Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

Všeobecná trolejbusová diskuze
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=6&t=82
Stránka 4 z 229

Autor:  OndraS [ 20 lis 2023 21:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná trolejbusová diskuze

Od šutru; podobně jako na Mariu.

Autor:  Svoboda [ 20 lis 2023 20:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná trolejbusová diskuze

Prasklo bez příčiny nebo do něj někdo vrazil?

Autor:  OndraS [ 20 lis 2023 20:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná trolejbusová diskuze

3303 jsme dnes dostali za úkol vyzkoušet. Je to náprava.

No a za kratký čas provozu máme druhé prasklé čelní okno na trolejbusovém NSku, 3311.

Autor:  tailslide [ 19 lis 2023 13:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná trolejbusová diskuze

Mtm: Ložiska trakčáku nebo nápravy nebo oboje. 3303 to stejny, až opotřebení bude na opravu bude se to dělat.

Autor:  OndraS [ 18 lis 2023 21:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná trolejbusová diskuze

Dnes je pro tuto sezonu první noc, kdy vyjíždejí pracovní vozy pro oštření troleje.

Autor:  MtM [ 15 lis 2023 19:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná trolejbusová diskuze

Vůz 3301 má vzbuzovat nějakou nostalgickou vzpomínku na 14Tr nebo je zvukem nahrazovat, když tak podobně zní? Teď jsem čekal na 30 na Filipové a vůz jsem slyšel po celé trase od vyjetí z Černého :D :D

Autor:  OndraS [ 11 lis 2023 12:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná trolejbusová diskuze

Bojujeme se dveřma. Drhne, nezavírá, občas nechce zavřít, nedovírá tohle a povoluje se támto. A ta kanibalizace nespočívá ve velkých věcech, ale přesně takových blbinách, jako různý dorazy, krytky, vodítka, lišty atd. Není to tak, že by člověk vzal motor a dal jinam. Čeká to vždy na voloviny za pár kaček, ktery ale výrobce právě nemá. To okno ostatně taky trvalo dlouho, protože DVO Zálší nestíhá vyrábět a dává okna sotva tak tak do prvovýroby, na sklad se nedostává.

Autor:  Janatak [ 11 lis 2023 11:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná trolejbusová diskuze

Půl vozu se stačilo kanibalizovat? To mají vozy NS tak vysokou správkovost? Možná bys ses mohl v rámci možností rozepsat o těchto vozech v rámci dílen...co jsem slyšel, od šofců jde na tyhle vozy spíš chvála.

Autor:  OndraS [ 06 lis 2023 20:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná trolejbusová diskuze

Jo, mezitím se sice srihlo půl votu zkanibalizovat, ale už to je snad vše pohromadě.
No ale o okno zase přislo Mario; rovnou o to čelní, prasklina od šutru je dlouhá a je ve výhledu.

Autor:  Janatak [ 06 lis 2023 16:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná trolejbusová diskuze

Jelikož tu stále není vlákno 32Tr, tak aspoň sem. Zdá se, že se 3315 po lapálii s prasklým pravým bočním sklem mezi 2. a 3. dveřmi konečně vrátí do provozu, neb okno již vyměněno.

Autor:  LukinT [ 25 srp 2023 12:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná trolejbusová diskuze

Předpověď vypravenosti na linku H24 je následující.
26. 8. 17Tr
27. 8. 9Tr
2. 9. 14Tr
3. 9. 7Tr

Provoz retro vozidel bude pravděpodobně pokračovat do konce září v obdobném schématu střídání vozů 3502 a 3601 jako doposud.

Autor:  OndraS [ 28 črc 2023 19:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná trolejbusová diskuze

Ta 3621 se nějak zapomněla světle zašedit, je už odstavená 3 měsíce na nápravu.

Autor:  lezacek [ 27 črc 2023 22:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná trolejbusová diskuze

U toho tempomatu nezapomeň na sekčáky a vyhýbky.

Autor:  xxx [ 27 črc 2023 21:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná trolejbusová diskuze

Mně se to u NS12 nikdy nepodařilo zapnout. Logiku té páčky jsem dosud nepochopil. A hlavně než bych to zapnul, tak brzdím u další zastávky nebo u semaforu. U městského autobusu by byl daleko smysluplnější omezovač. U svého osobního auta jsem funkci cruise snad v životě nepoužil. Pořád to mám přepnuté na limit.

Autor:  prototyp401 [ 27 črc 2023 17:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná trolejbusová diskuze

Jsem trochu zmaten, ale technika jízdy u trolejbusu je našlápnout a nechat jet setrvačností (dle podmínek/situace samozřejmě), tedy k čemu tempomat u trolejbusu? Nebo je to nějaká chytřejší věcička, která myslí trochu na spotřebu?

Autor:  MartinV [ 27 črc 2023 15:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná trolejbusová diskuze

V aktualitě k zařazení 32Tr je uvedeno, že tyto vozy nemají tempomat. Což třeba u aut je už dnes standardem. Tak mě napadá, jak často řidiči tempomat využívají, příp. co by mohlo být důvodem, že jej tento typ mít nebude? (Zatímco SOR TNS 12 zřejmě ano)

Autor:  Janatak [ 10 črc 2023 20:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná trolejbusová diskuze

pdbrno - nejspíš snaha šetřit náklady na drátech.

Autor:  pdbrno [ 09 črc 2023 20:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná trolejbusová diskuze

Proč se používal společná jedna stopa pro tramvaje i trolejbusy kdysi dávno?Viz foto
https://foto.bmhd.cz/foto/13144?searchP ... Brno#photo

Autor:  Robert [ 17 bře 2023 09:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná trolejbusová diskuze

A je to jasné. Rozmazlujete je.

Autor:  OndraS [ 16 bře 2023 21:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná trolejbusová diskuze

Já se musím výrobku Libchavského maringotkového závodu ve variantě Jediného správného výrobce výzbroje zastat, že málokdy jezdíme s něčím, čemu něco svítí. Resp spíš je to asi tím, že v Komíně to řešíme. Nejčastěji ABS (resp tedy EBS), nebo porucha hlídače izolace, zbylé rozsvícení jsou znepojízdňující.

Autor:  Robert [ 15 bře 2023 21:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná trolejbusová diskuze

Pokud na SORce něco nesvítí, je komplet chcíplá. Kontrolky značí život!

Autor:  P. Haluza [ 15 bře 2023 21:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná trolejbusová diskuze

Ježkovy zraky, na traktoru se rozsvítí závada a někdo to kvůli tomu odstaví? Já bych byl rád, že to konečně funguje normálně. Sorka, kde nic nesvítí, je podezřelá. :mrgreen: :mrgreen:

Autor:  Mour [ 15 bře 2023 19:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná trolejbusová diskuze

Dle info od řidičky se rozsvítil po přejetí odizolovaného úseku nápis stop, po příjezdu do vozovny se již vůz choval normálně. To že je tam pekelně dlouhej úsek bez napětí je věc druhá.

Autor:  LukinT [ 15 bře 2023 17:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná trolejbusová diskuze

Mně hlavně přijde, že je to v místě, kde se dá přeložit na stopu od Vojenské nemocnice, která je pod proudem. Takže je otázka, co za tím skutečně bylo.

Autor:  OndraS [ 15 bře 2023 16:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Všeobecná trolejbusová diskuze

Nouzový pojezd je podmíněn několika faktory, z nichž samosebou jednak musí být detekována ztráta napětí, pak hlavní je aktuální nabití baterií 24V, pak umět pojezd aktivovat. Je to zmáčknutí jednoho vypínače a pak dlouhé podržení jednoho tlačítka, 10 sekund. Ne každý je trpělivý, zdá se to v krizové situaci jako věčnost. Právě netrpělivost je hlavní příčina neaktivace.

Stránka 4 z 229 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/