Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 230 z 254    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 254  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

119
08 bře 2005 17:54
Brno
Sháním časopis Informace o MHD (vydává jej Tramvaj klub Brno) nevím přesně o jaké se jedná číslo, ale jen velmi hrubě. Jde o článek "Technika v dopravě", který napsal p. Feiler. Článek má tři pokračování, volně na sebe navazující, já mám druhé a třetí pokračování (články se nacházejí v číslech 254 a 257) z toho je jasné, že 1 článek vyšel v časopise 253 a méně.

Předem děkuji


Naposledy upravil Kada dne 19 bře 2005 10:59, celkově upraveno 3

Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
PvvS píše:
řidič píše:
Pokud jde o nahrávku, o které je řeč, tak stěžovatel je v současné době ve vyšetřovací vazbě.

Nikoliv ma pobyt v cernovicich na huskove.

Hele, vy o nem vite neco vic? Ja jsem cosi kdysi cetl novinach, ale moc toho nevim, tak se nekdo pls rozepiste :-)


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
řidič píše:
Pokud jde o nahrávku, o které je řeč, tak stěžovatel je v současné době ve vyšetřovací vazbě.

Nikoliv ma pobyt v cernovicich na huskove.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
řidič píše:
Pokud jde o nahrávku, o které je řeč, tak stěžovatel je v současné době ve vyšetřovací vazbě.
Včera byla opět viděna souprava 1669-1670 na kurzu 00107.

Dnes jsem ju taky videl na d-1, ale kurs nevim, protoze to bylo z velke dalky :-)


Offline
18
12 bře 2005 02:50
Pokud jde o nahrávku, o které je řeč, tak stěžovatel je v současné době ve vyšetřovací vazbě.
Včera byla opět viděna souprava 1669-1670 na kurzu 00107.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
BS170 : Hmm nevim kde by se tam vzaly . Za 1706 stala cerstve sprovoznena 1708 a pred ni ve smycce anitra. Nic vic. O vikendu tam jezdila pouze d-8


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mluvil s dispecerem. Je to takovej blazen, kterej beha po meste a cely dny vysedava na mendaku a pozoruje saliny a jednou o nem psali v MF Dnes, ze chodi a napomina ridice za nejaky kraviny a krade tabulky s cislama z tramvaji atp.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
manil píše:
slyseli jste uz toto? : http://www.tino.cz/dpmb.mp3 Docela hustota :-D

dobrej blázen...s kým to mluvil?? Chlupatí?? Dispečer?? Nějaký řidič?? Haha, do televize...to tak. To je vůl :-) Dostala mě ta věta : "...u Semillasa poteče krev..." ale problém je, že takový člověk je toho schopen - a věřím, že je to autentické, zejména v nočních linkách se tak věci dějou často :-(


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
slyseli jste uz toto? : http://www.tino.cz/dpmb.mp3 Docela hustota :-D


Ta kamarádka je ted na skolení v Praze tak ju nechci vyrusovat.Az se vrátí zavolám ji a upresním si to :-)


Pvvs: Co se týce mých fámu tak jsem v reportázi z té havárky videl za tou 1706 vozy 2xT3R tak jsem si myslel,ze to do ní buchla a kvuli tomu stáhnul DP d-13.Sorri :wink:


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Usporadani v kt8 je dani za obousmernost. V ostrave. kde nektery zjednosmernili , jim dali interier ala K2 , tedy 2+1. Horsi usporadani osobne vidim u KT8D5N, kde musi byt na jedne strane o radu sedacek min .


VS píše:
Nemám rád KT8, zvlášť v přecpané d-8 pokud vůbec sedíte čumět nějakýmu smraďochovi do ksichtu.Nikdy nezapomenu, jak se mě jistá malá holčička vyblila přímo do klína.T3 mají sedadla jen za sebou a to je dobře, aspoň se tam vměstná dost lidí.

No, a kdybys jel v T3, tak ti tu kosu hodila za krk. To je teda mnohem lákavější varianta :roll:


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
No zatim dokud nebudou kapacitnejsi vozy je nutny se smirit i s T3 1+1 2+1 silne snizuje obsaditlnost vozu . Sice si lidi posedaji , ale to asi nebude utecha pro ty co se do vozu nevejdou.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ne, myslím 2 řady jako 1 vlevo a 1 vpravo. Mně nevyhovuje ani uspořádání v K2, oprimální je podle mě 2+1 s tím, že 2 je na straně u dveří (některé série T6 v Praze, hodně různých reko T3 v Ostravě).


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
ds píše:
Pro mě je teda dobytčák rozhodně spíš T3 v provedení se 2 řadami sedadel, která má naprosto obludný poměr míst k sezení a stání - nikoliv koncepčně o 30 let novější KT8.


Nepletes si to s K2 ? V brne nikdy T3SU v provedeni 2+1 nejezdily.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Je fakt, že to je asi otázka času a zvyku. Naprosto žasnu, když se šňůra důchodců plazí do Anitry úzkými předními dveřmi a ještě nadávají, že to mají do schodů...


Offline
18
12 bře 2005 02:50
Ještě si dovolím se vrátit k nastupování a vystupování lidí starších ročníků a tělesně postižených osob (s berlemi apod). Jak je chcete přesvědčit, aby u vozů KT8D5N, případně KT8D5RN2 nebo K3RN, používali dveře se sníženou podlahou nástupu? U vozů T3 je samozřejmé, že použijí první dveře, ale proč nastupují a vystupují i u výše zmíněných vozů předními dveřmi, to mi není jasné. A navíc si myslím, že v době zvýšené poptávky (školáci, studenti) by mohli mít tuto skutečnost na paměti.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS píše:
ds píše:
VS, mohu se tě čistě offtopic zeptat, co ti tolik vadí na vozech KT8? Na jednu stranu tady kritizuješ, že Anitra má o 8 sedadel méně než K2, na druhou stranu ti vadí KT8, které má o 6 sedadel více než 2xT. Pro mě je teda dobytčák rozhodně spíš T3 v provedení se 2 řadami sedadel, která má naprosto obludný poměr míst k sezení a stání - nikoliv koncepčně o 30 let novější KT8. Možná by byla zajímavá diskuze na téma, co je to dobytčák... Jinak argument, že nízkopodlaha je na lince zbytečná, protože se tam vozíčkář stejně nedostane, mi přijde trochu ubohý.


Když jsou ty d-12 plný, že se tam dostaou stěží lidi i normálně, tak už se tam vozíčkáři vůbec nedostanou, jedině že by vystoupilo aspoň 10 lidí co ovšem nikdo neudělá. Nemám rád KT8, zvlášť v přecpané d-8 pokud vůbec sedíte čumět nějakýmu smraďochovi do ksichtu.Nikdy nezapomenu, jak se mě jistá malá holčička vyblila přímo do klína.T3 mají sedadla jen za sebou a to je dobře, aspoň se tam vměstná dost lidí.Nop vozy mají význam, ale když sou ty linky tak plný, tak se tam stejně nevlezou.


Pak nejezdi žádným autobusem nebo trolejbusem, o vlaku ani nemluvě, neboť tam všude jsou sedadla proti sobě. Kdyby byly na d-8 vozy 2xT, tak si stejně nesedneš, když tvrdíš že jsou tam šaliny stále narvaný. Nikdo tě nenutí si v KT8 sedat.... Mně jen přijde trapný zavrhovat poměrně solidní a kapacitní tramvaje jen proto, že ti kdysi někdo hodil kosu do klína.

ad NP vozy : mají význam nejen pro vozíčkáře, ale i pro hůře se pohybující lidi. d-12 a d-13 nejsou tragicky narvaný pořád...


Offline
18
12 bře 2005 02:50
Odstanicování je odborný výraz pro uvolnění brzdového pedálu před rozjetím vozu.


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
A ještě dotaz: Jezdí na d-8 ještě vůbec vozy KT8D5N? protože poslední dobou tam vidím jenom ty modernizovaný KT8D5RN2, ale ty druhý ne-e.. :-(


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
ds píše:
VS, mohu se tě čistě offtopic zeptat, co ti tolik vadí na vozech KT8? Na jednu stranu tady kritizuješ, že Anitra má o 8 sedadel méně než K2, na druhou stranu ti vadí KT8, které má o 6 sedadel více než 2xT. Pro mě je teda dobytčák rozhodně spíš T3 v provedení se 2 řadami sedadel, která má naprosto obludný poměr míst k sezení a stání - nikoliv koncepčně o 30 let novější KT8. Možná by byla zajímavá diskuze na téma, co je to dobytčák... Jinak argument, že nízkopodlaha je na lince zbytečná, protože se tam vozíčkář stejně nedostane, mi přijde trochu ubohý.


Když jsou ty d-12 plný, že se tam dostaou stěží lidi i normálně, tak už se tam vozíčkáři vůbec nedostanou, jedině že by vystoupilo aspoň 10 lidí co ovšem nikdo neudělá. Nemám rád KT8, zvlášť v přecpané d-8 pokud vůbec sedíte čumět nějakýmu smraďochovi do ksichtu.Nikdy nezapomenu, jak se mě jistá malá holčička vyblila přímo do klína.T3 mají sedadla jen za sebou a to je dobře, aspoň se tam vměstná dost lidí.Nop vozy mají význam, ale když sou ty linky tak plný, tak se tam stejně nevlezou.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
No co se tyce prodlouzeni trbusu , mozna to nejni az tak nerealny. Nechte se prekvapit


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
Ad řidič: Souhlasím s Pvvs -> jezdím d-8 každý ráno v sedm a po odjezdu ze zastávky Masarova už je vůz minimálně ze 60% naplněnej. A když někdy náhodou nejede třeba jen jeden spoj tak už je tam tolik lidí při odjezdu z Jírové. Tak kdyby tam měl jezdit nějakej trolejbus, tak by musel ten interval z těch 2-3 minut, co je tam tedka, se stáhnout tak na 1 minutu (u trolejbusu)... A taky nevím, proč by nemělo být největší (jedno z největších) sídlišť v Brně spojený šalinou, když jezdí šalina aji do Obřan, který jsou o hodně menší... Myslím, že nejlepší by bylo ještě protáhnout i ten trolejbus až na Jírovu, jenže na to nejsou penízky...


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
zastavila na zastavce, vylozila/nalozila substrat a pokracovala v jizde.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6326 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 254  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2024 23:42
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]