerozumím.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2694
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně, dráty se musí natáhnout. :lol: Chci vidět pavučinu u Červenýho kostela a za Ústavním soudem.
Když už někam cpát trajfl, tak tam, kde je už dneska nějaký výkon, kolem České se moc dalšího výkonu nahnat nedá, protože samotný šalinový uzel prostě nasává lidi víc, než nějaký obchvat z Komenského náměstí na Komín.
Jak s Penem obvykle nesouhlasím, tak tady potvrzuju názor, že jde o šotomagorii.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
A co se tím získá ? Kromě postávání v zácpách na Kolišti ? Navíc propojení České a Hlavního je dost luxusní. Z jedné strany d-12, středem d-4 a po okraji d-1. Na to, že z Moraváku je to 400m, z Hlavního pěšky 900m. Trolejbusem okolo je to 1,6km. A ani Joštova, ani Komenského nemá kapacity na další linky. To už by to musela být jen průjezdní zastávka bez možnosti vyrovnání času.
A pokud by se započítalo zajetí z Křenky na Hlavní, průjezd Kolištěm na Českou, průjezd Kolištěm nazpět a přes nádraží na Křenku, tak je to totální nesmysl. Z konečné trolejbusu je to 100m na střední ostrůvek na nádraží.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
PvvS píše:
A jakpak by se dostaly od Hl. nádraží na Českou ?



Ale já nepsal, že se tam objeví zítra. V původním příspěvků bylo napsáno, že ukončení tbusu na Hlavaku, České a Komenského nám. mi přijde jako nevyužitý potenciál. Jejich propojením se získá nová směrová nabídka bez přestupu nebo omezení přestupu. Ano, dráty se tam musí natáhnout.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
peno píše:
Ale když všechny Draky spojíte, tak vám zase budou chybět jinde v těch vašich fantasmagoriích. 30 m souprav také není nekonečné množství, takže všechno do nich také dát nemůže. Takže se znovu ptám, kde ty velkokapacitní tramvaje po pěti minutách ve špičce vezmete jak na 6, tak na 12, aniž by vám chyběly jinde. Na to jsem zatím odpověď nedostal.



Budou jen na 6 a 12.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Brno2030 píše:
6 je v provozu od 6 do 18 v intervalu 5 minut špičky, 6-7 mimo špičku. Mimo tuto dobu je v provozu linka 16 v provozu mimo období 6 až 18).. Jediný rozdíl je v trasování během PD.

Spojování draků - ano. Je to jasný směr. Určitě lepší než, když přes x lety jezdila 12 jednou za čas v intervalu 10 - 8 - 3 - 9 - 10 min xxx a pak znovu. Kdy zkrácený interval byl nasazením dvou K2 (dnes by to byl drak).

Ale když všechny Draky spojíte, tak vám zase budou chybět jinde v těch vašich fantasmagoriích. 30 m souprav také není nekonečné množství, takže všechno do nich také dát nemůže. Takže se znovu ptám, kde ty velkokapacitní tramvaje po pěti minutách ve špičce vezmete jak na 6, tak na 12, aniž by vám chyběly jinde. Na to jsem zatím odpověď nedostal.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
A jakpak by se dostaly od Hl. nádraží na Českou ?


Offline
65
14 říj 2022 22:57
Cracatit píše:
Velkokapacitní vozy na Smetanové, takže trolejbus. No, jako já bych se tříčlánkovému Solarisu nebránil, jen se obávám, že úsek z Kotlářské na Českou je na takhle velké vozidlo poněkud výkonově slabý, obrat cestujících je trochu jinde, třeba na Husitské nebo z Kotlářské na Mendlák. Pokud by tu byla odvaha někdy v budoucnu koupit tříčlánkové velkokapacitní trajfly o délce 25m, tak bych byl pro hlavně na 25, která bude i po otevření Kampusu furt plná.


Na tbusy jen stávající vozy. Takže propojení t31 a t32 solo. Na t33 a t34+36 solo a kloub. Tohle je nevyužitý potenciál v kapacitě mezi Českou a Hlavním nádražím.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
Brno2030 píše:
Linka 12 posílena propojením tbusu v úseku Klusáčkova - Smetanová - Česká - Malinovského náměstí - Hlavní nádraží. Ale pokud je v oblasti VUT potřeba posílit, tak interval 5 a velkokapacitní vozy.

A kde ty velkokapacitní vozy vezmete? Buď je můžete mít na té své šestce, nebo na dvanáctce, ale ne na obou. Tolik těch velkokapacitních souprav, abyste je mohl mít ve špičce na obou linkách prostě v Brně není. Tedy, pokud nezapřáhnete do dvojic všechny Draky. Ale to podle mě pro tu vaši 6, kterou chcete provozovat jen ve špičkách, nedává moc smysl.[/quote]


6 je v provozu od 6 do 18 v intervalu 5 minut špičky, 6-7 mimo špičku. Mimo tuto dobu je v provozu linka 16 v provozu mimo období 6 až 18).. Jediný rozdíl je v trasování během PD.

Spojování draků - ano. Je to jasný směr. Určitě lepší než, když přes x lety jezdila 12 jednou za čas v intervalu 10 - 8 - 3 - 9 - 10 min xxx a pak znovu. Kdy zkrácený interval byl nasazením dvou K2 (dnes by to byl drak).


Offline
2694
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Velkokapacitní vozy na Smetanové, takže trolejbus. No, jako já bych se tříčlánkovému Solarisu nebránil, jen se obávám, že úsek z Kotlářské na Českou je na takhle velké vozidlo poněkud výkonově slabý, obrat cestujících je trochu jinde, třeba na Husitské nebo z Kotlářské na Mendlák. Pokud by tu byla odvaha někdy v budoucnu koupit tříčlánkové velkokapacitní trajfly o délce 25m, tak bych byl pro hlavně na 25, která bude i po otevření Kampusu furt plná.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Snad jsem jen brblal, doufám, ale realita života mne už mnohokráte vyškolila.

Brno2030 píše:
Linka 12 posílena propojením tbusu v úseku Klusáčkova - Smetanová - Česká - Malinovského náměstí - Hlavní nádraží. Ale pokud je v oblasti VUT potřeba posílit, tak interval 5 a velkokapacitní vozy.

A kde ty velkokapacitní vozy vezmete? Buď je můžete mít na té své šestce, nebo na dvanáctce, ale ne na obou. Tolik těch velkokapacitních souprav, abyste je mohl mít ve špičce na obou linkách prostě v Brně není. Tedy, pokud nezapřáhnete do dvojic všechny Draky. Ale to podle mě pro tu vaši 6, kterou chcete provozovat jen ve špičkách, nedává moc smysl.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2694
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Brno2030: Dobrý šotosny! :lol:
Peno: Ty seš fakt brblal, nejen pesimista. Jo a místo 45t do každé rodiny bys mohl zvolit Blaníka: "Máslo a lithium do každé rodiny." :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
MartinV píše:
Brno2030: podceňuješ min. Kraví horu (už dnes se občas stává, že 4 praská ve švech) a oblast Kéniku/Technologického parku (linka 12).



4 je posílena tbusy 38 a 39 v úseku Hl. nádraží - Šilingrovo nám. - Úvoz. Plus případně nasazení 2xT3.

Linka 12 posílena propojením tbusu v úseku Klusáčkova - Smetanová - Česká - Malinovského náměstí - Hlavní nádraží. Ale pokud je v oblasti VUT potřeba posílit, tak interval 5 a velkokapacitní vozy.


Offline
Uživatelský avatar

389
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Dovolím si tu trošku rozseknout ten typicky český pesimismus ve stylu "hledání důvodů, proč něco nejde a nepůjde". Možností financování je vždy mnohem více...

Zástupci brněnského dopravního podniku také požádali o dotaci na tři žádosti, přičemž každá je na nákup pěti tramvají, v celkovém objemu devět set milionů korun.

VIDEO: První nová obousměrná šalina pro Brno. Podívejte se, jak vypadá uvnitř


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
ZGHK píše:
Kolik a z čeho, že jsem tak smělý?

No a to je přesně ono. Není odkud brát. Ale to si tady někteří neuvědomují, nebo možná ani uvědomit nechtějí. Takže přestaňte snít o nesmyslech typu 45T do každé rodiny a raději vymyslete, kde vůbec vzít prachy na zajištění základního provozu MHD, protože už ani na to se nedostává a lepší to nebude. A jestli dojde plyn, tak jsme namydlení všichni, ale brněnská MHD obzvlášť, protože pak nevyjede půlka autobusových spojů. Takže jak píšu, zpět k rýsovacím prknům a raději začněme vymýšlet jak a kde na tu MHD ušetřit peníze aby vůbec nějak vyjela. Protože o to teď jde.
On kolaps MHD politikům nic pozitivního nepřinese, spíš naopak, až jim to dají opozice a voliči sežrat. Ale oni k němu svými činy prostě směřují a nedělají nic pro to, aby MHD zachránili. Tak to prostě teď v Brně je.

MtM: Sorry, ale nedá a ještě toho využije k čistce v DPMB, byť současné vedení jde téhle politické garnituře dost na ruku, ale ono, co jim taky zbývá, pokud si chtějí udržet práci, že ano. Ale jak píšu, brzy budeme možná všichni rádi, že vůbec něco jezdí a že bude kvůli nedostatku obousměrných tramvají d-8 zkrácena na trasu Novolíšeňská - Švermova bude nakonec možná ten nejmenší problém MHD v Brně :evil:

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1323
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Jak jsem tu již psal, linka 8 teď bude takovou reklamou Brna, takže tady se naopak bude chtít představenstvo města zviditelnit, takže se nebojím toho, že by na 8 nebylo s čím jezdit. Když půjde do tuhého, město ty peníze tady dá.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6163
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mě by spíš zajímalo, co by tak asi kolaps MHD přinesl vládnoucí garnituře, aby vědomě chtěla nechat dojít situaci tak daleko.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
308
21 dub 2009 20:30
peno píše:
... by do ní nacpali víc peněz.


Kolik a z čeho, že jsem tak smělý?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
biggrin Jo, to určitě. Vrahové MHD v Brně, v čele s Vaňkovou, že podpoří peníze pro MHD. Lepší vtip jsem dlouho neslyšel. Sněte dál. Ti raději nechají MHD zkolabovat (k čemuž už není v Brně zas tak daleko), než by do ní nacpali víc peněz.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2491
28 lis 2007 23:00
Brno
peno píše:
A zase ty fantasmagorie o čtyřiceti 45T :roll:
Lidi, vraťte se do reality. Musí se šetřit a MHD není prioritou vedení města, takže peníze na nové tramvaje prostě nebudou. Proto je potřeba pracovat s tím, co máme, což je 5 45T, a ne s tím, co by mohlo být, ale na 99% nebude. Takže zpět k rýsovacím prknům a fantasmagorie, které budou vyžadovat více obousměrných tramvají, raději pro vlastní dobro opusťme.


Občas je potřeba vidět dál než na špičku nosu. Jiná možnost prostě není a myslím že současná koalice to určitě podpoří i formou více přerozdělení peněz.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6326 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 254  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: dlbm a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 20 kvě 2024 09:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]