Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 215 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Verusha píše:
Můžeme se uklidnit, 22TrAC tady není a je podle mého zjištení stále v Ostrově.
Nevím proč má někdo chuť po internetu vyvolávat falešné senzace

:roll: Taky nechápu. Snad se jednou do Brna dostane.


No já fotím na otcův, poněvač svůj nemám, fotím jenom příležitostně, poněvač se mi to nechce doma furt třídit na počítači.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Verusha píše:
Nicméně foťáček jsem si vzal a hodil se i tak :wink:

foťák já osobně beru jako povinnou výbavu, ten se hodí vždycky :)


Můžeme se uklidnit, 22TrAC tady není a je podle mého zjištení stále v Ostrově.
Nevím proč má někdo chuť po internetu vyvolávat falešné senzace.
Nicméně foťáček jsem si vzal a hodil se i tak :wink:


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
A hlavně co? Hlavně budeš mít práci a další papíry a schémata... :-P I když tu máme tři typy dvaadvacítek myslím že mi potvrdíš že jedinečný je každý kousek... :-D


Někdo na k-reportu potvrdil informaci o 22TrAC v komínské vozovně, údajně dotaženo dnes večer za tahačem fy. Nosreti. Takže zítra beru foťák a uvidíme co je na tom pravdy.
Pokud je to pravda (a vypadá to že asi fakt jo), máme v Brně další atyp, první a na dlouhou dobu poslední tr-bus s AC pohonem, poslední dodaný vůz ŠKoda vůbec a hlavně co? No hlavně já tu mám konečně předlohu pro svůj modýlek :-D


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
3506 v provozu!!!! Právě mi volal táta, že ji viděl. Super! :wink:


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Hal píše:
mauricio píše:
Zaslechl sem něco o tom, že měla dnes 3601 nějakou nehodu, nevíte o tom někdo něco??
Verusha psal , ze nejaky sikula s dodavkou trefil 3601 a pry je tam ryha ve vysce blatniku snad pres celej trolejbus na strane, kde sou dvere.
¨
četl sem to na k-reportu, alea ž poté co sem tu vznesl dotaz :o(


Offline
487
13 čer 2004 23:04
mauricio píše:
Zaslechl sem něco o tom, že měla dnes 3601 nějakou nehodu, nevíte o tom někdo něco??
Verusha psal , ze nejaky sikula s dodavkou trefil 3601 a pry je tam ryha ve vysce blatniku snad pres celej trolejbus na strane, kde sou dvere.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Zaslechl sem něco o tom, že měla dnes 3601 nějakou nehodu, nevíte o tom někdo něco??


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Verusha píše:
Dneska jsem si vzpomněl na takovou krávovinku. Když už by se měly 22Tr podle něčeho rozlišit a neměla by se brát v potaz mírně odlišná elektrika (prakticky každej jinej), tak u vozu 3601 je jednak použita šedá podlaha Altro, počínaje 3602 do 3608 je již podlaha šedo-bílo-červená, tedy v zásadě, jiná. Vůz 3601 má také jinou signalizejšn zavírání dveří (rychle přerušované pípání místo stálého tónu pííísk). Tak to jen tak pro přesnost 8-)


Verusho podlahu sem tu tady uz s tebou kdysi resil...jinak od 3603 myslim je ve strese vetraci-unikovy poklop...


Dneska jsem si vzpomněl na takovou krávovinku. Když už by se měly 22Tr podle něčeho rozlišit a neměla by se brát v potaz mírně odlišná elektrika (prakticky každej jinej), tak u vozu 3601 je jednak použita šedá podlaha Altro, počínaje 3602 do 3608 je již podlaha šedo-bílo-červená, tedy v zásadě, jiná. Vůz 3601 má také jinou signalizejšn zavírání dveří (rychle přerušované pípání místo stálého tónu pííísk). Tak to jen tak pro přesnost 8-)


To jo. Na trolejbusu o hmotnosti 10 tun je úspora dvaceti kilogramů dost podstatná. Jedinou výhodu to má snad jedině že to nezrezne. Zase se to ale rozlepí, rozklíží, nechtěl bych vidět test nárazu autem do takovejch dveří a hlavně když se ti to někde pokazí, tak to musíš vyhodit a koupit celý nový. Krom toho u mě plast = lagric. Vybavím si u toho plastový autíčka ze supermarketu s nálepkou "Made in China"


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Verusha píše:
Osobně v tý plastifikaci nevidím zrovna žádnou výhru.

vyjma spoustu nevýhod já vidím dve teoretické výhody - levnější cena a lehčí materiál - celkové odlehčení a pár kg :o)


Osobně v tý plastifikaci nevidím zrovna žádnou výhru.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Verusha píše:
Musím trochu poopravit, spíše upřesnit.
U 15Tr se očeše komplet celý trolejbus, zůstane jen holá kastle, oplechovaná střecha, obložení stropu, nápravy, část výzbroje jen v přední schráně, jinak jde všechno ven. Pro modernizaci se použije komplet celá elektrovýzbroj, pouze nejnutnější silovina se nahradí, použije se i kabeláž (komletní, pouze se vymění nějaká hodně špatná). Kastle je vyvařena, podběhy se dávají nové, vše rezavé jde pryč a je nahrazeno novým. Repasují se nápravy (+ vodící tyče, kardany apod.), trakčáky, kompresor zůstává původní, pístový, servo zůstává rovněž, vše je pouze repasováno. Repasovány jsou i některé prvky kastle, např. dveře, dekle schrán, nárazníky apod. Nové co se týče podvozku, jsou měchy a podobné volovinky. V interiéru se použije prakticky všechno původní včetně bložení stěn a některých lišt. Nová jsou sedátka, ze starých jsou použity jen kostry, sedáky s čalouněním jsou nové. Podlaha je gumová, ovšem položená nová. Madla jsou původní, pouze nakomaxitována (stejně jako kostry sedadel). Většina prvků 24V jako světla, zářivky, signalizace apod) je nových. Kompletně nové jsou ovladače na přístrojovce a pak takové ty zjevné věci jako klimča, Buse apod. Levnější koupit nový trolejbus určitě není, rozpočet takovéto modernizace je řádově 1,5 - 2 milony, což je pro trolejbus, jehož životnost je tímto prodloužena zase o nějakých 10 - 15let vceku výhodné.
U 14Tr se toho mění více, je použito i nových silovin, kompresor Hydrovane, statický měnič, nové servo, prostě je to modernizace v pravém slova smyslu, 15Tr je spíše taková repase s "novou tváří". Ovšem už i 14Tr se modernizace "ošizují" čím dál víc. Zlatým vrcholem modernizací je trolejbus 3266, počínaje jím se začlo šetřit. Aspoň to tak vidím.


Zlatým vrcholem 3265, en? má plastové dveře.


3504 v říjnu nebo v listopadu, podle kapacit. Dokončení tedy možná asi až příští rok.
Sběrače jsou pouze "repasovány", prakticky je repasována jen sběračová základna a nové jsou botky. Laminátové část zůstává, pokud není nějak poškozena.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Verusha píše:
Musím trochu poopravit,...

nevíš, kdy půjde na reko poslední původní 15Tr 3504 (asi)? Ještě dotaz k tomu co jsi psal - jsou nové i sběrače? Možná si to psal a já to jen přehlídl.


Musím trochu poopravit, spíše upřesnit.
U 15Tr se očeše komplet celý trolejbus, zůstane jen holá kastle, oplechovaná střecha, obložení stropu, nápravy, část výzbroje jen v přední schráně, jinak jde všechno ven. Pro modernizaci se použije komplet celá elektrovýzbroj, pouze nejnutnější silovina se nahradí, použije se i kabeláž (komletní, pouze se vymění nějaká hodně špatná). Kastle je vyvařena, podběhy se dávají nové, vše rezavé jde pryč a je nahrazeno novým. Repasují se nápravy (+ vodící tyče, kardany apod.), trakčáky, kompresor zůstává původní, pístový, servo zůstává rovněž, vše je pouze repasováno. Repasovány jsou i některé prvky kastle, např. dveře, dekle schrán, nárazníky apod. Nové co se týče podvozku, jsou měchy a podobné volovinky. V interiéru se použije prakticky všechno původní včetně bložení stěn a některých lišt. Nová jsou sedátka, ze starých jsou použity jen kostry, sedáky s čalouněním jsou nové. Podlaha je gumová, ovšem položená nová. Madla jsou původní, pouze nakomaxitována (stejně jako kostry sedadel). Většina prvků 24V jako světla, zářivky, signalizace apod) je nových. Kompletně nové jsou ovladače na přístrojovce a pak takové ty zjevné věci jako klimča, Buse apod. Levnější koupit nový trolejbus určitě není, rozpočet takovéto modernizace je řádově 1,5 - 2 milony, což je pro trolejbus, jehož životnost je tímto prodloužena zase o nějakých 10 - 15let vceku výhodné.
U 14Tr se toho mění více, je použito i nových silovin, kompresor Hydrovane, statický měnič, nové servo, prostě je to modernizace v pravém slova smyslu, 15Tr je spíše taková repase s "novou tváří". Ovšem už i 14Tr se modernizace "ošizují" čím dál víc. Zlatým vrcholem modernizací je trolejbus 3266, počínaje jím se začlo šetřit. Aspoň to tak vidím.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
mauricio píše:
jeyek píše:
A ještě jedna otázka: Když se modernizuje 14Tr a 15Tr (se vším všudy), co na tom voze zůstane starýho? jakože sem viděl fotky z reka 15Tr a jediný, co mně přišlo, že zůstalo starý, byla tak možná ta hlavní konstrukce a podvozek, kola....... Není už levnější koupit novej?

jenže v dnešní době lze koupit maximálně trollino a to zase tak levný nejní



Nebo CityBusTroli... U 15Tr toho zůstane dost, část výzbroje, sedadla, vnitřek...má gumu atd. U 14Tr je toho míň, ale rekonstrukce vyjde asi na čtvrtinu částky za nový troli.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
jeyek píše:
A ještě jedna otázka: Když se modernizuje 14Tr a 15Tr (se vším všudy), co na tom voze zůstane starýho? jakože sem viděl fotky z reka 15Tr a jediný, co mně přišlo, že zůstalo starý, byla tak možná ta hlavní konstrukce a podvozek, kola....... Není už levnější koupit novej?

jenže v dnešní době lze koupit maximálně trollino a to zase tak levný nejní


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
A ještě jedna otázka: Když se modernizuje 14Tr a 15Tr (se vším všudy), co na tom voze zůstane starýho? jakože sem viděl fotky z reka 15Tr a jediný, co mně přišlo, že zůstalo starý, byla tak možná ta hlavní konstrukce a podvozek, kola....... Není už levnější koupit novej?


Prodloužení na Jírovu z Novolíšeňské (pro trajfy) je zatím v nedohlednu :!:


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
Po dlouhé době se ptám: Nevíte někdo, jestli by se konečně letos mohl protáhnout trolejbus z Novolíšeňské až nahoru na Jírovu? nebo jestli je to aspoň plánováno do blízké budoucnosti... Díky za odpověď..


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Izzy píše:
Fixi píše:
Honza píše:
Předjíždějí se trajfy na Mendláku ???


Troli se vyměnují hlavně na Osové (22Tr čeká a jede o jeden později, t-26 na Novolíšeňské, když je třeba. na mendláku ne.


Fixi předjíždějí se i na mendláku...přeci jen na novolíšeňké taky není moc místa...

Mno, mě by zajímalo, jestli se předjíždějí běžně. V BAHNu mi bez předjíždění nevycházely zátahy ráno do Komína.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5705 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 18:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]