Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18434 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 738  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 14 bře 2018 08:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2970
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
peno: ten CTP park je dost velký a rozhodně tam není dost parkovacích míst. Lidi nejezdili linkou 64, protože jela odnikud nikam a jednou za uherský rok, všichni chodili pěšky na Kovářskou na 12. Na Zvonařku už je to docela z ruky, takže bych si na 67 docela vsadil.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 bře 2018 00:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1052
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ondra K.: Jak napsal Cracatit, 100 metrů z hlaváku na Úzkou ani omylem. To je dobře půl kilometru a to už na odrazení fakt je.

Cracatit: Ono úplně nejlepší by bylo ukončit ty autobusy v terminálu u Grandu. Ale to by DP musel mít dostatek soudnosti a netahat si tam všechny ty Jančury, Flixbusy, Arrivy a co já vím co všechno tam ještě jezdí, aby pak sám ten terminál nemohl využít, když by ho potřeboval.
A vedení a-67 územím nikoho, kde autobusem stejně nikdo nepojede, protože se tam jezdí autem, místo aby sloužila jako posila vžlukových linek? Mě to tedy divné opravdu připadá, to ať se na mě nikdo nezlobí.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 bře 2018 00:34 

Příspěvky: 931
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Cože? 100 m od zastávek šaliny podchodem na Úzkou? Leda ve snu! V létě jsem šel na Zvonařku z prostředního ostrova šalin a trvalo nám to s báglama na zádech asi patnáct minut ostřejší chůzí.
Oprava: šli jsme na Brno - dolní, protože byla výluka hlavního.
Ještě mě napadla možná blbost, když nepůjde točit na Zvonařce a Úzká je přeplněná busama, nešlo by padesátku a NAD za šaliny točit na Maliňáku? Výstup na zastávce dvojky směr Cejl a nástup na zastávce dvojky směr nádraží.
U nádraží by pak stavěly oba busy tam, kde A-67.
Jinak na odklonu A-67 Křenovou mi nepřipadá nic divnýho, naopak bych řekl, že si třeba oblast bývalých mrazíren docela polepšila, protože má přímé spojení až na nádraží a nemusí popocházet daleko na osmičku, hlavně pak narážím na oblast Škrobárenské a Nové Agrozet, odkud je to k šalině už fakt daleko.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 21:28 

Příspěvky: 513
Od: 30 zář 2011 07:06
Bydliště: Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
Ondra K. píše:
Nemyslím si, že by někoho odradilo ujít 100 m v jedné rovině.


To by ale lidi museli mít soudnost...takže si piš že odradí

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 20:15 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5274
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
peno píše:
Ondra K.: Posílat lidi na jednu zastávku do tramvaje nebo pěšky, je taková protizákaznická kravina, která lidi od cestování veřejnou dopravou v této, už tak přetížené, oblasti, odradí, že lepší antikampaň na veřejnou dopravu se už snad ani vymyslet nedala. To někomu muselo dát opravdu hodně práce toto vyhánění lidí z tramvají a autobusů vymyslet.

Nemyslím si, že by někoho odradilo ujít 100 m v jedné rovině.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 09:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 674
Od: 27 úno 2015 21:19
Bydliště: Zlín / Brno, Stránice
Díky za info, že už něco takového bylo / jak to probíhalo.
Hezký pohled na fotky ve fotogalerii z popsané výluky :-)
http://foto.bmhd.cz/foto.php?62111
http://foto.bmhd.cz/foto.php?94028
http://foto.bmhd.cz/foto.php?62110


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 06:51 

Příspěvky: 3263
Od: 21 led 2011 14:19
Úvrať na Úzké tu už taky byla, tehdy tuším jezdila d-12 Technopark - Geislerova a d-9 Lesná - Úzká (ještě v době existence d-13). Předpokládám, že by se to dalo udělat úplně stejně (a d-12 udělat střídavě na Geislerovu a Juliánov). Zde: http://www.bmhd.cz/vyluky/vyluka.php?vyluka=952

(Vzhledem k tomu, že by byla potřeba i přes rok, předpokládal bych a-x12 až na Hlavní Nádraží, protože mimo prázdniny by to imho d-9 nepokryla).

_________________________________
Definitivně možná.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 00:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2610
Od: 29 srp 2009 19:30
Máš pravdu, že po jednom dnu soudit je naprosto mimo a může se výrazně změnit. Stejně tak i já si myslím, že soudit kolik lidí na zastávkách v Masné ulici vystupuje/nastupuje do a67 je hloupost.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 00:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1052
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Jakub S: Zdržení limitní nule? Dříve Hlavní nádraží – Komárov 6 minut, dnes 8, vše podle jízdního řádu. Opravdu si nemyslím, že by situace na Křenové, Masné a zejména pak následně zejména Černovické byla tak růžová, že se tam netvoří kolony. Ostatně už dnes mám zkušenosti s a-64, kde pět minut zpoždění je často ještě dobrý výsledek, byť uznávám, že část z toho získává v kolonách u Staré osady, ale i tak, je to často smutné. A a-67 v této oblasti nedopadne lépe, tím jsem si jistý, zejména až někteří řidiči začnou tuto trasu využívat jako alternativu k Plotní. A k tomu dojde, tím jsem si jistý.
A že je obsluha té oblasti katastrofální? Proboha vždyť pro obsluhu této oblasti se dělalo to prodloužení a-64 a realita je taková, že autobusy tam jezdí poloprázdné a na zastávkách v té oblasti se prakticky nevystupuje a nenastupuje. Opravdu nevidím jediný důvod tam posílat a-67. Navíc se stejně jedná o řešení jen dočasné. Tedy alespoň doufám!

Ondra K.: Posílat lidi na jednu zastávku do tramvaje nebo pěšky, je taková protizákaznická kravina, která lidi od cestování veřejnou dopravou v této, už tak přetížené, oblasti, odradí, že lepší antikampaň na veřejnou dopravu se už snad ani vymyslet nedala. To někomu muselo dát opravdu hodně práce toto vyhánění lidí z tramvají a autobusů vymyslet.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 00:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2610
Od: 29 srp 2009 19:30
Problém by byl jednak s nedostatkem obousměrných vozů a celkově s účelností jejich použití (Hlavní návraží + Úzká je takový jeden velký uzel). Další je, že i úsek TT od křižovatky s Kolištěm po novou TT na Plotní by měl v rámci výluky projít opravou (sfoukne se toho víc najednou podobně jako v případě TT na Stránskou skálu).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 bře 2018 23:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 674
Od: 27 úno 2015 21:19
Bydliště: Zlín / Brno, Stránice
S další etapou a zrušením smyčky Zvonařka je asi nemyslitelné mít d-12 v obousměrných vozech s úvratí někde na/za zastávkou Úzká, co? Problém by asi byl jen nedostatek kachen, nebo ještě s něčím?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 bře 2018 23:51 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5274
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
V situaci, kdy se dá tramvajemi obsloužit zastávka Úzká, je zajíždění náhradní dopravy až na Nádražní zbytečné zatěžování přednádražního prostoru. Přestup na Úzké je fakt dostatečný.

Trasa linky 67 je daná tím, že se nevědělo jak moc bude průjezdná Plotní a tím, že v blízké době bude zahájena rekonstrukce Hladíkovy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 bře 2018 23:45 

Příspěvky: 34
Od: 27 čer 2017 19:11
Bydliště: Bílovice
Spíš bych řekl, že protažení a50 a x12 na hlavas by zhoršilo přehlednost a jakousi kompaktnost v ND, protože by půlka spojů jela jen na/z Úzké (40,48,63) a půlka by jela už z hlavasu (50,x12). Jediné vhodné otočení busů ND na hlaváku je ve smyčce trolejbusů (nepočítám blokovou smyčku přes Nové Sady -> kilometry navíc) a ta taky není nafukovací. Lidi by samozřejmě přestupovali už na hlaváku a to si myslím že by kapacitně nestačily dvě linky po deseti minutách.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 bře 2018 23:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2610
Od: 29 srp 2009 19:30
Nemyslím si, vlastně mohu souhlasit pouze v jediném bodě (ale zároveň to vnímám jako šoto-utopii). Samozřejmě by bylo protažení a50/x12 na hlavní nádraží lepší a z hlediska přestupů komfortnější, nicméně přestup na Úzké je po dobu trvání první etapy dostačující. Troufám ale tvrdit, že na tvá slova dojde v souvislosti s pokračováním stavby (od zrušení smyčky Zvonařka až do otevření TT v Plotní), kdy bude d12 pravděpodobně odkloněna do Juliánova/na Maliňák a a50/x12 by se dle mého názoru měly otáčet blokovou smyčkou Úzká - Nádražní - Dornych (s vynecháním dnešní smyčky).
Odklonění a67 Křenovou (BUS pruh = zdržení limitní k 0) a Masnou zajišťuje obsluhu lokality východně od Dornychu (spousta kanceláří), kdyby nebyla vedena tudy, kvalita dopravní obsluhy by byla tragická.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 bře 2018 23:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1052
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Já mám tedy těch výhrad k linkovému vedení víc než dost. Linky x12 a 50 měly jezdit z/na Hlavní nádraží a a-67 měla také jezdit v jejich trase a to se všemi spoji až do Avionu (klidně i za cenu zrušení Avion linky), jako jejich posila. Ten, kdo vymýšlel linkové vedení při této výluce, zejména pak vedení linky 67 vyhlídkovou trasou přes Černovické terasy a i normálně přeplněnou Křenovou, musel mít totálně vymeteno v hlavě. A to myslím smrtelně vážně.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 bře 2018 20:44 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5274
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
Jo, dneska uzavírka fungovala dobře. Podle mě zabrala masívní kampaň, a kdo mohl, jel jinudy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 bře 2018 19:53 

Příspěvky: 1859
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Jakub s. : na té Úzké je to v háji, tam se normálně nedá kde odstavit, pokud je vyrovnávačka delší, jede se před poštu na Hlavas,ale pokud vyjde 5 minut, tak to nestihneš ani objet dokola, většinou pokud řidič opustí vůz = nemůže popijíždět, tak většinou valí na wc do Tesca nebo do Vaňkovky. Jinou možnost tam nemá.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 bře 2018 19:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2610
Od: 29 srp 2009 19:30
Byl jsem se dnes schválně podívat na první den výluky do Komárova s vizí, že první dny bývají vždy horší, ale byl jsem příjemně překvapen. I z kraje odpolední špičky (cca do 15:30) byla propustnost v kritickém SJ směru poměrně dobrá, v zásadě bych řekl srovnatelná s běžným dnem před zavřením Dornychu. Lidi se asi tak báli, že radši jeli jinudy...
V zásadě mám ale dvě připomínky k věcem, které nebyly optimální:
První z nich je chybějící šrafování na výjezdu z parkoviště na Černovickou ulici (linky x12, 64 a 67), který je neustále zabarikádován kolonou ve směru od Židenic (čest výjimkám). Zajímavé by bylo i doplnění výstupní zastávky pro x12 na chodníku na parkovišti (kam ten autobus stejně jede), čímž by lidé směřující do paneláků (Tuháčkova, Hodonínská, Schwaigrova) nemuseli zbytečně do podchodů.
Druhým poznatkem je situace na Úzké, zejména pak na výstupní zastávce. Jestli byl před výlukou problém v přeplnění autobusy, dnes je to asi tisíckrát horší. Situace, kdy se vystupuje ve dvou řadách a čekající autobusy pak blokují pravý jízdní pruh se opakuje ve špičce snad každých 10 minut. A to nemusí ani zavazet BDSka s 701 a 702. Všiml jsem si, že poměrně často zavazí i spoje x12/50, které tam mají reálně delší vyrovnávačku než ostatní linky. Zejména x12 přijíždí třeba +2 a pak má ještě 6 mitut čekačku. Takové linky 47 a 49 téměř jen projíždí, vyrovnávačky mají kratší. Nejhorší je ovšem, když řidič stojící na výstupní zastávce odejde z vozu nebo důsledně nepopojíždí, jakmile se před ním uvolní místo (ale to se týká zejména řidičů regionálek, alespoň z mého krátkého pozorování).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 14:38 

Příspěvky: 331
Od: 20 čer 2008 14:08
Alanis píše:
Dnes kolem 9:30 jsem zahlédl na Staré Osadě Méďu, jak táhne 7273. Dle stavu karoserie to vypadá na návrat z lakovny zpět do Slatiny. Pohled to byl naprosto úžasný, kdyby tam nebyl ten dělící pás, tak to otočím do protisměru :lol:

A vypadalo to nějak takto:
Příloha:
IMG_8636X.jpg
Příloha:
IMG_8637X.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 13:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1180
Od: 19 led 2014 12:31
Bydliště: Brno - Maloměřice a OBŘANY
Alanis... Na FB se již objevily fotky "7273" právě po lakování.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2023169431046179&set=pcb.10155146842176782&type=3&theater

_________________________________
Milovník Crosswayů, navždy! ^_^
Brněnská MHD aktuálně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 11:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 441
Od: 15 srp 2012 14:28
Dnes kolem 9:30 jsem zahlédl na Staré Osadě Méďu, jak táhne 7273. Dle stavu karoserie to vypadá na návrat z lakovny zpět do Slatiny. Pohled to byl naprosto úžasný, kdyby tam nebyl ten dělící pás, tak to otočím do protisměru :lol:

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 bře 2018 08:57 

Příspěvky: 3680
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Tramvajova doprava do Lisne mimo provoz, NAD v useku Životskeho-Lisen. Osmicky se zrejme jezdi tocit na Stranskou skalu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 úno 2018 13:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6272
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
Nebo na Stamicově čelní okno z 25Tr sarcastic sarcastic

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 úno 2018 10:21 

Příspěvky: 1268
Od: 19 lis 2010 14:53
Bydliště: Cocktown
Takovou opadající chvilku má každej vůz. Na Bellové třeba před nedávnem ležel spodní gumovej kryt od dveří z jednadvacítky.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 úno 2018 08:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Od: 15 zář 2017 18:12
Bydliště: Hustopeče
Ve skupině Odposlechnuto, viděno a zažito v Brně na Facebooku se objevil následující příspěvek:
Příloha:
post.PNG

Citace:
Byla to 84 těsně před zastávkou Divišova čtvrť a +- v 14:01

Odkaz na příspěvek


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Nejlepší vozy: Škoda 14Tr, Škoda 15Tr, Karosa B941, Karosa B961, Tatra K2


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18434 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 738  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 čer 2018 16:40
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]