Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2659 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 107  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 11 čer 2021 20:01 

Příspěvky: 99
Od: 30 říj 2019 16:42
Nevíte náhodou na jakou délku hrany se rekonstruuji zastávky Kartouzská (minulý rok) a Hrnčiřská?
Jestli je to na délku odpovídající soupravě 3xT6 (cca 48m) nebo jestli se počítá s delšími vozy?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 čer 2021 22:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2457
Od: 19 dub 2009 12:06
Bydliště: Brno
Někde v popisu té rekonstrukce smyčky to bylo, že je dělaná aby se tam vozy všech typů včetně EVO2 mohly míjet. Ale už je to řádnejch pátků a nevybavím si, kde jsem to četl.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 čer 2021 19:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 590
Od: 08 kvě 2008 15:15
Bydliště: Brno - Žabokvaky
Napsane ani potvrzene jsem to nikde nevidel a to jsem se parkrat zkousel ptat i tady na foru :) v popisech reko se vsude psala jen vymena koleji a troleji a bezbarierovost, o posunu koleji jsem nikde nic napsaneho nevidel...? Podle fotek to vypada, ze neco snad posunuli, ale tezko rict...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 čer 2021 18:14 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2457
Od: 19 dub 2009 12:06
Bydliště: Brno
Pokud vím, tohle byl hlavní smysl té rekonstrukce ne?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 čer 2021 18:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 590
Od: 08 kvě 2008 15:15
Bydliště: Brno - Žabokvaky
Našel jsem i fotky z rekonstrukce smyčky Komárov:
http://www.dsbrno.cz/rok-2021-brno-smycka-komarov/

Dokážete z toho někdo odhadnout, jestli se posouvala poloha kolejí tak, aby se mohly tram objíždět bez omezení (a ne jako doteď kdy po pravé nesmělo nic jet když na levé byla KT8)? Případně nemáte někdo info? :)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 čer 2021 15:05 

Příspěvky: 5703
Od: 27 úno 2010 07:40
Díky, pěkné.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 čer 2021 15:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 812
Od: 16 bře 2013 21:03
Bydliště: Bystrc, Černého
Na FB stránce Tramvaj Plotní.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 čer 2021 15:00 

Příspěvky: 5703
Od: 27 úno 2010 07:40
To zajisté, ale na jakém?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 čer 2021 14:55 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2122
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Tak už dneska na Plotní zavítala šalina.
Pěkné fotky jsou na Facebooku.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2021 15:27 

Příspěvky: 1735
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak toho se nebojím, že by na S43 došlo v tomhle desetiletí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2021 12:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3782
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
Ondrah98 píše:
Chtělo by se pesimisticky odpovědět " takže nikdy". Ale nejspíš by to mohlo souviset s tím, jestli se někdy dostaví chybějící rampy u vozovny tzn. přestaví Kníničská a posune se trať směrem k vozovně. Takže jsme zase u "nikdy". confused No třeba to bude jinak...


Kníničská v dohledné době max výměna povrchu, ale zásadnější přestavba určitě ne dřív, než se stavbou D43.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 13 bře 2021 12:02 

Příspěvky: 344
Od: 25 říj 2019 10:12
Chtělo by se pesimisticky odpovědět " takže nikdy". Ale nejspíš by to mohlo souviset s tím, jestli se někdy dostaví chybějící rampy u vozovny tzn. přestaví Kníničská a posune se trať směrem k vozovně. Takže jsme zase u "nikdy". confused No třeba to bude jinak...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2021 11:32 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2122
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Jo měla by pokračovat až na Veslařskou, ale kdy to je otázka.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 13 bře 2021 10:44 

Příspěvky: 344
Od: 25 říj 2019 10:12
xcav8: Moc pěkné video. Co mě ale zaujalo nejvíc, je autobusová zastávka na doprovodné komunikaci v čase 3:20. Ta doprovodná komunikace ústí akorát na rampu Bystrc -> Pisárky tj. do protisměru. Bude ta doprovodná komunikace někam pokračovat, aby ta zastávka dávala nějaký smysl? Nikde jsem to nenašel, ve všech vizualizacích ta zastávka je, ale nedá se z ní nikam dojet.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2021 10:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 143
Od: 12 čer 2020 15:02
Bydliště: Tam kde jezdí linky 5, 9, 46, 57, 84 a 44
A s tratí do Líšně? sarcastic


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2021 00:24 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2122
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Práce úspěšně pokračují: https://youtu.be/DE96jZLK-mI

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 bře 2021 14:56 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 251
Od: 31 led 2010 23:09
Nějaké novinky s tratí do Líšně?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 úno 2021 21:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8889
Od: 10 čer 2004 11:19
Myslím i tohle ... https://www.facebook.com/watch/live/?v= ... _permalink


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 úno 2021 01:41 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6553
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Bohunice
To video, o kterém mluvil Pvvs, je zde:
https://www.youtube.com/watch?v=LNe2L_-QB0c
Ale je to dost neaktuální, dnes už jsme úplně jinde.

Mezitím se objevila varianta B, která se i nakonec dostala do územního plánu.

Doporučuju skupinu na FB "Šalina na Vinohrady":
https://www.facebook.com/groups/803813063558808

Tam najdete nejaktuálnější info.

Nákres varianty, která je nakonec v ÚP, přikládám.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2021 19:43 

Příspěvky: 1735
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
XXX et al: Přestup na Halasáku má hlavní problém v tom, že musím přes světla. Takže přestup z okružky od Královopolské na devítku je tak zhruba na pět minut, když zrovna šalina neujede před nosem, záleží na víc proměnných, bezkolizní trasa tady prostě chybí. Trochu by pomohlo, kdyby šlo přestoupit bez těch světel, třeba kratší chůzí od Lidlu, pokud by zastávka šaliny do centra byla za křižovatkou a z centra zůstala tam, kde je, protože v opačném směru jen přejdu koleje a seběhnu kopeček, což dá tak dvě minuty, když moc.
ŠČ je lepší v tom, že stojí bus uprostřed, takže stačí při přecházení před stojícím busem na přechodu ohlídat jen směr od města a rychle dojít k šalině, což není ani na dvě minuty, ta vzdálenost je celkově menší, než na Halasáku už jen tím, že není záliv a staví se u ostrůvku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 10 úno 2021 18:53 

Příspěvky: 344
Od: 25 říj 2019 10:12
Možná širší, ale do takových ulic se prostě tramvaj v podstatě dostat nedá, takhle se stavělo před 100 lety. Viz případ Plotní... Zanořovat tunel někde u hřbitova s tím, že minimálně ten začátek bude muset být nejspíš vykopán a pak překryt (jako na trati do Kampusu) = rozkopat hřbitov, to by asi taky nešlo. Připadá mi to větší fantasmagorie než nápady pana Kunce. Smířil bych se s tím, že tudy (z SO na Vinohrady) prostě ne...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2021 18:38 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1835
Od: 07 dub 2006 09:03
Když není průchodné vést šalinu ze Starky Balbínovou - nedalo by se Meluzínovou? Ulice je širší a jako bonus by byla lidštější obsluha šimického Friedhofu (z d2 by se stala funebrácká linka sarcastic ). No a pak by nezbylo než jíž do tunelu. Samozřejmě realizace by byla možná až po zprovoznění VMO Rokytova.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2021 18:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8889
Od: 10 čer 2004 11:19
Doporučuju do Google zadat Tramvaj Vinohrady Kunc a shlédnout videa. Ke sledování doporučuju popkorn a nedoporučuju nic tekutého..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2021 17:23 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5808
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
FD píše:
A co sklon tratě? :-k

V horní části Líšeňské se počítá s tunelem.

MKzB píše:
Pořád v té oblasti vidím problém, že kdyby se něco horšího stalo na Křence, jako výbuch plynu před cca 15 lety, tak je celá oblast odříznutá.
Takže bych byl pro navržení nějaké, byť manipulační spojky se židenickou tratí, nebo postavení nějakého vozovenského zázemí někde v té oblasti.
Když vezmu v potas, že na Svatoplukově se kdysi trať zrušila kvůli autům, tak si nedovedu představit tramvajovou trať na Gajdošově. Leda jako manipulační jednokolejku uprostřed ulice, jako je vlečka k výstavišti, po které by se ráno a večer, když je klid, daly tramvaje převézt a to ještě za doprovodu dispečinku s modrými majáky.

Občas se mluví o nutnosti další tramvajové vozovny, pro kterou se nabízí místo v areálu Zetoru u tratě někde u tratě na Stránskou skálu. Je to průmyslová oblast, takže by neměla vadit snad ani Vodě z Tetčic.

Co se týče té navrhované podzemní tratě, prosím někoho znalejšího o nakreslení mapky.

Nutnou podmínkou realizace TT po Gajdošové je samozřejmě zprovoznění východní části VMO alespoň v úseku Rokytova - Černovická. Po odvedení tranzitu z Gajdošovy by s TT neměl být žádný problém. Mimochodem, na stavbě VMO bude záviset i ta samotná TT na Vinohrady, protože se bude napojovat v úseku líšeňské trati, který se bude kvůli MUK Novolíšeňská překládat do nové stopy a nivelety.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2021 15:43 

Příspěvky: 5703
Od: 27 úno 2010 07:40
Jo takhle. Marně jsem přemýšlel, na co bys na tom Halasáku přestupoval, max. s výjimkou šaliny na konečnou.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2659 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 107  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 13 čer 2021 21:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]