Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 208 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211 ... 229  Další
Autor Zpráva
A x25?


32 - zajišťuje vozovna Husovice vozy 14Tr a vybrané kurzy garantuje vozovna Komín vozy 21Tr. V případě fotbalového utkání na stadionu Kr. pole a tudíž zvýšené poptávce je však možno zde spatřit v nejzazším případě i plnou várku článkových vozů 15Tr a 22Tr.

34 - vypravuje vozovna Komín vozy 14Tr/14TrR, 14TrM a vybrané kurzy garantuje vozy 21Tr.


Chtěl bych se zeptat cojezdí za vozy na d-34,d-32


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
No, čím vyšší číslo, tím víc se kazí...


ad Fixi - no, jenže 3027 taky měla jako závadu stahovák, to se u nás opravuje na trati a ne že se to dotáhne tahačem do vozovny :roll:
Destička do měniče není destička jako ve svítilničce- přívěsku na klíče. Velikostně a složitostí to spíš připomíná mother-board do počítače - my to prostě spravit neumíme a na skladě náhradní není, muselo se to poslat na opravu do firmy.
3040 - 3043 poruchové jsou, ale je to dáno opravdu jen tím IGCT a měničem Cegelec. Jinak v zásadě by to jezdilo spolehlivě. Zajímavé ale je, že 3040 se nijak vážně zatím nikdy nepokazila. Zato 3043...


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
no, já si myslím, že to musí být přes speciální "autorizovaný" sklad atd... protože je to kontrolovaný, navíc když je to podnik spravovaný městem... takže pochybuju, že můžou skočit někam do Tesca apod...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Verusha - když to tak čtu, mám pocit, že nejporuchovější 21Tr (pokud jsou nějaké nejporuchovější) jsou 3040 - 3043 :o)
U té 3033, ta příslušná destička plošných spojů, to musí být originál? Nejde prostě zajít do nějakýho superhypermega marketu a tam něco úrovizorně koupit aby to chvíli jezdilo? (anebo vyrob něco ve smyslu tvé 15TrM/Asy cosi :wink: )


Potvtvrzuji, včera večer jsem jel 3027 na t-33.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
opravit!!! Ve slatině už zprovoznili 3023 i 3027...jsou lepší :)


mauricio - bo sou to krámy :mrgreen:

Ne, vážně. Zatím je to celkem v normě, odstavení na kompresor (3014) je spíše vyjímka, na měnič Škoda tak průměrná klasika (3033), bohužel zrovna nejsou ND (na 3033 by to spravila jedna příslušná destička plošných spojů). Odstavení 3042 a 3043 (oba průraz tyristoru) je způsobeno vysokou poruchovostí IGCT prvků v silovém bloku série 3040 - 3043 a ve 22Tr (jsou více citlivé na napěťové špičky), oby tyto vozy mají celkem dlouhodobě vyhrazenu plochu pro parkování vzadu v hale :mrgreen:. Opravu IGCT má na starosti firma Polovodiče Praha - oprava trvá řádově měsíc, my to tam pak namontujem, v lepším případě to tam vydrží měsíc (3042), v horším dva dny (3043) a můžem to zase vymontovat. Závady na vozech jako takových jsme již různým zkoušením vyloučili. Druhou potíží série 3040 - 3043 jsou měniče Cegelec SMTK10 - o tom jsem už psal. Na měnič (SMTK7-Z) je odstavena nyní i 3265.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Verusha - cože je odstavených tolik comínských 21Tr?


Izzy - zářivky se dají v 21/22Tr zapnout dvoupolohovým přepínačem - buď tzv. poloviční (svítí jen každá druhá), nebo plné - svítí všechny. Na většině vozů jsou ale odpojeny první dvě nebo tři zářivky - oslňuje to řidiče). Zpravidla se jezdí na poloviční, na plné jen mizivé procento šoférů. Vynikající stav 3608 je dán pouze jejím "mládím" - vždyť jezdí teprve rok - a také náhoda, že tento vůz zatím neměl žádnou vážnou poruchu, narozdíl od stejně staré 3607.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Verusho nevim jestli ti nekdo casto sklada pochvaly ale dnes te musim pochvalit za 3608 pac nejenze jizda v ni byla snad ta nejlepsi z trajfu v mym zivote pominu-li 9Tr :-P ...a taky me zaujmulo ze v 3608 sviti vsechny zarivky-ve vsech 21Tr a 22Tr vetsinou sviti kazda druha...bylo to jako v solarku :-D


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
neni , par fotek. http://fotogalerie.svetmhd.net/category.php?cat=135

Np ikarus solo je Ikarus 412 http://fotogalerie.svetmhd.net/category.php?cat=134


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
PvvS píše:

Zdá se mi to nebo to fakt není NP vůz ??


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Včera ráno měla 5/25 na A. Procházky 6 minut sekyru a na Spojovací už 11 (a byla mimořádně narvaná...). Dneska měla zpoždění 4 minuty. Loni mívaly na podzim taky takový zpoždění. Nevíte někdo proč :?: :!: :?:


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Hmm http://www.freeweb.hu/buszok/ik435duo.htm


No jo, ono to je stejně jedno, já bych to všechno shodil do příkopu.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Verusha píše:
to Izzy - 21TrAC a 21TrACI se liší dieselovým pomocným pohonem, který u verze ACI točí asynchronním trakčákem. AC je pouze klasický trolejbus, který má AC výzbroj. Jestli je to ale GTO nebo IGCT, to ti nepovim, bo to nevim.


Mno di si nafackovat za 3610/3611 :lol: :lol: .

ACi znamena asynch. vyzbroj s IBGT a to I znamena pomocny pohon. To je maly dieselagregat , ktery je spojen s trakcnim alternatorem , ktery je napojen na silovou cast . Pouze jsou z bezpecnostnich duvodu stykacem odpojeny sberace , aby se na nich nevyskytlo dotykovy napeti.

AC je totez, pouze bez dieselu.

GTO byl pouze jediny kus a to 21Tr(G) , ktery je momentalne v Szegedu jako hromada ND.
S IGCT byly testy na jednom ci dvou vozech, jinak o nicem nevim .

O vyrobe 22Ab , nebo 22TrACi se uvazovalo u prvniho prototypu. Ten kvuli tomu tusim rok hnil ve Skoda Plzen, tam asi prisel o vyzbroj.
Jinak jsem nasel web, kde se uvadi ze vyzbroj AEG byla do prototspu vestavena , kvuli uvazovane realizaci duobusu. Kdyz spoluprace nevysla, byla navazana spoluprace s Ikarusem Budapest, kde byl zrealizovan, pravy Duobus IK 435AEG . Ten vuz jeden cas jezdil testy, pote nasledoval osud vetsiny duobusu a byla z nej vykuchana vyzbroj a byl degradovan zpet na autobus. Dnes jezdi primestkou dopravu u Budapesti.


to Izzy - 21TrAC a 21TrACI se liší dieselovým pomocným pohonem, který u verze ACI točí asynchronním trakčákem. AC je pouze klasický trolejbus, který má AC výzbroj. Jestli je to ale GTO nebo IGCT, to ti nepovim, bo to nevim.
Pomocný pohon je u ACI umístěn v zadní schráně (navenek jiné řešení chladících otvorů + pod posledními sedadly bedna), staťák je prý někde na střeše, opět nevím přesně, nikdy jsem to neviděl live.
22TrAC opět nevím, co je to za typ výzbroje, asi nějaký IGCT nebo kýho šlaka, mělo by to údajně být podobný jako 25Tr. Diesel to nemá, myslím, že do 22Tr zabudovat agregát už by bylo hardcore, protože místa tam na něho moc není, vešel by se tam akorát snad ten Kirsch co je v 21TrACI, a ten má co dělat s ní, natož s 18ti tunama 22Tr 8-)


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
VolejnikTomas píše:
A které 21Tr teď ve Slatině stojí? Včera jsem viděl 3023 na t-33, ale s nějakým žlutým kurzem...


Zdá se že 3023 opravili, takže asi jen 3027


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Verusho mam jeste par otazek:
Nevis jak se lisi 21TrAC a 21TrACI? Neni to "I" nahodou silovy blok IGBT/IGCT?
A jeste pokud maji 21TrAC dieselovy nouzovy pohon kde ten motor je? V zadni schrane? A kde je potom statk?
No a 22TrAC ma silovy blok taky IGBT/IGCT? To "I" me tam docela plete...jo ma 22TrAC dieselovy pohon?


A které 21Tr teď ve Slatině stojí? Včera jsem viděl 3023 na t-33, ale s nějakým žlutým kurzem...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Tak ve Slatině už budou stát dvě 21TR...včera odpoledne 5273 odtahovala 3027.


Náhodou vím. Vyjela na x25 , před polednem si v Kohoutovicích přetrhla lano od stahováku a pocuchala vedení, vyjel za ni záložní vůz 3281, pak jela režijně do vozovny, kde jsme to opravili a kolem půl druhé střídala před vozovnou zpátky za vůz 3281 s přestupem lidí mezi vozy. nyní by měla být až do večera na x25.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5705 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2024 08:38
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]