Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 68 z 75    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 75  Další
Autor Zpráva
Offline
63
19 lis 2008 21:41
Brno-Černovice
Jak budou cislovany ty minybusi?


Offline
487
07 úno 2006 10:26
manil píše:
Zapůjčen by měl být cca do konce příštího týdne.


A neexistuje nejaky rozpis planovaneho nasazeni, podle ktereho by sel vyfotit?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
tr píše:
Nemate nekdo predstavu o planovanem nasazeni Tedomu v nejlizsich dnech? A do kdy bude zapujcen v Brne?

Zapůjčen by měl být cca do konce příštího týdne.


Offline
487
07 úno 2006 10:26
Nemate nekdo predstavu o planovanem nasazeni Tedomu v nejlizsich dnech? A do kdy bude zapujcen v Brne?


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
niximor píše:
Hm, to vypada jak trochu delsi dodavka :) Vidim dobre, ze to ma manualni prevodovku?

Mě se docela líbí, jde o zvyk.
Navíc na a-81, a-82 úplně ideální.
Taky si ho dokážu, a asi tam i bude, na okružce jihovýchodními Šimicemi, tedy linka a-64. Pokud vůbec se po těch "x letech" výluky na Jílkové vrátí na svoji původní trasu.
Už sem o tom tady kdysi mluvil a nad smyslem této linky přes Táborskou, Dulánek a Jílkovu, kdy bus mezi Geislerovou a Uzavřenou veze v průměru dva, tři lidi, silně pochybuju.
Já osobně bych přetrasoval a-72 a vedl ji po Šámalové a a-64 ukončil u židenickýho nádraží. Ale to patří do jiné diskuze...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Hm, to vypada jak trochu delsi dodavka :) Vidim dobre, ze to ma manualni prevodovku?

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
315
01 dub 2007 14:10
Fiat Mave


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
chat-maniac píše:
proběhla tady informace že se nachází u nás ve Slatině bílej Tedom a v pondělí by měl vyjet na zkušební jízdy???

Tady jetě ne, jen na k-r. Otázka je, na které linky :)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7582
17 pro 2006 22:32
Brno
proběhla tady informace že se nachází u nás ve Slatině bílej Tedom a v pondělí by měl vyjet na zkušební jízdy???

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Kuba píše:
no jo ... když to je od talošů, to se člověk nemůže divit ... "pěknej" desing ušitej na mírů postavám, kde 170cm je maxiobr a spolehlivost nehraje velkou roli ...
nevíte někdo, proč se upustilo od podoby citybusu (osobně se mi víc líbil jak zepředu, tak zezadu) a nastoupil Citeliťáský čočkový facelift? Proč taloši udělali tento krok?

A ted tu pohadku o karkulce .. Facelift byl vytvorenej , vyrobenej a schvalenej ve francii. A to plati i o zbytku . POkud by jsi se zamyslel (ano , asi je to strasna namaha) a prosel si internet , tak snadno zjistis ze Citybusy vychazi ze strednepodlaznich agor a jsou z vetsi casti odvozeny. V italii pouze jedou podle dodany dokumentace a rozmery jsou stale stejny.
DP si muze objednat jaky sedacky chce, pri trose snahy by tam snad sly i klasicky laminaty. Steyr muzou byt vic nakloneny, pac maji uzsi profil a i pres vetsi uhel se vlezou do norem .

Jinak , jsem osobne zvedavej, co by jsi sem chtel za NP abusy. Muze to byt mercedes , sor , solaris . Kazdej typ bude za par let na tom skoro stejne. Napravy/Motory/diagnostika , ty jsou uz temer u vsech jako volitelna vybava a vetsina typu je muze mit.
Ze uz se sem nenakupuji vysokopodlazni herky je jenom dobre. Staci se podivat jak aktualne dopadaji 93x a za par let 95x. Ramy dolamany, motory vybehany .Trvanlivost je podstatne nizsi jak u city/cite . To ze jsou citelisy a citybusy dlouhodobeji odstaveny na motor je i castecne vina DP . Pokud jsou my udaje spravny, tak dost zahranicnich provozovatelu ma nahradni motor ve sklade a u provedeni jake jezdi u nas se vymenuje cely motor. Planovany cas vymeny byl tusim nekde okolo 4-6 hodin. Proto maly zadni okno. Najet s vysokozdvihem , odpojit vedeni, povolit drzaky, odvezt na motorarnu a ze skladu dovezt druhy. Verze LINE tohle neumoznuje.


Offline
432
18 srp 2009 01:25
BRNO
MartinV píše:
a např. u automobilů Škoda ti nový design taky vadí? (existuje takové malé bezvýznamné pracovní místo designéra)


abych řekl pravdu, tak u octávie ano. Ale dobře, chápu, že chtějí dělat autobusy vzhledem moderní, ale v tom případě se teda máme na co těšit :-D

_________________________________
Jakub


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Kuba píše:
nevíte někdo, proč se upustilo od podoby citybusu (osobně se mi víc líbil jak zepředu, tak zezadu) a nastoupil Citeliťáský čočkový facelift? Proč taloši udělali tento krok?

a např. u automobilů Škoda ti nový design taky vadí? (existuje takové malé bezvýznamné pracovní místo designéra)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7582
17 pro 2006 22:32
Brno
říká ti něco vývoj a facelift po několika letech výroby? važ trochu své napůl zbytečné otázky a nepiš co tě napadne

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
432
18 srp 2009 01:25
BRNO
no jo ... když to je od talošů, to se člověk nemůže divit ... "pěknej" desing ušitej na mírů postavám, kde 170cm je maxiobr a spolehlivost nehraje velkou roli ...
nevíte někdo, proč se upustilo od podoby citybusu (osobně se mi víc líbil jak zepředu, tak zezadu) a nastoupil Citeliťáský čočkový facelift? Proč taloši udělali tento krok?

_________________________________
Jakub


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7582
17 pro 2006 22:32
Brno
s účelnotí a komfortem to v některých parametech těžce zaostává

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
432
18 srp 2009 01:25
BRNO
právě sem si myslel, že pro řidiče až na dlouhatánský předek musí být řízení citelisu paráda ... na první pohled vy´padá pracovíště moderně a pohodlně

_________________________________
Jakub


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7582
17 pro 2006 22:32
Brno
ani tak nepříjemné jako spíš nebezpečné! stačí aby z té špičky pedálu sjela ta špička nohy při brždění a je vymalováno!

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
432
18 srp 2009 01:25
BRNO
jako omlouvám se da přemrštěné výlevy, ale s tím, že sem se někam nevlezl do citybusu nebo do zadu do devítistovky sem se smířil, ale když přijely nový citelisy a tam sedačky ještě víc nahuštěný na sobě a ještě s takovým dementním sklonem ...
jako cestující si ale můžu stoupnout, pokud ale autobus není pohodlný ani pro její obsluhu (řidič) tak už to opravdu stojí za zamyšlení ... Pokud máte řídit autobus nějakejch 8 hodin denně a neustále se natahovat nohou k zemi a hledat brzdový pedál může být opravdu nepříjemné.

_________________________________
Jakub


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Já se svými 180 cm mám v citybusu například na poslední dvojce vzadu problém taky :roll: Tedy se k vám připojuju, pánové...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7582
17 pro 2006 22:32
Brno
za sebe osobně stojí kromě sedaček ve všech těch nízkopodlažních šmejdech za prd i sedačky pro řidiče v těch posledních sériích: 7653->
chytráci je posadily na vyšší brdek a abych bezpečně dosáhl na brzdový pedál celou nohou a ne jenom špičkou na horní kraj pedálu, musím jezdil s vypuštěným vzduchem z odpružení sedadla. jinak i v té nejnižší nastavitelné poloze se vzduchem jsem dost vysoko. na co to bude mít v brzké době vliv? no přeci na moje záda že...
za půl roku v 7stovce, za dva roky v devítikilu bez problémů se zádama a jiné sedací části. po třech dnech v těch nových šmejdech ztuhlej krk, záda a rozlámaný celý tělo. no není to skvělý?????

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
186
27 zář 2007 22:44
Ohledně nevhodných sedaček i jejich uspořádání musím s diskutujícími souhlasit. Já mám 186cm a taky se mě tam nohy nevlezou. A záda mě bolí už po čtyřech zastávkách,takže komfort hodný 21.století. blee


Offline
432
18 srp 2009 01:25
BRNO
niximor píše:
No aspon misto na nohy by tam byt melo - je pomerne nezanedbatelna cast populace, ktera je proste vyssi, takze standardni prostor pro rekneme 170cm vysokeho cestujiciho je pro nas proste zcela nedostatecny, ja se svymi 193cm se treba na nektere sedacky vubec nevlezu a jedina moznost jak si tam sednout je sedet sikmo, takze nohy mam az v prostoru sousedni sedacky. To si myslim, ze je rozhodne spatne.


sdílím stejný problém :-D

_________________________________
Jakub


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
No aspon misto na nohy by tam byt melo - je pomerne nezanedbatelna cast populace, ktera je proste vyssi, takze standardni prostor pro rekneme 170cm vysokeho cestujiciho je pro nas proste zcela nedostatecny, ja se svymi 193cm se treba na nektere sedacky vubec nevlezu a jedina moznost jak si tam sednout je sedet sikmo, takze nohy mam az v prostoru sousedni sedacky. To si myslim, ze je rozhodne spatne.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

3340
13 lis 2004 11:58
MartinV píše:
k tomu sklonu sedadel: důležité (názor nejenom mě) je v linkách MHD, aby místo na sednutí sice bylo (což je důležité pro starší vrstvu obyvatel), ale nemusí být přepychové, páč v linkách MHD se snažíš přesunout z bodu A do bodu B, ale nepotřebuješ mít kolem sebe nadbytek místa - na tu chvíli, co v buse (atp.) sedíš, určitě sklon sedaček (i místo pro nohy) stačí


přepychové být nemusí, ovšem pokud mě ze sezení rozbolí záda, je asi něco špatně.. navíc ne každej jede chvíli..


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
k tomu sklonu sedadel: důležité (názor nejenom mě) je v linkách MHD, aby místo na sednutí sice bylo (což je důležité pro starší vrstvu obyvatel), ale nemusí být přepychové, páč v linkách MHD se snažíš přesunout z bodu A do bodu B, ale nepotřebuješ mít kolem sebe nadbytek místa - na tu chvíli, co v buse (atp.) sedíš, určitě sklon sedaček (i místo pro nohy) stačí


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1854 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 75  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 12:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]