Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 40 z 722    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 722  Další
Autor Zpráva
Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Antirez: Výborný nápad. To by je naučilo. A uspořené peníze využít na posílení dopravy všude jinde.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
122
23 čer 2014 12:31
To už je snad diagnóza, na Lesné jsou proti jakémukoliv prodloužení tramvají. :lol:

Osobně bych navrhoval preventivně zrušit i úsek Zemědělská - Čertova Rokle, ať jsou spokojení. A-46 omezit na základní interval 30 minut ve špičkách a 60 minut mimo špičky, a-57 expres bez zastávek na Lesné. Pak by tam možná i zapnuli mozky. :dancing:


Offline
7184
27 úno 2010 07:40
Nebudu se opakovat.


Offline
2715
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Na Lesné zase někdo upadl na hlavu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6606
21 pro 2005 17:01
Petice proti nové trati na Lesnou v Brně: Pomůže nám spíš trolejbus, říkají lidé


Offline
2715
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Neví, protože nezná technické pozadí. On jenom povolil testování/spolupráci se BVK, které ta ČOV v Modřicích patří. Jinak ten biometan se dá dovážet stejně jako klasický plyn v lahvích, když ho čistička neplní dostatečné množství. Trochu škoda, že to nevyšlo, přecejen těch deset busů by se každý den využilo, zvlášť v současné době, kdy zemní plyn stojí takovou raketu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2570
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
OndraS píše:
No, nešel by CNG autobus přestavět na benzín? :mrgreen:

Spíš mi přijde úsměvné totok:

Podnik také uvažoval o tom, že by autobusy mohly jezdit na bioplyn, ale proč nelze tuto surovinu brát z brněnské čistírny odpadních vod, Havránek neví.

Ahá, tak to je skvělé. Že se tím zjistilo, že ten bioplyn není furt k dispozici a i tak by to zajistilo pohon tak asi pěti autobusů. A tohle Havránek neví???

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
794
25 led 2006 09:46
Primátorku to zajímat nemusí, je možné, že už jí dlouho nebude.


Offline
2715
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Však od toho má podnig generálního, aby tyhle problémy zajímaly jeho, město sice platí za ztrátu a za vozidla, ale rada města jako podnikový orgán schvaluje to, s čím přijde Havránek, takže on by měl vypisovat soutěž na plyn a elektriku. A tím nehájím primátorku, která byla stejně většinu volebního období neviditelná, víc za ni plkal Kratochvíl jako náměstek pro dopravu. Stejnak za nitky tahal spíš on, než kdokoli jiný. Na druhou stranu mi připadá, že tohle zastupitelstvo nebylo tak strašlivý, jako bývalo za Ondatry s Kokotzianem (ODSČSSD jak za opičí smlouvy v devadesátkách).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1471
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No, nešel by CNG autobus přestavět na benzín? :mrgreen:

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2816
01 úno 2006 10:39
https://nasregion.cz/dopravni-podnik-v- ... ma-291755/


Offline
311
21 dub 2009 20:30
Cracatit píše:
ZGHK: A jak už tu zaznělo, 21 mld. je komplet na dráhy i vozidla,


To není pravda. 21 mld. Kč jde dotačně za celou republiku na tramvajové a trolejbusové tratě.
Na vozidla jde ze strukturálních fondů EU cca 7 mld. Kč. Opět pro celou republiku. Najdou se možná i jiné peníze, ale reálně to pro Brno bude představovat dotaci tak pro deset nových tramvají. Tedy z pohledu sedmiletky a potřeby peněz na obnovu vozového parku jde víceméně o dotaci v rozmezí statistické chyby.
A navíc, pokud bychom se na to dívali přísně formálně, tak dotace na vozidla by měla být pouze v případě, kdy dojde ke náhradě stávajících vraků ekologičtějšími (ať už si pod tím představujeme cokoliv) vozidly. Tedy prostá obnova kachen za škodovky by se do toho nevešla. Že to ve skutečnosti bude jinak je věc jiná:-).


Offline
2715
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
PVVS: Díky, tak Idnes myslíme ten stejný, co máš v poslední zprávě.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
https://zpravyzmoravy.cz/vedeni-brna-ne ... val-radni/
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/vlak-k ... pravy_zubr

Třebas.. On tenhle rozhovor byl ve více denících.


Offline
2715
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
PVVS a zdroj by nebyl? Já to pochopil tak, že město teď neschválilo, ale příště schválí, když Havránek milostivě přijde se zprávou, že třeba vyjednal úvěr u bank, nebo že se dohodl na delším kalendáři se Schade...
Do zákulisí nevidím, nejsem insider.
Kdyby podnik město trochu podpořilo, umím si představit klidně i kombinaci dluhopisů a úvěru od Evropské investiční banky, EBRD, nebo klidně i nějaké komerční bankovní instituce.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
Cracatit: Tohle moc na pomoc města nevypadá :
Citace:
Ředitel podniku Miloš Havránek proto před časem vyjádřil přání, aby město přispělo ze svého rozpočtu. Brněnští radní ale v týdnu tuto cestu neschválili. Požadují, aby si dopravce poradil sám.

„Dopravní podnik nás před každou dílčí objednávkou přijde informovat a my tak budeme znát i způsob profinancování nákupu. Jestli si vypomůže úvěrem z komerční banky, evropské investiční banky, nebo třeba pomocí dluhopisů,“ sdělil serveru iDnes.cz brněnský radní pro dopravu Petr Kratochvíl (ODS).



Hlavně ty úvěry..


Offline
2715
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
ZGHK: Na obousmerky město prachy dá, jenom ne jako jeden kompletní balík, aspoň tak jsem tu poslední zprávu z Idnesu o nutnosti pro Havránka chodit se zprávama na magič kvůli nákupu dalších 45T. A jak už tu zaznělo, 21 mld. je komplet na dráhy i vozidla, takže by to nemuselo být úplně beznadějné, záleží, jak se k tomu ostaví příští zastupitesltva na městě po komunálních volbách.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6606
21 pro 2005 17:01
Masarykovou ulicí projedou opět šaliny. Řády v Brně doznají i dalších změn


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
Ono je to i na vozovej park. A jak se postavilo město k obnově obousměrek , tak to víme všichni. Město prachy nedá, DP na to nemá ..


Offline
311
21 dub 2009 20:30
Cracatit píše:
Jasně, jenže i k těm 21 mld potřebuješ spoluúčast žadatele (měst a obcí nebo krajů).


No jistě, spoluúčast je 15% (respektive 19,5 % v případě rekonstrukcí).
Ale jde o to, že Brno Bude rádo, když na dotacích dostane takové 4 mld. Kč, což zhruba (spolu s vlastní spoluúčastí) odpovídá nákladům na Kamechy a Lesnou. Všechny ostatní investice minimálně do roku 2029 (novostavby i rekonstrukce) bude Brno hradit ze svého, takže úplně nerozumím tomu povzdechu, že zarážím investice, když jsou dotace. Kamechy i Lesná se přeci (zatím) nezarážejí...


Offline
2816
01 úno 2006 10:39
https://zdopravy.cz/do-brna-dorazily-pr ... ce-124659/


Offline
120
29 črc 2014 19:57
Cracatit píše:
... nepotkává s programovacím/rozpočtovým rámcem eurofondů, které bývají asi na šest let.

7.
Antirez píše:
A nebo že by už snad Škodovka v tomto směru na Havránka tlačila?

Pokud je smlouva skutečně postavena tak výhodně, očekával bych tlak poměrně brutální a spíše na vyšších místech.


Offline
2715
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně, jenže i k těm 21 mld potřebuješ spoluúčast žadatele (měst a obcí nebo krajů).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
311
21 dub 2009 20:30
Zlaťák píše:
Mě spíš zaráží že se zarazí investice do el. tratí v okamžiku kdy se směřují vsechny dotace (Doprava) do budování a rekonstrukcí právě těchto tratí. Kdy jindy dostavět chybějící infrastrukturu než v době, kdy na ni můžu dostat 85% dotace?


V Brně budou rádi, když z peněz, co budou do roku 2027 k dispozici, dokážou dotačně pokrýt stavbu na Kamechy a možná Lesnou. Víc peněz prostě není, pro celou republiku (včetně Prahy) je v OPD na tramvaje a trolejbusy necelých 21 mld. Kč


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Mně se to zdá jen jako tvrdý nátlak na politiky, aby začali něco dělat a situaci brát vážně, přičemž nikdo doopravdy nevěří, že by se situace až tak daleko mohla dostat. Taková lehce dramatická osvěta.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18040 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 722  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 čer 2024 03:46
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]