Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 60 z 75    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 75  Další
Autor Zpráva
Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Crossway LE ma v nizke casti vsechny sedadla na stupinkach, ani jedno sedadlo neni bez stupinku. Ma psiserne schody z nizke casti do vyvysene, vzadu u 3 dveri je to jak po zebriku a vzadu se neda ani stat, foto mi sem nejde dat, nevim proc, pry je moc velke?? mam 179cm coz neni nejak extra a nevlezu se tam. Pro Brno nevhodne a v podniku mi bylo naznaceno kde to bude asi jezdit a myslim, ze se s tim na 67 nesetkas.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Agente, já jel SORem NB18 několikrát v Praze a tvé nadšení rozhodně nesdílím. Pokud nepočítám sklápěčky (nevhodně umístěné v prostoru pro kočárky, kde jen zbytečně překážejí a já stále marně doufám, že jednou si to konečně u SORu uvědomí), tak jsou všechny sedačky na podestách, což samo o sobě je ve 100% NP busu 21. století prostě špatně. A pokud jde o prostor k sezení, tak ten byl IMHO srovnatelný se staršími kloubovými Citybusy, kterých v Praze jezdí slušná řádka. Pravda, když ten SOR NB18 srovnám s brněnskými kloubovými Citelisy a 25tr, s nevhodnými sedačkami Vogel, vychází mi NB18 samozřejmě lépe. A k dveřím navíc už jsem se v minulosti vyjádřil již několikrát a tak jen stručně zopakuji, že vyšší počet dveří = nižší počet sedaček a to je ve 21. století opět špatně, protože to jen utvrzuje pocit cestujících, že MHD = socka.

Ale zpět od nových pražských autobusů k novým brněnským autobusům. Informace, že Crosswaye LE mají mít výklopné dveře mě skutečně vyděsila. Výklopné dveře u Crosswayů LE jsou totiž příšerně pomalé, pomalejší než mnohokrát kritizované, a dnes už naštěstí vyměněné, dveře T6, T3R a K2R. Už se škodolibě těším na nasazení např. na a-67. To budou sekyrky, pánové sarcastic

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
agent s teplou vodou:

a tos kloubovou Sorku jeste neridil ...


Offline
71
11 zář 2006 23:20
Já teda nevím, ale občas se svezu v SORce na lince 41/71 a že bych při každé jízdě chrochtal blahem jak je to parádní svezení, tak to fakt ne. Subjektivně mi ten bus, co se týče zpracování a použitých řešení přijde horší, než Citelis (ale je to fakt těžce subjektivní pocit a nezpochybňuji, že má někdo jiný názor).


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
agent_s_teplou_vodou píše:
Další kloubová SORka stojí před pavilonem V.

Předpokládám, že se jedná o verzi pro příměstskou dopravu. Tři dveře je u kloubu do města málo...těch pět by se mi moc líbilo Obrázek

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Další kloubová SORka stojí před pavilonem V.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1435
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
tyto sorky jezdí po Praze


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Sorky mám celkem v oblibě takže byl bych rád kdyby tady taky nějaká jezdila,ale k příspěvku-dík za zprávu s tou Sorkou- konečně mám odpověď na otázku: kam mířila Sorka 18m kterou sem před týdnem viděl.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Na tu zadní pětku Crosswaye jsem se šel schválně posadit. Ale abych hlavou neurazil zářivku, musel jsem se tam dostat ve skrčené poloze. A to mám jen 185cm!!! Po usazení jsem měl kolena ve výši prsou. Neumím si představit takový autobus v provozu na vytížené lince.

Na veletrhu byla vystavená i pětidveřová kloubová SORka. Nechal jsem si ji odemknout, abych se dostal dovnitř. A jedním slovem: PARÁDA. Při rozmístění sedaček konstruktér opravdu přemýšlel. Každé sedadlo je opravdu dobře přístupné s dostatečým prostorem. Není tam jediné sedadlo se stísněným prostorem pro kolena. Pro kočárky je dost místa mezi 2. a 3. dveřmi. Jedny dveře navíc oproti ostatním 18m jsou určitě výhodou.
Zajímavostí je elektronická kurzovka v rozích za čelním sklem.
(omlouvám se za kvalitu fotek - mobil)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
To nemá POD? Budou ty naše mít POD?

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Mne spíš děsí ty zadní dveře. Tam by měli dát ceduli s nápisem "zákaz vstupu osobám nad 100 kilo a v zimních bundách!" Přijde mi, že to už by se cestující rychleji vyměňovali střešním oknem než touto parodií na dveře.

Prostorově mi to přijde OK, vepředu dost místa na stání, vzadu sezení...


Offline
432
18 srp 2009 01:25
BRNO
z fotek to s tím místem vzadu nevpadá tak tragicky (to říkám jako nadprůmrně vysoká osoba) ... uvidíme v reálu, ale je fakt, že iveco rádo dělá hoodně místa pro vozíčkáře a sedačky namačkane bezprostředně nasobě, aby se tam dostali jenom vybraní jedinci :roll:

_________________________________
Jakub


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Na výstavišti je k vidění mimo jiné i tento typ Crosswaye LE, který by měl jezdit v Brně. Dle vyjádření vystavovatele bude mít Brno oproti vystavenému kusu jen jiné dveře - všechny budou výklopné. Nízkopodlažní část je perfektní, nenašel jsem nic co bych vytknul. Co se ale týká zadní poloviny vozu, tak to je opravdu tragédie. Hodně schodů a málo místa. Pokud se chcete posadit na poslední pětku, tak se tam jinak než ve skrčené poloze nedostanete, a když už se tam usadíte, tak máte kolena na bradě. Přikládám pár fotek z mobilu.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tramvaják: měly by to být busy vlastněné městem a měly by nahradit to, co jezdilo dosud tuším na Špilberk (nějaký ten vláček).


Offline
432
18 srp 2009 01:25
BRNO
jenom pro upřesnění ... ty SPZ jsou pro testovaná vozidla .... ale jinak mlčim :-)

_________________________________
Jakub


Offline
470
01 zář 2005 23:14
Taky jsem četl v MF DNES, že má jezdit po brněnských památkách po hodině a půl Mave, ale ne DPMB.


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Firma Mave má trochu hokej v nasazení jejich autobusů:
DPMB a.s. za uplynulé období převzal již čtyři naše speciální autobusy pro převoz vozíčkářů. Jsou nasazeny na lince 91.

Oficiální stránky výrobce ZDE


Offline
Uživatelský avatar

265
28 úno 2006 23:24
7505


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Zůstane se u 5 ks Mave nebo se bude něco přiobjednávat? Asi jen moje přání...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
nové Mave 05 právě teď vjelo na výstaviště s převozními RZ

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Tak už je oficiálně zveřejněn výsledek soutěže na 25 nových autobusů, vyhrála firma TEZAS, což je dealer Karosy. Nabídka byla pouze jedna, cena za kus je 4.895.000 CZK.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Crosswaye LE je (bylo) možno pořídit dokonce levnějni než BN12. Což byl zřejmě důvod jejich poměrně masivního rozšíření v minulých dvou letech. Nisméně je nutné uvážit, že stejný autobus nebude pro dva dopravce stát stejnou cenu, vždy bude záležet na velikosti dodávky a dalších okolnostech.


Offline
Uživatelský avatar

254
24 srp 2009 18:59
Ale tady takové autobusy nenajdeš. A snad se moc nebudu plést, když řeknu, že sem ani nebyly nabídnuty do soutěže.

_________________________________
Sbohem Moravo, jedu do Brna...


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ani 100% nízké podlahy nebrání k tomu, aby autobus měl sedadla dobře dostupná. Stačí se podívat k sousedům, kde jezdí autobusy s 100% nízkou podlahou a sedadla mají (především nad koly) níž než u nás. Typ ale po mně nechtějte, tolik zase zahraniční MHD nesleduju.


Offline
Uživatelský avatar

254
24 srp 2009 18:59
Na co 100% nízkopodlažní autobus, když se v něm člověk nedostane k sedadlům a nakonec na něj ani nevysedne, protože je výš než dva schodky.

Ideálem je podle mě karoserie a uspořádání trolejbusů 21Tr. Myslím, že se tento typ vyráběl i jako autobus. Co vlastně bylo důvodem k vyřazování a jejich masovému nerozšíření?

_________________________________
Sbohem Moravo, jedu do Brna...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1854 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 75  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 18:57
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]