Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 20 z 26    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 26  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
A nechcete ty sedačky ještě na střeše? ugeek


Offline
88
26 dub 2011 09:13
Po dnesni jizde s kocarkem a malym ditetem tri palce dolu. Absence sedacek v kocarkovem prostoru trestuhodna, zlaty irisbus.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
chat-maniac: ještě pro upřesnění krátce doplním: pokud v interieru stoupne teplota v létě na 30 nebo 40 nebo víc, tak ten systém neudělá vůbec nic, protože funguje jen na bázi zapínání a vypínání topení, bude horko, topení zůstane vypnuté, cestující se potí, mohou si otevřít okénka tak mi to bylo řečeno.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Ano, podobné zkušenosti s klimou v městských vozech mám i z jiných měst a států - a kupodivu některé jsou umístěny i trochu východněji.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
chat-maniac: byl jsem v pondělí na školení a na toto jsem se konkrétně ptal, funguje to tak, že to udržuje v zimě teplotu 22 stupnu, to znamena ze to automaticky pousti a vypina topeni aby tam bylo 22 stupnu bez zasahu ridice. Co se tyka vyšší teoploty tak se neděje nic, protože to nemá klimu, ten systém funguje jen na topení, na toto jsem se konkrétně ptal, klima je jen v kabině řidiče a to plnohodnotná jako v osobáku, žádnej fukar na hlavu, to znamená pokud to bude mít řidič puštěné, možná lidem na prvních sedadlech bude trochu lépe, ti dál to už nepocítí. Tento systém v interiéru neumí ochlazovat vzduch, máš jen možnost pustit ventilaci do vozu nebo z vozu, něco jako u citelisu a pak máš možnost otevřít elektronicky střešní průduchy a to je vše. Ta klima tam prostě chybí. Já byl minulý týden v itálii, měli jsme 31stupňů ve stínu a všechny vozy kterýma jsme jeli jak ve Veroně,tak v Mestre i v rakouském Grazu měli klimu interiéru a bylo tam nádherně a to i přes to že sme zastavovali každou minutu a otvírali dveře, na konečné v Grazu jsme stáli před odjezdem asi 10 minut a vůz měl celou dobu otevřené všechny dveře a puštěnou klimu a žádné teplo dovnitř nešlo a vlastně vůbec nebylo poznat že má ty dveřem otevřené, prostě fungovalo to na výbornou ve všech třech městech kde jsme byly, takže kecy našeho DP jsou zcela zcestné.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Vedle ve vlákně Citybusů o klimách:

Tak zrovna Solárko, co jsme se bavili na zaškolení na tento vůz, má jakýsi systém, který řidič může zapnout a ono se to bude snažit udržet ve voze teplotu 22°C. Jak přesně se toho bude snažit docílit, nevím. Padla i teorie, že by si to bralo něco z klimy řidiče. Ostatně oproti klimatizacím v Crossech a 9kilech po GO, kde se dá nějako nastavit teplota, ale fouká to jenom zhora na hlavu, má Solárko systém, kdy se klima jenom zapne a hlídá si těch 22°C v kabině a fouká to z průduchů.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Když už jsme tu nakousli doklady potřebné k řízení trolejbusu, tak bych se zeptal, ve kterých státech nepatří trolejbus mezi drážní vozidla? Předpokládám, že je tam třeba kromě D ještě nějaký kurz na trolejbus (ale zřejmě to nebude v takovém rozsahu jako u nás na drážní vozidlo).


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Zákon č. 361/2000 Sb. píše:
§ 90 (3) Při řízení drážních vozidel, která jsou používána v provozu na pozemních komunikacích, musí být řidič tohoto vozidla držitelem oprávnění k řízení drážního vozidla podle zvláštního právního předpisu. Řidič trolejbusu musí být držitelem řidičského oprávnění skupiny D.

Já bych řekl, že skupina D se na trolejbus dělá proto, aby byl dodržen zákon o provozu na pozemních komunikacích, to že řidič trolejbusu může osedlat autobus je jen výhoda z toho vyplývající sarcastic

Jinak s tím strháváním jsem si právě myslel, že se strhává měsíčně nějaká suma a v případě že by člověk odešel, tak by doplatil zbytek. Osobně jsem se na to na personálním neptal, bylo mi to jedno. Pokuď tomu tak není, tak se omlouvám za mystifikaci.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
...což se teď děje - na lince 39 komplet a na lince x27 kromě kurzu 02753.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Mouka píše:
Měl jsem za to, že se to strhne, jen když řidič předčasně odejde. Pokud odpracuje sjednanou dobu (4 roky), tak by to mělo být čistě na náklady podniku. Nebo si to pletu s profesákem?

Nepleteš, nic se v pracovním poměru nestrhává, jedině, že bys odešel.
A sk. D na trolejbus se dělá proto, aby byl řidič univerzální v případě výluky a mohl místo trajfu vyjet s busem.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

872
07 čer 2006 12:14
Brno
Mauricio píše:
Já jen, že podmínka řidiče TR u DP v posledním náboru byl ŘP sk. C. Na bus potřeba není, to vím. S tím E nevím, jak to je u těch kloubáků.


ŘO sk. E nebylo nutné ani v minulých letech, otec je v podniku 25 let a stačilo k nástupu na trolejbus pouze C a to lítal i s kloubem v 90. letech.


Offline
315
01 dub 2007 14:10
Nyní:
2632 - 04407
2633 - 05001
2634 - 08403
2635 - 06003 (bude)


Zítra:
2631 - 04408
2632 - 05001
2633 - 08403
2634 - 06003
2635 - 04003


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Alanis píše:
Přesně jak píše Mouka, Céčko na trolejbus mělo nalákat lidi a podnik v případě kladných papírů na hlavu a na tělo rozšíří uchazeči ŘP na skupinu D na svoje náklady (mám za to, že se to pak strhává ze mzdy, takže si to ve výsledku stejně uchazeč zaplatí).

Měl jsem za to, že se to strhne, jen když řidič předčasně odejde. Pokud odpracuje sjednanou dobu (4 roky), tak by to mělo být čistě na náklady podniku. Nebo si to pletu s profesákem?


Offline
Uživatelský avatar

336
20 pro 2010 23:08
Brno-Bystrc
Vedení okruhu si tam Solarisy samo vyžádalo. A jedno foto jsem našel :-P (nejsem autor fotografie)
Zde


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Radek Havlík píše:
Na 04407 je nakonec 2603, nicméně jako náhrada je 2633 na 05001.

Dívám se na iRIS a na 7/44 je 2632, viz printscreen. Takže možno zazelenit.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
888
21 led 2006 12:26
Všiml si někdo vypravení Solarisů o víkendu na linku 400 ? Dle vypravenosti tam byly hned dva vozy. Nevyfotil někdo nějaké netradiční foto?


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Na 04407 je nakonec 2603, nicméně jako náhrada je 2633 na 05001.

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Přesně jak píše Mouka, Céčko na trolejbus mělo nalákat lidi a podnik v případě kladných papírů na hlavu a na tělo rozšíří uchazeči ŘP na skupinu D na svoje náklady (mám za to, že se to pak strhává ze mzdy, takže si to ve výsledku stejně uchazeč zaplatí).

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Mouka
To nevím. Já se na to neptal, co taky s trolejbusem :) Ale jen mě to zaujalo, že u autobusu měli napsané "D" a u trolejbusu "C". ale něco o rozšíření tam asi bylo. Asi je to ale celkem jedno.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Mauricio, no právě. To právě vím. Řidičské oprávnění, tím nazývám řidičák....B,C, D atd... a školení je vnitřní věc podniku...... A v současné době na kloubák stačí déčko, řidič sóla může řídit kloubák a naopak. Jak to bylo dřív, to nevím...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Nebylo to tak, že postačovalo mít "jen" C, s tím, že RC-D hradí podnik? Ale když už někdo přijde s D, tak je asi blbost ho kvůli tomu vyhazovat.
Viz zde


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Já jen, že podmínka řidiče TR u DP v posledním náboru byl ŘP sk. C. Na bus potřeba není, to vím. S tím E nevím, jak to je u těch kloubáků.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Dnes se dá udělat RB-D, takže C není potřeba.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Jen se ptám, dřív myslím bylo.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Mauricio: Ale k řízení kloubáku není potřeba +E.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 642 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 26  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 11:44
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]