Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 924 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 37  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 26 črc 2021 10:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6424
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Záměr tam zřejmě byl, protože jednak byl vystavený jiný plast, než se pořizuje, jednak tam nebyly všechny běžně dostupné možnosti. Koženka mi přijde dobrý kompromis mezi pohodlím a hygienou, na druhou stranu je možná vyšší cena(?)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 črc 2021 19:25 

Příspěvky: 110
Od: 26 čer 2014 22:31
Ona forma ankety je nešťastná v podstatě u čehokoliv (plastové sedačky, Drak a jeho barevné provedení, název nového nádraží,...), vždycky to bylo akorát fiasko nebo trolling. Jinak by mě zajímalo, jestli jsou plastové sedačky vyrobené alespoň z recyklovaného materiálu nebo se dají případně jednoduše zrecyklovat. Jinak tu vyrábíme jenom další zbytečný plastový odpad do budoucna. Zajímala by mě i celková životnost plastových sedaček. Jinak je škoda, že v anketě nebyly zastoupeny ostravské dřevěné sedačky (jsou tuším v novějších vozech a mají vždy měkký podsedák potažený koženkou). Ty dřevěný lavice v jednom z busů byly docela úlet...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 črc 2021 14:38 

Příspěvky: 1772
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak to byl trochu záměr, namluvit cestujícím, že se bude kupovat jinej plast, řekl bych. Za mě je prostě skládačka Vogel asi nejlíp tvarovaná a kdyby byla s perforovanou kůží, ne koženkou, tak bych byl úplně spokojený. Řekl bych, že oproti laminátu v novějších busech má hlavní výhodu Vogel v modularitě, kdy prostě nějakej natripovanej ko*kot rozřeže to pěnový madlo nebo udělá díru do toho tapecu, tak se prostě vyšroubuje pár částí a vymění se jeden dílec, nemusí se měnit celá sedačka, nebo ten laminát třeba v 26Tr a jiných Solárkách je vícedílný? Připadá mi totiž, že u laminátu v Solárkách jsou slabší záda a když se zlomí, tak se musí měnit celá sesla, nebo se pletu?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 črc 2021 13:45 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3503
Od: 28 úno 2006 19:00
Ondrah98 píše:
určitě výrobce umí i lepší nez "plast ze skluzavky"...

Buď vzniklo NEDOROZUMĚNÍ, anebo to byl záměr. Když se cestující sami měli rozhodnout, zda "plast nebo hadr" (o dřevěných lavicích raději pomlčím...), tak cestující to pochopili, že se jako plast BUDE KUPOVAT VYSTAVENÝ MODEL 7812. Ne JAKÝKOLI plast...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 črc 2021 23:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2435
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
2389 píše:
Ale vzpomínky na staré časy jsou hezké. Například noční rozjezdy obsazené kompletně Karosami řady 900 všech modifikací, to byla kapitola sama o sobě. To nebyla jen doprava, to byl životní styl. Zejména na zadní pětce se za dobu jejich provozu patrně odehrálo již tolik věcí, včetně těch stojících daleko za hranou psaných pravidel i morálky sarcastic
Prostě jsou to vozy našeho mládí, které v nás zanechaly velikou stopu a mraky vzpomínek. Ale všechno jednou končí a začíná nové.

Jó, těch pět sedadel vzadu se mi líbilo. Pamatuji dobu, kdy ze Semilassa jezdila kolem čtrnácté hodiny dvakrát a-46 z Medlánek směr Lesná a jednou v té době i a-66. Moc rád jsem jezdil tou druhou a-46, na které jezdil kloubák, který přejížděl na a-45. Sedal jsem si vždy zásadně dozadu, prostoru tam bylo habaděj.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 črc 2021 16:14 

Příspěvky: 1772
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hehe, dobrá debata, prý rozhrkaný vozy jak starý vraky jen Urban... Nezapomenu, jak jsem jel minulý měsíc na třicítce nějakým čtyřdveřovým trábošem na třicítce od Semálu až na Zoo, bolest zad z tvrdé sedačky v kombinaci s tvrdým autem byla ještě další den. Jo a nejhorší požitek sarcastic z jízdy byl z Žabin do Komína, kde je spousta zalitých spár a děr, žádná rovná silnice Štursova a dál až někam na Kamenolom. Fakt strašný. :oops:
Jinak souhlas, že to dunění plyňáků je otřesný.
Z busů mi připadá fajn čtyřkový Solárko, co přijíždělo loni a letos, zatím jsem se svezl jen jednou z Hlavního nádraží k Rondu, když byl ještě odklon 40 a zavřená Plotní.
Stejně fajn je 26Tr, sice člověk sedí na plastu, ale aspoň ho nestudí prd*el, jak sedí na studeným plastu, protože je tam ten "plyš." V tomhle směru je nejotřesnější typ těch plastových sedaček, co jsou v plynech a trolejbusech 31Tr, studený, nepohodlný a kluzký s jakýmkoli zdrsněním.
Co se týká B960, rád se kousek svezu, ale na okružce na delší cestu mi hluk začíná dost vadit, ale sedačky Vogel jsou fajn, i když v Praze s perforovanou kůží se mi líbí ještě víc, svezl jsem se, když byla před pěti lety výluka okolí zastávky Jana Masaryka, protože jsem se potřeboval dostat nějak do Vršovic.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 črc 2021 12:53 

Příspěvky: 372
Od: 25 říj 2019 10:12
Nemám důvod zpochybňovat tvůj názor jako řidiče s čím se ti jezdí líp. Jako cestující nemám moc co pozitivního říct k faktu, že roce 2021 jedu Karosou (neberu šotouše). Ona sedadla v Karosách nejsou po těch letech také nic extra, navíc u toho sedadla záleží co přesně se objedná, určitě výrobce umí i lepší nez "plast ze skluzavky"...

Ostatní modernější vozy vidím prostě jako "prostě autobus", neřeším typ. Ale Karosa prostě v dnešní době vyčnívá z minulosti, což v každodenním provozu není zrovna pozitivní. Už aby zmizely včetně podobných debat jakou tu vedeme. Samozřejmě také vnímám určitou nostalgii, ale ta patří na k tomu určené akce a ne do provozu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 črc 2021 12:33 

Příspěvky: 2563
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Možná jsou hlučnější, smradlavější na venek, ale nízkopodlažky jsou taky hlučný zvlášť polynový, tomu dunění a burácení vzadu se nic nevyrovná a nedejbože při brždění ten chladič co je slyšet na míle daleko. Vevnitř vše vybruje, mlátí, třepe se a to dělá daleko větší hluk než motor Karosy, po šichtě máš ještě doma zalehlý uši. Navíc v nízkopodlažce si nikam ani pohodlně nesedneš. Sedadla jsou v nízkopodlažkách a to i v solarisech, jak kdyby člověk seděl na tvrdé lavici, děs.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 črc 2021 12:08 

Příspěvky: 372
Od: 25 říj 2019 10:12
Určitě ti neberu, že se ti Karosy 900 osobně nejlépe řídí. Ale netuším v čem spatřuješ tu pohodlnost pro cestující... Když vynechám schody, tak v Karose je prostě strašný hluk, když to kolem tebe projede na zastávce tak je z toho smrad, jaký to má plus pro cestujícího? Já žádný nevidím. Všeobecně je pro mě jako pro cestujícího lepší cokoliv novějšího byť i to má samozřejmě své známé mouchy.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 črc 2021 11:52 

Příspěvky: 2563
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Ondrah98:
pokud vím, vybrovaly jen vozy 2364-2369 a to se pak opravilo, jinak žádná nikdy nevybrovala.
Řídím autobus u DP 17 let a nic neni pro řidiče a cestujícího z mého pohledu a nejen mého pohodlnější než Karosa. Ano, je to zastaralý a v dnešní době to už nemá co dělat, ale ukaž mi v našem vozovém parku něco lepšího a neber v potaz nízkopodlažnost. Jako řidiči se mě neřídí žádná nízkopodlažka tak pohodlně jak Karosa ( nový Sor a nový Solaris jsem ještě neřídil) a z žádné nemám tak dobrý a bezpečný výhled, o sedadlech pro cestující v nízkopodlažkách radši pomlčíme a o kvalitě a spolehlivosti taky.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 črc 2021 11:33 

Příspěvky: 82
Od: 21 kvě 2017 18:40
Už jen dle mojí přezdívky je jasné, jaký typ autobusu mám nejraději, a to z pohledu řidiče i cestujícího. Dokonce i který konkrétní vůz mi je (byl) nejbližší. Ale přiznejme si, že tyto vozy jsou v roce 2021 extrémně zastaralé a v provozu s cestujícími nemají už pár let co dělat.
Ale vzpomínky na staré časy jsou hezké. Například noční rozjezdy obsazené kompletně Karosami řady 900 všech modifikací, to byla kapitola sama o sobě. To nebyla jen doprava, to byl životní styl. Zejména na zadní pětce se za dobu jejich provozu patrně odehrálo již tolik věcí, včetně těch stojících daleko za hranou psaných pravidel i morálky sarcastic
Prostě jsou to vozy našeho mládí, které v nás zanechaly velikou stopu a mraky vzpomínek. Ale všechno jednou končí a začíná nové.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 črc 2021 07:50 

Příspěvky: 372
Od: 25 říj 2019 10:12
Co je na Karose 900 proboha pohodlný pro cestující? Když nebudu brát nízkopodlažnost, tak první co si vybavím je strašný kravál a vibrace...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 črc 2021 23:47 

Příspěvky: 2563
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Bohužel je to tak, devítistovka byla spolehlivá, pohodlná jak pro řidiče, tak pro cestující ( pokud nebudu počítat nízkopodlažnost). Oproti tomu nízkopodlažky jsou sice bez schodů, ale tím všechny plus končí, v podstatě všechny jsou nepohodlný jak pro řidiče tak pro cestující, roztřepaný a rozhrkaný jak starý vraky, škoda slov. Zvlášť u city a spol to vozidlo působí, že snad nemá žádné odpružení, že by se to mělo co chcíle rozsypat...je to děs.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 črc 2021 21:43 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5823
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Tohle je naprosto fatální a zažitý omyl, který má částečný podíl na tom, že brněnská MHD stále vypadá tak jak vypadá.

Prvotním účelem MHD je přeprava platícího cestujícího, jehož potřeby by měly být na prvním místě (samozřejmě nějak přiměřeně). Zejména v dobách pořizování B961 kdy bylo nízkopodlažních vozidel minimum byl benefit nízkopodlažnosti naprosto zásadní a nevyvážitelný ničím výše uvedeným.

Ono totiž pokud se nenajde dostatek lidí ochotných platit si cestování MHD, nebude práce pro řidiče ani ostatní zaměstnance dopravce.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 črc 2021 20:38 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7530
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
Však to bylo jednoduchý levný a vyzkoušený auto, a z pohledu řidiče (mě) to nej. A ten šíleně drahej servis, nespolehlivost a spotřeba u těch Citykrámů nevynahradí, že to je NP.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 črc 2021 20:15 

Příspěvky: 5764
Od: 27 úno 2010 07:40
Zatímco v Prostějově už tou dobou jezdilo čtvrtým rokem NP Volvo. :-)
A ano, i pak se tam kupovala jedná 932 a dvě 952.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 črc 2021 18:57 

Příspěvky: 1772
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No jo, ale i tenkrát určitě hrála roli pořizovací cena, tak se nedivím, že už tenkrát nepřišlo pár Solárek nebo aspoň první Renaulty v kloubu. Podle debaty na Káčku prý v Olmiku už o dva roky později (2004) kupovali první SU12.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 črc 2021 18:27 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5823
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Spíš škoda, že se něco nízkopodlažního nekoupilo už v tom roce 2002. Už tehdy byly B961 těžce zastaralý.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 črc 2021 16:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8911
Od: 10 čer 2004 11:19
Karosa B732 píše:
Celkem by mě ale zajímalo, v jakém technickém stavu teď tedy reálně vlastně jsou. Ta GO přece byla relativně nedávno.

Nedávno ? 2014.. Škoda, že místo nich nezůstalo něco NP..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 črc 2021 16:24 

Příspěvky: 73
Od: 20 črc 2020 21:55
Bydliště: Zaječí (okres Břeclav)
Já bych je nechal aspoň jako záložní, navíc když situace v trolejbusové dopravě je taková, jaká je.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 črc 2021 16:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 576
Od: 15 dub 2013 15:57
Celkem by mě ale zajímalo, v jakém technickém stavu teď tedy reálně vlastně jsou. Ta GO přece byla relativně nedávno.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 črc 2021 16:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8911
Od: 10 čer 2004 11:19
Už před 5 rokama bylo pozdě... Akorát ta nesmyslná GO s novostavbou vleku jim prodloužila život.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 črc 2021 16:01 

Příspěvky: 211
Od: 04 bře 2013 22:47
Kloubáky se taky nějak začínají odstavovat. Není to škoda? Že by do najetí km mohly sloužit třeba při výlukách. A doufám, že bude nějaká oficiální rozlučka. Solo a kloubák a třeba i s 7653.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 črc 2021 22:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 148
Od: 12 čer 2020 15:02
Bydliště: Tam kde jezdí linky 5, 9, 46, 57, 84 a 44
Už jim nevěřím v ničem.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 črc 2021 21:11 

Příspěvky: 73
Od: 20 črc 2020 21:55
Bydliště: Zaječí (okres Břeclav)
zdja1 píše:
Pokud někdo nestihl derniéru tak zítra 9.7. druhá šance: B931 bude na 3/55.


Mám to tedy chápat tak, že včera byla na lince skutečně NAPOSLEDY? :lol:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 924 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 37  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 29 črc 2021 10:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]