Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 61 z 75    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 75  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
M píše:
Spis jde o to, ze sas musi byt novy vozy, ikdyz totalne nevhodne pro Brno, pouze a jen od Irisbusu ci Karosy, jiny vyrobce proste neuspeje a nikomu to neni divny...


není to třeba taky o tom, že jinej typ vozu, jinej výrobce znamená i jinou technologickou základnu, jiné náhradní díly a tak podobně? Nevím, ptám se...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2810
01 úno 2006 10:39
no jo, ale je rozdil mit za asi 5 mega LE bus nebo 100% Nizkopodlazni bus...ja bych si vybral ten 100% nizkopodlazni.... nekdo asi ne


Offline
9986
15 led 2005 23:41
David Jaša píše:
Mimochodem jak vychází cenově NB12 oproti Crossu LE?

Pokud se budeme bavit o základní verzi, tak je cenový rozdíl prakticky zanedbatelný. Doby, kdy bylo Iveco nejdražší na trhu, jsou už pryč. Nicméně důvod, proč někteří dopravci kupují SOR je ten, že provozní náklady jsou u Soru üplně někde jinde, než u Iveca (Mercedesu, Solarisu...). Pokud bereme ale čistě pořižovací náklady, vyjde to dnes už skoro na stejno.


Offline
2810
01 úno 2006 10:39
no az se budete splhat uzkyma 3tima dverima do Le busu jak po zebriku a vzadu budete sedet s nohama skoro nad hlavou, to bude parada...
A ridici busou jiste tez nadseni az vsici polezou sirokyma prednima dverima, pac uzkyma zadnima do hromady schodu se nikomu nebude chtit...

pokud mela ve vyberovym rizeni - vysledek jsem zatim nikde nenasel - rozhodovat cena, pochybuju ze cros.. je levnejsi nez Sor.

Spis jde o to, ze sas musi byt novy vozy, ikdyz totalne nevhodne pro Brno, pouze a jen od Irisbusu ci Karosy, jiny vyrobce proste neuspeje a nikomu to neni divny...


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
miropiro píše:
Nu však jo, na normální silnici je Citelis v pohodě, ale jak jede po kočičích hlavách nebo po kolejích, tak to vypadá, že se za chvíli rozpadne. Přitom mi ale říkal jeden řidič, že kdyby se Citelisy "sbouchaly" lépe, tak bychom tohoto zážitku byli ušetřeni.


To je přesně ono, na rozbitý silnici bude i Citáro rachotit. Stejně jako Anitry/Poršata na křivých kolejích. Mít tu kolejiště jako v Curychu, jedinej problém s těmi šalinami bude rozmístění sedaček v interiéru. To stejný se silnicemi.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
71
11 zář 2006 23:20
Nemají nízkopodlažní autobusy menší tuhost karoserie, než normální? U normálních totiž tvoři část pod podlahou jakousi prostorovou konstrukci a toho jsou nízkopodlažní kousky "ušetřeny".


Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Nu však jo, na normální silnici je Citelis v pohodě, ale jak jede po kočičích hlavách nebo po kolejích, tak to vypadá, že se za chvíli rozpadne. Přitom mi ale říkal jeden řidič, že kdyby se Citelisy "sbouchaly" lépe, tak bychom tohoto zážitku byli ušetřeni.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Nemám nic proti novým autobusům. Od nového autobusu ale jako cestující čekám, že se nebude rozpadat (nedávno, když jsem projížděl v jednom z citybusů okolo pivovaru na Mendlák, jsem zase uvažoval, jestli mi ty plasty ze stropu spadnou na hlavu, nebo ne) a že nebude mít debilně uspořádaný interiér. Případně, pokud bych to měl zobecnit, že bude nízkopodlažní (mě osobně schody zatím opravdu netrápí). Dvě prvně jmenované podmínky Citelis (Citybus) ani městský Crossway LE nesplňuje. Tedy si o tom, snad logicky, myslím, že je to krám.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
71
11 zář 2006 23:20
Konečně jsem po pročtení diskuzí na téma nové vozy pro ČD, Railjet, DPMB...dosaďtě, co chcete, pochopil termín "šotouš", je to člověk, který brečí nad vyřazováním starých vozů a nadává na nové, přičemž se toto vnímájí posunuje spolu se stárnutím vozového parku. biggrin


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Crossway nebo citelis, zmetek je to tak jak tak...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Mám docela v živé paměti, jak zde všichni nadávali, že se do Brna kupují pouze nepohodlné, nevzhledné, nedostačující atd... Citybusy/Citelsy a teď najednou všichni brečí, že se už Citelisy do Brna nedodávat nebudou :sad: Mě osobně připadnou Crosswaye LE jako docela vhodná , dostačující a levná obnova vozového parku v době ekonomické krize wink

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Mimochodem jak vychází cenově NB12 oproti Crossu LE?


Offline
7105
27 úno 2010 07:40
Eda píše:
Co je lepší, 20 Citelisů, nebo 25 Crossů LE?

Aspoň to tu bude obnovené rychleji, byť ta vozidla nejsou zcela ideální. V omezeném počtu ty vozy najdou rozumné uplatnění.

Víš, já se bojím jednoho. Že se zjistí, že LE vozy vlastně stačí a bude se v jejich nákupu pokračovat. A to už pak bude lepší těch 20 Citelisů...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Co je lepší, 20 Citelisů, nebo 25 Crossů LE?

Aspoň to tu bude obnovené rychleji, byť ta vozidla nejsou zcela ideální. V omezeném počtu ty vozy najdou rozumné uplatnění.


Offline
7105
27 úno 2010 07:40
miropiro píše:
[Proč krám??? Jestli mi něco vadí na Ciťácích, tak je to, že na zadní sedadla musí lidi šplhat. Přitom by stačilo, aby se podlaha mírně zvedla a před zadními dveřmi opět mírně klesla. Pak by sedadla byla přístupnější. A na novějších Citelis 12M mi plně vyhovují velká okna a větší prostor pro kočárek (tam se i kolo krásně vleze).

Obávám se, že je míněn avizovaný nákup Crosswayů LE, což považuji za velký krok zpět.


Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
M píše:
Brno asi nikdy nebude mit 100% nizkopodlazni vozy, Uz ted budeme nejspis, zatim nejak nedolozeno, kupovat castecne nizkopodlazni kramy.

Proč krám??? Jestli mi něco vadí na Ciťácích, tak je to, že na zadní sedadla musí lidi šplhat. Přitom by stačilo, aby se podlaha mírně zvedla a před zadními dveřmi opět mírně klesla. Pak by sedadla byla přístupnější. A na novějších Citelis 12M mi plně vyhovují velká okna a větší prostor pro kočárek (tam se i kolo krásně vleze).

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2810
01 úno 2006 10:39
Brno asi nikdy nebude mit 100% nizkopodlazni vozy, Uz ted budeme nejspis, zatim nejak nedolozeno, kupovat castecne nizkopodlazni kramy.


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Janatak: no dovolit by si to mohlo, leč to nikdo nebude chtít realizovat.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
V Montreaux taky jezdí jedinej typ vozu a tento kloubový nízkopodlažní VanHool. Až bude mít Brno 100% nízkopodlažních strojů, může si toto lajnování dovolit taky.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Zujala mě fotka z Montreaux, kde je vidět, jak mají krásně na zemi vyznačené, kde budou dveře pro invalidy.
Škoda, že u nás to nejde. To by k tomu museli dát mapu s podrobnýma popiskama typu vzidla. :D


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
ds píše:
drátolezy VanHool možno nalézt např. v Salzburgu


Ano...

...toliko malá tapetáž.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
ds píše:
drátolezy VanHool možno nalézt např. v Salzburgu


Anebo na meziměstské trati ve švýcarském Villeneueve - Montreaux - Vevey.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
drátolezy VanHool možno nalézt např. v Salzburgu

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
215
18 dub 2008 19:13
Taktiež mám rád 21/22Tr, usporiadanie interiéru je veľmi dobré. VanHool sa mi páči, chcel by som sa tým niekedy zviezť, snáď cez leto budem mať cestu do Nitry. Jediné, čo by mohlo byť problémové u VanHoolov je pohon len strednej nápravy, ale i tak si myslím, že je to lepšie než posledná Citelisu.

18 metrové VanHooly sú i v drátolezovom prevedení: http://www.vanhool.be/Home%20EN/coaches ... 00tEN.html

A 24 metrov dlhý Hess poháňajú motory Škoda, len som nikde nenašiel interiér:
http://www.hess-ag.ch/en/busse/trolleyb ... ghtram.php


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Na to ale nepotřebuješ 100 % NP... Stejně se mi stále zdá řešení ala 21Tr nejvhodnější.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1854 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 75  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2024 16:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]