Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 26 z 254    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 254  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Linka Mifkova - Ečerova je blbost. Nahrazení dlouhých souprav kačenami by bylo dost zásadní snížení přepravní kapacity.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
102
23 bře 2014 19:59
Zde je můj návrh, který jsem asi před měsícem dělal. Snažil jsem se v centru (Nám. Svobody) omezit počet linek na jednu, ale nevyšlo mi to.

1: Řečkovice - Hlavní nádraží - Starý Lískovec
2: Stará osada - Nové sady, smyčka ( - Mendlovo náměstí)
3: Juliánov - Hlavní nádraží - Náměstí Svobody - Česká - Rakovecká
4: Náměstí Míru - Obřany
5: Modřice - (Ústř. hřbitov, smyčka) - Hlavní nádraží - Malinovského náměstí - Moravské náměstí - Štefánikova čtvrť
6: KrPole, nádraží - Česká - Mendlovo náměstí ( - Ústřední hřbitov, smyčka)
7: Stará osada - Jugoslávská - Česká - Mendlovo náměstí - Švermova ( - Starý Lískovec)
8: Mifkova - Hlavní nádraží - Pisárky - Ečerova
9: Lesná - Moravské náměstí - Mendlovo náměstí - Starý Lískovec
10: Stránská skála - Nové sady, smyčka
11: Lesná - Körnerova - Hlavní nádraží - Nové sady, smyčka
12: Komárov - Hlavní nádraží - Česká - Technologický park

V plánku jsou zaznačené průměrné intervaly, pokud jsou u linky dva časové údaje, tak platí nižší interval pro úsek po nácestnou konečnou.
Akorát u čtyřky by měl být interval 5".
U linek 2 a 6 končících na Mendlově náměstí bych udělal převlékání mezi sebou (buď u všech nebo u některých)

Výhody
  • Zastávka Česká u Tomáška by byla manipulační
  • Atraktivnější úsek Hlavní nádraží - Mendlovo náměstí
  • Přímé spojení oblasti Tábora s Hlavním nádražím
  • Přímé spojení Štefánikovy čtvrti s Hlavním nádražím
  • Rychlejší spojení mezi dětskou nemocnicí a Hlavním nádražím
Nevýhody
  • Horší spojení Hlavního nádraží s Vídeňskou
  • Vytížená smyčka na Nových sadech

Ono těch výhod a nevýhod je víc, ale to je na individuálním posouzení :)
> Schéma šalin <


Offline
Uživatelský avatar

1624
10 čer 2006 20:45
Brno
peno: čtyřka byla historicky ve dvojicích po ti minutách, následně začaly tuším v roce 2001 jezdit sóla po pěti, po čtvrt roce každý druhý spoj začal končit na Mostě a postupně se nasazovaly K2.
Náměstí Míru po deseti minutách, to je bezva vtip, hlavně ráno...

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Dlouhé soupravy Váríí na dvanáctce většinou souvisí s návozem vozů do Medlánek na KP, nebo občasně bývají na některé odpolední pisárecké trhačce.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Peno: Údolní by v mém návrhu nezůstala bez obsluhy, jen jsem to do návrhu zapomněl napsat. :smile: Komenského náměstí jsem myslel spíš jako záložní konečnou a la pásmový provoz v silnějším centru a slabším konci.
Předimenzovaná Husova je vedlejší efekt, ale jo, souhlasím, že se to moc nehodí, nicméně jednou za deset minut to není tak hrozné. Asi by to chtělo nakonec posílit kapacitu vlaků na čtyřce a část problému by se tím vyřešila.
Mimochodem, přijde mi zvláštní, že jednou za čas (ne pravidelně) jede souprava Varií na dvanáctce a kapacita se tak posiluje delší soupravou jen na jedničce.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Další možnou variantou by mohlo být roztržení současné devítky na 2 linky obdobně jako při výluce na Miladě, jen s tím rozdílem, že linka od Juliánova by končila na sadech. Tedy Juliánov - Nové sady a Lesná - Milada - Moravák - Rooseveltova - nádraží - Česká - Moravák - Milada - Lesná.

Výhody:
+ snížení zátěže na 2. koleji u nádraží
+ zrušení zastávky u Tomáška směr nádraží
+ možnost různé přepravní kapacity na obou větvích
+ odpadnutí přenosu zpoždění z Táborské dál do města
+ relativně jednoduchá změna bez zásahu do vedení ostatních linek
+ uvolnění alespoň jedné větve trianglu před Tomáškem pro odstavování vadných vlaků

Nevýhody:
- Juliánov přijde o přímé spojení na Českou
- další zatížení 3. a 4. koleje u nádraží
- nutnost zachovat zastávku u Tomáška směr Moravák (nicméně zde lze vybudovat nástupní hranu a stanicující vozy ničemu nazavazí, takže by to až tak nevadilo)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Ono nejde ani tak o Českou, jako spíš o Hlavní nádraží, přesněji nástupiště u Grandu.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Proč vlastně Juliánov požaduje spojení na Českou - je tolik jiných oblastí, které spojení s Českou bez přestupu nemají (Řečkovice, Modřice, Líšeň, ...)...
Podle mě je v Brněnské síti hodně velké +, že všechny linky jedou přes Českou nabo Hlavní nádraží (nebo přes oba uzly). Tak se dá v podstatě s jedním přestupem cestovat z kamakoliv kamkoliv v rámci tramvajové sítě. Jsem rád, že i ostatní linky nejsou nějak politicky tlačeny do obou uzlů - třeba jednička (kvůli Řečkovicím) by jela přes Českou a Svoboďák, pak teprve Hlavní nádraží atd., šestka kvůli královopolskému nídraží by jezdila přes Maliňák, Hlavní nádraží, Svoboďák a pak pak teprve Česká, Šilingrák...
Vážně by mě zajímalo, co Juliánovské tak táhne na Českou, když na Hlavním nádraží mají podobný výběr cílů.


Offline
Uživatelský avatar

3695
08 čer 2005 23:12
peno píše:
Hlavním problémem tohoto vedení by mohla být ztráta přímého spojení z Juliánova na Českou

A to je právě to, proč je vedení linek 9 a 11 dnes tak zkurvené. Dokud se tohoto politického požadavku nezbavíme, tak to prostě líp udělat nepůjde.


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Někomu můžou 4 a 9 v centru vadit, na druhou stranu i tyto linky přispívají k tomu, že lidé do centra vůbec jezdí. Samozřejmě pro část z nás není problém dojít z Čáry, Maliňáku atp., ale na Svoboďáku i Zelňáku bývá poměrně velká výměna cestujících počas celého dne.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Cracatit: V té první variantě jsem tu současnou trasu nemyslel na Mendlák, ale samozřejmě celou trasu, tedy až k Ústřednímu hřbitovu, s tím, že ty současné posilové spoje na Mendlák by se přesunuly na d-9, kde by byly v K2. Ovšem s tím, že i tam by ve špičce jezdily až ke hřbitovu (jako je tomu ostatně i dnes na d-5).

Jinak ta d-4 je dána asi historicky, protože původně na ní byla sóla a ta by v deseti minutách nestačila. Po přesunutí zpět do centra se ale ukázalo, že sóla v této trase prostě nestačí (i když, ona už ta sóla občas nestačila ani před tím, ale jaksi to všichni ignorovali) a místo toho, aby někoho napadlo ta sóla jednoduše spojit do dvojčat a zkrouhnout interval na deset minut, raději nahradili sóla K2.

Jinak k tvému návrhu: To je politicky neprůchodné. Za prvé, bys omezil obsluhu centra jen na pracovní dny (a to říkám jako odpůrce tramvají v centru), za druhé, ukončit d-4 na Komenského náměstí by vyžadovalo kačeny, kterých jaksi není zrovna přebytek, za třetí, by se tím předimenzovala Husova (o čemž už jsem také psal, že tam prostě další linka jaksi nevleze) a také úsek Hlavní nádraží – Komárov (smyčka Zvonařka má být po přesunu tramvají na Dornych zrušena) a za čtvrté, by zůstala Údolní bez obsluhy. I když, to by mnozí obyvatelé těch vil tam třeba i uvítali sarcastic
A ta a-44/84, no to už tu právě také bylo, tenkrát v podobě a-45 a zrušilo se to právě s argumentem souběhu s tramvajemi. Navíc, toto vedení okružek by znamenalo i komplikace se zastavováním (a v případě 84 i ukončením) na Staré Osadě. Nemluvě o tom, že by tím zůstal úsek Tomkovo náměstí – Stará osada ve všední dny bez obsluhu, pokud bys tedy nezrušil t-27 a nevedl t-25 a 26 opět přes Starou osadu, za což by tě také mnozí neměli rádi.

Prototyp401: Zrovna d-4 má největší problém právě v tom centru, ale troufnu si říct, že i tam by dvojice po deseti minutách stačily.
Jinak je pravda, že v žádné lince (snad s výjimkou d-10, ale ta je na jinou debatu), není kapacita nazbyt. Ale problém je, že posilování nenaráží jen na peníze, ale i na propustnost tratí a ne vždy preference pomůže. Proto právě na d-1 se DPMB vydal cestou zkapacitnění souprav, ale ani to jaksi nejde do nekonečna. Jediným systémovým řešením je posílit tramvaje vlaky, tedy postavit SJKD.
Jinak já si troufnu říct, že o přepravních proudech v Brně mám dobrou představu a nemaluju to od stolu. Snažím se co nejvíc zachovat současné proudy a posílit ty, o kterých vím, že nestíhají (což je právě ta d-8).

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Cracatit píše:
Proč vlastně jezdí čtyřka tak často, co je v pracovních dnech tím hlavním důvodem?

Já myslím, že tím důvodem je to, že s ní jezdí hodně lidí?
Já teda nevyužívám d-4 pravidelně, ale párkrát do měsíce s ní jedu v různé časy z Hlavního nádraží na Náměstí Míru a nestalo se mi, že bych měl pocit, že by jela poloprázdná.
Navíc jak pravidelně píše Naxashi - téměř žádná linka nemá nějak volné kapacity na to, aby se do ní hromadně mohli přesunout lidi z aut, což je chyba, a je třeba si přiznat, že sice řešíme, jak dostat lidi z aut, ale zároveň jim nemáme co nabídnout. Nelze čekat, že se lidi přesunou do MHD, když ví, že to jezdí nacpané. To by město muselo připlatit a ukázat, že to myslí vážně a že nabízí dostatečnou přepravní kapacitu pro všechny [nákup nových vozů, stavba nové vozovny (eventuelně výrazné rozšíření Pisárek na úkor výstaviště), zahuštění intervalů, větší preference MHD (alespoň tramvají) atd.]... to je skutečný problém. Jezdím každý den a prázdným vozem jsem nejel ani nepamatuju (naposledy před rokem a půl, když jsem jel v 4.45 z Technologického parku, kdy vyjíždí vozy těsně za sebou na své linky po trase d-12, jinak každý den jezdím d-1 a když přijede 2xT3, tak jsem se tam v ranní špičce několikrát nevlezl - a to už na zastávce Tylova ve směru do centra a čekal jsem na soupravu Varií).

Ad přepravní proudy a návrhy linek - mně osobně současné linkové vedení pasuje (kromě d-9, která mi přijde opravdu nelogická) - a nedovolil bych si do toho vrtat takto od stolu bez znalosti největších přepravních proudů. Vždycky to někomu pasuje a někomu ne a nechtěl bych, aby se v Brně dělali experimenty, jaké dělá ROPID v Praze, kde čtu a změnách 4x do roka.


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Kdyby to bylo na mně, vykašlal bych se na devítku na Svoboďák. Vedl bych ty linky asi takhle:
D-4 Komenského nám. Šilingrovo nám. hl. nádraží (3. a 4. kolej) Masná - Geislerova (- Juliánov)
D-9 Lesná - Jugoslávská - Dětská nemocnice - Malinovského nám. - Zvonařka (- Komárov)
D-11 (pracovní dny 9 - 19 h) Lesná - Jugoslávská - Cejl - hl. nádraží (1. a 2. kolej) - Zelný trh - Česká (Česká)) - Grohova - Vozovna Komín a ve špičkách do Bystrce na Rakoveckou.
Případně ještě varianta druhá k té jedenáctce, točit každý druhý spoj jako při výluce Milady Horákové po centru a z Malinovského nám. zpět, točit ji už na Malinovského náměstí rovnou bez vazby na nádraží mi přijde jako ptákovina a na Komenského náměstí toho taky moc končit nemůže.
No a na závěr ještě k tomu spojení se Starou osadou ze ŠČ, vykašlal bych se na šaliny a přetrasoval 44/84 na souběh se šalinou, tj. Štefánikova čtvrť - Venhudova - Jugoslávská (D-3 před lékárnou) - Vojenská nemocnice - Stará osada, trvale bez ohledu na výluku Tomkovo náměstí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Peno: tu první variantu s D-5 v dvojčatech jsem nepochopil, proč dvouvozové soupravy po 10 min/celodenně jen na Mendlák? Trochu vožení vzduchu, ne? To už mi přijde mnohem rozumnější posílení kapacity D-2 z Ústředního hřbitova. :smile:
Třináctka mi nepřipadá jako blbý nápad, ale spíš bych byl pro první variantu místo posilové desítky a každou druhou z Juliánova, ne jen z Geislerovy, po Švermovu bohatě stačí. :smile:
Proč vlastně jezdí čtyřka tak často, co je v pracovních dnech tím hlavním důvodem?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
K2 jezdily do Juliánova během výluky M. Horákové a problémy tam s tím, pokud vím, nebyly. Pětiminutový interval ve špičce je tam hlavně pro to, aby byly reálné proklady mezi d-8 a d-13 v úseku Životského – Švermova, ne jako dnes, kdy přijedou dvě narvané d-8 a za nimi d-10, která veze akorát tak vzduch. I když, kdyby bylo po mém, tak bych tu d-13 z tohoto návrhu vedl až do Lískovce, ale to už by na té trati bylo poněkud těsno, kdyby se tam měly vlézt v pětiminutových intervalech d-6, 8 i 13. Samozřejmě, je možné debatovat i o ukončení každé druhé d-13 ve špičce na Životského, prodloužení intervalu na 10 minut celodenně a/nebo kapacitnějších tramvajích. Alternativně mě ještě napadlo toto:
13: Juliánov – Starý Lískovec 10 minut, dvojčata
14: Novolíšeňská – Švermova 10 minut, pouze ve špičkách pracovních dnů, K2
Ale samozřejmě, zácpy na Táborské nic z toho nevyřeší, spíš naopak, ještě je to umocní, když tam budou tramvaje navíc.

Vedení d-13 z druhé varianty po Husově mě také napadlo, ale myslím, že Husova na takový provoz bohužel není připravena. To by tam teprve vznikaly zácpy, kdyby se tam přidala další linka, byť jen v desetiminutovém intervalu. To bych to možná spíš vedl po Rooseveltově, ale tím zase narážíme na odpor Juliánovských k zastávce u Grandu :roll:
A možná právě to, že v DPMB už nechtějí o d-13 ani slyšet, je důvodem toho, že máme d-9 v naprosto šíleném vedení :-x

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Dovolím si sem přesměrovat debatu o vedení d-9 z DPMB v tisku. Ona ta d-9 je vedena přes Masaryčku hlavně proto, že přes Šilingrák by to z Lesné na nádraží byla ještě větší zajížďka, než teď. Ono by to ale chtělo kompletně přetrasovat linky v této oblasti. Já bych na to asi šel takto:

4: Obřany – Cejl – Malinovského nám. – Rooseveltova – Česká – Nám. Míru 10 min. celodenně, K2
5: Současná trasa, ale 10 min. celodenně ve dvojčatech
9: Lesná – M. Horákové – Česká – Mendlovo nám. – (Ústřední Hřbitov) 10 min. pouze v prac. dny, K2
11: Lesná – Cejl – Malinovského nám. – Hlavní nádr. – Nám. Svobody – Veveří - Bystrc 10 minut, dvojčata
13: Juliánov – Hlavní nádr. – Švermova 5 minut špičky, 10 minut sedlo a víkendy, K2

Hlavním problémem tohoto vedení by mohla být ztráta přímého spojení z Juliánova na Českou a z Obřan a Nám. Míru (a potažmo i z M. Horákové) na nádraží a také prodloužení intervalů ve Štefánikově čtvrti, Obřanech, na Nám. Míru, a mimo špičku také do Juliánova, ale myslím si, že ani v jednom případě by to nebyl vyloženě problém. Výhodou by myslím byla hlavně celodenní posila d-8. Samozřejmě, bylo by to také za cenu zrušení současných posilových spojů d-10, které by v tomto vedení postrádaly smysl. Další výhodou je přímé spojení Minské, Horovy a Veveří s nádražím, což by možná mohlo ulevit i d-1. Ale hlavně by to ulevilo kolejím 1 a 2 u nádraží.

Možná bych ještě alternativně navrhl novou linku:
7: Štefánikova čtvrť – Jugoslávská – Stará Osada 10 min., špičky prac. dnů, přejezdy z 3 a 5
Hlavní smysl této linky by byla posila d-3 a 5 ve špičce ale hlavně zajištění rychlého spojení Štefánikovi čtvrti a Staré Osady, kterou, co si budeme nalhávat, v zácpě uvíznuvší a-44/84 nikdy nezajistí.

Druhá varianta, mnohem radikálnější, by byla tato:
4: Obřany – Cejl – Hlavní nádr. – Nám. Svobody – M. Horákové – Štefánikova čtvrť 10 minut, K2
5: Nám. Míru – Česká – M. Horákové – Štefánikova čtvrť 10 minut, K2
9: Lesná – Cejl – Rooseveltova – Česká – Mendlovo nám. – Ústřední hřbitov 10 minut, prac. dny, K2
11: Lesná – M. Horákové – Rooseveltova – Hlavní nádr. – Švermova 10 minut, dvojčata
13: Juliánov – Hlavní nádr. – Nám. Svobody – Česká – Veveří – Bystrc 10 minut, dvojčata

Opět, Nám. Míru by přišlo o přímé spojení na nádraží a zvýšily by se intervaly z Nám. Míru, Obřan a Juliánova (tentokrát celodenně), ale opět přímé spojení Veveří, minské a Horovy s nádražím, zůstává i spojení M. Horákové s nádražím, i když po Rooseveltově, Obřan a Juliánova s Českou (i když v případě Obřan je to za cenu zastávky a Tomáška) a posila z nádraží na Švermovu (ale jen desetiminutová celodenně a ne z Životského). Bohužel by se neulevilo kolejím 1 a 2 u nádraží.

Každá varianta má svá pro a proti, ale celkově vzato by to mohlo být lepší řešení, než současný stav, který nejen zatěžuje koleje 1 a 2 u nádraží ale hlavně prodlužuje cestu z Lesné na nádraží.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Já mám strašně rád komentáře typu “naše MHD je ultraluxus a nehorázné plýtvání“. Prosím vás, zkuste si někdy vejít mezi auta do některé z kilometrových kolon v Brně a dotyčných řidičů OA se zeptejte, jestli považují naši MHD za vysoce luxusní, rychlou a až tak skvělou, že se zbytečně plýtvá. :-) P.S.: včera ráno byla Rybnická ucpaná přibližně od zastávky Raisova až do Pisárek. A nebylo to sněhem ani žádnou nehodou. Tohle je pravidelný stav v mnoha místech po Brně. Každým rušením a “účelným šetřením“ si zahráváte s ohněm, a to doslova. Tohle je třeba si uvědomit.
Taky mám strašně rád takové ty aktivisty, kteří stále propagují ukončování autobusových linek (slučování dvou v jednu) v Komárově. To jsme tu už měli a krutě se to neosvědčilo. Nebo si to snad už nepamatujete? Souběh s tramvají je na nic, stejně jako celá doprava v této oblasti. To je tak, když se 50 let staví, staví, staví..... “a ta doprava se však nějak zvládne“. Tady máte výsledek.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2490
28 lis 2007 23:00
Brno
xxx píše:
V mém návrhu.


Jsem opravdu rád, že jen v návrhu.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
2792
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No ale z toho návrhu vyplývá, že a-69 by nezajížděla na Ukrajinskou a místo toho by tam zastavovala a-E50.
Což ale znamená, že Ukrajinská by byla mimo špičku pracovních dnů zcela bez obsluhy.


Offline
Uživatelský avatar

2539
13 črc 2009 13:42
V mém návrhu.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2490
28 lis 2007 23:00
Brno
xxx píše:
Haluza asi mluvil o E50.
Jenže můj návrh šetří vozokilometry po zbytek týdne, kdy 69 nezajíždí na Ukrajinskou. Zadruhé je stávající víkendový stav linky 60 dost neatraktivní a zatřetí by 60/61 byly o víkendu v sólech.


To jsem nepochopil, kdy 69 nezajíždí na Ukrajinskou?

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Sóla vs klouby - ono je spíš nedostatek řidičů než nedostatek vozů, takže ono je výhodnější poslat 1 kloub místo dvou sól...


Offline
Uživatelský avatar

2539
13 črc 2009 13:42
Haluza asi mluvil o E50.
Jenže můj návrh šetří vozokilometry po zbytek týdne, kdy 69 nezajíždí na Ukrajinskou. Zadruhé je stávající víkendový stav linky 60 dost neatraktivní a zatřetí by 60/61 byly o víkendu v sólech.


Offline
1074
09 lis 2006 18:16
P. Haluza: Tak předpokládám, že by ten bus jezdil mimo provoz expresu jen Bosonohy - nemocnice.

Ale já si myslím, že propojovat takový expres s lokální linkou je nesmysl kvůli velkým nepravidelnostem v provozu. Co z toho, že přijedu na Dunajskou rychle a bez problému šalinou, ale zároveň musím čekat na bus, který se sekl kvůli dopravní nehodě na okruhu. U okružek s tím člověk trochu počítá, ale toto přináší značná negativa. Navíc budete muset svazovat interval linky 69 s tímto expresem. Pokud se ukáže, že ho potřebujete posílit nebo naopak utlumit, tak máte problém.
Ale obecně Tinův návrh se mi líbí víc v tom, že je reálnější. Nezvyšuje totiž vozokilometry a řekněme zachovává stávající vazby.
Návrh xxx už zvedá vozokilometry jen tím, že o víkendu zavádí linku 61 po 20 minutách. Tedy v souběhu s linkou 60 interval 10 minut, který je absolutně zbytečný v částech trasy, kde je souběh obou linek. Ale hraniční tam, kde jedou zvlášť.

Nicméně z mého pohledu je ideální ukončení linky E56 u snad brzy vybudované železniční zastávky ve Starém Lískovci s přidáním pouze zastávky Osová a nové konečné. Případně jak tu už zaznělo na Dunajské, protože přináší chybějící rychlé spojení Dunajská - nemocnice, napojení expresu na regionální linky a možnost přestupu mezi E50 a E56, ačkoli toto využije asi málo lidí.


Offline
2792
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
A on ten expres, který by zastavoval na Ukrajinské, jezdí celodenně i o víkendech? Nějak jsem si nevšiml...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6326 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 254  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 dub 2024 06:40
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]