Diskuzní fórum

BMHD.czFotogalerieVypravenostEvidence


Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1500 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 60  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2017 14:14 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1125
Od: 07 dub 2006 09:03
Tak to dopadá, když je jediným kritériem nabídková cena. Holt za málo peněz málo muziky. Ví někdo znalý, jaké jsou zkušenosti se solárkama? V cajzlohradu jim jezdí i malé vozy, párkrát jsem s nimi jel a vyloženě neurazily, ale v dílnách jsem nebyl a nesvítil jsem jim u údržby.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2017 09:27 

Příspěvky: 1602
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
No, těžko říci, Citelisy se také neosvědčily, neskutečný krámy z pohledu uplně všech, byla a je na ně jen kritika. DP se jich bude zbavovat a zbavuje co nejrychleji je to možné a co se koupilo v sólech? Co se zas koupí v kloubech? Ten samý krám, jen pod jiným jménem. U sól se to už projevuje a historie se opakuje. Pak přijdou klouby a bude to zase dokola. A nepoučíme se. ](*,)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2017 09:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 591
Od: 27 úno 2015 21:19
Bydliště: Zlín / Královo pole
Ondra K. píše:
Zběžně jsem na podmínky koukl a řekl bych, že takový Stratos těm podmínkám vyhovuje.

Z přílohy číslo 1 k zadávací dokumentaci:
Dveře budou dvoukřídlé se světlou průchozí šířkou min. 1 000 mm a světlou výškou min. 1 900 mm.
Vnitřní osvětlení provést jedním až dvěma podélnými stropními pásy.
Jízda s vozidlem musí poskytovat přiměřenou úroveň jízdního komfortu
pro cestující i pro řidiče, to znamená, že se nesmí přenášet nepříjemné otřesy a vibrace způsobené pérováním a
tlumením, nepříjemná zrychlení i zpomalení.

...to Stratos nemůže splnit :D ...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2017 08:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5802
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Masarykova čtvrť
Robert: od DP čekám, nehledě na vyjádření mluvčí, že bude přihlížet k funkčnosti potenciálních vozů a nepořídí takové, s kterými byly v minulosti problémy, pokud výrobce neprokáže, že je vyřešil, popř. se to dá ošetřit smlouvou.

Taky si nekoupím Felicii jen proto, že se jich už prodalo obrovské množství, a proto se zcela jistě jedná o špičkový vůz.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2017 23:44 

Příspěvky: 3074
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
V cem konkretne si vymysli? Ano, Mave nebyly dobrou volbou, ale asi jen idiot by mohl od mluvci DP cekat tohle priznani. A to, ze chteji kupovat dalsi, asi o tom, ze se osvedcily, svedci.
A to, ze jeden vuz bude zajezdovy, zase ukazuje, ze o Solarisy nepujde.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2017 22:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5802
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Masarykova čtvrť
Ano, především Mavečka jsou jedny z nejlepších vozů. :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2017 22:22 

Příspěvky: 998
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
Teda ta Lukšová si pěkně vymýšlí. Na podzim a i v zimě bývaly dny, kdy ze všech Stratosů a Fiatů byly v provozu 2-3 vozy, zbytek zařizovaly normálně sóla, což je dost slabé. A jako na jaké další linky je chcou nasazovat? Napadá mě leda 81, pokud by došlo ke zlepšení intervalu na této lince, jinak mě nic nenapadá.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2017 22:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1021
Od: 19 led 2014 12:31
Bydliště: Brno - Maloměřice a OBŘANY
Lukšová pro ČTK píše:
Dosud má dopravní podnik 14 minibusů. Čtyři jsou značky Mave-Fiat a deset značky Stratos. "Zkušenosti s nimi jsou velmi dobré. Nasazujeme je například na sezonní turistickou linku na hrad Špilberk nebo na linku 68 k hotelu Myslivna, občas i na linku 64," uvedla Lukšová. Minibusy jezdí například večer také na lince 46 na Lesnou či na lince 43 do Soběšic.
Jeden z nových minibusů nebude určený pro MHD, ale pro zájezdovou dopravu. Bude mít zařízení pro připojení vozíku, bude tedy možné převážet i kola.

_________________________________
Milovník Crosswayů, navždy! ^_^
Brněnská MHD aktuálně


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2017 21:51 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4908
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
Přesně tak. V zadání se chce dodání 15 vozů, nic víc, nic míň.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2017 21:44 

Příspěvky: 663
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusů 25 a 26 s pětkou
Nechci vám brát iluze, ale aby se někdo mohl řídit i spolehlivostí, funkčností a dalšíma podmínkama daného produktu, musí to napsat do zadání, jinak se může kdokoli včetně takového výrobce Stratosů odvolat k antimonopolnímu úřadu a ten mu s velkou pravděpodobností vyhoví.

_________________________________
Vario LF2 a Crossway, to je moje nej.
Snad aby už přišlo to jaro...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2017 21:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5802
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Masarykova čtvrť
To je dost smutná zpráva a vizitka DP. Jezdím jimi poměrně často a při sebemenší nerovnosti...toto vozítko zkrátka není minibus. Ale tak třeba budou v DP prozíraví a nebudou se řídit jen počtem dodaných vozů daného typu, ale taky jejich funkčností, spolehlivostí atp.


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2017 21:24 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4908
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
Zběžně jsem na podmínky koukl a řekl bych, že takový Stratos těm podmínkám vyhovuje.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2017 19:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5802
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Masarykova čtvrť
Doufám, že to dodání 15 vozů znamená dodávku 15 funkčních vozů. A že se k tomu taky přihlídne a nebude to tak, že někdo dodal 15 popelnic a tím splňuje podmínku.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2017 19:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 406
Od: 15 dub 2013 15:57
Co na tu dokumentaci říkáte? Může ji splňovat zase i nějaká dodávka, nebo to tentokrát musí být plnohodnotný autobus?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2017 19:34 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4908
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
V zadávací dokumentaci je kvalifikační podmínka dodání minimálně 15 obdobných vozů v minulých 3 letech. Nabízí se otázka kolik Solaris dodal za tohle období plně nízkopodlažních Alpin.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2017 19:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 50
Od: 25 lis 2010 23:34
Bydliště: Brno
Dnes bylo zveřejněno výběrové řízení na nové minibusy

_________________________________
www.smpd.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2017 10:47 

Příspěvky: 23
Od: 04 led 2009 18:06
Co se týče nevýhody koženky - pocení se v tropicých dnech, tak to už tady taky kdysi v podobné diskuzi bylo zmíněno, je to jen problém chybějící klimy, pokud se i v našich končinách v 21. století celovozová klima stane standardem (jao že už se pomalu blýzká na lepší časy), pak tento problém odpadá.
Jinak kromě dalších pozitiv ještě nebylo zmíněno, že ta červená tvarovaná koženkav pražských busech vypadá i hodně hezky, rozhodně to není ten černý hnus z hranatých karos nebo to, co mají lidi mentálně spojeno s klasickým rychlíkovým vagonem nejlépe v tmavozeleném socialistickém nátěru. :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2017 07:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 775
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Také ne nutně. Třeba koženka v Honeckrech takovými vlastnostmi zdaleka netrpí tolik, jako koženka v Béčkách nebo starších Karosách (škoda, že je to asi tak to jediné pozitivum na sedačkách v Honeckrech). A zrovna to, co zvolili v Praze je přece jenom blíž tomu, co je v Honeckrech, než v B. Ale hlavně, ten plast v létě pálí taky. Koženka má proti tomu alespoň tu výhodu, že je měkká. Ale chce to také volit opatrně, protože i koženka umí klouzat. Hlavní problém koženky, i té levnější, je ale cena oproti i látkovým sedačkám, o plastu raději nemluvě. A to je asi důvod, proč o ní DPMB nechce slyšet. Holt peníze nad pohodlí cestujících.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2017 06:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 406
Od: 15 dub 2013 15:57
Ale ta "lepší" koženka má vlastnosti prakticky shodné, jako kůže pravá. Jen je synteticky vyrobena. Ta "horší" je, hlavně v létě, nechutnej lepící se hnus, kterej nedýchá, když si na něj sedneš a pokud na něj chvilku před tím svítilo sluníčko, je to asi, jako kdyby sis sedl na plotnu ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2017 06:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 775
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, ona taky není koženka jako koženka. Ostatně i ČD teď, po vzoru ÖBB, prosazují lepší koženku (pořád to není pravá kůže) jako exkluzivní potah do 1. třídy :wink:

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2017 22:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 406
Od: 15 dub 2013 15:57
Já to naprosto chápu, ale nechápu, jak někdo může tak glorifikovat koženku a povídat, jak jsou plasty fujky ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2017 22:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5802
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Masarykova čtvrť
Karosa: je rozdíl, jestli něčím jedu pár hodin, a tudíž místo pocení upřednostním pohodlnou a měkkou sedačku, oproti cestě v řádu jednotek-desítek minut, kdy si radši sednu na čistější povrch. Čalounění skrývá spoustu tajemství.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2017 22:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 406
Od: 15 dub 2013 15:57
Takže jestli to dobře chápu, ve vlacích se každej nad koženkou pohoršuje a do autobusů to chcete natahat a dokonce jako nejpohodlnější řešení? Můžete mi říct, co je na kožence jako z Trabantu pohodlnýho?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2017 20:51 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4908
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
Pohodlné celokoženkové sedačky má třeba i DPO v B961.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2017 20:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1018
Od: 22 pro 2008 22:51
Bydliště: PoŠuKov, 2. část
MartinV: Ano, výlet do Práglu může být v některých ohledech i inspirativní. Doporučoval bych i některým lidem z DPMB, aby viděli, jak mohou vypadat pohodlné a čisté sedačky současně a nevnucovali cestujícím, aby si mezi pohodlím a čistotou museli vybírat (narážím na anketu, která před lety proběhla).


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1500 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 60  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 kvě 2017 10:34
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]