Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 791    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 791  Další
Autor Zpráva
Offline
466
14 úno 2014 15:19
Brno
Ty dnešní dvojice na Pisáreckých kurzech 2, 3 a 6 jsou adventní posily, nebo ty dvojčata dojíždí vozové kilometry?


Offline
546
25 říj 2019 10:12
Tohle nemůže průměrný cestující nikdy pochopit... Fakt to není moc přehledný a třeba značení linek 8, X a x8 té přehlednosti taky moc nepřidává. A do toho ta ďábelská poznámka: Podobná výluka se předpokládá také o následujícím víkendu 3. – 4. prosince 2022, kdy bude vyloučen provoz na opačné koleji. Podrobnosti budou zveřejněny.... sarcastic


Offline
2401
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak patnáct kousků na 25/26 by ten Mendlák mohl vzít, ne?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
471
13 čer 2004 23:04
No 26. je take vyluka na Mendlaku takze za 25/26/37 budou jezdit parcialni trolejbusy a autobusy. Otazka je kolik busu to vezme.


Offline
6450
27 úno 2010 07:40
Důvodem pro takové krkolomné řešení je co? Snaha šetřit naftu/plyn u autobusů?


Offline
2401
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tvl, to zní jako dobrej kolotoč. :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2732
01 úno 2006 10:39
Brno
JJ přesně tak to bude, ten co pojede na Lískovec zajede do smyčky, pustí X do města, vycouve zpět a pojede dál na Lískovec. Tam se předělá na X a pojede na Celní po levé koleji té z centra, z Celní na Hřbytov režijně. Tu jízdu v protisměru vždy zajistí druhý řidič. Od UH jako 8 na Líšeň. A ten co bude jezdit mezi Vsetínskou a Novými Sady, pojede zpět na Vsetínskou režijně. Tam budou dva řidiči.


Offline
Uživatelský avatar

407
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
V idosu už je jízdní řád a v X:X0 jsou odjezdy ze Švermovy na obě strany, takže jedna z šalin bude muset zajet / nacouvat do smyčky, pustit druhou a zase vycouvat / najet a pokračovat. Ovšem v obou směrech je jízdní doba Běloruská - Osová 2 minuty, rezervu tam moc nenechali. Ale krátká pauza (12 minut) by mohla být klidně i v Lískovci, když se bude jezdit střídavě na jednu a druhou kolej ve smyčce.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

6664
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Máte někdo podrobnější informace, jak bude probíhat výluka do Lískovce na koleji z centra? Při intervalu 10 minut přijede linka 8 do Lískovce, bez pauzy bude pokračovat jako X na Celní (teoreticky by se to mohlo stihnout) a pak režijně k ústřednímu hřbitovu, kde bude mít řidič pauzu?


Offline
Uživatelský avatar

9166
10 čer 2004 11:19
Ale škoda, že se z kruháče nedá jet dolů. Mohla to bejt krásná trbusová x8.


Offline
2732
01 úno 2006 10:39
Brno
A nebylo to namrzlé? Místama to nad ránem dost klouzalo, já jel s busem ze Šlapanic a byla to síla.


Offline
Uživatelský avatar

2377
13 črc 2009 13:42
Brno-Veveří
Co tam proboha nacvičoval?


Offline
48
15 črc 2021 23:22
PvvS píše:
Podstránská aktuálně
Foto z FB


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

9166
10 čer 2004 11:19
Podstránská aktuálně
Foto z FB


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7565
17 pro 2006 22:32
Brno
Něco kutali u zastávky Bílá hora a nad smyčkou Novolíšeňská...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Offline
Uživatelský avatar

9166
10 čer 2004 11:19
mnadenicek píše:
Nevíte, kde a proč se budou měnit klejnice mezi Krásnýho a Novolíšeňskou?

Tak komplet celej úsek se měnil a teď 17.11-20.11 prej zas nějaký drobnosti.


Offline
6450
27 úno 2010 07:40
miropiro píše:
DPMB nic nehlásí. Tak asi následky vyřešeny rychle.

Trvalo to přes hodinu, cca 5:20 - 6:45.


Offline
383
24 lis 2017 11:40
Nevíte, kde a proč se budou měnit klejnice mezi Krásnýho a Novolíšeňskou?


Offline
Uživatelský avatar

2510
05 úno 2007 18:12
Brno, Haškova
Robert píše:
Solidní průser u Mendláku. V době, kdy vyjíždějí šaliny z vozovny, spadl sloup TV, a trať je neprůjezdná.

DPMB nic nehlásí. Tak asi následky vyřešeny rychle.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
6450
27 úno 2010 07:40
Solidní průser u Mendláku. V době, kdy vyjíždějí šaliny z vozovny, spadl sloup TV, a trať je neprůjezdná.


Offline
383
24 lis 2017 11:40
Ondra K.: Teď to nemyslím nijak konkrétně, do toho bych nerad zabředl, ale nevolí se zastupitele skrz dopravu zvlášť, ten výběr polilitů probíhá i na základě jejich postojů/výsledků v jiný kategorií než doprava a ruku na srdce krom nějakých kvaziobjektivních pohnutek tajky hrají velkou roli i ty subjektivní. Zkrátka interpretovat výsledky voleb takto z hlediska dopravy mi přijde trochu zcestné. Představa, že budu volil někoho jen na základě deklarové snaze pohnout s dopravou v Brně je divná.


Offline
Uživatelský avatar

2510
05 úno 2007 18:12
Brno, Haškova
Z Twitteru DPMB: DPMB má zajištěn plyn na rok 2023. Podařilo se ho vysoutěžit na komoditní burze od společnosti ČEZ ESCO.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6021
11 dub 2010 15:05
Juliánov
TMB píše:
Bohužel si myslím, že bez nějaké restrikce to nepůjde. Snad někde ve Švýcarsku mají do centra města povolený vjezd pro limitovaný počet automobilů a při jeho překročení tam další nepustí.
Je to logické, protože kapacity komunikací a parkovacích míst je omezená. Ovšem to předpokládá politickou vůli a formu restrikce by museli připravit opravdoví dopravní odborníci.
Sám jsem zvědav, jak dopadne snaha o omezení IAD před nádražím. Ale když jsem nedávno koukal na volební slogan jisté strany, tak tam byla jen parkovací místa a průjezdné Brno. Ale jak to zařídí, to neřekli.
A logicky musí nabídnout kvalitní MHD - krátké intervaly, přiměřené obsazení vozidel, odpovídající vytápění / klimatizace.
Teď jem byl v Bělehradu - MHD sice pro šotouše zajímavá, ale úroveň hrozná - tramvaje, trolejbusy prorezlé, interiér špinavý, zastávkové jizdní řády neznají, intervaly náhodné. Ale ta KT4 aspoň pěkně topila. A v ulicích ve špičku kolony aut všude a mnohem horší jak v Brně, to se prostě musí vidět. Taky vysílali ve zprávách, že v Bělehradu i většině srbských měst jsou nejhorší hodnoty znečištění ovzduší v Evropě. Tak tam snad dojít nechceme. Ale holt musí mít politici odvahu to obhájit.

Dle mého prozatím chybí to nejdůležitější co musí být na počátku - společenská poptávka po změně. Až bude dostatečný počet občanů - voličů chtít zásadní změny v dopravní politice města, teprve pak může přijít nějaký politik, který bude mít danou věc v programu a bude mít zájem a vůli ji prosazovat.

Z výsledků posledních komunálních voleb celkem vyplývá, že lidi s aktuálním stavem dopravy ve městě souhlasí, nebo je jim to jedno.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1279
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Ano, E50/50 byly zasekaný, ale takový zpoždění tam není každý den. Mimo jiné v pátek měla zpoždění přes půl hodiny i třeba 30 a to je co říct, když tam bylo zpoždění skoro dvojnásobný, než je délka celé trasy. Ale u okružek by mělo dojít k přetrasování, minimálně v době nejjitenzivnejsích prací na Tomkáči. To její zpoždění ani není pravidelný, jeden bus třeba přijede s 5min a ten další má hned 20. A pak na bus na Jundrov čekáte třeba půl hodiny (na 67 také spoléhat nelze). A to nepočítám, že v ten pátek jsem jel z Tržní na Lesnou téměř hodinu a půl.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
703
25 led 2006 09:46
Bohužel si myslím, že bez nějaké restrikce to nepůjde. Snad někde ve Švýcarsku mají do centra města povolený vjezd pro limitovaný počet automobilů a při jeho překročení tam další nepustí.
Je to logické, protože kapacity komunikací a parkovacích míst je omezená. Ovšem to předpokládá politickou vůli a formu restrikce by museli připravit opravdoví dopravní odborníci.
Sám jsem zvědav, jak dopadne snaha o omezení IAD před nádražím. Ale když jsem nedávno koukal na volební slogan jisté strany, tak tam byla jen parkovací místa a průjezdné Brno. Ale jak to zařídí, to neřekli.
A logicky musí nabídnout kvalitní MHD - krátké intervaly, přiměřené obsazení vozidel, odpovídající vytápění / klimatizace.
Teď jem byl v Bělehradu - MHD sice pro šotouše zajímavá, ale úroveň hrozná - tramvaje, trolejbusy prorezlé, interiér špinavý, zastávkové jizdní řády neznají, intervaly náhodné. Ale ta KT4 aspoň pěkně topila. A v ulicích ve špičku kolony aut všude a mnohem horší jak v Brně, to se prostě musí vidět. Taky vysílali ve zprávách, že v Bělehradu i většině srbských měst jsou nejhorší hodnoty znečištění ovzduší v Evropě. Tak tam snad dojít nechceme. Ale holt musí mít politici odvahu to obhájit.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19771 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 791  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 lis 2022 02:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]