Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 62 z 75    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 75  Další
Autor Zpráva
Offline
71
11 zář 2006 23:20
Nemají nízkopodlažní autobusy menší tuhost karoserie, než normální? U normálních totiž tvoři část pod podlahou jakousi prostorovou konstrukci a toho jsou nízkopodlažní kousky "ušetřeny".


Offline
Uživatelský avatar

2567
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Nu však jo, na normální silnici je Citelis v pohodě, ale jak jede po kočičích hlavách nebo po kolejích, tak to vypadá, že se za chvíli rozpadne. Přitom mi ale říkal jeden řidič, že kdyby se Citelisy "sbouchaly" lépe, tak bychom tohoto zážitku byli ušetřeni.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Nemám nic proti novým autobusům. Od nového autobusu ale jako cestující čekám, že se nebude rozpadat (nedávno, když jsem projížděl v jednom z citybusů okolo pivovaru na Mendlák, jsem zase uvažoval, jestli mi ty plasty ze stropu spadnou na hlavu, nebo ne) a že nebude mít debilně uspořádaný interiér. Případně, pokud bych to měl zobecnit, že bude nízkopodlažní (mě osobně schody zatím opravdu netrápí). Dvě prvně jmenované podmínky Citelis (Citybus) ani městský Crossway LE nesplňuje. Tedy si o tom, snad logicky, myslím, že je to krám.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
71
11 zář 2006 23:20
Konečně jsem po pročtení diskuzí na téma nové vozy pro ČD, Railjet, DPMB...dosaďtě, co chcete, pochopil termín "šotouš", je to člověk, který brečí nad vyřazováním starých vozů a nadává na nové, přičemž se toto vnímájí posunuje spolu se stárnutím vozového parku. biggrin


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Crossway nebo citelis, zmetek je to tak jak tak...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Mám docela v živé paměti, jak zde všichni nadávali, že se do Brna kupují pouze nepohodlné, nevzhledné, nedostačující atd... Citybusy/Citelsy a teď najednou všichni brečí, že se už Citelisy do Brna nedodávat nebudou :sad: Mě osobně připadnou Crosswaye LE jako docela vhodná , dostačující a levná obnova vozového parku v době ekonomické krize wink

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Mimochodem jak vychází cenově NB12 oproti Crossu LE?


Offline
7150
27 úno 2010 07:40
Eda píše:
Co je lepší, 20 Citelisů, nebo 25 Crossů LE?

Aspoň to tu bude obnovené rychleji, byť ta vozidla nejsou zcela ideální. V omezeném počtu ty vozy najdou rozumné uplatnění.

Víš, já se bojím jednoho. Že se zjistí, že LE vozy vlastně stačí a bude se v jejich nákupu pokračovat. A to už pak bude lepší těch 20 Citelisů...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Co je lepší, 20 Citelisů, nebo 25 Crossů LE?

Aspoň to tu bude obnovené rychleji, byť ta vozidla nejsou zcela ideální. V omezeném počtu ty vozy najdou rozumné uplatnění.


Offline
7150
27 úno 2010 07:40
miropiro píše:
[Proč krám??? Jestli mi něco vadí na Ciťácích, tak je to, že na zadní sedadla musí lidi šplhat. Přitom by stačilo, aby se podlaha mírně zvedla a před zadními dveřmi opět mírně klesla. Pak by sedadla byla přístupnější. A na novějších Citelis 12M mi plně vyhovují velká okna a větší prostor pro kočárek (tam se i kolo krásně vleze).

Obávám se, že je míněn avizovaný nákup Crosswayů LE, což považuji za velký krok zpět.


Offline
Uživatelský avatar

2567
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
M píše:
Brno asi nikdy nebude mit 100% nizkopodlazni vozy, Uz ted budeme nejspis, zatim nejak nedolozeno, kupovat castecne nizkopodlazni kramy.

Proč krám??? Jestli mi něco vadí na Ciťácích, tak je to, že na zadní sedadla musí lidi šplhat. Přitom by stačilo, aby se podlaha mírně zvedla a před zadními dveřmi opět mírně klesla. Pak by sedadla byla přístupnější. A na novějších Citelis 12M mi plně vyhovují velká okna a větší prostor pro kočárek (tam se i kolo krásně vleze).

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2814
01 úno 2006 10:39
Brno asi nikdy nebude mit 100% nizkopodlazni vozy, Uz ted budeme nejspis, zatim nejak nedolozeno, kupovat castecne nizkopodlazni kramy.


Offline
Uživatelský avatar

6911
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Janatak: no dovolit by si to mohlo, leč to nikdo nebude chtít realizovat.


Offline
Uživatelský avatar

3972
25 led 2006 16:11
všudezdejší
V Montreaux taky jezdí jedinej typ vozu a tento kloubový nízkopodlažní VanHool. Až bude mít Brno 100% nízkopodlažních strojů, může si toto lajnování dovolit taky.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Zujala mě fotka z Montreaux, kde je vidět, jak mají krásně na zemi vyznačené, kde budou dveře pro invalidy.
Škoda, že u nás to nejde. To by k tomu museli dát mapu s podrobnýma popiskama typu vzidla. :D


Offline
Uživatelský avatar

3972
25 led 2006 16:11
všudezdejší
ds píše:
drátolezy VanHool možno nalézt např. v Salzburgu


Ano...

...toliko malá tapetáž.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3972
25 led 2006 16:11
všudezdejší
ds píše:
drátolezy VanHool možno nalézt např. v Salzburgu


Anebo na meziměstské trati ve švýcarském Villeneueve - Montreaux - Vevey.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
drátolezy VanHool možno nalézt např. v Salzburgu

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
215
18 dub 2008 19:13
Taktiež mám rád 21/22Tr, usporiadanie interiéru je veľmi dobré. VanHool sa mi páči, chcel by som sa tým niekedy zviezť, snáď cez leto budem mať cestu do Nitry. Jediné, čo by mohlo byť problémové u VanHoolov je pohon len strednej nápravy, ale i tak si myslím, že je to lepšie než posledná Citelisu.

18 metrové VanHooly sú i v drátolezovom prevedení: http://www.vanhool.be/Home%20EN/coaches ... 00tEN.html

A 24 metrov dlhý Hess poháňajú motory Škoda, len som nikde nenašiel interiér:
http://www.hess-ag.ch/en/busse/trolleyb ... ghtram.php


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Na to ale nepotřebuješ 100 % NP... Stejně se mi stále zdá řešení ala 21Tr nejvhodnější.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
7150
27 úno 2010 07:40
niximor píše:
Legracni je, jak v jedne vete v tom clanku zminuji, ze je autobus kompletne nizkopodlazni, nicmene ke spouste sedadel musi clovek splhat... Tak ja teda nevim, podle me nizkopodlazni znamena, ze k tem sedadlum prave splhat nemusim ne? Takhle se akorat schody presunou od dveri az k sedadlum, ale efekt je stejny - pokud si chci sednout, musim nahoru.

A napadlo tě třeba, že kočárek nebo invalidní vozík po sezení na sedačce netouží, že je spokojen, když se do vozu dostane?


Offline
2814
01 úno 2006 10:39
ono je to asi tim, ze ve vsech nizkopodlaznich autobusech vcetne naseho pode...ho Citelisu se splha k sedadlum, vyjimku je snad jen 3clankovy Wanhol kde je podlaha jak placka rovna


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Efekt stejný není - lidi šplhající se na bidýlka nezdržují při nástupu a výstupu.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Legracni je, jak v jedne vete v tom clanku zminuji, ze je autobus kompletne nizkopodlazni, nicmene ke spouste sedadel musi clovek splhat... Tak ja teda nevim, podle me nizkopodlazni znamena, ze k tem sedadlum prave splhat nemusim ne? Takhle se akorat schody presunou od dveri az k sedadlum, ale efekt je stejny - pokud si chci sednout, musim nahoru.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

2567
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
S tou nízkou podlahou se to nějak moc přehání. Mercedes vyrobil Capacity :arrow: viz článek na technetu :arrow: http://technet.idnes.cz/mercedes-ma-obr ... chnika_vse
Ale v zadní části bude člověk doslova šplhat k sedadlům. Určitě jsou samozřejmě i lidé, co projedou každý celou linku, ale jinak lidé podle mě netráví tolik času v jednom busu. Tudíž se bojím, že takto vysoká sedadla se pro častou výměnu lidí nebudou hodit.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1874 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 75  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 15 kvě 2024 00:56
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]