Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 33 z 35    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Pár fotek je u aktuality na BMHD.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
není hotová, mají asi měsíc zpoždění mi bylo v neděli ráno sděleno když jsem se ptal. Busy se zatim budou plnit na benzince vedle, tam plnička je a měla by to platit firma co stavi plnicku, ci tak nejak misto penale, neco takoveho mi bylo receno.


Offline
129
02 bře 2012 14:57
Jak to aktuálně vypadá s plnicí stanicí?? Už je hotová?? Můžu poprosit o fotky?? Díky moc


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
V garáži stojí tak blízko u sebe že krom čumáku nic nevyfotíš. Až bude školení a vyjede to z řady tak by se foto dalo udělat.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Až vyjedou, budou.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
29
29 lis 2012 21:29
Nemá nědo více fotek Sorek ? :) děkuju


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Konečně, už jsem myslel, že tahle smysluplná debata ani nevznikne. :-)


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Argumentovat designem Sorky?! Co ta nehorázná krabice na střeše?! Vždyť to vypadá jako nějakej bastl u někoho v garáži... Tohle nemusel dp kupovat, stačilo by lepidlo, plynové bomby kus plechu a vrazit to klidně na sedmikilo... Sorka mě navíc ve všech modifikacích a při jízdě v ní připadá opravdu chatrně. Jasně, někde se ušetřit muselo aby ty zakázky vůbec vyhrály. Podle mě se výrobce autobusů ukáže teprve až když udělá dálkový autobus. A tam už by se šetřit jaksi nevyplatilo.

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Alanis píše:
Co je na tom nadčasového? Třeba to, že když dneska přijede na zastávku KT8, Karosa 700, nebo uvidíme vlak v čele s lokomotivou 363, tak si nemusíme uvědomit, že design těch strojů je starý mnohdy 40 let. Tomu říkám nadčasovost, když ten design ani po tolika letech "neurazí".

A v tom se právě neshodneme. Mě totiž právě tento hranatý design uráží. Zejména po takových designových skvostech, které sbíraly i ceny za design, jako Laminátka, T3, už zmíněné Erťáky nebo Š 11. Nevím o tom, že by se těmto odporným hranatým designům z osmdesátých let někdy dostalo podobné pocty. I když i v tomto období existují čestné výjimky, které bych za nadčasové označil, třeba právě to Ferrari F40. Jinak ale označit tyto hranaté designy za něco co mělo říz, je plivnutím do tváře všem skutečným designérům, kteří dělali nadčasový design předtím a někteří se o to snažili i potom. A já za sebe mohu být jen rád, že se budoucí designeři nenechali touto vlnou ošklivé hranatosti příliš ovlivnit a že tu dnes máme Citybus, což je pro mě, z hlediska vnějšího designu, nejhezčí porevoluční autobus, který tu jezdí. Škoda jen, že to zabili nepovedeným designem interiéru.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Tak s tímhle nesouhlasím. Co je na tom nadčasového? Třeba to, že když dneska přijede na zastávku KT8, Karosa 700, nebo uvidíme vlak v čele s lokomotivou 363, tak si nemusíme uvědomit, že design těch strojů je starý mnohdy 40 let. Tomu říkám nadčasovost, když ten design ani po tolika letech "neurazí".

Mě se na tomhle období líbí právě ta změna, která přišla. Udělala se tlustá čára za minulostí a začlo se znova. Žádné přeplácané hovadiny, oblinky, vypouklinky a podobný nesmysly, krásná ostrá hrana, čistý design, konečně něco, co mělo říz.

Já považuji design KT8, 700, 363 a dalších strojů z té doby za velice vydařený, komunistickou krabicí bych to nenazval. Podobné stroje vznikaly v té době po celé Evropě. Vznikala i nádherná auta jako Audi Quattro, Lamborghini Diablo a Ferrari F40.

Na sorce toho moc designově pěkného není, z jedné strany je zub, na druhé straně je zas nejednotná výška plechů... Snad jen ty novější NB12 mají docela vydařený design čela, oproti čelu na citelisu (proboha, kdo vymyslel ty bodová světla), ale nic víc. Nemastné, neslané. Osobně doufám v solárka, která jsou vydařenější i v interiéru :-)

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Alanis: K parodiím na městské autobusy jménem Crossway, které do takového provozu jako Brno absolutně nepatří, se raději znovu vyjadřovat nebudu, protože bych tu akorát začal flame. Ale vyjádřím se k tomu nadčasovému designu. Co je nadčasového na hnusné hranaté komunistické krabici? Nadčasový design měly erťáky a řada Š 11, ne hnusné hranaté sedmistovky, kde naopak šel (minimálně vnější) design k šípku, stejně jako u jiných dopravních prostředků z té doby (Esa, Peršingy, Princezny, hranaté tramvaje z ČKD…). Opravdu toto období krabicového designu osmdesátých let prostě nepochopím a jsem rád, že skončilo stejně rychle, jako začalo.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Janatak: Když porovnám B731 a NBG12 tak B731 má prostornější interiér, lepší sedačky, více místa na nohy, lepší jízdní vlastnosti a nadčasový design stejně jako T3. V případě nehody bych taky radši seděl v Karose. Sorka bude mít menší spotřebu, menší hlučnost, nízkopodlažnost, bude ekologičtější a nebude tak fyzicky zastaralá.

Názor si udělej vlastní, který auťák má pro tebe víc pozitiv než negativ, mě osobně více vyhovuje B731. Tím samozřejmě nechci naznačit, že jsem zarytej sedmikilař to ne, tyhle auťáky už měli být dávno pryč, pro mě jsou nejlepší auťáky v Brně Crosswaye. Škoda že jich tu jezdí tak málo :pray:


Ad ciťák: Tohle kopání do ciťáku kvůli hačnám a místu na nohy nechápu. V sorce je místa úplně stejně, né-li míň a se stejnýma sedačkama by dopadla naprosto stejně katastrofálně.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
M: To že je něco běžné na západě, kde veřejná doprava často za socku považována je, neznamená, že je to správně a že to musíme opakovat i u nás. Ale s klimou se shodneme, o tom žádná.

Karlos: :-o Tak šílený překlep a já si ho nevšimnu. Samozřejmě tam má být „zmanipulují“.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
peno píše:
...zmanilují průzkumy...


že by ve výsledcích ankety měl manil prsty, když těm sedačkám tak rozumí? :D

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
peno: plastove sedacky bez textilie jsou treba uplne bezne v Italii, Viden mela drevene sedacky a pak v ULF prisly teztilni, nove ULF uz maji jen plastove, je treba se zamyslet proc a najit vyhody mezi plastem a textilii, ja v plastovych sedackach sockoverzi nevidim, ale v absenci klimatizace ano.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Já tedy ze sockizace MHD různými plastovými, dřevěnými a jinými podobnými sedačkami nadšením nehýřím. Bohužel je to dnes trend ustupovat od pohodlných látkových sedaček a šetřit na údržbě, jenže tímto pojem „socka“ v lidech jen zakonzervujeme. A ještě si dopravní podniky zmanilují průzkumy jak se jim to zrovna hodí. Snad si to jednou dopravní podniky uvědomí, že takovouto sockizací jsou sami proti sobě.
funtom píše:
Cokoliv, kde je víc místa na nohy a normální opěrky v úhlu větším než 90° (obojím myšlen Citelis) je výhra :-). Tady to tak aspoň podle obrázků vypadá... no a třešničkou je, že jsou to zase po nějaké době české vozy. Každopádně uvidíme v praxi.

Se sedačkami souhlas, ale s místem na nohy si iluze nedělejte. Kolikrát je ho tam míň, než v Citelisu. K tomu úžasná čtyřdveřová socka verze a zavazející boční sklápěčky, které díky tomu, že jsou bez podesty, jsou přímo magnetem pro bezohledné důchodce. No prostě česká chuťovka :roll:

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
bobes : jééé na ten sem zapomel :-)


Offline
34
12 pro 2010 09:50
M: Solaris neni autobus ?!


Offline
111
26 čer 2014 22:31
manil píše:
Kulturnější sezení by mělo být i v CNG Citelisech vzhledem k tomu, že sedačky STER MX jsou tenčí a vmístitelnější. :)


Sezení v Citelisech je kapitola sama pro sebe. Moc nechápu proč se do takových autobusů, kde je každý centimetr místa vzácný daly takto tvarované sedačky. Osobně jsem za nové sedačky rád a proti těm plastovým nic nemám. Uvidíme jak se Sorky v Brně osvědčí :wink:


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
b1: možná tak nepovedeným Fiatem ... ale rozhodně ne plnohodnotným autobusem


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Já teda nevím, jak je to servisně, ale co jsem se SORkou svezl v Mostě, tak je to - z pohledu cestujícího - výbornej kočár...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
345
11 pro 2011 19:39
ad sedačky:
takže už je vybráno, jaké sedačky se budou do vozů dávat? Myslím tím to, jak se dávaly na zkoušku do některých vozů např. ty sedačky typ „zahradní židle“ :mrgreen: , atd. nebo to testování ještě běží? (snad to není moc mimo téma)


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Jiricek píše:
Musím s tím souhlasit na 100%. Konečně se přerušil ten monopol Iveca
Ehm, ten už byl porušený i před SORy


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Kulturnější sezení by mělo být i v CNG Citelisech vzhledem k tomu, že sedačky STER MX jsou tenčí a vmístitelnější. :)


Offline
261
09 úno 2007 13:59
Brno
Cokoliv, kde je víc místa na nohy a normální opěrky v úhlu větším než 90° (obojím myšlen Citelis) je výhra :-). Tady to tak aspoň podle obrázků vypadá... no a třešničkou je, že jsou to zase po nějaké době české vozy. Každopádně uvidíme v praxi.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 854 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 19:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]