Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 66 z 720    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 720  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
No tak hranový přestup měli v době ukončení 59/509 v Komárově. To se mi právě líbilo. Přímé spojení na nádraží mají akorát teď kvůli výluce na Plotní. Pak to bude jezdit na Úzkou, pokud si to vydupají. To už mi ale fakt přijde mnohem lepší úrovňový přestup přes čtyřproudovku.


Offline
7104
27 úno 2010 07:40
Ale furt ta tvoje pakáž měla přestup hrana-hrana na šalinu, dokud jezdila, nebo přímé spojení na nádraží. A ne s přelézáním čtyřproudovky, ať už povrchově, nebo podchodem.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
A to té unii slepců nebo co je to za pakáž nevadí, že je ta 63 vyhodí za Tescem, odkud se ti slepci musí dostávat do centra složitě podchody mezi davy lidí, po schodech atd.? Nebo snad čekají, že ta 63 bude na hl. n. zajíždět věčně? Tady ty populisty z ANO, KDU, STAN apod. fakt "miluju".

Asi nejvíc se mi líbilo, když do Chrlic jezdila linka 59, která byla zkoordinovaná s linkou 509. Mám dojem, že o něco později 59 dokonce úplně zanikla a byla nahrazena zkrácenými spoji linky 509. Nebo tak nějak to bylo. Znalejší mě když tak opraví. Nejsem Chrličan. Každopádně je to vyhodilo přímo u šaliny.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Vždyť jsem říkal, že tohle přes Chrlice neprojde, ale přesto mi někteří nevěřili. No a pak je tu opět ono "Dopravní podnik s námi nekomunikoval", což už také v podobných případech začíná bývat koloritem, že se nejvíce postižená městská část z jednání pro jistotu vynechá a když se o tom konečně dozví, tak se prostě řekne, že na změny už je pozdě. Bylo tomu tak u Líšně, bylo tomu tak nejspíš i u Bystrce při současných výlukových opatřeních a je tomu tak i zde. Prostě typická zvůle moci. Co víc k tomu dodat.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1072
09 lis 2006 18:16
A už je to tady, čekal někdo, že se Chrlice neozvou po minulé bouři se zkrácením do Komárova?
https://www.brnan.cz/udalosti/chrlice-t ... e-lince-63


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Městská policie Brno píše:
Strážníci dopadli muže, který prý hodil pivní láhev na projíždějící autobus a rozbil okno u řidiče

Jízda hromadnou dopravou se v pondělí dopoledne proměnila v nepříjemný zážitek pro cestující na výlukové lince x6. Postaral se o to chodec postávající přímo uprostřed kruhového objezdu v Bohunicích. Když tudy autobus projížděl, znenadání se rozmáchl a hodil prý pivní láhev do bočního okna u řidiče. Skleněná tabule zhruba sedmdesát centimetrů vysoká a čtyřicet centimetrů široká se roztříštila. Řidič hned oslovil hlídku městské policie, která tuto lokalitu právě kontrolovala. Strážníci obratem zjistili, že nikdo z cestujících se nezranil a řidič s drobným poraněním na ruce ošetření nepožadoval. Muž, který údajně házel láhev, ale z kruhového objezdu kvapem odešel. Hlídce se ho zakrátko podařilo najít. Že jde o podezřelého, potvrdil řidič i několik svědků. Čtyřicetiletý muž s pivní lahví v ruce se hlídce k činu přiznal. Své chování nedokázal nijak vysvětlit. Byl neklidný, a i přes výzvy strážníků, aby setrval na místě, se snažil odejít. Poté, co náhle udeřil jednoho ze strážníků, skončil v poutech. Předběžná škoda na autobuse přesahuje deset tisíc korun, přivolaní republikoví kolegové si tedy případ převzali pro podezření z trestného činu


Přehled událostí ze dne 4. května 2021


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
něco o trolejbusech:
https://zdopravy.cz/brno-zrusilo-tri-so ... dan-80011/


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Však nahoře v Líšni jednu podzemku máš sarcastic

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/kd ... o-40357456

Už aby tu byla ..


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Domis píše:
Taková varianta už neměla žádné nevýhody, ale nebyla dále sledována, protože město argumentovala stále "Teskem" - viz screen z SP

Netvrdil bych žádné nevýhody. Přebírala všechny nevýhody varianty Petrov, pouze měla větší procento přímých kolejí a menší poloměry oblouků.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Svýho času se psalo o tom, že ten developer koupil Tesco za 830 až 850 mega. Otázkou je jestli by město vůbec mělo na takovou investici prachy a jestli by bylo schopno takový nákup obhájit.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
Jo, město to teoreticky mohlo koupit, ale obávám se, že okolnosti šly proti němu. Nebylo předkupní právo (proč by taky mělo být...), Tesco z toho potřebovalo vytřískat peníze a nejlíp hned, takže město by stejně vzhledem k rychlosti a možnostem hrálo druhé housle. Ale možná jsem v tomto jen zbytečně skeptický.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, já tím prodejem myslel období cca. před třemi roky, kdy Tesco stores opouštělo ČR a nabízelo svoje nemovitosti k prodeji, že koupil developer, je prostě špatně, mohlo koupit Brno, i kdyby koupilo na příští období, mohlo dočasně pronajmout na obchody, zákon mu to nezakazuje, samospráva může taky podnikat, i když za trochu spešl podmínek.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
Ono došlo v mezičase i ke změně vlastníka OD - dříve Tesco, dnes developer, který s ním má také jiné plány.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1338
17 črc 2010 21:41
Krno
Domis: Aha, takže tam taková varianta byla.
Citace:
Taková varianta už neměla žádné nevýhody, ale nebyla dále sledována, protože město argumentovala stále "Teskem"
A o to zajímavější je, že se o demolici Tesca začalo mluvit, až když bylo definitivně rozhodnuto o odsunu na úrovni města, kraje i státu...

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
mekrydy: v SP ŽUB z roku 2017 byla i varianta B500, tj. podvarianta varianty Petrov. Taková varianta už neměla žádné nevýhody, ale nebyla dále sledována, protože město argumentovala stále "Teskem" - viz screen z SP

Tady je průvodní správa SP ŽUB. Je zřejmé, že závěry ze studie nepreferují žádnou z variant, naopak velkou část variant shledává jako rovnocenné podle různých kritérií.
Textová zpráva SP ŽUB (2017)
To, že "nejlepší varianta ze studie je var. Řeka" z toho udělaly až neodborné a manipulativní mediální komunikace veřejnosti města Brna a architekta Sedláčka, ale to si tu asi všichni ještě pamatují.
Příloha:
B500.PNG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
PvvS píše:
Pokud vim, tak Prior se nemel bourat celej, ale pouze od prvniho patra vys. Prizemi se melo pouzit pro potreby zeleznicni stanice.

co je ve vlastnictí SJ, tak bylo v plánu ho strhnout celý nebo prodat (směnit) k stavbě nádraží... jak by ho pak stát využil by bylo na nich, ale pravděpodobně by stejně šel k zemi


Offline
101
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Ja myslim ze se i prezentovala, ale byl tam nejakej underlying problem, ze by ty nastupiste stejne byly moc kratky (a zahnuty, tak jak jsou ted, coz je taky nevyhovujici).


Offline
Uživatelský avatar

1338
17 črc 2010 21:41
Krno
Robert píše:
A proč by to město dělalo? Jestli bylo "rozhodnuto" o odsunu, nedávalo by to smysl, jestli nebylo rozhodnuto o ničem, těžko by to zdůvodňovali.

A proč si teda nevzpomínám, že by se někdy prezentovala nějaká varianta, která by počítala s bouráním Tesca a tím možností rozšíření o několik nástupišť a částečného narovnání kolejí? Proč se jen porovnávaly varianty pod Petrovem a u řeky?

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Pokud vim, tak Prior se nemel bourat celej, ale pouze od prvniho patra vys. Prizemi se melo pouzit pro potreby zeleznicni stanice.


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
mnadenicek píše:
Jaké normě co nevyhovovalo?


jestli si to pamatuju správně, tak "Prior" nevyhovoval co se týče požárnímch norem (únikový východy, výtahy, prostory a počet osob v nich, materály) a obchodních norem (jsou to vlastně 4 patra velkých obchodů, který mají sklady vzadu za sebou, jenže tak velké obchody už dnes nejsou potřeba a tak při rozložení prostoru na menší by neměli menší přístum ke skladům, které byli vlastně společné pro všechny).


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Samotnej ne. Ony jednotlivý stavby vcelku nemají smysl samostatně. ODSunutý nádraží celkově, SJKD bez nádraží taky. SJTD neřeší nádraží, ale zas by dost pomohl vyřešit dopravu v nejzatíženějších směrech. Docela dost linek už je v Brně pomalu zralých na kapacitnější způsob dopravy. Zkracovat intervaly už leckde moc nejde, prodlužování souprav akorát zpomalí odbavování.
Chtělo by to pořádnou změnu. Buď podpovrchvou tram, nebo i metro, po případným odsunu nádraží využít opuštěný úseky pro obdobu U-bahn z Vídně.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
TMB píše:
Přitom Severojižní kolejový diametr (pokud by se realizoval místo odsunu nádraží) vyřeší:
1) snížení zatížení stávajícícho hlavního nádraží
2) snížení zatížení uzlu MHD před hlavním nádražím (frekveci do KP převezmou z velké části vlaky)
3) nebylo by nutno nijak radikálně zvyšovat provozní náklady MHD (ty vlaky v relacích SJKD jezdí už dnes)
4) zachováním nákladního průtahu neomezí kapacitu uzlu Brno pro nákladní dopravu
5) a koneckonců "odstraní bariéru" při obsluze toho vysněného jižního centra.

Ale je to marný, je to marný, je to marný...

Nejsem si jist, že samotný diametr by byl až tak spásné řešení. Železniční verze diametru nijak zvlášť MHD neodlehčí, a tramvajová varianta zas moc nepomůže řešit kapacitu železničního hlavního nádraží.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7104
27 úno 2010 07:40
A proč by to město dělalo? Jestli bylo "rozhodnuto" o odsunu, nedávalo by to smysl, jestli nebylo rozhodnuto o ničem, těžko by to zdůvodňovali.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tesco bylo na prodej a město mohlo konat, takže není pravda, že tu žádná šance nebyla.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17980 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 720  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 22:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]