Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 202 z 720    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 720  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ad DPMB a Facebook:

DPMB se snaží a troufnu si říct, že tak kvalitní informační servis na Facebooku nikdo u nás nemá.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Chtěl jsem sloužit daty o mzdách řidičů v rámci JMK, ale bohužel tak detailní informace nejsou zveřejněny. Tak alespoň v rámci celé ČR.

Zdrojem je ISPV, mzdy jsou uváděny včetně všech příplatků a odměn.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
88
26 dub 2011 09:13
IvanM:

V tomto naprosto souhlasím. Dvakrát jsem něco řešil (jednu věc hoodně dlouhodbě) a plno protichůdných info... Někdy dokonce vedoucí pracovníci přímo instruují řidiče k porušování dopravních předpisů, ale nezájem...


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
ad sociální sítě a DPMB: To je fraška. Oni odpovídají jen na ty příspěvky, které se jim líbí. Ty, které se jim nelíbí, mažou. Toho jsem si všiml už dávno. Je to pár dnů, co nějaká slečna kritizovala práci revizorů s tím, že kontrolují jen někoho a jisté skupiny obyvatelstva přecházejí bez kontroly. Taky se tam psalo, jaký je nesmysl, že revizoři dostávají odměnu jen za cestující bez jízdenky, kteří zaplatí na místě. Nejenže nebylo odpovězeno, ale příspěvek byl vymazán.
DPMB taky při odpovídání na dotazy na FB velmi často lže. Není to tak dávno, kdy si tam nějaký klučina stěžoval, že mu spoj vůbec nejel. Bylo mu vítězoslavně odpovězeno, že vlivem hustoty dopravy v konkrétním místě. Shodou náhod jsem zrovna jel autem v daném úseku a dotčený autobus jsem míjel v protisměru. Jakým mi bylo překvapením, že jej řídil známý ignorant, který měl opět cca 15min. “sekeru“ a jel s následujícím spojem skoro “ve vláčku“, i když silnice v dané trase byla poloprázdná. Že jim není trapné takhle hloupě a dětinsky zákazníkům lhát. Pokud chcete pravdu a fér jednání, tak pokud možno s DP vůbec nekomunikujte. Seriózní odpovědi se vám nedostane...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Chate, a já myslel, že aspoň se k současné nepříznivé situaci uvnitř podniku nějak postavili čelem, dali hlavy dohromady a přišli s řešením, aby se to v následujících měsících postupně vrátilo do normálu. Asi jsem naivní. Jo, vlastně oni teď mají důležitější starosti!!! Blíží se nám nejdůležitější akce pro brněnskou dopravu - křest 13T!!! :D Na to je potřeba se všemi svými možnými i nemožnými silami zaměřit...
No, já měl za to, že tahle situace ohledně služeb je už staršího data. Myslel jsem, že to docela zásadně řidičům “zpříjemnili“ už cca před 3-4 lety v rámci “účelného“ a “dočasného“ šetření. Tehdy dost zásadně prodloužili odpolední části trhaček, pauzy zkrátili na absolutní zákonné minimum u řady denních i nočních služeb, někde dokonce ubrali kurzy při zachování počtu spojů... Takže tohle “zpříjemňování“ práce řidičů pokračuje zvesela dál, jo? :) Pak se nemůžou ničemu divit.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
chat-maniac píše:
Co to je za tendenční články, které určitě chtějí pošpinit DP? Řidičů je přeci dost!
Prý i na poradě vedení zaznělo něco o tom, že se nic neděje a je vše ok.
Tak kde je pravda?
Ostatně zase to všechno není pravda. Třeba venkovská má kromě ostatních taky natažené služby jak se dá, žádné konce v poledne, ale klidně i třetí čtvrtá. Hodně z trhaček natažený do sedmi, i půl osmé. Tím se ta fluktuace rozhodně nezastaví. Chlapi končí další a další. I letitý zaměstnanci. Jdou jinam, kde mají o trochu míň, ale normální pracovní dobu a relativní klid od blbů ze všech stran. 28000,- je hrubá...
Jen ať si porovnávají, kde mají ještě míň, ale tím si hodně z nás neudrží. Tady se kromě pohodlnosti, srdcařství a zájmu o práci jede i na výdělek.

Tak podle mne není úplně v pořádku, že porovnávají navzájem platy v Brně a ve Znojmě, nicméně z vlastní zkušenosti kamaráda, kterému (a spolu s ním dalším cestujícím) třikrát po sobě ráno v určitý čas spoj prostě nejel. Posílal už na to dotaz, ale zatím bez reakce.

A jinak léto pomalu pryč, ale proč a-50 dopoledne jezdí v tom divném intervalu, to jsem se zatím prostřednictvím mého dotazu na Facebooku nedozvěděl. Na druhou stranu když se někdo ptal na to, jak dopadlo testování nového Solarisu, tak mu v odpovědi bylo řečeno:

DPMB píše:
ale každý další vůz,který DPMB nakoupí by měl mít klimatizaci. V příštím roce je v plánu nákup autobusů, takže to by měly být první vozy právě s klimatizací.

Což potvrzuje i to, že nedávno Havránek v rozhovoru pro iDNES.cz prohlásil, že v příštím roce už budou nové trolejbusy s klimatizací.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1204
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Hlasem v brněnských tramvajích se stal díky sázce
Zdroj: http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 60825.html


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7582
17 pro 2006 22:32
Brno
Co to je za tendenční články, které určitě chtějí pošpinit DP? Řidičů je přeci dost!
Prý i na poradě vedení zaznělo něco o tom, že se nic neděje a je vše ok.
Tak kde je pravda?
Ostatně zase to všechno není pravda. Třeba venkovská má kromě ostatních taky natažené služby jak se dá, žádné konce v poledne, ale klidně i třetí čtvrtá. Hodně z trhaček natažený do sedmi, i půl osmé. Tím se ta fluktuace rozhodně nezastaví. Chlapi končí další a další. I letitý zaměstnanci. Jdou jinam, kde mají o trochu míň, ale normální pracovní dobu a relativní klid od blbů ze všech stran. 28000,- je hrubá...
Jen ať si porovnávají, kde mají ještě míň, ale tím si hodně z nás neudrží. Tady se kromě pohodlnosti, srdcařství a zájmu o práci jede i na výdělek.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
M píše:
Mě se vždy líbí jak dají za příklad jiné firmy kde mají nižžší platy, ale uvést, kde všude jsou platy vyšší, a že jsou, to všichni víme, to vždy zapomenou. sarcastic


V rámci Brna a okolí na pozici řídič to asi jinde nebude o moc vyšší. To by člověk musel změnit profesi, nebo se přestěhovat. Nebo se pletu?


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Mě se vždy líbí jak dají za příklad jiné firmy kde mají nižžší platy, ale uvést, kde všude jsou platy vyšší, a že jsou, to všichni víme, to vždy zapomenou. sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Dopravnímu podniku v Brně chybí 100 řidičů
http://www.brnenskadrbna.cz/zpravy/spolecnost/5861-dopravnimu-podniku-v-brne-chybi-100-ridicu.html


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ale pořád platí, že by to chtělo nějak vyřešit (=změnit) současné uspořádání, které určitě není ideální. Moc pohybu na malém prostoru. Ať už bychom hodili cokoliv pod zem, nebo z druhé strany nádraží, bude to změna k lepšímu.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Zobousměrněním cesty od Koliště by se nic nevyřešilo - osobně jsem to pochopil opačně, jako zobousměrnění cesty od Nových Sadů k parkovišti před nádražím a její utnutí v místech před současným vchodem. Zásadní komplikací takového řešení ale je průšvih při přeplněnosti, kdy se tam auto může "zaseknout" - tudy cesta moc nevede.

To spíš udělat tu silnici jednosměrnou v obou pruzích směrem k Novým Sadům - tedy otočit jednosměrnost té "levé" cesty a nějak šikovně vyřešit průjezd na "pravou", příp. to vyřešit šikovným semaforem až na Sadech. Výrazně by to ubralo dopravě na silnici před nádražím. Ale taky to není ideální řešení - pořád by musely autobusy s-a přes Maliňák.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
To srovnání je mimo. Na České není pošta, autobusové a vlakové nádraží, které prostě potřebuje obsluhu. Stávající příjezd k autobusáku u Grandu je nejjednodušší možný. Jediná alternativa by snad byla nějakým způsobem přes Maliňák. Úvahy o zobousměrnění současného výjezdu do Koliště jsou fantasmagorie. Nedovedu si představit jak by byl řešen vjezd od Koliště tak, aby nedošlo k zásadnímu omezení už tak nedostačující propustnosti Koliště.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

421
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Odjezdový podchod byl průchozí zhruba do roku 2004 nebo 2005, vím že ještě ze začátku IDSJMK jsem chodil z Úzké rovnou na 4. nástupiště. Pak to zabrali a zastavěli stánkaři. Bylo by fajn, kdyby to zas zprůchodnili, stačilo by tam obnovit pár schodů.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně, povolenkáři a když si Radim požádá, autobusy zůstanou durch. :mrgreen: sarcastic

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Není to mimo. Objízdná trasa je vyhovující. Jediný problém je nádraží u Grandu a k tomu nízký viadukt, kterým neprojedou vysoké zájezdové autobusy. Jinak v tom nevidím problém. Hlavní vlakové nádraží v druhém největším městě republiky má být jednoznačně řešeno jako komplet pěší zóna...
Samozřejmě by to nešlo udělat jen tak “z placu“. K tomu bychom potřebovali parkovací dům alespoň o 500 místech v těsné blízkosti nádraží a mimo to by bylo třeba nějak rozumně vyřešit příjezd autobusů ke zmíněnému aut. nádraží např. zobousměrněním stávající jednosměrky a instalací semaforů. Taxi, MHD, povolenkářům, zásobování, IZS, poště atd.. by samozřejmě vjezd zůstal povolen.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
IvanM píše:
Pan Gabriel Kurtis má pravdu s tím průjezdem aut. To bych zrušil jako první a zavedl stejný systém jako je na Joštově. Ten se zde osvědčil a situace je ideální. Nádraží by se značně zklidnilo.....

Samotný zákaz nic neřeší a celou dopravní situaci kolem nádraží by akorát zhoršil. Ostatně, stačí se podívat jak to vypadá ve špičce na Nových sadech teď když je Nádražní uzavřená jen v jednom směru. Druhá věc je, že srovnávat Českou a Nádražní je dost mimo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
800
12 zář 2014 23:38
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... -regionech

7:20 je reprtáž o Е75 — а 7:36 schéma vyrobené jen pro ČT — a oni si troubové řeknou jen o nízké rozlišení...


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Líbí se mi tady ty nápady, co se současným nádražím. Osobně si myslím, že kdyby se tady nápady, co tu padly, vzaly dohromady, nějak se z toho udělal jeden výstup, tak se mohlo za pár let už opravovat současné nádraží a celý prostor a vykašlat se na přesun, ke kterému do 20 let nedojde.


Offline
261
09 úno 2007 13:59
Brno
Staník píše:
Brněnský dopravní podnik zavede další expresní linku a ukončí letní výluky
http://brno.idnes.cz/brno-zmeny-mhd-expresni-linka-d2t-/brno-zpravy.aspx?c=A160824_114204_brno-sport_vh


Relativně podobný článek http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 60824.html s tím, že je zde zmíněna linka kampus - Technologický park.

Rozumím, že Žabovřeská je v Pisárkách problém, ale pokud by bus z Pisáreckého tunelu vyjel na zastávku a-84, jel trasou Veslařská - Optátova - Vozovna Komín - Vrázova - Záhřebská nebo Veslařská - Optátova - Kníničská - Žabovřeská (tedy až za pisáreckým špuntem) na Technopark, tak by to mohlo jít, ne?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Zřízení dalších pokladen nebo aspoň jízdenkových automatů na straně u Tesca je rozhodně žádoucí, avšak předpokládalo by vybourání příjezdového a odjezdového podchodu na stranu k Tescu. Ale vůbec nejlepší by byla pasáž pod celým kolejištěm od odjezdového podchodu až po poštu. Tam by bylo místa na kasy a další služby habakuk.

Za lepší řešení, než auta pod zem, bych považoval přesunutí nástupišť šaliny do úrovně -1. Samozřejmě by se musela nějak pořešit Masaryčka, ale dvě koleje na povrchu bych ušetřil.

Zvážil bych odslepení Uhelné, tedy aspoň pro pravá odbočení z/na Dornych a postavení lávky ze 4. nástupiště přímo na terasu Tesca, aby se dalo přijet autem i z druhé strany nádraží. Místo stávajícího parkoviště postavit parkovací dům, opět s přímým vstupem na 4. nástupiště.

A last bud not least bych zřídil ofiko přechod od bus terminálu u Grandu na 1. nástupiště. Je to bezbariérové v jedné úrovni a odpadl by vopruz s přecházením všeho možného. Navíc za bývalým spěšninovým terminálem je parking, provozovaný BNSD, kde možná taky pár lidí nechává auto, když jedou někam vlakem.


Naposledy upravil chat-maniac dne 25 srp 2016 12:54, celkově upraveno 1
žádný ff nebude


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
IvanM: zároveň je ale podle mě nutné nabídnout alternativu. Která se nachází na druhé straně nádraží, kde je malé parkoviště. Stačila by menší prodejna dokladů spojená s infocentrem. Tak, jako to bývá zvykem i na jiných nádražích, aby člověk nemusel cestovat až do vestibulu.
Kdyby v podchodu pod nádražím byly místo prodejců okýnka ČD (a v budoucnu případně dalších dopravců), udělalo by to víc užitku.
Ano, pak by to před nádražím bylo určitě klidnější. :-)


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Pan Gabriel Kurtis má pravdu s tím průjezdem aut. To bych zrušil jako první a zavedl stejný systém jako je na Joštově. Ten se zde osvědčil a situace je ideální. Nádraží by se značně zklidnilo.
Odstranění zábradlí není nutné, na přecházení máme primárně podchody. Co ale bylo třeba už před 20 lety, je odstranění toho hnusného bílého zábradlí, které je tam naprosto k ničemu a vedení města si jej opečovává jako vlastní. Ještě to nechali natřít, je to asi 2 roky. Význam zábradlí je asi ten, aby při zařazení posledního nočního busu do řady byl průchod co nejkomplikovanější. Vždycky se tam sleze houf lidí a proklouznout na návazný spoj je nadlidské... Je mi líto, že to za těch asi 17 let, co tu máme rozjezdy, nikoho ze zasvěcených nenapadlo.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Brněnský dopravní podnik zavede další expresní linku a ukončí letní výluky
http://brno.idnes.cz/brno-zmeny-mhd-expresni-linka-d2t-/brno-zpravy.aspx?c=A160824_114204_brno-sport_vh


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17980 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 720  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 dub 2024 16:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]