Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 9 z 75    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 75  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Johny Fontane: To jako systém check-in, check-out? No tak to doufám ne! Za prvé to bude znamenat nutnost vytahovat kartu na každé jedné zastávce, kde člověk přestupuje. A opravdu budete chtít vytahovat kartu třeba u Husovické vozovny při přestupu z trolejbusu na tramvaj? Nebo třeba na Cejlu? Za druhé, návaly u terminálu, kde se budou navzájem srážet nastupující i vystupující a bude akorát docházet k hádkám. Za třetí, běda jak zapomenete. Když zapomenete při výstupu, tak ještě OK, zaplatíte sice cenu až na konečnou daného spoje, ale furt je to více-méně pakatel. Ale co ve chvíli, kdy zapomenete při nástupu? To u revizora neokecáte, že na to prostě nejste zvyklí pokaždé někde přikládat kartu. A za čtvrté, ten strop. V Ostravě je to jednoduché protože tam to (zatím) platí jen po Ostravě, takže strop je daný cenou jednodenní jízdenky pro Ostravu. Ale co v IDS JMK, kde těch stropů může být víc? To bude muset být hodně komplikovaný a složitý systém, aby vychytal třeba i takové případy, jako je někdo, kdo jezdí celý den jen po Brně s jedním jediným výletem mimo Brno, kdy by nejvýhodnější byla jednodenní pro Brno plus dvě doplatkové. Ale opravdu takový cestující v tomto systému zaplatil jen toto nebo zaplatí všechny své cesty v ten den a nebo dokonce jednodenní všezónovou? Opravu si nemyslím, že toto je ideální systém pro IDS JMK. Tady je rozhodně lepší systém, že cestující si při prvním nástupu zvolí jízdenku podle své potřeby a dál už nic neřeší, případně řeší až ve chvíli, kdy se dostane nad rámec platnosti své jízdenky (časové či zónové). Navíc se v takovém systému nabízí i možnost nechat si nahrát jedno- a vícedenní jízdenky na kartu přímo v eshopu. A je to mnohem jednodušší (a tedy i rychlejší a levnější) na implementaci.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Chtělo by to cestující donutit - jízdenky u řidiče s příplatkem a na venkově řešit ve spolupráci s radnicema a Obecníma úřadama distribuci karet i k cestujícím typu "babička, co už 30 let jezdí jenom do vedlejší vesnice".

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
61
13 zář 2016 09:04
peno: pokud se nepletu, tak ten systém by měl fungovat tak, že na kartě provede jen blokaci a následně vyúčtuje podle toho, jak člověk v ten který den jezdil. tj. nakombinuje jízdné tak, aby zvolil to nejvhodnější => pokud vyjde nejvýhodněji 24hodinová na všechny zóny, tak na konci dne strhne částku v ceně této jízdenky.

takže na terminálu by cestující neměl nic řešit.

ale samozřejmě, vždy zde bude nezanedbatelná část cestujících, co bude cestovat "po staru" a toto používat nebude.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Asi úplně nechápu, v čem by RIS II měl být řešením místo pokladen. V těch terminálech na placení kartou? Tak za prvé, vždy budou lidé, kteří nebudou schopni nebo ochotni platit v autobuse kartou. A za druhé, bude tam kompletní sortiment jízdenek IDS? Bude možné si tam koupit třeba 24h jízdenku na všechny zóny mimo Brno a tuto pak využít i na regionálních autobusech jiných dopravců a ve vlacích? Ostatně, tato jízdenka, spolu s jejím všezónovým ekvivalentem, dodnes není ani v těch nových automatech s dotykovým displejem, tak jak můžu od DPMB čekat, že je zařadí do těchto terminálů?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
410
29 lis 2014 18:06
peno píše:
Cože? To DPMB opravdu nemá dostatek pokladen ani na obsazení všech příměstských linek? Jako chápu, že ve chvíli, kdy se mluví o tom, že současné pokladny půjdou do šrotu, se za ně nechce utrácet. Ale proč jich DP nekoupil dostatek už v minulosti? A není nakonec stejným vyhazováním peněz i ten stojan na současné pokladny, když je možné, že u nových pokladen se nevyužije a může jim být dokonce i na překážku?

řešení místo pokladen je RIS II.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Cože? To DPMB opravdu nemá dostatek pokladen ani na obsazení všech příměstských linek? Jako chápu, že ve chvíli, kdy se mluví o tom, že současné pokladny půjdou do šrotu, se za ně nechce utrácet. Ale proč jich DP nekoupil dostatek už v minulosti? A není nakonec stejným vyhazováním peněz i ten stojan na současné pokladny, když je možné, že u nových pokladen se nevyužije a může jim být dokonce i na překážku?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Chtějí, ale nechtějí kupovat staré pokladny.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
54
20 úno 2010 23:23
Dnes jsem viděl další 3 kousky SORů na I/43. Předpokládám, že to bylo do Brna. :a-: :-)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, na a-75 a 78 umí jezdit i Crosswaye a Urbanwaye (+ Citelisy s přípravou pro pokladnu), ale bez pokladny. Mám obavy, že s novými SORy to dopadne úplně stejně, protože DPMB a/nebo Kordis z nějakého důvodu pokladny na těchto linkách nechtějí. Což je velká škoda a nechápu to.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Last... No vzhledem k tomu, že DPMB pravidelně nesmyslně vypravuje SORky i na kurzy linek, které jezdí mimo zóny 100+101 ("75"/"78"), tak tam by se ta kasa častokrát uvítala.
Jinak dle zákulisních kuloárů mají některé SORky (těžko říct, jestli třeba tyhle nové s možností pokladny) dokonce jít i na zálohy - což by ale zřejmě vůbec nebylo vřele přijato ze strany řidičů, co jsem tak pochytil...


Offline
111
26 čer 2014 22:31
Jasně, kasa v čtyřdveřové sorce sarcastic. To budou asi ty vnitroměstský busy, kde jsou potřeba dveře navíc ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

177
23 kvě 2006 21:30
Na jakou dekádu mají nový sorky jít, jestli je to známo? Díky za odpověď.


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Jaké jsou rozdíly oproti dříve dodaným SORům? A fotka zevnitř by nebyla?


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
B732: pevně věřím, že když má plnou klimu pro cestující, že má i pro řidiče, už před lety Sor nabízel plnohodnotnou klimu, která na tebe fouká klasickýmy fuky na řidiče z palubky a na sklo atd, pak tu bedýnku na střeše nad řidičem nepotřebuješ. Kloubové Urbany to mají stejně.


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
A zrovna tak chybí klimatizace řidiče. Ta se bude dodělávat nebo je společná s tou pro cestující?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

80
31 pro 2014 16:57
Brno-Slatina, naproti gS
Teď v 09:59 dorazil další NBG 12.


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Nezdá :D

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Zdá se mně to, nebo tam vidím stojan na kasu?


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Zpětně foto jedné z nových SORek. ;-)
Příloha:
DSC04460u.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
(Minimálně) Trojice nových vozů SOR NBG 12 dnes, tj. 12. 4. 2018, dorazila kolem 9:40 do Slatiny.


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Vyhledej si eviďák.Jde o první novodobé školní a zájezdové vozidlo.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2540
13 črc 2009 13:42
To ani nevím, že takovej autobus DPMB má. Ten je starší než Crosswaye LE, ne?


Offline
Uživatelský avatar

3341
13 lis 2004 11:58
Nový kolejobus pro Medlánky sarcastic


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Mimochodem. V ZD se píše:
"Klimatizace musí být schválená výrobcem autobusů a používaná při montáži v prvovýrobě."
Kolik klimatizačních jednotek to splňuje? 1, 2?

PS: Už mě to nepustilo k úpravě, tak se omlouvám za dvoják...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Mnou publikované informace beru zpět, JPP je JPP, na původ jsem upozorňoval přímo v příspěvku.

Některé požadované parametry jsou doopravdy pro srandu králíkům, myslím ale, že kdyby byla komise důsledná, musela by vyřadit všechny tradiční výrobce (potažmo jejich dealery). Ať už jde o tebou uvedenou výšku vetraček (tam je ale důležité slovo "zhruba" - tedy jsou připustěny i jiné velikosti) nebo maximální přípustnou výšku vozidel (zadáno přesně 3,30 m, vítězný dodavatel nabídl část vozů s výškou 3,34 m)

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1860 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 75  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 dub 2024 19:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]