Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 186 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
53
25 čer 2006 11:57
jasne 15kloubu se nevypravi to chapu ale proste kazdej druhej oficialne kloub a kdyz nebudou jezdit tak tam bude solo no...to se jinak udelat ani neda to tak bylo nez doslo k uzaverce na 26 jezdilo 16trajfu ve spicce a kdyz jezdili klouby tak tam byly vsecky a jinak je kdykoli nahradili solem(vetsinou trhackovy kurzy) a tak to asi taky bude na 29 kouby nebudou to je jasny


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Anitrak, Aladin, Fixi a ostatní : aby nedošlo k omylu, doufám že vám konečně docvaklo, že interval 10 min. na lince 26 jsem uvažoval proložený 10 min. linky 25. Pokud se 2 linky na Osovou nevejdou, měla by být preferována 25 a ne 29.


Offline
53
25 čer 2006 11:57
jasne to by takhle slo na 34 busya z casti 37 tojo takhle to akorat vychazi


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
anitrak píše:
vsak na 26 by byl interval v sedle 4 - 6 minut coz je 30 kurzu linka 25 by nejezdila tudiz vubec. z tech 30 kurzu kazdy druhy by byl kloub tak by to bylo takze zadnej vzduch ani preplneny vozy


15 kloubu se nevypravi ani omylem , max tak 10-12. A to bude hezky lehce pod mrakem, chladek a zadny vuz nebude na nehode / poruse / prohlidce. Realna vypravenost je tak 8-10 vozu .


Problem pretizenosti t-25 at-26 se uz nemuze resit jenom nasazovanim kapacitnejsich vozu , to by sme tu za chvili meli 3clanek trbus, ale spis bych ji resil posilou v urcitych castech, T-25 bych klidne posilal v useku Stara osada - Mendlovo namesti, s tim ze t-26 by zustala ve stavajici trase.
Parodii t-27 bych klidne zrusil. da se snadno nahradit prestupem na Novolisenske, pripadne prestupem na a-78. Zbytecne se na tzv. Vinohradskej vytah nasazuji vozy.


Naposledy upravil PvvS dne 23 črc 2006 19:22, celkově upraveno 1

Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
anitrak píše:
jojo jasny 25 a 26 nechat obe a linku 29 taky ale jak se na osove otoci dve linky?to tam bude pauzirovat 25 aji 29?tam bude pretrajfovano. na 35 busy ot je jasny ale je jich malo takze jeste min. 37 cela autobusova musi byt ppokud se nekoupi trajfy mam to spocitany takze takhle


Jasně, že budou jezdit obě :idea: , DP to o píše v Bez starostí. Od září 2007 se předpokládá obnovení t-25 a zachování t-x25 jako t-29. To je skoro jistý. Na t-25 a 26 bude interval 8min.(4 a 4 min.), na t-29 10 min. provázaně s a-50 v úseku Osová-Bellova a s t-34,36 v úseku Přívrat-Česká. a-35 bude skoro jistě v busech. Její vedení Kamenný vrch-Čtvrtě-Tunel-Pisárky-Hlinky-Mendlák by bylo dobrým nápadem, jen nevím jestli to bude chtít DPMB, lidi na kameňáku určitě jo. Provoz asi zase špičky. Autobusy budou taky na a-27 a šla by i dnešní t-34. Na t-37 to není dobrej nápad, kdyžtak jen část spojů, ale ne celá linka.


Offline
53
25 čer 2006 11:57
takze 25 26 29 trolejbusy a 35 37 busy takhle to vychazi podle poctu trajfu jednotlivych provozoven i s dostatecnou zalohou trajfu


Offline
53
25 čer 2006 11:57
jojo jasny 25 a 26 nechat obe a linku 29 taky ale jak se na osove otoci dve linky?to tam bude pauzirovat 25 aji 29?tam bude pretrajfovano. na 35 busy ot je jasny ale je jich malo takze jeste min. 37 cela autobusova musi byt ppokud se nekoupi trajfy mam to spocitany takze takhle


Offline
Uživatelský avatar

97
06 úno 2006 22:01
Nechápu, proč by měla linka 26 po otevření MÚK jezdit v intervalu 5 minut. Kolega ds má pravdu, v části trasy by se vozil pouze vzduch a tím je myšlen úsek Mendlovo nám.-Kamenný vrch. Nemyslím si, že obyvatelé z Kamenného vrchu potřebují v sedle 26 po 5 minutách, 29 a ještě 50. To je zbytečný luxus. Takže by se měla obnovit 25 a 26 po 8 minutách (v sedle po 10 min.). Poté tedy 29 a linka 37 nyní již v intervalu 5 minut (ne jako dřív v 3 minutovém) a bude na ní tím pádem potřeba vypravit méně vozů, které se z části použijí na 29. Autobusová 35 není v době nedostatku trolejbusů špatný nápad a je to asi nejlepší řešení.


Offline
53
25 čer 2006 11:57
vsak na 26 by byl interval v sedle 4 - 6 minut coz je 30 kurzu linka 25 by nejezdila tudiz vubec. z tech 30 kurzu kazdy druhy by byl kloub tak by to bylo takze zadnej vzduch ani preplneny vozy a kdyz uz o tom mluvime porad je vsecko bud preplneny nebo nevyuzity to je tezky to vsude nejak zredukovat do normalu. pred uzavirkou jezdila 25 po 10min. a 26 po 10min. takze 5 minut dohromady a tak bych to nechal zadnych 7minut. a posileny autobusy - ty jezdijen ve spickach na P26 ne v sedle takze zadny posileni. bydlim prave na trase 26 tak to vim tak se nemusim chtit svest jezdim tim


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Musím souhlasit s Aladinem, protože jízda v sólu na t-26 je i při intervalu 4 minuty uprostřed dne často velmi nepříjemná a sardinkovitá, linka 26 je hodně využívaná.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
Pvvs:
u t-26 stačí špičkový interval 7 min (+ ranní aut. posily). Bydlíš v Brně?!? Já jsem tvé příspěvky zatím vždy hodnotil jako vcelku fundované, ale toto... zvláště úsek Konečného náměstí - Židenice kasárna a 7 min..., ne fakt ne, to je velice neseriózní návrh
Jediné co by tento návrh mohlo zreálnit je situace že by těchto 7 min na t-26 bylo myšleno jako proložené 7 min na t-25. Těch 3,5 min je únosných.

ds: na t-26 je v sedlech int. 4-6 min (kloub - sólo stříd.) - dle tebe vození vzduchu? Zkus se prosím v říjnu (až pojedou VŠ) svézt kdykoliv mezi 8.00 až 10.00 tím sólem co zmiňuješ, doporučuji úsek Konečného náměstí - Židenice kasárna .... příjemný zážitek (pokus se tam vejdeš...)


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
anitrak : chtěl jsem se vyjádřit už dřív, ale fórum stávkovalo. Svoje služebáky si dělá každej druhej šotouš, tím se akorát ztrapňuješ.

Jinak :
1. linky 25+26 nejsou totéž, frekvence na interval 5 minut rozhodně nevzniká v Novém Lískovci. Ještě nedávno jezdila 26 v sedle na Kamenný Vrch po 12 minutách a taky se to nějak zvládlo.
2. město nechce provoz autobusů tunelem : to jsi vyčetl z těch tvých home made služebáků? Proč tam tedy byly zavedeny linky 405 a 406? Ve špičkách je 35 v Novém Lískovci zbytečná, jezdila ve stejných časech jako 25. Trasa přes tunel toto řeší.
3. Tvoje řešení rozhodně není jediné(!), takových možností je přece mnoho - a o dost lepších...
4. busy, které v současné době zaskakují, půjdou do kopřiv, což je jen dobře. Lze očekávat že vozy B732 budou ubývat čím dál rychleji, přičemž mnohé B741 už také nejsou v bůhvíjaké kondici.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
anitrak píše:
tak za 1. linka 25 a 26 pred uzavrenim tvorili provazany interval 10 minut tak ze petiminutovy dohromady a byly precpane takze to neni prehnane
2. provoz tunelem je provizorni, mesto nechce provoz tunelem po skonceni vyluky.
3. je malo trajfu na vraceni do puvodniho provozu takze moje reseni je jedine jinak musi jezdit busy
4. a navic ty busy co ted jezdi pak asi neprestanou jezdit co by pak s nema delali, zustanou v provozu a nahradi puvodni trolejbusove linky pokud se nekoupi nove trajfy

SEMNOU SE NEHADEJ UZ HAFO LET DELAM SI SLUZEBAKY A DENE PLANUJU A POCITAM VSECKO TAKZE MAM PREHLED TAKZE KDO JDE SE SCHODU?


Nejak se ti zasekava CAPS LOCK, doporucuju vycistit klavesnici (a nerozkrikuj se tady ((velky pismena znamenaji krik)) )


malo trolejbusu sice je, ale daji se usetrit jinde. Spojeni z mendlaku k nemocnici je na obnoveni nejdulezitejsi. Pro ziskani vozu staci orezat , nebo prevezt opet do A trakce trebas t-30.

Na a-26 povetsinou staci interval 7 minut i ve spicce , staci prokladat kazdy 2-3 spoj kloubem , jinak sola. Jinak po ranu vypomuzou abusovy posily.
Co se tyce nadbytecnych abusu, tak se konecne budou moct povyrazovat ty nejhorsi strepy.
Spojeni ceska-komin- ... neni az tak zhavy aby se na ni musely vyhrazovat po otevreni dalsi trbusy. Staci par abusu , poptavka silne klesne.


Offline
53
25 čer 2006 11:57
tak za 1. linka 25 a 26 pred uzavrenim tvorili provazany interval 10 minut tak ze petiminutovy dohromady a byly precpane takze to neni prehnane
2. provoz tunelem je provizorni, mesto nechce provoz tunelem po skonceni vyluky.
3. je malo trajfu na vraceni do puvodniho provozu takze moje reseni je jedine jinak musi jezdit busy
4. a navic ty busy co ted jezdi pak asi neprestanou jezdit co by pak s nema delali, zustanou v provozu a nahradi puvodni trolejbusove linky pokud se nekoupi nove trajfy

SEMNOU SE NEHADEJ UZ HAFO LET DELAM SI SLUZEBAKY A DENE PLANUJU A POCITAM VSECKO TAKZE MAM PREHLED TAKZE KDO JDE SE SCHODU?


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Já si spíš myslím, že nejlepší a nejvhodnější ze všech hledisek by bylo shodit tě ze schodů :twisted:

Linka 26 : na co v sedlech interval 5 minut? to by byl vzduchovozič i v sólech
Linka 25 : musí znovu vzniknout spojení Mendlovo nám. - Nemocnice Bohunice. Pomalu se otevírá kampus, vyhlídková jízda přes Kohoutovice rozhodně není vhodná jako základní dopravní obslužnost
Linka 37 : tradiční trolejbusový směr, škoda jej nahrazovat autobusy.

Osobně bych si dokázal představit po otevření křižovatky obnovení všech trolejbusových linek kromě 35, s tím že špičková x35 by mohla klidně zůstat na trase přes tunel - aspoň by autobusy v obydlených oblastech smrděly co nejmíň, navíc má krátkou jízdní dobu.
Autobusové trhačky by asi nejméně vadily na lince 31, ale to by musela slatina znova začít vypravovat část linek z České.


Offline
53
25 čer 2006 11:57
Můj návrh mhd po otevření křízovatky:
Linka 26 Novolisenska - kamenny vrch int.spicka 4, sedlo 5,vikend 7-8min. ve spicce 32 kurzu, sedlo 26, vikend 16 kurzu takze ve vsedni den pulka solo, pulka kloub
Linka 35 tudiz mimo provoz
Linka 37 Jirovcova - Mendlovo namesti - zatim autobusy solo po dodavce trolejbusu postupne zpet trolejbusy
Linka 25 na trase Ceska - Osova(jako ted) provoz trolejbusy stejne jako ted
Takhle by to bylo nejlepsi a nejvyhodnejsi ze vsech hledisek


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Kde by vlastně měl problém 15m troljebus?


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Miloš píše:
A nemají třeba problém s projetím na Preslový, nebo na Český v pravé stopě?

Na Preslově už při zkušebkách kloubák byl. Pravou stopu na České pravidelně projíždní v neděli na posilách při fotbale. On kloubák se vymotá v podstatě všude stejně jako sólo, 15m vůz je jiná káva.


Offline
53
25 čer 2006 11:57
jenze k tomu co bude po skonceni PIsarek 26 dat po 7 minutach? jenze to vyjde uplne presne pocet kloubu a nezapomen ze jeste min. 2 zalozni a pak min. 2 treba nejezdi a nejaky KP prohlidka chce to mit zalozni proto to myslim sem to pocital a i se zalohama to nevychazi chce to koupit tak min. 10 trajfu a pokud se to ma vratit tak jak to bylo + linka 29 tak koupit min. 20trolejbusu


Offline
27
09 čer 2006 22:58
Praha
manil píše:
Oni můžou všude, ale na smyčkách, kam nezajížní ani při posilách jsou zbytečné.


A nemají třeba problém s projetím na Preslový, nebo na Český v pravé stopě?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Miloš píše:
Mám dotaz... můžete mi někdo napsat do kterých smyček nesmí kloubové trolejbusy? Díky moc za odpověď... :-)

Oni můžou všude, ale na smyčkách, kam nezajížní ani při posilách jsou zbytečné.


Offline
27
09 čer 2006 22:58
Praha
Jestli můžu ještě něčím přispět (ve spolupráci s kamarádem) tak ty kloubovy trolejbusy mohou do smyček: Česká (levá st.), Osová, Novolíšenská, Stará Osada, Kameňák, Šlapanice, Hl. nádraží, Mendlák (sm 26), Slovaňák a Kralovo Pole, Srbska.


Offline
27
09 čer 2006 22:58
Praha
Mám dotaz... můžete mi někdo napsat do kterých smyček nesmí kloubové trolejbusy? Díky moc za odpověď... :-)


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
pd píše:
Smíšené linky - trolejbusová doprava má výrazný podíl fixních nákladů, čili čím víc trolejbusů na jedné trati, tím vychází provoz jednoho trolejbusu levněj, klidně i míň než jednoho autobusu. Kdežto náklady na jeden autobus jsou bez ohledu na jejich počet skoro pořád stejně vysoké. Takže nasazováním autobusů na některá t-busová pořadí se stane trolejbusová doprava zase o trošku dražší...
Ale sit uz mame postavenou, takze fixni naklady jsou porad stejne. A prave proto by bylo lepsi udelat smisene linky a dat autobusova poradi na trhacky (rozhozene mezi vice linek) a trolejbusova na celodenni poradi. K tomu samozrejme jeste je lepsi dat autobusy na linky, ktere jedou vetsinou po rovine - tedy napr. 34 by byla docela dobra (narozdil od 27, 37, 35, ...).

A pokud by bylo mene trhacek v trolejbusech, tak se vice vyrovna odber proudu ve spicce a v sedle a dopravce dostane lepsi sazbu na elektrinu.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
anitrak píše:
navic ta 35 uz taky moc vyznamumit nebude do budoucna staci jen 26 a 25 si lidi muzou na ctvrtich prestoupit coz dela hafo lidi bydlim tady tak to vim a sleduju

Kdyz das tu 26 celou do kloubu a udelas spickovy interval 7 minut (jako ma ted x35) tak to kapacitne pujde (ale nepujde to prolozit s 25). Jinak doporucuji (neprazdninovy) spoj linky 68 v 8:23 z Kamenneho vrchu na Mendlak. Docela si udelas predstavu, co by to znamenalo solo linka po 10 minutach. (mel by tam byt kloubak).

S tim prestupovanina ctvrtich. Liskovec -> centrum to ve vetsine pripadu nema cenu. Lepsi je se kouknout doma do jizdniho radu a jit presne na spoj. Ve smeru centrum -> Liskovec to ma cenu ve vecernich hodinach (po 20:00), kdyz jezdi 35 prolozene s 37. Na tu 37 pak do 3 minut navazuje 50.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5705 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 dub 2024 15:19
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]