Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 40 z 719    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 719  Další
Autor Zpráva
Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ovšem Vranov není Brno, takže "tam to nevadí", a Útěchov má taky počet obyvatel poněkud málo na to, aby tam byl hustší interval. Víkendové posily jsou kvůli turistům, to je zas něco jiného. To je to stejné jako Mariánské údolí.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Když se tu takhle dohadujete, tak nezapomeňte na (z pro mě stále neznámého důvodu) všemi zdejšími oblíbený Vranov a Útěchov. Tam jim to jezdí jednou za věčnost a ještě ke všemu nepravidelně.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ne, Dvůr v lese byla pouze ukázka toho, že není Brno jako Brno. Takže argumentovat tím, že přece interval 30 minut nee, protože jsme v Brně, je poněkud vedle.
Koneckonců letiště je taky v Brně a taky má interval 30 minut. No a co? Interval se snad řídí počtem obyvatel a poptávkou.
Takový Újezd u Brna je město, má víc obyvatel než Bosonohy, ale o víkendu má interval 2 hodiny. Takže klid.


Offline
122
23 čer 2014 12:31
Pochybná argumentace je spíš ten příklad s Dvorem v lese. Je spousta okrajových částí Brna, obydlených, které obsluhuje jediná autobusová linka a jsou teď o víkendech na 30 minutách celý den. Takže tak... Ze svého okolí vím, že nejsem zdaleka jediný, kdo s pravidelným používáním MHD nadobro skončil. Takže si klidně dál slovíčkařte a pro mě za mě dál můžeme intervaly natahovat.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Antirez píše:
Interval 30 minut o víkendu ve městě velikosti Brna je skutečně tragédie.


Takhle, prosím, ne. To je demagogie. Položím protiargument se stejnou logikou. Dvůr v lese -- pořád jsme v Brně, jakoupak tam má obslužnost a interval?
Takže používejme hlavu, přece nemůžete srovnávat okrajovou část s pár stovkami obyvatel a centrum města.
Nejsem příznivcem současného stavu, ale ani trochu se mi nelíbí ta pochybná argumentace, kterou tu předvádíte.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Včera jem si u zastávky Vozovna Komín všimnul jednoho duchaplného předvolebního plakátu "Linky 44, 67 , 84" MUSÍ zůstat v Jundrově. Zase nějaká Spolu (s ODS).
To mi připadá tak stupidní jako třeba "Zítra MUSÍ vyjít Slunce". Nebo opravdu připadají v úvahu nějaké místní změny linkového vedení po dokončení VMO?


Offline
122
23 čer 2014 12:31
To, co poslední dobou dělají v Brně s MHD, je vážně katastrofa. Samozřejmě to jde za městem, ale ty kecy Havránka jsou za mě na jeho odvolání. Interval 30 minut o víkendu ve městě velikosti Brna je skutečně tragédie.

Také jsem denně jezdil do práce MHD, ale poslední dva roky už jen autem, protože od doby covidu jen větší a větší omezování a prodlužování intervalů, už to bylo neúnosné a z auta zpět do MHD to půjde těžko. Kapacitnější soupravy na pár linkách, ale při delších intervalech, nikoho zpět nenalákají.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Fakt, že MHD nevyužívám, mě rozhodně nijak netěší, spíš naopak. Ale město si za to může samo.

Na současné situaci mě nejvíc štve ten přístup politického vedení města a vedení DPMB, kdy se vypráví pohádky o tom jak se MHD nezhoršila. Kdyby se na rovinu řeklo, že vzhledem k růstu nákladů se jezdí to co je město ochotno zaplatit, tak to sice naštve, ale nedá se proti tomu nic moc říct.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Cracatit píše:
Jojo a to si říká šotouš, jezdí autem a na kole. :mrgreen:
Ještě k těm kolům, Brno je skoro placka, když nemusíš jet na Vincky nebo do Kohoutek, i do Žebětína se dá jet skoro po rovině, takže elektrický kola člověk potřebuje jen někde.
A k těm tandemům, spíš jsem to myslel jako srandu, ale jestli tenhle návrh někdo zvedne, tak budu pro.
Jenom teda nevím, kam bych u takové jízdy dal psa, aby běžel vedle kola, na to není město moc vhodnej terén. :)

Nebo na Lesnou nebo na Líšeň. Do Žebětína to sice je relativně po rovině, ale za cenu objížďky. Ale to jsme trochu uhnuli z debaty.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jojo a to si říká šotouš, jezdí autem a na kole. :mrgreen:
Ještě k těm kolům, Brno je skoro placka, když nemusíš jet na Vincky nebo do Kohoutek, i do Žebětína se dá jet skoro po rovině, takže elektrický kola člověk potřebuje jen někde.
A k těm tandemům, spíš jsem to myslel jako srandu, ale jestli tenhle návrh někdo zvedne, tak budu pro.
Jenom teda nevím, kam bych u takové jízdy dal psa, aby běžel vedle kola, na to není město moc vhodnej terén. :)

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Honza P píše:
Taky jsem si zvykl od března do října jezdit na kole. Ušetřím tím půlroční šalinkartu, nemačkám se v šalině, moc mi neujede před nosem, nečekám v kolonách.

Přes sezónu jezdím taky na kole. Zbytek roku pak autem.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Ještě bych k těm špekům přidal...

Magistrát argumentuje i hustou sítí zastávek v docházkové vzdálenosti domů, vyšším podílem vozidel s tišším provozem, rostoucím počtem bezbariérových vozů nebo spokojeností cestujících. Ta za poslední čtyři roky podle průzkumů společnosti Kordis, koordinující integrovaný dopravní systém celého kraje, neklesla pod 90 %.

Může mi prosím někdo říct, jak se měří ta spokojenost? Nějakými průzkumy? Že KORDIS když posílá ty svoje novinky, někdy nepošle odkaz na nějakou anketu vyplnitelnou na internetu?

Cracatit píše:
Ještě by byla sranda, kdyby někdo zavedl sdílený tandem kola, že by tuhle výhodu neměli jen obyčejní cyklisti.

Technicky vzato, proč ne. Ve Varšavě sdílená tandemová kola byla jednu dobu nabízena. Ale u města typu placka to chápu, v Brně by to asi vadilo, spíš pokud by kola byla sdílená na elektřinu, tak už by to něco udělalo. A sdílená elektrokola tu v ČR máme už taky, respektive i ve Varšavě.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ještě by byla sranda, kdyby někdo zavedl sdílený tandem kola, že by tuhle výhodu neměli jen obyčejní cyklisti. Pilota by mohl dělat revizor nebo někdo z městské policie, že by se trochu provětrali. :mrgreen: Pak bych i já mohl vynechat šalinu po městě, hehe.
Jinak jsem četl ten Irozhlas a mají článek fakt pěkně zpracovanej i se statistikou a grafama, dokonce zapojili i www.jrbrno.cz
Nejvíc mě pobavila alternativní realita, ve které žijou lidi z magiče, kterým vůbec nedochází, že stačí maličkosti, aby město nebylo zahlcený osobníma autama přepravujícíma jednoho a půl člověka.
No a pak mě pobavil generální Havran sarcastic Prý o víkendu nikam nespěcháte a můžete se opřít o zábradlí a pozorovat modrou oblohu. Si fakt dělá kozy. sarcastic :k

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
124
18 srp 2019 17:01
Taky jsem si zvykl od března do října jezdit na kole. Ušetřím tím půlroční šalinkartu, nemačkám se v šalině, moc mi neujede před nosem, nečekám v kolonách.


Offline
114
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Já od změny víkendových jř jezdím po městě na sdílených kolech a je to mnohem rychlejší a levnější než současná mhd


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Mně momentálně jen fakt mrzí, že nemám kam dát kolo. Prachy na něj snad i mám, a aspoň bych se dostal do formy. Mít tady tu možnost, dávno bych to udělal.
PvvS: Oni to na DP chápou, jen to ale nemůžou říct, protože to by znamenalo uznání porážky.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
V okamžiku, kdy mi večer ujede d-8 z nádraží a já jsem s přestupem na SO d-2 + a-55 v cíli stejně, jako s další d-8, tak je něco špatně. A to ještě mám tu možnost jet s přestupem. Leckde ta možnost není a při stávajících intervalech je používání MHD otřesný. Ty KT8 jsou otřes všude. I na té d-8, kde v rozmezí 5 zastávek vymetá 3 sídliště. Ale delší nebudou, protože DPMB a dílny. A to že to chlubení trojčatama, je jenom zamaskovaný to, že se žádný navýšení nekonalo, protože se vyřadilo dost T3 a místní T6 se naprasily do trojčat.

Jenže na DP asi nechápou, že když při delších intervalech nasdí delší vozy, tak to sice papírově vyjde kapacitou nastejno, ale celkově to dopravu zhorší a kdo může, tak si to zařídí jinak.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Skvělej článek. Ke konci jsou zajímavý věci.
„Brněnský magistrát nesouhlasí s tím, že by se rychlost a dostupnost hromadné dopravy za poslední čtyři roky zhoršila.“ Brněnský magistrát žije asi v jiné realitě. Těch paralelních je praktické ∞, takže je prakticky jisté, že není z téhle.
„ale vůbec není zohledněno nasazení velkokapacitních souprav a kloubových vozidel“ Osobně jsem si delších vozů všiml. Aneb, z krajně nevyhovujícíh délek jsme se hnuli na uspokojivé. Jenže pak čekáš na 1 a přijede ti KT8. To je jak pěstí do xichtu.
„Argument o delší čekací době a v případě přestupů tím pádem i delší jízdní době odmítá i generální ředitel. „Když tu otázku položíte takto, tak to vypadá, že dřív cestující přišel na zastávku a hned mu něco přijelo a teď je to tak, že mu minuty nebo desítky minut nic nejedete. To tak prostě není,““ Kámo. WTF? Ano, dřív, když to jezdilo častěji, tak při náhodném přijití na zastávku, mi to přijelo dřív. Teď? Lol. Ne. Je to fakt jednoduchá logika.
„Tak se opřete o zábradlí a dívejte se na krásnou oblohu. O víkendech lidé nemusí spěchat.“ A to si ze mě už děláš …, ne? Já mám fakt lepší věci na práci, než stání jak … na zastávce. Tohle je jeden z důvodů, proč o víkendu nikam nejezdím, protože mi je jasné, že současné JŘ jsou tak extrémně na …, že je skoro zaručeno, že budu někde 15 minut trčet. Já nevím, za tuhle větu bych mu nejraději dal pěstí. NIKDO nemá právo okrádat mě (nebo kohokoliv jiného) o čas. Je to neobnovitelný zdroj. Navíc, pamatuju si jeden citát, nevím od koho „plýtvat něčím časem je nejvyšší forma urážky.“ Jo, naprosto souhlasím.
„Semafory spravuje městská firma Brněnské komunikace. Ta už dříve uvedla, že preference je nastavená dostatečně“ Dostatečně je za 4, my potřebujeme výborně. Je to jediný levný způsob jak zlepšit MHD a přitáhnout lidi.
„…některé petice se nám totiž z vozoven ztratily…“ To je mi ale náhodička!

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/br ... 190500_jab


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Beru zpět, pamatuju si 45 po Bělohorské okolo roku 2005 a popletl jsem to, protože jsem jezdil právě občas i tou 25 v novém číslování. 145 jsem jezdíval z Hlinek na Lesnickou k babičce, takže to bylo mnohem dřív. Tou 45 jsem jezdíval až během střední školy.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Od kasáren rovnou na Vinohrady určitě ne. To tak možná kdysi dávno, kdy končila u Zetoru, ale pak přes Vinohrady jezdila dlouhá léta linka 72, ovšem trasovaná kolem Vojenské nemocnice a přes Starou osadu. Jestli se tady nepopletlo několik faktorů dohromady -- od kasáren nahoru a na Vinohrady (a Novolíšeňskou) jezdil trajf 145. :mrgreen:


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Já si zas nepamatuju, že by jela na Starku a k Dělňáku, ale asi to tak bude. Pro mě bylo důležitý, že dojedu na Novolíšeňskou a ráno na Rotreklovu ke škole.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Cracatit píše:
MNadenicek: Kloubák jezdil v poslední době na 45 Haškova - ŠČ - Židenice, kasárna - přímo po Rokytové na Pálavák a pak pod trajflem směr Novolíšeňská a po ní nahoru k radnici na Rotreklovu a od náměstí do Mariánského údolí.

45 jezdila z Lesné přes Kasárna, Starku, Dělňák a po Bělohorské kolem spalovny na Novolíšeň. Přes ty Vinohrady si to nikdy nepamatuju, možná někdy výlukově.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Další kosočtverec:
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/roz ... d=40406079


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Kolik upadení bylo evidováno v brzdící šalině?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17959 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 719  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 23:00
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]