Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 354 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 351, 352, 353, 354, 355  Další
Autor Zpráva
mendl-man píše:
To si ještě nikdo z Vás nevšiml že v Brně je v provozu 10 nových Karos B961E(ev.č. 2370-2379)??? Čus 8-)

No jo, už kreslím obrázek do přehledu :wink:


To si ještě nikdo z Vás nevšiml že v Brně je v provozu 10 nových Karos B961E(ev.č. 2370-2379)??? Čus 8-)


robbie píše:
No už je asi pozdě a nic si nevyfotíš:)

:-( Ale zase nemusím mít všechno...


k lince 303 - podle jízdního řádu to vypadá, že linka 303 na Oboru přestane jezdit úplně. Spoje na Oboru byly stejně jen sezonni, od rijna nebo uz od zari zas prestanou jezdit a interval bude o vikendu 2 hodiny.

No už je asi pozdě a nic si nevyfotíš:)

pd píše:
Skončí natrvalo nebo jenom přes prázdniny?


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Z nám.míru na Vaňkovo nám. se přejet dá, loni tak při výluce jezdila a-95 (dokonce s kloubovými autobusy!!!). Na náměstí Míru by to ale bylo dost divoký (úzká ulice, složitá křižovatka, málo místa při odbočení, nicméně chystá se přestavba náměstí, takže pak by problém nebyl. Linka přes Lipovou by bodla ještě víc, ale myslím, že ta Lerchova bude problém.

Spíš si dokážu představit přesměrování a-51 na trasu Komenského nám. - Žlutý kopec - Lipová - Mendlovo nám. - Zvonařka. Odpadne tak složité odbočování Úvoz - Tvrdého, na Mendlově nám. by byla zastávka na schůdnějším místě. Navíc si může půlit interval s linkou 38, takže by vznikla pravidelnost v úseku Komenského nám. - Žlutý kopec. A hodil by se na ni minibus :)


Když tu linku prodloužíte z nám. Míru někam dál, tak sebere cestující z d-4 a ještě vzroste tlak na úplné zrušení tramvaje na Kraví horu. Z Lerchovy se myslím nedá přejet přímo na Vaňkovo náměstí, autobus by se tam zase musel motat v těch jednosměrkách. Ale kdyby tím vzniklo spojení Žlutý kopec - Zvonařka, tak by se dala zrušit a-51. Ovšem pak by zase na té prodloužené a-53 musely být nízkopodlahy.


Je to překlep myslím SOR B 10,5 šla by i Karosa MIDWAY.

Na té d-4 stejně nebudou K2P na všech kurzech,tento stav po 4 dny je jen kvůli uzavření vozovny Medlánky. A nemohly by se ty kloubáky dělat přestávku v Obřanech,tak by byly na Kraví hoře maximálně 2.


Ta a-68 z Kohoutovic přes Mendlák na Červený kopec by byl dobrej nápad tak v intervalu 30 min.(příp. ve špičkách 15-20 min.) Napadlo mě,že by možná byl trochu problém na zastávce Poříčí,když tam jezdi tolik šalin.Jinak šel by i SoB 10,5.

a-53 by mohla být Kolejní-Skácelova-Terrerova-Tábor-nám.Míru-Lerchova-Lipová-Výstaviště-Mendlák-Úzká-Zvonařka.Obsloužila by tak několik studentských kolejí,škol a lidi od Bystrce,Komína by měly návaznost na d-3/11.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Co se týká oblasti Červeného kopce, asi by to byl trochu problém vzhledem k šířce komunikace, už tak se tam ty kriplbusy docela motaj. Spíš bych si dokázal představit prodloužení linky 68 a zkrácení jejího intervalu za podmínky koupě kratších autobusů - např. Solaris Urbino 10.

V Masarykově čtvrti bydlím a spojení po Mučednické bych přivítal, mám ale obavy že většina místních by byla proti. Kdyby náhodou neprotestovali dostatečně, pak je problém s otáčením na Náměstí Míru - dopravní situace to neumožňuje, zvlášť pokud bude linka 4 celá složená z vozů K2P - pokud si zahuštění smyčky neumíte představit, běžte se tam do úterý podívat (a to je interval 7,5 minuty!).

Já bych si to spojení představoval trochu jinak :
linka a-73 na trase Kr.Pole, Kolejní - Skácelova - Tererova - Tábor - Mučednická - Náměstí Míru - Mendlovo náměstí, ve špičkách v intervalu 15 minut, mimo špičky 20, vzájemný interval s linkou 53 (v rozestupu 5/10 nebo 6/9 min. - na 53 jsou kloubové autobusy a 73 by byla víc vytížená).

Co se tím získá? Na náměstí Míru jsou stud.koleje, na trase jsou také kounicovy koleje a spojí se tak s ostatními VŠ objekty (navíc vzniká přímé spojení mezi objekty VUT v Kr.Poli a na Úvoze). Vazba na oblast Bystrce zůstane s přestupem na Táboře, na zast. Tererova přestup na a-67.

Nezdá se vám to o něco rozumnější :-) ?


Po Mučednické a Březinové jezdí už docela dost aut,takže by jím tam ten autobus nemusel až tak vadit. A potom na Kraví horu se potřebujou dostat lidi taky od Bystrce,Komína,Žabín a né kvůli tomu objíždět půl Brna.

ad Červený kopec: Ta a-61 má 15 min. interval jen ve špičkách,jinak 30 min. Kdyby tam jezdil bus po 60 min.,tak by ho nikdo nevyužíval,protože komu by se chtělo čekat tak dlouho.


Na Červený kopec by nějaká linka jezdit mohla, ale 15 minut je asi zbytečný luxus. Domků je tam pár, nemocnice malá... Možná by stačilo na vyzkoušení prodloužit jen několik spojů ve špičce a pár v sedle.

A ten druhý návrh, no nevím, já bych spíš řekl, že ti lidi jsou tam (Mučednická, Březinova) rádi, že jim tam žádný autobus nejezdí...


Návrh na prodloužení BUS linek: a-61 z Mendláku prodloužit po Křížové,Vídeňské a dále po ul.Vinohrady na Červený kopec(před léčebnu nemocných,dnes tam zajíždí jen a-81/82 pro invalidy).Jsou tam zahrádky,domky,léčebna a hotel-tudž a od normální zastávky Polní je to dost prudkej kopec.Stačil by interval 15-30 min.Myslel sem že se tam ty busy špatně otočí,ale 81/82 tam problém nemá.

Co prodloužit a-54 z Bystrce,zoo po trase t-30 na Štursovu,dále na Sochorovou po trase d-3/11 na Tábor a Mučednickou a Březinovou na Náměstí Míru na Kraví horu(s novou zast. u student.kolejí).Spojení těchto míst(oblasti Komína,Žabin s Kráví horou)je MHD docela problém,pěšky je ten kopec taky docela prudkej.
Pokud by se tyto změny neosvědčily dají se přece snad zrušit, i od toho sou BUSy dobrý.


Aha, ale to je potom verze, která má u zadních dveří jeden schod (to se dělalo tuším právě do roku 2000). Teď, kdy jsou na stupínku až sedadla a ulička je níž, by se kočárek musel vyzvedávat na vyvýšenou plošinu, což by bylo docela nepraktické...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
pd píše:
To je zajímavé. Ty sklopné sedadla nejsou na schodku?

Presne tak, jsou v urovni podlahy.


To je zajímavé. Ty sklopné sedadla nejsou na schodku?


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Tak jsem o vikendu jel v Praze citybusem, s tim lepsim usporadanim vzadu. Bohuzel jde o serii z roku 2000 a novejsi si Praha objednala opet se zadni ctyrsedackou :-?

Pokud by ale meli byt do Brna dalsi citybusy, tak v teto uprave. Nechame se (snad prijemne) prekvapit.

Obrázek


Na Autotecu byl vystavený nízkopodlažní Sor BN12 v matoucím modrobílém nátěru - taky jsem si nejdřív myslel, že je linkový (foto tu a tu), ale je to normální městský asi pro MHD Přerov. Jako linkový (vysokopodlažní) tam měli tuším C10,5 pro Bělehrad.


Anonymous píše:
pd píše:
Jo, a ten SOR v Tišnově je nízkopodlažní nebo "normální"?
Mám pocit,že je nízkopodlažní. Taky byl vystavenej na Autotecu v pavilonu Z.
Sorry,ale ten SOR C12 je vysokopodlažní (výška podlahy - 800 mm , níkopodlažní BN 12 - 360 mm = zjistil jsem to na http://www.sor.cz)


Skončí natrvalo nebo jenom přes prázdniny?


Jen taková zajímavost. Podle všeho asi koncem června skončí používání konečné na Oboře, a tak máte poslední příležitost vyfotit si autobusek 303 s nápisem "Obora" na svém čele. Všechny busy budou nyní jezdit až do Bítýšky, což je celkem pochopitelné.[/b]


Ty nové B961 by měly mít lepené okna, jiné už se nedělají.

Linka 62 je na zrušení, čeká se jen výstavbu zastávky a světelného přechodu u krematoria. Pak tam bude zastavovat 60. A ty spoje na 79, já myslel, že je to využitá manipulační jízda na Zvonařku (odstavení autobusů z linek 401 až 404). Asi by se sem 10 metrový autobus fakt nehodil.

Co je na B951 špatného? Nepohodlné sedadla - málo místa a některé opěradla jsou skoro kolmá. Vyskopodlažní Sor má interiér řešený o něco líp.


[quote="Anonymous"][quote="ds"] No,myslím si,že na tyhle dvě linky by se hodil tak leda Ikarus 405 - viz http://www.imhd.sk sekce VOZIDLÁ-AUTOBUSY - podsekce AUTOBUSY SKÚŠANÉ V BRATISLAVE - IKARUS 405 :lol: Čus 8-)


ds píše:
No, myslím že kratší autobusy by se hodily spíš mimo špičku a o víkendech - třeba na linky 46, 54, 61, 64, 66, 69... Jenže ve špičkách se dají uplatnit maximálně tak na linky 62 a 68. Takže dost pochybuji o tom, že by jejich nákup byl účelný.
Jasně,takový "pidibusy" by se uplatnily taky na lince 79 od 12. do 14.hodiny ze Zvonařky na Osovou - jezdí tam totiž linkový autobusy ČSAD Brno-město s obsazeností max. 10-15 lidí (ale většinou tak kolem 5 lidí,některý spoje jezdí i beznadějně prázdný :cry: ) nebo na "vysoce využívané" lince č. 62. Čus 8-)


[quote="ds"] No jo,ale myslíš si že těm inteligentům v DPMB dojde že Solaris je lepší? A aby se sem dostaly tento rok,tak by Solaris musel vyrobit speciálně pro Brno nějakou mutační vysokopodlažní verzi Urbina 12,což mi připadne dost šílený :-s


pd píše:
Jo, a ten SOR v Tišnově je nízkopodlažní nebo "normální"?
Mám pocit,že je nízkopodlažní. Taky byl vystavenej na Autotecu v pavilonu Z.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8867 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 351, 352, 353, 354, 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 15:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]