Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 843 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 34  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2016 21:04 

Příspěvky: 2168
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
2375 měla přeci odjakživa čtyřstupňovou převodovku ne?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2016 15:45 

Příspěvky: 475
Od: 23 pro 2013 20:28
Bydliště: Hrušovany u Brna
2375 má po GO čtyřstupňovou převodovku.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 úno 2016 23:01 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6303
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
Připomínám se s prosbou ke slatiňákům:
Miky píše:
Ještě poprosím slatiňáky, aby mi zkusili upřesnit
- jestli mají všechny B961 (a případně některé B941?) stojan na kasu a u případně odkdy (u těch, kde to v evidenci chybí)
- které B961 mají přepínač zajíc/želva a případně odkdy (GO? dřív?)

Díky.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 úno 2016 19:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1512
Od: 19 led 2014 12:31
Bydliště: Brno - Maloměřice a OBŘANY
2375 zpátky v provozu po GO (05002). Voněla novotou. ;-)
Příloha:
2375 Bystrc.jpg

Příloha:
2375 v Bystrci.jpg

Příloha:
2375 interiér.jpg

Příloha:
2375 v Komárově.jpg

Příloha:
2375 Komárov.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 úno 2016 18:13 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1404
Od: 02 črc 2011 14:08
2374 po GO taky začínala na 05002 :-)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 úno 2016 15:18 

Příspěvky: 308
Od: 01 dub 2007 14:10
Dnes na 05002.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 úno 2016 00:06 

Příspěvky: 475
Od: 23 pro 2013 20:28
Bydliště: Hrušovany u Brna
Obrazem: Poslední B951E ev.č. 7486 stále brázdí ulice. Dnes na 06702.
Příloha:
7486 (7) (1024x768).JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2016 14:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2763
Od: 29 srp 2009 19:30
Viz. příslušná shrnující aktualita. Prozatím se s GO nepočítá.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2016 13:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Od: 07 čer 2006 12:14
Bydliště: Brno
Takže všechny B961E ev.č. 237x budou již zcela po GO. :wink: Jak to vypadá výhledově s 2385 - 2389?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2016 13:02 

Příspěvky: 308
Od: 01 dub 2007 14:10
Dnes by mělo být poslední vypravení 2379 před GO.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 úno 2016 09:03 

Příspěvky: 308
Od: 01 dub 2007 14:10
2375 po GO zpět v Brně.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 úno 2016 16:41 

Příspěvky: 400
Od: 29 lis 2014 18:06
Vyjma 7486, která se podívala po měsíci opět do ulic, začala u J. Štěpánka brázdit pražskou periferii naše bývalá 7485, nyní 1035 :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 úno 2016 11:18 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7500
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
lukas67 píše:
...takže 7450 bude asi teda pořádný vrak.

lukas67 píše:
...tak to asi nebude nic vážného. Nic víc jsem tím nechtěl říct a rozhodně ne odborný technický stav vozu.

Tak jak?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 úno 2016 18:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 578
Od: 06 led 2011 14:32
Bydliště: Brno
Jako ten vůz nebyl zas tak úplně špatný ani podle řidiče, valilo to hodně slušně, ale jenom mi přišel divný zvuk motoru a to, že se ho posádka vozu nejspíše zbavila. A když to může v tomto stavu normálně jezdit, tak to asi nebude nic vážného. Nic víc jsem tím nechtěl říct a rozhodně ne odborný technický stav vozu.

_________________________________
7615->7635->7814->7011->7099


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 úno 2016 18:41 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7500
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
Tak je fajn, že jsi touto pokročilou dedukcí určil technický stav vozu, smekám. By jsi měl dělat z fleku servisáka. To neumí jen tak někdo.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 úno 2016 17:14 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 578
Od: 06 led 2011 14:32
Bydliště: Brno
Tak to máš pravdu. Včera jsem jel se 7450 a ten zvuk motoru nezněl moc v pořádku. Co jsem se tak díval do vypravenosti, tak majitelé 7462 dostali 7450 a teď podle všeho mají ten 7468, takže 7450 bude asi teda pořádný vrak.

_________________________________
7615->7635->7814->7011->7099


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 úno 2016 15:38 

Příspěvky: 308
Od: 01 dub 2007 14:10
lukas67 píše:
Z jakého důvodu jezdí už asi měsíc vůz 7468 denní služby a na noci ho vystřídal 7452?

Majitelé chtěli zpět 7452, tou 7468 si pohoršili. Ono vůbec některý ty 900 z té Slatiny jsou pěkný popelnice a to jsou chvíli po GO.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 úno 2016 13:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 578
Od: 06 led 2011 14:32
Bydliště: Brno
Z jakého důvodu jezdí už asi měsíc vůz 7468 denní služby a na noci ho vystřídal 7452?

_________________________________
7615->7635->7814->7011->7099


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2016 22:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1774
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Hlavně mají hrozně silnou trojku - při vyšších rychlostech hrozně řvou...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2016 20:50 

Příspěvky: 16
Od: 01 led 2010 14:43
Já nevím jak ostatní, ale osobně dle evidenčního čísla vozu a linky jezdím klidně jen na želvu, případně do kopců přepínám na zajíce, protože mi přijde, že u některých vozů zajíc motory vytáčí až zbytečně moc.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2016 13:40 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7500
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
Tak právě většina řidičů to má na zajíce, pak to jede krásně plynule a řadí to do otáček, takže vidět někoho to stále přepínat je snad nemožné :-)

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2016 13:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 743
Od: 27 úno 2015 21:19
Bydliště: Zlín / Brno, Stránice
likin: Díky moc za vysvětlení. Reálně jsem teda ještě neviděl to řidiče použít - vždycky, i do kopce, to měli v poloze "zajíc", proto jsem se torchu divil. Ale souhlasím, že výhodné to je, chápu to a možná jsem jen neměl "štěstí" si všimnou toho v praxi.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 úno 2016 11:42 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7500
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
Díky za pěkné vysvětlení d.p.m.b.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 úno 2016 22:12 

Příspěvky: 400
Od: 29 lis 2014 18:06
Sedlo: díky za ujasnění, tou trojicí 2367-69 jsem si nebyl jist.
Prototyp: jako první si to pamatuji před 10 lety na 2367. Poté se rozšířily dále mezi IVECO i LIAZ motory. Jedná se o volbu řazení. Buď ti to naháže s pomalými rozjezdy co nejvyšší kvalt, nebo necháš motor vytáčet a rozjezd je plynulejší. Je to vazba mezi otáčkama a stupni. Výhoda je například když jedeš kopec KV - Jírovcova, podržíš dvojku a nekolísají ti stupně. Když už řešíme řazení, v roce 2010 objevila úprava řazení u tehdy nových 7651 - 7671 (nevím zda u všech), a to bylo teprve zlo. V podstatě na 50m ti to naházelo všechny kvalty a jels jak šnek. Úprava byla onehdy na popud toho, že ty vozy šíleně žraly a toto mělo pomoct. Později se to nějak zoptimalizovalo. Dnes jsou to celkem solidní auta.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 úno 2016 20:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 743
Od: 27 úno 2015 21:19
Bydliště: Zlín / Brno, Stránice
Nevíte, proč se do těch vozů montuje ten přepínač želva/zajíc? Vím k čemu obecně slouží, ale jde mi spíš o to, jestli se to tady v Brně opravdu využívá a co někoho vedlo k tomu to požadovat?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 843 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 34  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 lis 2019 02:55
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]