Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 22 z 253    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 253  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Celá anabáze s d9 vznikla proto, že Šimičáci považují koleje 5 a 6 z neznámého důvodu za prašivé. Jinak by d9 byla v Julcu o hodně dřív a ještě by se snížilo vytížení kolejí 1 a 2 (za bezvýlukového stavu). Za nejlepší řešení po skončení výluky do Líšně považuji otáčení d12 na Úzké.
Jinak reko Cejlu nabralo velmi slušné tempo a i Zábrdovická se začíná vylupovat. Od křižovatky s Francouzskou už jsou zaasfaltované koleje (kromě poslední vrstvy) až do oblouku u stavebnin, samotný most už taky začíná vypadat skoro hotově, předmostí ve vysokém stádiu rozpracovanosti, akorát na šimické straně jedna velká lochna, nejspíš s významným kanalizačím sběračem. Kolem VN už se dělají konstrukční vrstvy vozovky, obrubníky ještě ne.


Naposledy upravil xcav8 dne 01 srp 2019 22:44, celkově upraveno 1
odpraseno


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jo a prosím adminy, aby tyhle společné kecy o linkách přesunuli do tématu Trasování linek.
P.s. Můj osobní hejt s tím Julcem to není, jsem spokojen, protože mě současná devítka vyhodí na Moravském náměstí a jsem v práci za 15 minut, tuhle trasu jedu jindy autem po Lidické a Pionýrské tak za 10 - 12 minut, což je docela v pohodě i mhd.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně, devítka do Juliánova a normální trasa.
:mrgreen: sarcastic Normální trasa byla dřív, dokud jezdila devítka do Komárova (Jugoslávská - Cejl - Maliňák - Grand - Úzká - Komárov), to bylo celkem rychlé a použitelné z Lesné na nádraží i dál. V současné trase na Juliánov je to spíš kličkovaná po centru a rozvažeč po echt štatlu.
Takže za mě fakt nee, od doby, co jezdí jedenáctka oklikou na Cejl, Maliňák a zpátky na Čáru, je tahle dvojlinka pomalá a zbytečně zaklikacená.
Kdyby nebyla zrušená z Lesné přímá 45 až na Juliánov a Líšeň, tak neřeknu, ale takhle, kdy jsou okružky pravidelně mimo jízdní řád a třeba od konečné pětky je nutné do Juliánova dvakrát přestupovat, protože nestačí přestup na Staré osadě, tuším, že třeba 75 nejede kolem Polikliniky Židenice...
Přestupování mi obecně jako princip nevadí, ale pokud se autem dostanu z Lesnické na Juliánov do 15 minut a busem s dvojitým přestupem totéž jedu 40 minut, tak mhd výrazně ztrácí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
19
21 říj 2016 16:29
ds píše:
Možná by bylo řešením jak ušetřit km (a Křenovou) udělat úvrať na Úzké a v kladiva od 6 do 20 zavést linku P12 v trase Technopark-Úzká, v intervalu 10 minut. Na to by mohlo stačit 6 kačen, což by mělo ještě vyjít.

Máš tady P12, ale nic nepíšeš o d-12, ta by jezdila kam?
Osobně jsem taky pro úvrať na Úzké, do konce Zábrdovické ještě opravit ten kousek trati k Vaňkovce a položit tam kaliforňana, kačen je dost, na d-8 + d-12 by to mělo stačit a d-9 by mohla mít konečně zase normální trasu do Juliánova. :D
Nevíte někdo, jestli se bude ještě něco dělat na Staré Osadě, celá Bubeníčkova je z hlediska trati po rekonstrukci, ale zlomy na koleji DC tam jsou pořád :-(


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ondra K. píše:
Nezapomínejme, že současné vedení linky 12 je dané i výlukou Zábrdovického mostu, která má skončit v listopadu. Předpokládám, že po jejím skončení bude zájem vrátit do Juliánova linku 9, aby se šetřily kilometry a odlehčilo se Křenové.


d-12 do Juliánova byla ještě před výlukou Zábrdovice, s půlkou spojů jen na Geislerovu. Točení na Maliňáku a d-9 do Julcu se na 1. a 2. kolej nevejdou. Možná by bylo řešením jak ušetřit km (a Křenovou) udělat úvrať na Úzké a v kladiva od 6 do 20 zavést linku P12 v trase Technopark-Úzká, v intervalu 10 minut. Na to by mohlo stačit 6 kačen, což by mělo ještě vyjít.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Zdeněk: Jděte se podívat, jak to na Plotní momentálně vypadá. Jestli vážně myslíte, že tam do roka vyjede tramvaj, byť jen na zkušební jízdu, tak jste naivní. Za rok se tam možná teprve začnou ty koleje pokládat a to ještě jenom pokud budeme mít štěstí. Celá ta stavba se bohužel dostala do šíleného skluzu.
A ano, je možné, že Plotní skončí dřív, než Žabovřeská, i když já osobně tomu moc nevěřím, páč na zázraky jsem jaksi přestal věřit už v dětství, ale pak to bude stejně poměrně jednoduchý zásah, kdy se d-9 vrátí do původní trasy a x11 zkrátí na ten momentálně zamýšlený polookruh přes centrum. Nedělal bych z toho vědu.

Ondra K.: Jak napsal Gold, se kterým pro jednou, výjimečně i souhlasím, kam jinam tu d-12 poslat? Pokud nepřijde nějaká další výluka, tak jaksi není kam jinam ji poslat, snad jedině to Goldem zmiňované ukončení objezdem Maliňáku a to si jaksi neumím u takto vytížené linky představit, aby tam v ranní špičce co tři minuty otáčela d-12 a ještě se tam vešly d-2, 4 a 11. To je lepší to poslat na Křenovou, které to sice také neprospěje, ale škody tam napáchá rozhodně míň, než na Maliňáku. Navíc tak nezatěžuje 1. a 2. kolej, což je také důležité hledisko.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
A kde se bude točit d12 - na Maliňáku, po Rooseveltově, nebo bude úvraťovat na Úzké?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nezapomínejme, že současné vedení linky 12 je dané i výlukou Zábrdovického mostu, která má skončit v listopadu. Předpokládám, že po jejím skončení bude zájem vrátit do Juliánova linku 9, aby se šetřily kilometry a odlehčilo se Křenové.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Peno: jen Plotní skončí dříve a bak by se zase do linkového vedení zbytečně vrtalo. Navíc, jste si jistí tím souběhem..? Nemělo být příští rikxna jaře hotovo...?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
S dovolením se ještě vrátím k té výluce v Pisárkách. Osobně bych do d-12 raději nevrtal a nevytvářel žádný další paskvil. Její vedení je myslím, v rámci současných výlukových možností, ideální a vytváření nějakého podivného paskvilu z Technoparku s okružní jizdou kolem centra a pak v podstatě zpět do Bystrce bych se opravdu raději vyhnul. Co se ale přímo nabízí je propojení x11 a d-9, které by při provozním propojení ještě s d-11 mohlo vytvořit zajímavou dvoulinku, na které by se daly ušetřit i nějaké ty vozy a tedy logicky i řidiči, kterých prostě není nikdy nazbyt. Prostě mi to při souběhu výluk Plotní a Žabovřeská (ke kterému nepochybně dojde) dává asi tak ten největší smysl.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
chat-maniac....tak to by se mohlo vyřešit nějakými speciálními ranními spoji Ríšova - MN, ale jinak si myslím, že by to do budoucna stálo za úvahu, když pomyslím na to, že šaliny do Kamech aktuálním tempem ještě tak minimálně desítku let nepojedou. Kdyby totiž linka 51 jezdila třeba po půl hodině, tak to si myslím, že by na obsluhu Ríšové a okolních ulic stačilo (ještě k tomu by měli express linku přímo do Bástru, bez závleku na Kamechy). Dále by se v budoucnu dalo uvažovat tak o posílení linky 52 se vzrůstajícím sídlištěm Kamechy, v podobě kloubových vozů na této lince, v celé trase. :wink:

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pokud by byly volné klouby pro obsluhu a-52, tak by tato změna určitě stála za úvahu.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Tak to nemáš pravdu, z Ríšove v PD ráno jezdí hodně lidí směrem na Mendlák a je tam hodně školáků prvního stupně, co jedou do Pisárek na ZŠ a nebo až na Mendlák v případě druhého stupně, co jsem tak vysledoval. Nastupuje tam cca 20 lidí. Odpoledne už to je slabé, tam zase spíše pár lidí vystupuje.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Když se ve vedlejším tématu mluví o lince 51, tak mě napadlo, co kdyby se na lince 51 přidala zajížďka na Ríšovu (když pojede v plném rozsahu, jak se mluví o 51)? Tím by tam nemusela zajíždět 52 a mohla by se ta linka kapacitně posílit (ve špičce), jak se v minulosti mluvilo. Jezdím přes Ríšovu denně a nezdá se mi, že by tato záměna nějak zhoršila komfort dopravy (zas davy lidí zde tolik neproudí, a většinou zde jezdí lidé jen ve směru ZOO-Ríšova, nikoliv až na Mendlák).

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Říkám v ranní špičce. Snad opravdu není nutné aby tam strašili mezi šestou a osmou ráno. Zásobování se dá zajistit do šesti ráno (zejména potraviny), nebo pak naopak večer (prakticky vše ostatní). Navíc, u některých těch obchodů se dá řešit zásobování i jinak, protože mají zadní vchody mimo pěší zónu. Podle mého názoru, jediní, kdo by tam měli mít ve špičce výjimku, jsou místní obyvatelé a tělesně postižení. Jinak nikdo. A další věc jsou ti, co ani výjimku nemají a přesto tam jedou. To jsou zejména různé zásilkové firmy a podobně. A o taxících raději ani nemluvím. Když už tam jezdí ty tramvaje, tak snad už není potřeba, aby tam strašily ještě taxíky.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
peno píše:
Mnohem horší jsou všechna ta zásobování a další výjimky, které by na pěší zóně neměli vůbec co dělat a už vůbec ne v ranní špičce, kdy se tam hlavně pouštějí. Ale to je na úplně jinou debatu.


Jasně. A zboží do těch obchodů na Masaryčce budou nosit šerpové. Kteří si zjednoduší cestu šalinou. Wait... .)


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
p.Haluza: linka 10 směr Nové sady sarcastic


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Že se tak ptám, do které linky pravidelně nenastupují desítky lidí na hlaváku?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Maulincio píše:
Připadne jenom mě, že jsou dvě linky projíždějící přes Svoboďák prostě moc? Ano intervalově to není nic moc extra hroznýho, ale i tak. Nebylo by lepší odsunout 9 na Husovu a 12 na Roosveltovu? Tím by se obě linky dostaly na Čáru a mohla by se tak zrušit, dá se říct, provizorní zastávka před sv. Tomášem na Moraváku - 12 by zastavovala tak jak zastavuje teď a 9 by stála spolu s 4, 5, a spol. ... Jasně 12 by na hlaváku musela odjíždět z 5.-6. koleje, což je nešikovný řešení, ale 5.-6. kolej je prostě špatně.

Nepřipadne. Sám to kritizuji už dlouho. Ale toto není rozumné řešení. Poslat d-12, do které pravidelně nastupují desítky lidí na hlaváku, na odsunutou zastávku, je špatně. A stejně tak není rozumné dělat z d-9, které je pro lidi z Lesné už teď při cestě na hlavák vyhlídkovou jízdou, ještě delší vyhlídkovou jízdu trasou přes Husovu. Já si myslím, že to chce změnu celkové koncepce linek v centru a to změnu radikální. Ale do toho se nikomu nechce. Ale ono by se už teď dalo pěší zóně ulevit, kdyby byla odvaha poslat d-4 do dvojčat v deseti minutách. Ale prodlužovat intervaly linek také není populární. Takže v současné době z toho asi není východisko, bohužel.

A ano, přiznávám, že jsem dlouhodobým odpůrcem tramvají v centru. Ale už jsem se s nimi tak nějak smířil. Mnohem horší jsou všechna ta zásobování a další výjimky, které by na pěší zóně neměli vůbec co dělat a už vůbec ne v ranní špičce, kdy se tam hlavně pouštějí. Ale to je na úplně jinou debatu.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tak akorát. Centrum je dostupné z více směrů. Ano, lze argumentovat, že z malého tramvajového okruhu všude dojdu. Ale jde o to pohodlí cestujících. Navíc lidi si už myslím na šaliny celkem zvykli, o to míň překvapených je potom u výluk.
Takže tyto dvě linky v centru mimo jiné pomáhají proti vylidňování centra, myšleno při vyřizování přes den (protože si člověk volí časově nejdostupnější variantu a šalinou jsem v centru poměrně za chvilku).


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Jo, pardon. Jsem se zamyslel...


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Robert píše:
Pockej, takze ty bys misto devitky, co jede po 1p minutach, pridal ke ctyrce min. 2x tak casto jezdici dvanactku?



Roosveltova je ulice u divadel... Rašínova je ta po keré jezdí 4


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Pockej, takze ty bys misto devitky, co jede po 1p minutach, pridal ke ctyrce min. 2x tak casto jezdici dvanactku?


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Maulincio: Ne.
Ty 2 linky jsou daleko lepší, než jediná. Pro nás, líný lidi, co se chceme dostat v centru co nejblíže před náš cíl, je tohle nejlepší. A tohle je zároveň taky aspekt, co dělá MHD atraktivnější.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Připadne jenom mě, že jsou dvě linky projíždějící přes Svoboďák prostě moc? Ano intervalově to není nic moc extra hroznýho, ale i tak. Nebylo by lepší odsunout 9 na Husovu a 12 na Roosveltovu? Tím by se obě linky dostaly na Čáru a mohla by se tak zrušit, dá se říct, provizorní zastávka před sv. Tomášem na Moraváku - 12 by zastavovala tak jak zastavuje teď a 9 by stála spolu s 4, 5, a spol. ... Jasně 12 by na hlaváku musela odjíždět z 5.-6. koleje, což je nešikovný řešení, ale 5.-6. kolej je prostě špatně.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6324 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 253  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 23:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]